Blij dat ie weg is, jammer dat hij zo lang is gebleven. Totale mislukkeling.quote:
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezetquote:
Viel hij je lastig dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
Ik ben ook blij dat ie dood is. De wereld is weer een stukje mooier geworden.
ohja, da's waar ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezet
Newbie users_!
Mooi topic was dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezet
Das prima , maar wel een aparte wijk graag en niet in mijn buurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, je zou een wijk vol van die gasten hebben.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
Ik ben ook blij dat ie dood is. De wereld is weer een stukje mooier geworden.
Dat is al genoeg om Nederland de schande van de ondertekenaars van het Kyoto-verdrag te maken, denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, je zou een wijk vol van die gasten hebben.
Zou zo'n halve gare klapjosti überhaupt weten wat portretrecht is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Op basis van welke aardse deugden zou deze beste man in de hemel moeten belanden? Van mij mag hij, maar voldoet hij wel aan de criteria?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Beursaap het volgende:
RIP ouwe baas, moge je high in de hemel belanden
Link? :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Alsof dat niet A_A zelf is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
KLB / Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
fyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |