SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 30-08-2014 12:25:15 ]
Sjagerijnigquote:
Gewoon rot geslapen.quote:
Ik ga zo maar ff denk ik een blokje hardlopen. En vanavond vroeg naar bedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah minderz.
Ja ik ook vannacht, maar vanmorgen heb ik het redelijk ingehaald.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zo maar ff denk ik een blokje hardlopen. En vanavond vroeg naar bed
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:56 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Van Dik Hout - Laat het gaan![]()
Zo. knok is weer lekker op orde.Ga zo toch even kijken @ lmse.nl
Nah, ik moet ook nog poetsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]Gelijk heb je!
Of ff een hazenslaapje tussendoor?
Hakkûhbar is ook wel effectiefquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:56 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Van Dik Hout - Laat het gaan![]()
Zo. knok is weer lekker op orde.Ga zo toch even kijken @ lmse.nl
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Zooo weer thuis, morgen eens kijken of ik het gespuis op de foto wil.
Nou, de accu ligt op tr laden, ik moet nodig schoonmaken en vanavond heb ik een verjaardag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom morgen pas en niet vandaag al?
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, de accu ligt op tr laden, ik moet nodig schoonmaken en vanavond heb ik een verjaardag.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Zooo weer thuis, morgen eens kijken of ik het gespuis op de foto krijg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, duidelijk
Ik wil met een nieuw speeltje altijd direct spelen
Ja, ik ook...maar het schijnt 5u te duren voordat ie vol is, dus tegen die tijd ga ik douchen enzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, duidelijk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, hardloopschoenen aan, hip hop op de telefoon voor het loopritme
Context is altijd prettig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, duidelijk
Waarom zou je?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef xBubbles het volgende:
Bubbles, get your mind out of the gutter
Bjanaantjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef bjanaan het volgende:
Wow ik ben zo gaar vannacht toch een beetje te laat geworden
Ik ben lekker helemaal niks aan het doen ben zo brak als een bjanaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed, goed. Druk met mijn huiswerk bezig!
En met u?
Dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:18 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik ben lekker helemaal niks aan het doen ben zo brak als een bjanaan
Waar blijft mijn Roosvicee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Na je huiswerk kan je dingen voor jezelf doen.
Komt wel goed schatje!
Je wil liever struikfruit?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik duik niet in bomen. Ik duik alleen in struiken
Ik duik liever in water.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik duik niet in bomen. Ik duik alleen in struiken
Don't evenquote:
Ga dat eens heel snel doen dan!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik duik liever in water.
Maargoed, eerst maar eens een garagedeur in elkaar flatsen, dat stel ik al zo'n 2 jaar uit
En jij denkt dat je wegkomt zonder foto?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:25 schreef ToT het volgende:
Zo, kabels van mijn apparatuur netjes weggewerkt!
Whehehe!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij denkt dat je wegkomt zonder foto?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef AssiMar. het volgende:
goedemorgen. Heeft iemand nog koffie?
eyooquote:
Oeh! Ik ga wel even meteen een idee uitwerken die ik hierover heb!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij denkt dat je wegkomt zonder foto?
Over wat?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga wel even meteen een idee uitwerken dat ik hierover heb!
En jij denkt dat je wegkomt zonder dit idee te delen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga wel even meteen een idee uitwerken die ik hierover heb!
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wil iets bestellen bij TopVintage...maar twijfel erover
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij denkt dat je wegkomt zonder dit idee te delen?
Nice en strak. Je zou moet verschillende kleuren tie-wraps nog bepaalde "groepen" kunnen maken in de kabelboom.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]Okee: ik heb dus een klik-PVC vloer. Ik moet nog plinten plaatsen en bij de drempels moet je siliconenkit er tussen doen.
De audiokabelvoor de speaker die daar langs moet, past precies er tussen (Wel ff her en der wat hoekjes wegslijpen), dus die doe ik er tussen en doe er kit overheen.
Het is alleen bij de drempel, dus verwacht ik er verder geen problemen mee. Zoiets ga ik niet langs de hele kamer doen of zo.
Ach het is op zich wel overzichtelijk zo, maar thx voor de tip!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice en strak. Je zou moet verschillende kleuren tie-wraps nog bepaalde "groepen" kunnen maken in de kabelboom.
...en ons een hele hoop ellende op de hals kunnen halen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:50 schreef Rafeiro het volgende:
Weer voorop willen lopen met dingen waar we geen reet mee opschieten
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
Wat is Black Jesus toch heerlijk fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje krap gekaderd...maar daar ging het nu niet om
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat is gewoon superkut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef Fogel het volgende:
Bij het een van de laatste delen monteren er achter komen dat je twee dingen (die bijna hetzelfde zijn) verwisseld hebt waardoor je alles weer af moet breken om helemaal opnieuw te beginnen is nooit grappig
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
Zooooo....eindelijk tijd op te prutsen.
Een eerste poging:Wat een mooierd die grijze. Lijkt bijna alsof je er een zwart-wit foto in gephotoshopped hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje krap gekaderd...maar daar ging het nu niet om
You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat is Pol, het mannetje. Die gaat er ook echt voor zitten als je een foto maakt. Heel makkelijk slachtofferquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat een mooierd die grijze. Lijkt bijna alsof je er een zwart-wit foto in gephotoshopped hebt
Dat is inderdaad goed klote, tenzij het een ding van 3 onderdelen is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef Fogel het volgende:
Bij het een van de laatste delen monteren er achter komen dat je twee dingen (die bijna hetzelfde zijn) verwisseld hebt waardoor je alles weer af moet breken om helemaal opnieuw te beginnen is nooit grappig
Ik heb alleen een telefoon als camera, 9 van de 10 keer wil die muppet van me er opgaan zitten zodra ik mijn telefoon pakquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is Pol, het mannetje. Die gaat er ook echt voor zitten als je een foto maakt. Heel makkelijk slachtoffer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
Zooooo....eindelijk tijd op te prutsen.
Een eerste poging:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje krap gekaderd...maar daar ging het nu niet om![]()
Ik app je even iets moment.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb alleen een telefoon als camera, 9 van de 10 keer wil die muppet van me er opgaan zitten zodra ik mijn telefoon pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de laatste herinrichting heb ik een van die stokken diagonaal en schuin gemonteerd.
Zit die muppet nu op het ene uiteinde zichzelf aan het andere uiteinde in de nek te "krabben".
Wel slim
You sound reasonable...Time to up my medication.
Gaat alleen wel even duren voor ik zonder kijken alles kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ook zulke stokken in de kooi zitten:Pol gaat op de splitsing slapen. Lijkt mij niet comfortabel, maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de laatste herinrichting heb ik een van die stokken diagonaal en schuin gemonteerd.
Zit die muppet nu op het ene uiteinde zichzelf aan het andere uiteinde in de nek te "krabben".
Wel slimOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nou, ik weet wel wat, maar kan even niet op de naam komen. Vraag ik morgen even aan mijn moeder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Uccie weet jij nog een leuke site voor kooispeelgoed? De meeste dierenwinkels hier hebben zo weinig aan vogelspeelgoed. En het speeltje dat mevrouw van jou en je vogeltjes heeft gehad is ondertussen wel "op" zeg maar. En steeds het zelfde in de kooi hangen is niet leuk ook al hang je het anders.
Een jaar met een speeltje......wow.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:58 schreef Rafeiro het volgende:
Het enige speeltje dat ze vanaf het begin in de kooi heeft gehad.
Dus het was/is kwalitatief wel goed
Maar 1 terrorist hier hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een jaar met een speeltje......wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |