ja maar nu liggen er alleen de zomerdekentjes he, dat is niet zo impressive.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef AwayTL het volgende:
Ben ik dan de enige die nog steeds benieuwd is naar die twee megadekens op bed?...
Dat glijdt er toch net zo mooi weer af via de zijkant.
Ik ben nog steeds voor een pic.
Ja OMG, een donzen dekbed wordt mijn volgende investeringquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan beamen dat 180 bij 210 heerlijk is.. Met een enorm donzen dekbed.
In een hotel in Boston hadden we trouwens een bed dat nog veel groter was..
OMG doen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja OMG, een donzen dekbed wordt mijn volgende investering
Na de bevalling, dat wel
Ik wacht wel tot het koud wordt.. We zitten nog wel even samen in het topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar nu liggen er alleen de zomerdekentjes he, dat is niet zo impressive.maar het past allemaal best hoor!
en DaD, idd, donsdat hebben wij ook.
nee johquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef AwayTL het volgende:
Ben ik dan de enige die nog steeds benieuwd is naar die twee megadekens op bed?...
Dat glijdt er toch net zo mooi weer af via de zijkant.
Ik ben nog steeds voor een pic.
ehh, ik vind van niet? immers, "vederlicht" ?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het koud wordt.. We zitten nog wel even samen in het topic.
Dons. Is dat zon zware? Dat krijg ik er ammenooitniet door hier.
+1 op de bed-opmaak. Zo dus, Away!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee johwij hebben ook 2 2persoons. En dan allebei zo een beetje jn je eigen deken gedraaid ♡
![]()
en als ik het opmaak s morgens dan vouw jk die dekens dubbel. Gaat prima. Maar toegegeven, ik slaap ondereen dunne zomerdeken, lief heeft altijd de winterdeken erop en als het dan winter is klikt ie nog het herfstdeel eropen het dan nog koud hebben eh
En idd sq, eigk is een groot bed altijd win
het reguleert veel beter dan synthetisch. Dat wordt namelijk echt mufheetquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Crumpette het volgende:
dons is ook warm hoor, ik heb het namelijk altijd kouden doet het voor mij ook goed.
Lief!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:57 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ga m'n dekstal eens opzoeken denk ik...![]()
Vlindur, had ik jou trouwens al gefeliciteerd? Zo nee, bij deze: Van harte meissie![]()
![]()
![]()
! Ik ga duimen voor een plakker!
buhquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het reguleert veel beter dan synthetisch. Dat wordt namelijk echt mufheet
Ons zomerdekbed is ook dons, heerlijk dat gekraakquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef Crumpette het volgende:
Ik krijg spontaan zin om naar bed te gaan ook echt
Vlindur gefeliciteerd![]()
Rawedni ook!![]()
hopelijk allemaal plakkers hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |