Blij dat ie weg is, jammer dat hij zo lang is gebleven. Totale mislukkeling.quote:
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezetquote:
Viel hij je lastig dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
Ik ben ook blij dat ie dood is. De wereld is weer een stukje mooier geworden.
ohja, da's waar ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezet
Newbie users_!
Mooi topic was dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat? Sjonnie heeft hier ook geposte een tijdje, aangemeld omdat ie mij zocht ivm potretrechten van hem op filmpjes die ik op YouTube had gezet
Das prima , maar wel een aparte wijk graag en niet in mijn buurt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, je zou een wijk vol van die gasten hebben.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:35 schreef trucker3 het volgende:
Ik ben ook blij dat ie dood is. De wereld is weer een stukje mooier geworden.
Dat is al genoeg om Nederland de schande van de ondertekenaars van het Kyoto-verdrag te maken, denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, je zou een wijk vol van die gasten hebben.
Zou zo'n halve gare klapjosti überhaupt weten wat portretrecht is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Op basis van welke aardse deugden zou deze beste man in de hemel moeten belanden? Van mij mag hij, maar voldoet hij wel aan de criteria?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:20 schreef Beursaap het volgende:
RIP ouwe baas, moge je high in de hemel belanden
Link? :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Alsof dat niet A_A zelf is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
KLB / Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
fyquote:
Hoop dat je een ban krijgt voor deze post maar goed. Deze man is gwn een uber uber eindbaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Mooi zo. Dat scheelt:
- een uitkering voor deze werkschuwe beroepswerkloze
- overheidspersoneel in de ziektewet omdat hij ze aanvalt
- politie-inzet
- etc
Hier missen we niks aan, mensen. Als je dit soort types als je 'held' ziet, moet je jezelf eens goed achter de oren krabben....
Je bent zelf ook een tokkie dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Deze man is gwn een uber uber eindbaasAl moesten we een miljoen per jaar voor em ophoesten, hij blijft gwn een legende
En anti Ajax
Die mensen mogen van mij altijd de hemel ingaan
ik een tokkie? wat jij wilt geloven vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een tokkie dus.
Legende me reet. Die haagse sjonnie was gewoon een agressieve pauper. Dat je dat zelf niet inziet zegt ook wel genoeg.
Met dat soort mensen valt geen zinnig gesprek te voeren, dat weet je heus wel. Die dreigen alleen maar met geweld of voegen daadwerkelijk de daad bij het woord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Beursaap het volgende:
[..]
ik een tokkie? wat jij wilt geloven vriend.
deze man is en blijft een legende gewoon, dat jij gaat lopen kankeren op een forum over dat soort mensen vind ik meer tokkie gedrag. Zeg het ze recht in hun gezicht ipv hier te lopen kankeren.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Met dat soort mensen valt geen zinnig gesprek te voeren, dat weet je heus wel. Die dreigen alleen maar met geweld of voegen daadwerkelijk de daad bij het woord.
Je moet eens bij jezelf nagaan waarom je dit soort randfiguren en lowlife's als "helden" ziet. Er zit blijkbaar een steekje bij je los.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Met dat soort mensen valt geen zinnig gesprek te voeren, dat weet je heus wel. Die dreigen alleen maar met geweld of voegen daadwerkelijk de daad bij het woord.
Je moet eens bij jezelf nagaan waarom je dit soort randfiguren en lowlife's als "helden" ziet. Er zit blijkbaar een steekje bij je los.
Maar hoe smaakte de koffie bij John?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Newbie users_!
Koffiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar hoe smaakte de koffie bij John?
Wat is dat nou weer voor een koffieshop!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Koffiegewoon een kratje bier in de zaak met een joint erbij
Dat is zondag en nee den Haag gaat niet winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als cadeautje voor Sjonnie gaan zaterdag de neuzen eraan
Als je dit soort mensen als held ziet is er gewoon iets heel erg mis met je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Hoop dat je een ban krijgt voor deze post maar goed. Deze man is gwn een uber uber eindbaasAl moesten we een miljoen per jaar voor em ophoesten, hij blijft gwn een legende
En anti Ajax
Die mensen mogen van mij altijd de hemel ingaan
Mjah...4-0 voor Ajax geworden, zoals gewoonlijk dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als cadeautje voor Sjonnie gaan zaterdag de neuzen eraan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |