Niveau maak je zelf staat in je signature, maar wat jij uit je toetsenbord tovert is pure aidsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Tjacka het volgende:
lr had gelijk over het lage niveau hiero.
dit gun ik mortaxx niet.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde dat hij nu zelfs zijn vissen verwaarloost.
hou je bek johquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niveau maak je zelf staat in je signature, maar wat jij uit je toetsenbord tovert is pure aids
lekker op de man spelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Grove taal voor een klein jongetje
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
Wat is er gebeurd?
Las ik nou dat Johannes zijn hartje is gebroken?
En dit topic openen is niet op de man spelen omdat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker op de man spelen
nee jij bent een echte vent!!!!
ggmm een hele nare actie heeft gedaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En dit topic openen is niet op de man spelen omdat?
Prima, ik ben nu al bang voor de consequenties die mij ongetwijfeld zullen treffenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ggmm een hele nare actie heeft gedaan
ik ga nu een topic over jou maken
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
je praat niet meer over het onderwerpquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef TwentyFourr het volgende:
Anders post je het hele alfabet aan topics, ik hoorde dat ze dat ook leuk vinden hier.
Sorry tuurlijk maar ik moet me eerst even inlezen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je praat niet meer over het onderwerp
kan je daar weer terug over praten
bedanktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry tuurlijk maar ik moet me eerst even inlezen hoor
tofquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt
ik kan niet wachten op je reactie
fijn dat we ook gewoon normaal met elkaar om kunnen gaan
hou jij even je bakkesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Niveau maak je zelf staat in je signature, maar wat jij uit je toetsenbord tovert is pure aids
Wat heeft de rest van fok ermee te maken? Of heb jij een kutje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ggmm een hele nare actie heeft gedaan
ik ga nu een topic over jou maken
je hoeft er niet op te reagerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat heeft de rest van fok ermee te maken? Of heb jij een kutje?
beste frankquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat zijn jullie ernstig in VBL zeg, jeetje, het is maar een spelletje.
Jullie moeten je gewoon gedragen anders krijg je met de zweep van GGMM, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beste frank
dit heeft helemaal niks met vbl te maken
jeetje. Zo bevooroordeeld. Ik ga even Mortaxx erbij roepen hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie moeten je gewoon gedragen anders krijg je met de zweep van GGMM, zo simpel is het.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gelezen. Aan de digitale schandpaal met hem. Ik stel klaagbaak beschikbaar
daardoor reageert die frank natuurlijk ook zo vreemdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Terechte klacht. Ik zou me als moderator ook niet lekker voelen trouwens. Dit gedrag straalt op iedereen af met een blauwe naam.
dat laatste neem je terugquote:
stevenmac?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat laatste neem je terug
ik ken er eentje die gewoon altijd zichzelf is gebleven
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
Terechte klacht. Ik zou me als moderator ook niet lekker voelen trouwens. Dit gedrag straalt op iedereen af met een blauwe naam.
Hij had een afspraak met Johannes maar was niet komen opdagen en hij is alleen naast een lege stoel gaan zitten in de bioscoopquote:
Wat gemeen van René.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Hij had een afspraak met Johannes maar was niet komen opdagen en hij is alleen naast een lege stoel gaan zitten in de bioscoop
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat gemeen van René.
Bij nader inzien toch een terechte klacht.
Zijn clubvoorkeur bevestigt wel weer de nodige daarover bestaande vooroordelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
EN LAAT JE VRIEND MAAR IN DE STEEK
DM van de foto.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Johannes moet zijn nagels wel beter bijhouden, no homo. Tjacka kan ik niet meer loszien van die debiele volleybalfoto van hem - dat in combinatie met zijn typgedrag doet mij vermoeden dat het niet een bijzonder helder licht is.
Verder flikkerstreek van GGMM.
Oh ik weet al welke fotoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Johannes moet zijn nagels wel beter bijhouden, no homo. Tjacka kan ik niet meer loszien van die debiele volleybalfoto van hem - dat in combinatie met zijn typgedrag doet mij vermoeden dat het niet een bijzonder helder licht is.
Verder flikkerstreek van GGMM.
Nou nou nou, Hoink, dit valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef hoink581 het volgende:
Mensen die beweren dat er klapjosti's in KLB zitten zijn nog nooit in VBL geweest zeker.
scheer je wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Tjacka het volgende:
lr had gelijk over het lage niveau hiero.
dit gun ik mortaxx niet.
Dit, sowieso homos.quote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie gaat er nou vanuit groningen naar amersfoort? En dan nog 2 dudes ook
niet iedereen gebruikt grindrquote:Op maandag 1 september 2014 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie gaat er nou vanuit groningen naar amersfoort? En dan nog 2 dudes ook
Want dan hadden ze beide iemand uit de buurt kunnen zoeken?quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |