Ramon ligt nog ergens in Italië wijn te drinken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee of Timur en RAmon er weer zijn? volgens mij deed Timur gisteren geen Vrij en Ramon doet vanavond volgens het schema ook geen show....
edit: lkaat maar...volgens twitter zit Ramon nog in Italie...
Een leeuwquote:
agossie....maar 's avonds een Panda, 's ochtends een Panda!quote:
Herkenbaarquote:
Vast gewoon de verkeerde foto gelinktquote:
gaatme niet lukken denk ik. lijkt me tof!quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
aankomend weekend weer openstudiodagen op t mediapark!
mij eigenlijk ook wel, maar tis zo'n reis.... aan de andere kant heb ik nog een dagkaart liggen. morgen maar eens in verdiepenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaatme niet lukken denk ik. lijkt me tof!
met de auto 30 minutenen voor mij, al is Hilversum de auto-hel. Als het in de vakantie was had ik het gedaaan. Axel is al vaak zat op de zender geweestquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mij eigenlijk ook wel, maar tis zo'n reis.... aan de andere kant heb ik nog een dagkaart liggen. morgen maar eens in verdiepen
Uh okquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
scoop! 28 november is Das Coen und Sander fest!
Leuke UIquote:
In het weekend is het vanaf de snelweg naar het mediapark goed te doen hoor, helemaal als je de sluipweggetjes kent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
met de auto 30 minutenen voor mij, al is Hilversum de auto-hel. Als het in de vakantie was had ik het gedaaan. Axel is al vaak zat op de zender geweest
dan moet je zeker ook nog een bak ijswater over je heen pleuren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het weekend is het vanaf de snelweg naar het mediapark goed te doen hoor, helemaal als je de sluipweggetjes kent.
Je kan trouwens volgend weekend tegelijk ook de 'Man Bijt Hond'-zendmast achter het Mediapark op, waarbij de opbrengst naar een goed doel gaat: www.heppieview.nl
WHERE DOES SHE GO WHEN THE STREETS ARE CALLINGquote:Op maandag 1 september 2014 08:00 schreef SilentChaos het volgende:
Word ik wakker, Streets van Kensington () op de radio... M'n vriendin: "Ik vind dit zo'n leuk nummer!"
ik heb maar even duidelijk gemaakt dat we met dat als basis maar misschien beter kunnen stoppen met de relatie![]()
Maar goed, dat ze wansmaak heeft blijkt al uit het feit dat ze bij mij is
Is dat een fluitje ja?quote:Op maandag 1 september 2014 09:13 schreef wolfrolf het volgende:
Weer eens van UI geswitched
Ik miste het fluitje
Wil jij daarmee iets suggereren??????????????????????????//////quote:
Dat zou vrij kut zijn.quote:Op maandag 1 september 2014 09:33 schreef themauster het volgende:
Week van de jaren 90 op NPO Radio 2 daar gaat 3FM zeker na dit jaar ook mee stoppen?
zat ik mij ook al af te vragen. hoop het niet, dat ze met de 80's week gestopt zijn vond ik al erg jammer, maar voorspelbaar gezien het publiek waar ze zich op richten.quote:Op maandag 1 september 2014 09:33 schreef themauster het volgende:
Week van de jaren 90 op NPO Radio 2 daar gaat 3FM zeker na dit jaar ook mee stoppen?
ja, destijds al een mooi jaar (ik werd toen 15 btw) dus heerlijk om die muziek te horen.quote:Op maandag 1 september 2014 10:22 schreef Sersjee het volgende:
Nu al een waanzinnig succes, dat terug naar '89.
Minteplintquote:
Nou het schudde behoorlijkquote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
Aardbevingen in NederlandIk moet dan altijd aan dit plaatje denken:
[ afbeelding ]
Toch zijn die scheuren in je huis best wel irritant weet ik uit eigen ervaring.quote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
Aardbevingen in NederlandIk moet dan altijd aan dit plaatje denken:
[ afbeelding ]
Ja dat wel, maar het zijn nou geen dodelijke schokkenquote:Op maandag 1 september 2014 11:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Toch zijn die scheuren in je huis best wel irritant weet ik uit eigen ervaring.
Kutplaatquote:
ik heb er al 2 verstuurdquote:
ik doe altijd aan bulkfaxen, ben je voor de rest van de dag klaar.quote:
Eens.quote:Op maandag 1 september 2014 11:11 schreef Againzender het volgende:
ik blijf dit een meesterlijk duet vinden.
god wat is dit lekkerquote:
Dat geldt voor veel bands/artiestenquote:Op maandag 1 september 2014 11:21 schreef Againzender het volgende:
eigenlijk is het met de peppers misgegaan toen ze clean werden.
daar heb je een punt. denk aan b.v. Guns 'n Roses.quote:Op maandag 1 september 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat geldt voor veel bands/artiesten
Metallica ook vind ik.quote:Op maandag 1 september 2014 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar heb je een punt. denk aan b.v. Guns 'n Roses.
dat mag.quote:Op maandag 1 september 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb volgens mij als enige echt helemaal niks met de PSB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |