quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik duik niet in bomen. Ik duik alleen in struiken
Ik duik liever in water.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik duik niet in bomen. Ik duik alleen in struiken
Don't evenquote:
Ga dat eens heel snel doen dan!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik duik liever in water.
Maargoed, eerst maar eens een garagedeur in elkaar flatsen, dat stel ik al zo'n 2 jaar uit
En jij denkt dat je wegkomt zonder foto?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:25 schreef ToT het volgende:
Zo, kabels van mijn apparatuur netjes weggewerkt!
Whehehe!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij denkt dat je wegkomt zonder foto?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:09 schreef AssiMar. het volgende:
goedemorgen. Heeft iemand nog koffie?
eyooquote:
Oeh! Ik ga wel even meteen een idee uitwerken die ik hierover heb!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij denkt dat je wegkomt zonder foto?
Over wat?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga wel even meteen een idee uitwerken dat ik hierover heb!
En jij denkt dat je wegkomt zonder dit idee te delen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga wel even meteen een idee uitwerken die ik hierover heb!
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wil iets bestellen bij TopVintage...maar twijfel erover
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En jij denkt dat je wegkomt zonder dit idee te delen?
Nice en strak. Je zou moet verschillende kleuren tie-wraps nog bepaalde "groepen" kunnen maken in de kabelboom.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]Okee: ik heb dus een klik-PVC vloer. Ik moet nog plinten plaatsen en bij de drempels moet je siliconenkit er tussen doen.
De audiokabelvoor de speaker die daar langs moet, past precies er tussen (Wel ff her en der wat hoekjes wegslijpen), dus die doe ik er tussen en doe er kit overheen.
Het is alleen bij de drempel, dus verwacht ik er verder geen problemen mee. Zoiets ga ik niet langs de hele kamer doen of zo.
Ach het is op zich wel overzichtelijk zo, maar thx voor de tip!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nice en strak. Je zou moet verschillende kleuren tie-wraps nog bepaalde "groepen" kunnen maken in de kabelboom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |