quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, natuurlijk. ik ben bijna 32. ik moet een beetje opschieten. en mijn ouders willen kleinkinderen en mijn broertje en zijn geregistreerd partner oefenen alleen maar. denk ik....want ik ben er niet bij.
Geen kaasstengel voor d'rquote:
ik ook. en als ze de jankfase al ontgroeid zijn. ik ga volgende week mijn ouders inlichten en mijn broertje aansporenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik vind kinderen alleen tof als ze van iemand anders zijn.
dat mokkeltje ligt nu met een enorme Tarzan een feestje te vieren.quote:
mokkeltje is de partner van Domien. Carolien heet ze volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef MarijeH het volgende:
Wie is mokkeltje.
Net ff mijn brood gesmeerd. Was het helemaal vergeten![]()
Was leuk om Swijnenstal te luisteren, maar ik ga nu de pc afsluiten. Ik moet er morgen om half 7 uit.
trustenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef MarijeH het volgende:
Wie is mokkeltje.
Net ff mijn brood gesmeerd. Was het helemaal vergeten![]()
Was leuk om Swijnenstal te luisteren, maar ik ga nu de pc afsluiten. Ik moet er morgen om half 7 uit.
Alweer een hardloopplaatquote:
ja, ik heb de aflevering wel gezien...maar heel boeiend...nee....en dat vind USA ook want de kijkcijfers zijn na S02E01 gehalveerd...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
rockje kijk jij nog naar the following
quote:
alle 2 gezien? s02e02 is best okee, niet briljant maar wel twisted.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik heb de aflevering wel gezien...maar heel boeiend...nee....en dat vind USA ook want de kijkcijfers zijn na S02E01 gehalveerd...
2 ook gezien ja. was idd wel twisted, maar de aandacht verslapte wel wat. en 2 miljoen minder vindi k toch aardig wat. bij een eerste seizoen is het normaal, maar bij een 2e seizoen vind ik het toch vreemd. Zeker omdat ik zelf altijd wel wil weten hoe een serie afloopt.....zo heb ik Lost ook helemaal gekeken terwijl ik op een gegeven moment dacht van: hoelang nog?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
alle 2 gezien? s02e02 is best okee, niet briljant maar wel twisted.
en nee niet gehalveerd; van 9 naar een kleine 7 mln
Dat was t vorig seizoen ook
hallo gezelschapquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:10 schreef MarijeH het volgende:
Ik luister ook weer naar Swijnenstal.
quote:
rustiger? ik ben net naakt door het topic gerend en er viel niemand flauw!quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]Het is hier rustiger dan tijdens de vorige Swijnenstal .
nou zeg, das ook niet aardig!quote:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 04-01-2015 om 12:34:21Bijgekomen van #SR14 gaan we het gewoon doen. Vanavond de eerste #Swijnenstal van 2015! Vanaf 20u zijn we live op http://t.co/5Qx87wNOOS! reageer retweet
twitter:swijnenstal twitterde op zondag 30-10-2016 om 20:03:00WE ZIJN LIVE! Kijk mee met @TjitseLeemhuis @coen en @Domien. Stream: https://t.co/4J38vv5SO2 #Swijnenstal reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |