Beter worden ze niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:53 schreef Againzender het volgende:
Dit vind ik dan weer wel een aardig nummer van MJ.
dat is mijn probleem met MJ. Hoewel off the wall en thriller prima muzikaal behang zijn.quote:
nu al dronken??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Wie is de mooiste in het land?
DAT BEN JIJ wolfrolf!!!!111
we heten niet allemaal Muis.... (geintje!)quote:
goedeMIDDAG!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goedeMIDDAAAAAAAGGGGGGG!!!!!!!1!!!1111!!!!!11111111
Goedemorgen Muisquote:
Ik vind Align Align van Polarkreis 18 leukerquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind Align Align van Polarkreis 18 leuker
dat was idde wel een vette plaat ja....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind Align Align van Polarkreis 18 leuker
heerlijk nummer blijft Smells like toch ookquote:
Jupquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heerlijk nummer blijft Smells like toch ook
quote:
Kracht van herhaling.quote:
ja, wij zijn de heuvels?quote:
Jij ookquote:
ik ben het met je eens. hoevaak ik die wel niet heb meegebruldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik een prima plaat van Nickelback
* SilentChaos duikt weg
Ik kan dat nummer ook nog best wel waarderen hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Dit vind ik een prima plaat van Nickelback
* SilentChaos duikt weg
Verkeerde account Roel.quote:
Nee, die oortering wens ik niet te ontvangen, Ed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, iemand trouwens interesse in overname van 2 kaarten voor Bo Saris in Tivoli over 2 weken?
Ik kan niet
quote:
Haten op Nick & Simonquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind dit net Nick en Simon in het Engels
Het had wel zo een nummer van hun kunnen zijn eigenlijkquote:
Radioactive was wel een goeie plaatquote:
Ik vond het maar een saai nummerquote:
Ik blijf binnen die dag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Even ter herinnering
[ afbeelding ]
als je je tatas maar naar buiten stuurt!quote:
Alleen die dag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Even ter herinnering
[ afbeelding ]
Idd...quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd...
Ik doe wel meer dagen per jaar...
En de konijnen los in het hok?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd...
Als ik de hele dag thuisblijf, dan wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En de konijnen los in het hok?![]()
Hoi eend
dat moet toch bijna wel? volgens vinden alle DJ's het geweldig. Anders wordt het een schaduw-MHquote:
Ja.quote:
is gras groen?quote:
Niet in Portugal. Het is hier geel/bruinig.quote:
Je moet toch echt minder piesen op het gras....quote:
Het is niet mijn grasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet toch echt minder piesen op het gras....
Dat is wat ze allemaal zeggen, maar ondertussen...quote:
Nee, Alt-Jquote:
ja, doet geen reet die toetscombinatiequote:
Bronson zoekt de doos met Kleenexquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd...
Hier wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, doet geen reet die toetscombinatie
SC ook verdommequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
Muis en ik vinden dit een leuk nummer
Gingersquote:
Muis, SC en ik vinden dit een leuk nummerquote:
Ja hoiquote:
Oh hoiquote:
Die onderstequote:
Daten?quote:
Achteraan sluitenquote:
quote:
oh?quote:
Kijk ff in je Twitterfeed.quote:
Ik denk dat ik me daar maar eens aan ga wagenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een persiflage ofzo was
Eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kippevelplaat. Beste Stonesnummer ooit. Ze hadden toen eigenlijk beter gewoon kunnen stoppen.
Ah onzer Rubberen eendquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Againzender het volgende:
Rubber op 3FM? Wat deed hij daar?
twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 15:21:41Waar is het toch mis gegaan met coldplay? #3fm reageer retweet
Gevoelig gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 15:21:41Waar is het toch mis gegaan met coldplay? #3fm reageer retweet
Hij heeft wel gelijkquote:
Ben je #teamcoldplay?quote:
Klinkt primaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef Againzender het volgende:
iedereen begint op twitter massaal Lucy Kitt te volgens
zekerquote:
Ze klinkt ook als een lekker wijf, ff gechecked en idd, leuke meidquote:
radio uit dusquote:
Volgens Fred tiert haar schaamhaar welig en ruikt ze naar patchouli. Ik hou de boot nog even af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze klinkt ook als een lekker wijf, ff gechecked en idd, leuke meid
[ afbeelding ]
Hier gaat hij zo dus aan. Ik vrees voor een verwijderingquote:
De helft van die problemen is op te lossen met een heggenschaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens Fred tiert haar schaamhaar welig en ruikt ze naar patchouli. Ik hou de boot nog even af.
Ik heb één plant. O, en 4 cactuskaarsjes. Dus ik heb geen heggenschaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
De helft van die problemen is op te lossen met een heggenschaar.
opzich zit er al 130 kilometer tussen nu. Maar verwijdering lijkt me onnodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier gaat hij zo dus aan. Ik vrees voor een verwijdering
hoe hou je die ene plant dan bijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb één plant. O, en 4 cactuskaarsjes. Dus ik heb geen heggenschaar.
Die geef ik eens in de week water.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe hou je die ene plant dan bij
Over een uur maar 100km meer, een paar uurtjes werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich zit er al 130 kilometer tussen nu. Maar verwijdering lijkt me onnodig
Respect, ik ben minder lief voor m'n plantenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die geef ik eens in de week water.
Doe ik ook alleen maar omdat m'n moeder het gezegd heeft, hoor. Anders was dat ding al lang en breed dood geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Respect, ik ben minder lief voor m'n planten![]()
Ik hoop dat de mijne nog leven als ik terug komt. Huisgenoten hebben er als het goed is voor gezorgd.quote:
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat de mijne nog leven als ik terug komt. Huisgenoten hebben er als het goed is voor gezorgd.
Uit etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef alors het volgende:
Godverdomme Coen en Domien
Waar is Sander?
Ho ho, vlak Ben Saunders niet uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:25 schreef rubbereend het volgende:
The Voice, op zoek naar iemand waar na een jaar nooit meer iets van horen
Leuk voor hem. Het lijkt me een prima gozer en ik krijg praktisch niets van dat programma mee, dus het zal me jeuken wie er wat aan verdient.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef rubbereend het volgende:
En die Roel van Velzen maar lekker verdienen aan the Voice
Ik vind het een jaar nog optimistisch hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:25 schreef rubbereend het volgende:
The Voice, op zoek naar iemand waar na een jaar nooit meer iets van horen
al dat geld lijkt me de ideale reden om te stoppen met muziek maar dat doet hij nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuk voor hem. Het lijkt me een prima gozer en ik krijg praktisch niets van dat programma mee, dus het zal me jeuken wie er wat aan verdient.
Nee ze krijgen hem niet zomaar klein....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al dat geld lijkt me de ideale reden om te stoppen met muziek maar dat doet hij niet
Jankmuil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef Holenmens het volgende:
Coldplay heeft weer nieuwe single. Zal ook wel weer vaak gedraaid worden
Alsof het nog niet erger kan, die nieuwe van Ben Howard als Megahit
Niet klagen hier!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme![]()
Hier word je toch depressief van
quote:
Wilbert moet toch concertkaartjes krijgen zo nu en danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Na allemaal toffe megahits de afgelopen weken is het tijd voor een pauze
Is bronson fan van Coldplay?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja je hebt 2 soorten mensen in de wereld: mensen die Coldplay draaien en mensen die het niet draaien.
Ik hoop ooit in het huwelijksbootje te stappen met het laatste soort.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja je hebt 2 soorten mensen in de wereld: mensen die Coldplay draaien en mensen die het niet draaien.
Ik hoop ooit in het huwelijksbootje te stappen met het laatste soort.
Wolfje gaat vanavond naar Jett Rebel kijken?quote:
Ooeeehh waar deze baas te bewonderen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wolfje gaat vanavond naar Jett Rebel kijken?
Ik was trouwens bij de Haringvliet sluizenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo kom je nog eens ergens
Welke sector zit je?
http://www.westerpop.nl/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooeeehh waar deze baas te bewonderen?
Ik wilde eigenlijk the voice kieken
Ik ben er twee keer geweest. En het regende twee keer.quote:
Rockjenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
yo bitches!
net ff Mulholland Dr. gekeken...wat een vage film. ff wat over lezen om te kijken of ik em een beetje duidelijk kan krijgen....
ja, das een leuke film! en ook een beetje: herken de stem. ik heb me er kostelijk mee vermaakt. natuurlijk in 3D op mijn thuisbiosquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rockjen
Ik heb The Lego Movie gekeken. Die is nog verrassend leuk ook!
Waar ging het over, m'n stream bleef ff hangen.quote:
over jezelf pijpen en evt doorslikken. volgens Fred heeft iedere jongen zichzelf geprobeerd te pijpen, volgens Stenders en Jelmer niet. Danny heeft het ook geprobeerd en Esha zou het doen als ze een vent wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar ging het over, m'n stream bleef ff hangen.
Inderdaad, toen ik de aftiteling zag, zat ik zo van: sprak die acteur ook een stem inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, das een leuke film! en ook een beetje: herken de stem. ik heb me er kostelijk mee vermaakt. natuurlijk in 3D op mijn thuisbios
Will Ferrell was baasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ik de aftiteling zag, zat ik zo van: sprak die acteur ook een stem in
Die herkende ik meteen. Ook Allison Brie herkende ik meteen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Will Ferrell was baas
en die dude die Batman deed ken ik uit de flutcomedy The Millers en hij schijnt in Arrested Dev te zitten
ik niet, maar ik ken Allison Brie ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die herkende ik meteen. Ook Allison Brie herkende ik meteen.
Van Communityquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar ik ken Allison Brie ook niet
en Morgan Freeman
nooit gezienquote:
scherp! en ik morgen ook vrij....en zondag en maandag en dinsdag enz enz...quote:
Volgens mij is dat wel wat voor jou. Zit bomvol met serie- en filmreferenties.quote:
heb je ook Prive, Story en Party?quote:
ja, dan moet die ook nog op de lijst. ik kijk nu A'dam - E.V.A. en daarna moet ik ff die serie van Annie MG Schmidt erdoorheen jassen zolang ik nog Videoland Unlimited Online heb. Wat een flutaanbod hebben die trouwens. ik kijk er voornamelijk 3erangs horror, 3erangs komedies en wat oude NL-zooi....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel wat voor jou. Zit bomvol met serie- en filmreferenties.
Nee, wel de PU.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je ook Prive, Story en Party?
owja, die las mijn broertje ooit. en ik toen ook, maar nu al jaren niet meer. als ik iets over games wil weten kijk ik wel op i-net. over games gesproken.....voorlopig vind ik Need4Speed: Rivals een heel stuk minder dan Most Wanted....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, wel de PU.
Volgende maand nummer #250
huh??? wat voor pillen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Nee, ik ben net van de steiger voor mijn deur af. Maar over een dag of 10 heb ik weer bouwvakkers over de vloer. Krijg ik eindelijk een nieuwe douchequote:
en die ga je zeker samen met die bouwvakkers testenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, ik ben net van de steiger voor mijn deur af. Maar over een dag of 10 heb ik weer bouwvakkers over de vloer. Krijg ik eindelijk een nieuwe douche
Niet als het dezelfde is die vandeweek alles kwam opmeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die ga je zeker samen met die bouwvakkers testen
Ritalin (vergelijkbaar met speed), antidepressiva, slaappillen, paracetamol, you name it!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
Kijk, twee subwoofers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
heb je hem ook ff opgemeten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet als het dezelfde is die vandeweek alles kwam opmeten.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je hem ook ff opgemeten?
ok, die is echt te slecht
haha, de enige pillen die jij legaal mag verkopen zijn (s)mintjes!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ritalin (vergelijkbaar met speed), antidepressiva, slaappillen, paracetamol, you name it!![]()
Geintje uiteraard
Die heb ik ook voldoende, serieus!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, de enige pillen die jij legaal mag verkopen zijn (s)mintjes!
Dat deed ik als kleine CG ook. Toen mijn opa zijn pilletjes moest nemen, kreeg ik een tictac als 'pil'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik ook voldoende, serieus!![]()
Tegenwoordig heb ik een pillendoosje mee (omdat ik een vergeetachtige knuppel ben en meerdere keren per dag iets in moet nemen) en m'n oudste nichtje zag dat. Toen moest ze ook met alle geweld een pilletje, maar Ritalin leek me niet zo verstandig.
Een Smintje voldeed ook
ja, je meurde behoorlijk uit je giechel ja! (geintje pop, geintje!)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik ook voldoende, serieus!![]()
Tegenwoordig heb ik een pillendoosje mee (omdat ik een vergeetachtige knuppel ben en meerdere keren per dag iets in moet nemen) en m'n oudste nichtje zag dat. Toen moest ze ook met alle geweld een pilletje, maar Ritalin leek me niet zo verstandig.
Een Smintje voldeed ook
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik als kleine CG ook. Toen mijn opa zijn pilletjes moest nemen, kreeg ik een tictac als 'pil'.
Het jong is gierend druk, mogelijk werkt het bij haar net zo rustgevend als bij mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, je meurde behoorlijk uit je giechel ja! (geintje pop, geintje!)
en het was wel lachen geweest om je nichtje Ritalin te geven!
(laten we hopen dat ik me niet voortplant....)
ik heb het idee dat er tegenwoordig meer kinderen met ADHD zijn dan zonder....en ik vraag me af wat ze bij mij zouden constateren als ik nu een jaar of 6 zou zijn....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
[..]
Het jong is gierend druk, mogelijk werkt het bij haar net zo rustgevend als bij mij![]()
(Mag pas vanaf een jaar of 6 voorgeschreven worden volgens mij, gelukkig ook maar... Een beetje druk kind krijgt al zo belachelijk snel een ADHD-stempeltje)
De PU is episch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, die las mijn broertje ooit. en ik toen ook, maar nu al jaren niet meer. als ik iets over games wil weten kijk ik wel op i-net. over games gesproken.....voorlopig vind ik Need4Speed: Rivals een heel stuk minder dan Most Wanted....
ja, die bijschriften waren vroeger idd hilarisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De PU is episch.
De bijschriften van Ed Poweroni
Nja, m'n leven had er veel anders uit gezien als er eerder aan de bel was getrokken. Het is klerespul dat Ritalin, maar het helpt als een tierelier. Heerlijk tegenstrijdig ook aangezien het een pepmiddel isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het idee dat er tegenwoordig meer kinderen met ADHD zijn dan zonder....en ik vraag me af wat ze bij mij zouden constateren als ik nu een jaar of 6 zou zijn....
iets van Ben Howard geloof ik....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:56 schreef minthy het volgende:
Even iets anders; wat is de MH? Moest werken vanmiddag/vanavond, dus niets meegekregen.
Ben Howardquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:56 schreef minthy het volgende:
Even iets anders; wat is de MH? Moest werken vanmiddag/vanavond, dus niets meegekregen.
lijkt me zo leuk dat Ben Howard tegenkomt en dat die 2e dan zegt: Hoi! ik ben Howard. en dat Ben Howard dan zegt van Ik Ben Howard!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef minthy het volgende:
Thanks! Zal hem komende week vast ergens horen, het zegt me zo vrij weinig
Zijn ze nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die bijschriften waren vroeger idd hilarisch.
ik las btw ook wel HoogSpel. de wat serieuzere tegenhanger.
er is nog een forum van! een blad dat al 14 jaar geleden is opgeheven heeft nog een actief forumquote:
Au.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk dat Ben Howard tegenkomt en dat die 2e dan zegt: Hoi! ik ben Howard. en dat Ben Howard dan zegt van Ik Ben Howard!
ja, dat motten jullie toch lekker selluf wetuh!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:11 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, SC en ik vinden dit een leuk nummer
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat motten jullie toch lekker selluf wetuh!
ik vind het ook prima kllinken eigenlijk. kende het nog nietquote:
nog minder zelfs. stelletje fucking noobs.quote:
Ik had vroeger gekopieerde cd's van Straattaal!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog minder zelfs. stelletje fucking noobs.
ik ben btw ff 3 cd's van Lange Frans en Baas B aan t "kopen". sue me.
Dat je er voor uit durft te komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog minder zelfs. stelletje fucking noobs.
ik ben btw ff 3 cd's van Lange Frans en Baas B aan t "kopen". sue me.
jo, ik kan dat eerst stukje van Moppie gewoon meerappenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat je er voor uit durft te komen
Mijn mp3-speler speelt ze op alfabetische volgorde af. Dat is ook schijtirritant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jo, ik kan dat eerst stukje van Moppie gewoon meerappen
het 1e album heb ik nog best vaak geluisterd. alleen klopt de trackvolgorde van de versie die ik nu aan t kopen ben niet.....kan me niet herinneren dat juffrouw Cocky de 2e track was dus dat ga ik nog ff uitzoeken.
edit: idd, klopt geen hout van. corrigeren voor ie op mn mp3-speler gaat. ik haat het als tracks niet of niet goed genummerd zijn. het domste zijn de mensen die nummeren als 1, 2, 3.....10, 11 waardoor mijn mp3speler ze afspeelt als 1, 10, 11.....2, 20, 21, 3... enz. gewoon nummer 01, 02 enz. eikels!
zo...dat ben ik kwijt
ja, dat is ook irritant ja. die van mij is wel zo lief dat ie alles mappen in de volgorde zet waarop ik ze er op heb gezet.....mijn creative zen stone is nog steeds de beste mp3speler ever.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn mp3-speler speelt ze op alfabetische volgorde af. Dat is ook schijtirritant.
Ik heb ook alles in mappen, maar als ik dan 'map afspelen' doe dan gaat het van A-Z in plaats van het eerste tot het laatste nummer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook irritant ja. die van mij is wel zo lief dat ie alles mappen in de volgorde zet waarop ik ze er op heb gezet.....mijn creative zen stone is nog steeds de beste mp3speler ever.
een ex-vriendin had zo'n blokkerding. die begon altijd met hetzelfde nummer en kon alleen maar shuffelen...en dezelfde volgorde. teringirritant.
goed, bijna bedtijd! slaap lekker
In het programmaschema staat wel dat Ramon en Timur wel hun eigen programma (open radio) presenteren. Dat lijkt me dan ook niet te kloppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee of Timur en RAmon er weer zijn? volgens mij deed Timur gisteren geen Vrij en Ramon doet vanavond volgens het schema ook geen show....
edit: lkaat maar...volgens twitter zit Ramon nog in Italie...
nee, was vorige week ook zo en toen zat Domien er. ik denk dat ze er niet zijn. helaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In het programmaschema staat wel dat Ramon en Timur wel hun eigen programma (open radio) presenteren. Dat lijkt me dan ook niet te kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |