quote:
Hij was nogal van het blowen en had kankerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar hij ziet er ook niet gezond uit.
newbiequote:
Hij zat helemaal niet in Probleemwijken drol! Hij had zijn eigen documentaire.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:47 schreef Psy-freak het volgende:
De held uit SBS Probleemwijken!
[ afbeelding ]
Rust zacht, Sjonnie!
Newbie of niet: ik zie een Tokkie die de "held" was in het SBS programma 'Probleemwijken'(!). Hier missen we niks aan dus.quote:
n.a.l.v. probleemwijken tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:54 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hij zat helemaal niet in Probleemwijken drol! Hij had zijn eigen documentaire.
En het is je heldquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:57 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En het is je heldhad je beter even zijn wiki door kunnen lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Waldschmit
Om het je even makkelijk te maken Psy-Freak. En nu van die jointjes afblijven en helder blijven!quote:Den Haag zijn grote liefde en tot de dag van vandaag aanwezig in het stadion.
Haagse Sjonnie kreeg landelijke bekendheid nadat hij op 15 juni 2006 spraakmakende interviews gaf bij het programma "De Donderdag documentaire" op Nederland 1 bij de televisieomroep IKON. De uitzending waarin dit interview plaatsvond, werd later op YouTube gezet en ruim 1 miljoen keer bekeken. De uitzending liet een beeld zien van het leven van Haagse Sjonnie en diens dagelijkse bezigheden. Hierbij was te zien hoe Waldschmit deelnam aan liederen van de harde kern ADO-supporters en op een kritische wijze de voetballer Geert den Ouden toeriep met: ,,Hé Dûh Oudûh! Douchûh, met je bloedkop!". Sindsdien werd deze quote nog regelmatig voor de grap door voetballiefhebbers geciteerd.
Door de relatieve populariteit van Haagse Sjonnie op YouTube, werd Waldschmit uitgenodigd bij de populaire talkshow Jensen! op RTL 5. In dit programma gaf hij aan verslaafd te zijn aan marihuana en dagelijks gemiddeld zo'n 20 à 22 jointjes te roken. Hij nam ook deel aan de "Ik hou van Holland" quiz van Robert Jensen. Alle vragen werden correct beantwoord.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Om het je even makkelijk te maken Psy-Freak. En nu van die jointjes afblijven en helder blijven!
HET WAS EEN HELD jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort tokkies zal ik niet snel missen eigenlijk
Jezus wat een randdebiel...quote:
jij komt zekah niet uit De Haagquote:
welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Gast je wist er helemaal niets van
Gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
jij komt zekah niet uit De Haag
Nau je preat nie zoals mij!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
jij komt zekah niet uit De Haag
Gewoon een vuile racist dus?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Held man!
Zoooo dus hieah kom zo'n k*nk*h moskee!!????
Nee, nooit zijn docu gezien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon een vuile racist dus?
Ben ik ook niet van plan nu ik dit lees.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nooit zijn docu gezien?
Als dat in alle Arabische landen andersom ook zo zou gelden zou er al een stuk tolerantere wereld bestaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van plan nu ik dit lees.
Ik ga geen tijd verspillen aan racisten. sorry
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Een moskee heeft alle recht in Nederland te bouwen.
niet hatenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:31 schreef trucker3 het volgende:
Wat "hoogtepunten" uit het leven van deze held:
Wat een klapjosti........OMG.
Hippie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Moevuh beunhaas, wat een mongool ben jij zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:31 schreef trucker3 het volgende:
Wat "hoogtepunten" uit het leven van deze held:
Wat een klapjosti........OMG.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer een FOK! user heengegaanIk zal zijn posts missen
Blij dat ie weg is, jammer dat hij zo lang is gebleven. Totale mislukkeling.quote:
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezetquote:
Viel hij je lastig dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
Ik ben ook blij dat ie dood is. De wereld is weer een stukje mooier geworden.
ohja, da's waar ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezet
Newbie users_!
Mooi topic was dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezet
Das prima , maar wel een aparte wijk graag en niet in mijn buurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, je zou een wijk vol van die gasten hebben.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
Ik ben ook blij dat ie dood is. De wereld is weer een stukje mooier geworden.
Dat is al genoeg om Nederland de schande van de ondertekenaars van het Kyoto-verdrag te maken, denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, je zou een wijk vol van die gasten hebben.
Zou zo'n halve gare klapjosti überhaupt weten wat portretrecht is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Op basis van welke aardse deugden zou deze beste man in de hemel moeten belanden? Van mij mag hij, maar voldoet hij wel aan de criteria?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Beursaap het volgende:
RIP ouwe baas, moge je high in de hemel belanden
Link? :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Alsof dat niet A_A zelf is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
KLB / Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
fyquote:
Hoop dat je een ban krijgt voor deze post maar goed. Deze man is gwn een uber uber eindbaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Mooi zo. Dat scheelt:
- een uitkering voor deze werkschuwe beroepswerkloze
- overheidspersoneel in de ziektewet omdat hij ze aanvalt
- politie-inzet
- etc
Hier missen we niks aan, mensen. Als je dit soort types als je 'held' ziet, moet je jezelf eens goed achter de oren krabben....
Je bent zelf ook een tokkie dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Deze man is gwn een uber uber eindbaasAl moesten we een miljoen per jaar voor em ophoesten, hij blijft gwn een legende
En anti Ajax
Die mensen mogen van mij altijd de hemel ingaan
ik een tokkie? wat jij wilt geloven vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een tokkie dus.
Legende me reet. Die haagse sjonnie was gewoon een agressieve pauper. Dat je dat zelf niet inziet zegt ook wel genoeg.
Met dat soort mensen valt geen zinnig gesprek te voeren, dat weet je heus wel. Die dreigen alleen maar met geweld of voegen daadwerkelijk de daad bij het woord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Beursaap het volgende:
[..]
ik een tokkie? wat jij wilt geloven vriend.
deze man is en blijft een legende gewoon, dat jij gaat lopen kankeren op een forum over dat soort mensen vind ik meer tokkie gedrag. Zeg het ze recht in hun gezicht ipv hier te lopen kankeren.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Met dat soort mensen valt geen zinnig gesprek te voeren, dat weet je heus wel. Die dreigen alleen maar met geweld of voegen daadwerkelijk de daad bij het woord.
Je moet eens bij jezelf nagaan waarom je dit soort randfiguren en lowlife's als "helden" ziet. Er zit blijkbaar een steekje bij je los.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Met dat soort mensen valt geen zinnig gesprek te voeren, dat weet je heus wel. Die dreigen alleen maar met geweld of voegen daadwerkelijk de daad bij het woord.
Je moet eens bij jezelf nagaan waarom je dit soort randfiguren en lowlife's als "helden" ziet. Er zit blijkbaar een steekje bij je los.
Maar hoe smaakte de koffie bij John?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Koffiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar hoe smaakte de koffie bij John?
Wat is dat nou weer voor een koffieshop!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Koffiegewoon een kratje bier in de zaak met een joint erbij
Dat is zondag en nee den Haag gaat niet winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als cadeautje voor Sjonnie gaan zaterdag de neuzen eraan
Als je dit soort mensen als held ziet is er gewoon iets heel erg mis met je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Hoop dat je een ban krijgt voor deze post maar goed. Deze man is gwn een uber uber eindbaasAl moesten we een miljoen per jaar voor em ophoesten, hij blijft gwn een legende
En anti Ajax
Die mensen mogen van mij altijd de hemel ingaan
Mjah...4-0 voor Ajax geworden, zoals gewoonlijk dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als cadeautje voor Sjonnie gaan zaterdag de neuzen eraan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |