SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hinder op 31-08-2014 11:16:34 ]Get stoned![]()
Zo, wisselduurloop zit er weer op. Blijft toch een ontzettend bitse training. Ik ga ook langzamer dan wanneer ik gewoon aan één stuk op die hartslag zou lopen, maarja het wisselen kost natuurlijk ook energie. Had ook nog een gelletje meegenomen om te kijken hoe die zou vallen bij wat hogere intensiteit, aangezien je de marathon ook niet in D1 loopt. Ik had er geen last van, maar voelde er ook niet echt effect van.
Nu snel douchen en nog wat kilometers maken aangezien ik in Haarlem ga shoppen met mijn zusje
http://app.endomondo.com/workouts/399769872/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanavond Veldhoven Ten miles, nu al zenuwachtig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
@hatsa: wat vond je eerst leuk aan lopen? En wat mis je er nu in?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Afstand: 20,61 km
Tijd: 2:02:42
Gem. tempo: 5:57 min/km
Winst hoogte: 34 m
Calorieën: 1.514 C
Regen, regen en nog eens regen. Bijna verzopen op de tweede brug. Wel een hele gave route!
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/424071421Get stoned![]()
Hier vandaag geen lopen, maar feesten!
Wij gaan naar We love the 90's, met5ive, 2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony en alles
![]()
![]()
Morgen maar lopen denk ik. Inmiddels worden er hier weer indrukwekkende afstanden afgelegd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ZOMG! Topfeest! Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid HarmonyZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I know!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
ZOMG! Topfeest! Veel plezier!En ik vergeet Gigi D'Agostino nog, en Paul Elstak
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan naar We love the 90's, met5ive, 2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony en alles
![]()
![]()
Morgen maar lopen denk ik. Inmiddels worden er hier weer indrukwekkende afstanden afgelegd
Ipv ontspanning en even m'n hoofd leeg, voelt het nu als inspanning en blijft m'n hoofd vol. Waar ik eerst met een beter gevoel terug kwam na een rondje lopen baal ik nu alleen maar omdat dat nu niet meer het geval is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:27 schreef Murmeli het volgende:
@hatsa: wat vond je eerst leuk aan lopen? En wat mis je er nu in?
Ach, gaat vast wel over na vakantie.![]()
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inb4 SPIbelt!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik doe er twee of drie in mijn drinkgordel en zorg dat Gogo de rest bij zich heeft, zodat ze die ergens op de route weer aan mij kan geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vriendin-van-M-loper expert hierquote:she knows!
Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een spibelt met lusjes voor gels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Die ben ik van plan te gaan gebruiken (misschien moet ik er ook maar een keer mee gaan lopen als test).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, maar we zijn natuurlijk nu aan het trainen om ook in de herfst te lopenquote:
Daarnaast is het wel zo'n beetje herfstweer buiten...![]()
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.quote:
Eerst zien, dan geloven...
Gelukkig krijgen we volgende week een indian summer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn natuurlijk nu aan het trainen om ook in de herfst te lopen
Daarnaast is het wel zo'n beetje herfstweer buiten...
* Daywalk3r zet tooi op
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgende week zondag TTMquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik dacht nou net, huh vandaag toch? Maar da's veldhoven.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Kluizenaar; er staat inderdaad best lang rust voorgeschreven. Zelf verzwik ik mijn enkel best vaak (gisteren geleerd dat dan aan de ene kant een enkelband wordt opgerekt en aan de andere kant door de druk een kneuzing ontstaat) en heb nog nooit zo lang niks gedaan en pijn gehad. Al liep ik toen nog niet hard. De fysio waar ik met mijn enkel klachten was sluit het ook niet uit dat ik over drie weken 16 km loop. Kans is niet groot dat ik dan voldoende hersteld ben, maar de kans is er wel. Kortom, gemiddelden zijn gemiddelden en trek je daar niet te veel van aan.![]()
Ik vind nog nergens nieuws maar ben ook erg benieuwd hoe het hem vergaat op zijn 80 kilometer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vriendin-van-M-loper expert hiershe knows!
Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!!
Ik heb vannacht stom gedroomd over mijn loopje van morgen. Er ging van alles mis waardoor ik uiteindelijk te laat was en niet gelopen heb. Morgen doe ik het anders
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Bedankt allemaal!
Ik had m'n gels tussen de rand van m'n broek op de M geloof ik en getaped aan een flesje wat ik onderweg kreeg.Spibelt klinkt handiger.
Jack does it in real time...![]()
Dat zou goed kunnen! Het klinkt mij een beetje als teveel strets waardoor de lol van veel dingen eraf gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ipv ontspanning en even m'n hoofd leeg, voelt het nu als inspanning en blijft m'n hoofd vol. Waar ik eerst met een beter gevoel terug kwam na een rondje lopen baal ik nu alleen maar omdat dat nu niet meer het geval is.
Ach, gaat vast wel over na vakantie.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bijna het voordeel van een trail M: je hebt dan toch wel vaak je rugzak bij je (als niet zo snelle loper).
Maar Spi lijkt me inderdaad de beste/handigste optie!Ja doei.![]()
Thanks, ja dat denk ik dan ook. Het zal toch vast geen 8 weken hoeven te duren eer weer te kunnen gaan hardlopen maar misschien is dat het volledige herstel gerekend ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:35 schreef Gogo83 het volgende:
@Kluizenaar; er staat inderdaad best lang rust voorgeschreven. Zelf verzwik ik mijn enkel best vaak (gisteren geleerd dat dan aan de ene kant een enkelband wordt opgerekt en aan de andere kant door de druk een kneuzing ontstaat) en heb nog nooit zo lang niks gedaan en pijn gehad. Al liep ik toen nog niet hard. De fysio waar ik met mijn enkel klachten was sluit het ook niet uit dat ik over drie weken 16 km loop. Kans is niet groot dat ik dan voldoende hersteld ben, maar de kans is er wel. Kortom, gemiddelden zijn gemiddelden en trek je daar niet te veel van aan.
Het is wel echt goed gekneusd bij me hoor, enkel is blauw en voet voelt beurs, is dik.
Proberen hoog te houden en echt de eerste dagen zo min mogelijk op lopen, misschien dat daarmee de genezing wat sneller verloopt. Hoop ik in ieder geval wel!!
Vandaag was toch wel een heerlijke LDL geweest maar ja.
En hoop dat Mossel gelijk heeft, dat ik voldoende opgebouwd heb en het niet zo snel kwijt ben.
Eind september de onverharde colourmudrun met de kinderen zal vermoedelijk niet verstandig wezen dus daar regel ik een invaller voor.
De 10 km 5 oktober hoop ik echt wel te kunnen doen![]()
Verdikke, hoe snel je het hardlopen mist hee.. bless your running days!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En de lege gewoon op staat gegooid? Want in mijn nep spibelt passen ook wel wat gels, maar als ik daar plakkerige lege verpakkingen in moet terug duwen tijdens het rennen wordt dat geen succes :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik had m'n gels tussen de rand van m'n broek op de M geloof ik en getaped aan een flesje wat ik onderweg kreeg.Spibelt klinkt handiger.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja! Dat heb ik compleet gemist (topics gaan ook zo hard) .. hij is niet live te tracken oid?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hinder zou je mij nog toe willen voegen aan de WLWW?
1
2[b]12 oktober 2014 - [url=http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Foundation/Projecten/Foundation-Run/Runners-Info.htm]Ajax Foundation Run (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 10km"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Net een mooie rugzak gezien, 60% korting en eigenlijk precies wat ik al een tijdje wil ipv mijn camelbak... (die ik dan weer netjes voor ongeveer datzelfde bedrag kan doorverkopen als wat de nieuwe me nu kost....)
*tempting* Koop ik 'm zonder te passen?Ja doei.![]()
No brainerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Net een mooie rugzak gezien, 60% korting en eigenlijk precies wat ik al een tijdje wil ipv mijn camelbak... (die ik dan weer netjes voor ongeveer datzelfde bedrag kan doorverkopen als wat de nieuwe me nu kost....)
*tempting*Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als je je huidige camelbak toch kan door verkopen dan snap ik niet wat er nog tempting aan is. Ik zou hem dan al lang gekocht hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
*tempting*
Ipv hardlopen ga ik de komende weken m'n bovenlijf maar trainen. Net een zooi buikspieroefeningen gedaan. Planken wel vanaf de knieën omdat dat anders nog niet gaat.![]()
Dat was een fijne duurloop, ipv Coopertest.
Kwam YUR nog tegen toen wij bijna terug waren. Hij moest toen nog een km of 30, denk ik. Zag er ontspannen uit
Gup: i haz a little jealousSupertof, veel plezier!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zie de editquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als je je huidige camelbak toch kan door verkopen dan snap ik niet wat er nog tempting aan is. Ik zou hem dan al lang gekocht hebben.
Ipv hardlopen ga ik de komende weken m'n bovenlijf maar trainen. Net een zooi buikspieroefeningen gedaan. Planken wel vanaf de knieën omdat dat anders nog niet gaat.Het kopen zonder te passen dus!
Ja doei.![]()
Ik had m'n gelletjes in spibelt tijdens M. Bij de M van A'dam kan je
bij enkele verzorgingsposten ook gelletjes pakken, wel even "oefenen" met het betreffende gelletje van te voren.
Of met support afspreken langs het parcours. Goed te doen met metro, heb m'n vriendin op 3 verschillende plekken kunnen zien.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:42 schreef Nanook24 het volgende:
Hinder zou je mij nog toe willen voegen aan de WLWW?
[ code verwijderd ].
Get stoned![]()
Zal weer wennen zijn... in die hitte rennenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Donderdag mag dat van mij. Als het zondag maar wat koeler is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zal weer wennen zijn... in die hitte rennenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tijdens een marathon kan dan wel natuurlijk, daar komt toch een veegwagen over het parcours na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En de lege gewoon op staat gegooid? Want in mijn nep spibelt passen ook wel wat gels, maar als ik daar plakkerige lege verpakkingen in moet terug duwen tijdens het rennen wordt dat geen succes :p
Als ik ga trailen neem ik altijd een boterhamzakje mee als "afvalzakje", om inderdaad te voorkomen dat alles onder plak komtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik duw ze altijd gewoon terug in m'n rugzak![]()
Vandaar dat hij (eigenlijk...) ook regelmatig gewassen moet worden...Ja doei.![]()
Wat voor een? Ik zag de Salamon skin pro 3 op sportsshoes met flink wat korting...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
*tempting* Koop ik 'm zonder te passen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://www.soactive.com/w(...)lackfluo-yellow.htmlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat voor een? Ik zag de Salamon skin pro 3 op sportsshoes met flink wat korting...Ja doei.![]()
Genoeg opbergruimte lijkt me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.soactive.com/w(...)lackfluo-yellow.html
Bladder van je cambak erin en gaan
Is dat dat feestje in de Goffert?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Ja, mij ook. Wil vooral ook die opbergruimte die voorop zit, aan de zijkant van de heup dus, en voorop op de borst. Nu moet ik alles uit m'n ruggedeelte pakken. Zeer onhandig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Genoeg opbergruimte lijkt me.
Bladder van je cambak erin en gaanJa doei.![]()
Ik ren sowieso liever in de koud dan in de warmtequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Donderdag mag dat van mij. Als het zondag maar wat koeler is.
Niets meer betoverend dan in de sneeuw door besneeuwde duinen of bossen te rennen.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Das het enige wat ik minder vind aan de mijne; aan de andere kant, die 10 sec extra die dat kost...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Wil vooral ook die opbergruimte die voorop zit, aan de zijkant van de heup dus, en voorop op de borst. Nu moet ik alles uit m'n ruggedeelte pakken. Zeer onhandig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh, het gaat mij niet om de tijd ofzo, maar meer het 'gehannes': gewoon een gelletje pakken uit 't heupgedeelte is gewoon handigerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Das het enige wat ik minder vind aan de mijne; aan de andere kant, die 10 sec extra die dat kost...
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ren sowieso liever in de koud dan in de warmte
Niets meer betoverend dan in de sneeuw door besneeuwde duinen of bossen te rennen.Die absolute stilte en dan niets meer dan je ademhaling en het gekraak onder je voeten
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat dus!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Die absolute stilte en dan niets meer dan je ademhaling en het gekraak onder je voeten
![]()
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, het gaat mij niet om de tijd ofzo, maar meer het 'gehannes': gewoon een gelletje pakken uit 't heupgedeelte is gewoon handigerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik wacht wel even tot Wolve thuis is van z'n motorband vervangen. Misschien wil hij 'm ook wel
Ja doei.![]()
En dan beide harriers shirt.. ook nog dezelfde schoenen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wacht wel even tot Wolve thuis is van z'n motorband vervangen. Misschien wil hij 'm ook wel
We hebben nu al grofweg dezelfde camelbak (alleen iets andere kleur)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan beide harriers shirt.. ook nog dezelfde schoenen?Ach, we hebben ook al dezelfde motor (gehad) (ook andere kleur), en dezelfde schoenen (Cascadias, wél in dezelfde kleur), maar die draag ik eigenlijk nooit meer
Ja doei.![]()
Straks ook nog dezelfde fiets en unisex afritsbroeken!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben nu al grofweg dezelfde camelbak (alleen iets andere kleur)Ach, we hebben ook al dezelfde motor (gehad) (ook andere kleur), en dezelfde schoenen (Cascadias, wél in dezelfde kleur), maar die draag ik eigenlijk nooit meer
![]()
Human Nature jassen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Straks ook nog dezelfde fiets en unisex afritsbroeken!
Wat een lange loopjes allemaal vandaag![]()
![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Sta je er al tussen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben nu al grofweg dezelfde camelbak (alleen iets andere kleur)Ach, we hebben ook al dezelfde motor (gehad) (ook andere kleur), en dezelfde schoenen (Cascadias, wél in dezelfde kleur), maar die draag ik eigenlijk nooit meer
![]()
http://www.jut-en-jul.nl/Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Of Jack Wolfskin, ook erg populair onder de survival-bejaardenquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga de marathon van Eindhoven ballastloos lopen, denk ik. Misschien 1 gel in het ritsvakje van mijn broek. Er staan genoeg drank- en sinaasappel/banaanpostjes onderweg, geen zin in 42km last van gedoe
Nope, ik googlede net wel dit:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik compleet gemist (topics gaan ook zo hard) .. hij is niet live te tracken oid?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=817195788298985
Ik hoop toch wel dat dit een tussenstand was."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Geen #801 te bekennen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nope, ik googlede net wel dit:
Ik hoop toch wel dat dit een tussenstand was.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Misschien doet hij er iets langer over dat kan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat dit een tussenstand was.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hoop het. Het zou wel heel zuur zijn als RD heeft moeten uitstappen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Misschien doet hij er iets langer over dat kan."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb erover zitten denken of ik het ook alleen met de verzorgingspost kan redden, maar ik heb toch liever zekerheid dat ik iets heb als het echt nodig is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga de marathon van Eindhoven ballastloos lopen, denk ik. Misschien 1 gel in het ritsvakje van mijn broek. Er staan genoeg drank- en sinaasappel/banaanpostjes onderweg, geen zin in 42km last van gedoe
Dus wat gelletjes mee. Water en sportdrank kan wel vanaf de kant, dat neem ik zelf niet mee.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hup RD!
Benieuwd hoe de lange loopjes zijn bevallen! Guard ging jij ook niet vanmorgen?
Ik doe vandaag aan uitkateren. Mooie is dat dat per uur beter wordt![]()
![]()
Nee morgenvroeg is mijn lange, net een 12,5 km gedaan, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef Quoi het volgende:
Hup RD!
Benieuwd hoe de lange loopjes zijn bevallen! Guard ging jij ook niet vanmorgen?
Ik doe vandaag aan uitkateren. Mooie is dat dat per uur beter wordt
Dat zijn de resultaten/tussenstanden van 4pm lokale tijd... (7 uur geleden dus?). Ik vrees dat hij niet de finish heeft gehaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat dit een tussenstand was.Van de 13 lopers zijn er dus 9 gefinisht.
https://m.facebook.com/TheBackcountryRunner
[ Bericht 3% gewijzigd door GotC op 30-08-2014 14:39:53 ]![]()
Yur zou Yur niet zijn als ie onderweg geen last zou krijgen van Yurkak. Dus bij Hoek van Holland ben ik noodgedwongen de duinen in gedoken...That's a first
Maar verder een probleemloze 35 kilometer in de benen. De Savornin Lohmanbult is na 32 kilometer toch anders dan na 3 kilometer
http://connect.garmin.com/modern/activity/578342598F means you're fucked![]()
Tussentijds resultaat, en 80km binnen 10 uur is niet voor iedereen weggelegd. Dus grote kans dat hij op dat moment nog onderweg was. Wordt wel langzaam tijd voor een volgende update.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zijn de resultaten/tussenstanden van 4pm lokale tijd... (7 uur geleden dus?). Ik vrees dat hij niet de finish heeft gehaaldVan de 13 lopers zijn er dus 9 gefinisht.
https://m.facebook.com/TheBackcountryRunnerNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En vervolgens de rest zonder sokken gelopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
Yur zou Yur niet zijn als ie onderweg geen last zou krijgen van Yurkak. Dus bij Hoek van Holland ben ik noodgedwongen de duinen in gedoken...That's a first
Maar verder een probleemloze 35 kilometer in de benen. De Savornin Lohmanbult is na 32 kilometer toch anders dan na 3 kilometer
http://connect.garmin.com/modern/activity/578342598
Goed bezigqua hardlopen dan he?
Je horloge stond nog aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
http://connect.garmin.com/modern/activity/578342598
Oh ja..... bulten na al 30km te hebben gerend zijn écht heel anders...![]()
! *kras*
Lekker gelopen YUR!Ja doei.![]()
We kunnen nu zien waar Yur z'n yur gedropt heeftquote:
Nu kun je m gaan opzoekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
We kunnen nu zien waar Yur z'n yur gedropt heeft
F means you're fucked![]()
Ja en?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
We kunnen nu zien waar Yur z'n yur gedropt heeftIk pasquote:
Lekkørquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee morgenvroeg is mijn lange, net een 12,5 km gedaan, gewoon omdat het kan![]()
@YURBoeiend. Je kan het maar kwijt zijn. 35!! Mooi om die weer aangetikt te hebben.
![]()
Oh puzzeltocht met een verrassingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
We kunnen nu zien waar Yur z'n yur gedropt heeft
Het luchtte wel flink op ja
Anyhoe...ik ben erg tevreden. Pootjes omhoog en chillen!F means you're fucked![]()
Soort geocachen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh puzzeltocht met een verrassing
..maar dan anders..Ja doei.![]()
Sowieso tijd voor een update. Maar, ik hoop van harte dat alles goed is gegaan en hij tevreden isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Tussentijds resultaat, en 80km binnen 10 uur is niet voor iedereen weggelegd. Dus grote kans dat hij op dat moment nog onderweg was. Wordt wel langzaam tijd voor een volgende update.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:46 schreef YUR het volgende:
Het luchtte wel flink op ja
Anyhoe...ik ben erg tevreden. Pootjes omhoog en chillen!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Soort geocachen...
..maar dan anders..eigenlijk wel een goeie naam ervoor: geocachen
Geokakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]eigenlijk wel een goeie naam ervoor: geocachen
Zonder alles terug te lezen, al iets bekend over RD?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
http://connect.garmin.com/modern/activity/578342598![]()
Ik heb dat (gelukkig) nog kunnen voorkomen. Meestal helpt wandelen. Wanneer de kramp dan weg is, kan ik weer rustig lopen.![]()
Moet je dan WayCpoints invoeren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:52 schreef YUR het volgende:
Te vinden met je Global Positioning Shit-horlogeOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:54 schreef streamnl het volgende:
Zonder alles terug te lezen, al iets bekend over RD?
[..]![]()
Ik heb dat (gelukkig) nog kunnen voorkomen. Meestal helpt wandelen. Wanneer de kramp dan weg is, kan ik weer rustig lopen.Tussenstand van 7 uur geleden stond hij niet op. De laatst binnengekomen loper op dat moment was met een tijd van 9:51.
![]()
Ik was net al begonnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Quoi het volgende:
Mooie Q&A: Wat was jouw meest genante hardloopmoment?
ik begin niet
Ik denk het betrappen van een vrijend stelletjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Quoi het volgende:
ik begin niet
Of aan de Yur raken
![]()
tassen besteld (ja, tassen
)
voordelen:
• als hij past en goed is, hebben we een goeie passende tas
• als hij past en goed is kunnen we de camelbaks voor ongeveer een zelfde prijs doorverkopen
• als hij niet goed past/lekker zit kunnen we hem voor (iets minder dan) de normale vraagprijs doorverkopen en de winst tegen een andere tas aangooien
Zul je zien dat ze ze dinsdag bezorgen. De enige dag volgende week dat ik op de uni ben_!
Ja doei.![]()
Terug uit Utrecht. En het was genieten gisteren tijdens de baanwedstrijden. Maar dan vooral van de toppers op andere afstanden en andere series (de winnaar op de 5000 liep 14:15)
Ik zelf had het zwaar. Heel zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr Niet zo hard kunnen lopen als ik had gehoopt. Maar wel een PR op mijn allereerste echte 5k
https://www.endomondo.com/workouts/399918497![]()
Thanksquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef GotC het volgende:
[..]
NeeTussenstand van 7 uur geleden stond hij niet op. De laatst binnengekomen loper op dat moment was met een tijd van 9:51.
Leuk!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:55 schreef Quoi het volgende:
ik begin niet
Ik denk ook het betrappen van een verliefd stel. En iemand die in de bosjes zat, gehurkt met haar rokje omhoog, met latex handschoenen aan. Geen idee wat ze aan het doen was. Maar latex handschoenen....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:00 schreef Mr.B. het volgende:
Terug uit Utrecht. En het was genieten gisteren tijdens de baanwedstrijden. Maar dan vooral van de toppers op andere afstanden en andere series (de winnaar op de 5000 liep 14:15)
Ik zelf had het zwaar. Heel zwaar.Je hebt van die dagen he....Maar wel weer een goede ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr Niet zo hard kunnen lopen als ik had gehoopt. Maar wel een PR op mijn allereerste echte 5k
Dat gaat te fur....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Straks ook nog dezelfde fiets en unisex afritsbroeken!![]()
![]()
Human Nature jassen![]()
Huuu..
Ja doei.![]()
Ik zelf had het zwaar. Heel zwaar.Wat een mooie tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr Niet zo hard kunnen lopen als ik had gehoopt. Maar wel een PR op mijn allereerste echte 5k
https://www.endomondo.com/workouts/399918497![]()
![]()
Mr. B ik kan me indenken dat de eenzame koppositie dan loodzwaar is. Maar een PR! Deze (nog steeds kolere-snelle) tijd binnenkort gewoon verbeteren
![]()
![]()
Dittum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef Quoi het volgende:
Mr. B ik kan me indenken dat de eenzame koppositie dan loodzwaar is. Maar een PR! Deze (nog steeds kolere-snelle) tijd binnenkort gewoon verbeteren
Ja doei.![]()
Ik zelf had het zwaar. Heel zwaar.Knappe tijd, en ruimte voor verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr Niet zo hard kunnen lopen als ik had gehoopt. Maar wel een PR op mijn allereerste echte 5k
https://www.endomondo.com/workouts/399918497
Over Yurkak gesproken: die krijg ik ook vandaag weer van de zenuwen. En we hebben hier een lekke (auto)band, kan op de fiets naar de wedstrijd
(10km heen)
Thanks, het kan ook niet allemaal meezitten zo'n eerste keer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:07 schreef Quoi het volgende:
Onder de toeschouwers was trouwens ook Marti ten Kate. Hij zal niet zozeer voor mij als wel voor zijn zoon gekomen. Die liep 15:15...
Is er al meer bekend over RD?![]()
YUR
Goed gelopen!
Mr.B: je bent een geweldige haas geweest voor nr2, die daardoor won. En dat is best een beetje zuur.
Maar KOLEREwat een tijd!!
Ik hoop op nieuws from down under. Hopelijk gaat het goed met RD.
Verder hadden mijn benen het net heel zwaar met een stukje rennen om m'n trein te halenzo maar ff schoenen uit en voetjes op de bank
Toch een beetje ongerustheid over RD trouwens. Is hij überhaupt wel gestart eigenlijk? Niks meer van hem gehoord vooraf eigenlijk.
Ik had trouwens tot vorige week dinsdag geen loopjes meer uitgelezenIk zie nu dat ik - zelfs inclusief het skippen van 2 vrijdagavondtrainingen - aan de 145 km kom deze maand! Highest ever
![]()
![]()
Het laatste dat ik van RD hoorde was woensdagavond. Toen waren ze onderweg naar Naseby en was er niks aan de hand behalve dat hij de nacht ervoor was opgeroepen door de brandweer. Dat is qua rust misschien niet ideaal maar niet iets waardoor hij niet zou kunnen starten.
Ik neem aan dat hij nu in elk geval in zijn bed ligt en we op zijn vroegst vanavond iets van hem zullen horen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hier 112km deze maand, ondanks 6 dagen achtereen niet lopen vanwege lowlands.
Dit is maar ongeveer 2km minder dan vorige maand, en dát was mijn hoogste ooit
Yaiks! Daar begint pijll ook steeds over. Enge vent!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Straks ook nog dezelfde fiets en unisex afritsbroeken!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zojuist startnummer opgehaald.
Nu even droge kleding aantrekken
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
True.quote:
Eigenlijk hadden we een rondje uitgezet van goed 30km, maar dat bleek dus 33 te zijn.
Na 31km donderde er zo een stortbui naar beneden dat ik wel even moest schuilen. Je zag geen hand voor ogen meer. En ik baalde al dat ik er nog niet was. Ik was bij het een na laatste fietsknooppunt en moest alleen nog naar de laatste.
Het was wel heel zwaar vandaag, vond ik. Na 25km werd het wel harken, maar ik ben wel tevreden. Ben een dag ziek geweest deze week en had vanmorgen (nu nog) keelpijn van de verkoudheid. Desondanks heb ik gemiddeld nog 2 seconden sneller dan twee weken terug bij de 27km en hartslag maar 2 slagen hoger gemiddeld. NIet dat dat heel boeiend is of dat ik daar op heb gelopen, maar het is wel fijn.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Precies. En nu moet je ff trots gaan liggen zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
True.
Eigenlijk hadden we een rondje uitgezet van goed 30km, maar dat bleek dus 33 te zijn.
Na 31km donderde er zo een stortbui naar beneden dat ik wel even moest schuilen. Je zag geen hand voor ogen meer. En ik baalde al dat ik er nog niet was. Ik was bij het een na laatste fietsknooppunt en moest alleen nog naar de laatste.
Het was wel heel zwaar vandaag, vond ik. Na 25km werd het wel harken, maar ik ben wel tevreden. Ben een dag ziek geweest deze week en had vanmorgen (nu nog) keelpijn van de verkoudheid. Desondanks heb ik gemiddeld nog 2 seconden sneller dan twee weken terug bij de 27km en hartslag maar 2 slagen hoger gemiddeld. NIet dat dat heel boeiend is of dat ik daar op heb gelopen, maar het is wel fijn.F means you're fucked![]()
En de eerste km ook verkeerd gelopen zie ik? Daar hield het verharde pad zeker op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
True.
Het was wel heel zwaar vandaag, vond ik. Na 25km werd het wel harken, maar ik ben wel tevreden. Ben een dag ziek geweest deze week en had vanmorgen (nu nog) keelpijn van de verkoudheid. Desondanks heb ik gemiddeld nog 2 seconden sneller dan twee weken terug bij de 27km en hartslag maar 2 slagen hoger gemiddeld. NIet dat dat heel boeiend is of dat ik daar op heb gelopen, maar het is wel fijn.
Maar deze is mooi in de pocket, goed gedaan
Ik ga me zo lekker naar Heusden (kwartiertje tuffen) laten rijden voor een etentje met vrienden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies. En nu moet je ff trots gaan liggen zijnYup!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:43 schreef Guard het volgende:
[..]
En de eerste km ook verkeerd gelopen zie ik? Daar hield het verharde pad zeker op?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoppa, meteen al 33! Ze zitten in de benenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
True.
Het was wel heel zwaar vandaag, vond ik. Na 25km werd het wel harken, maar ik ben wel tevreden. Ben een dag ziek geweest deze week en had vanmorgen (nu nog) keelpijn van de verkoudheid. Desondanks heb ik gemiddeld nog 2 seconden sneller dan twee weken terug bij de 27km en hartslag maar 2 slagen hoger gemiddeld. NIet dat dat heel boeiend is of dat ik daar op heb gelopen, maar het is wel fijn.![]()
![]()
Morgen denk ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga jij vandaag of morgen 60 minuten lopen?Of misschien toch zometeen. Geen idee
![]()
![]()
Wat een pleuriseind Mossel. Dat van jou natuurlijk ook YUR, maar jij bent anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Coolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Morgen denk ikOf misschien toch zometeen. Geen idee
Succes alvast!
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:54 schreef hatsaflats het volgende:
Wat een pleuriseind Mossel. Dat van jou natuurlijk ook YUR, maar jij bent anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GotC jij gaat ook hard zeg! 60 minuten alweerBen je ook gericht ergens voor aan het trainen, of gewoon weer lekker aan het hobbelen?
![]()
Eigenlijk niet eens gericht. Gewoon hobbelen en rustig aan opbouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef hatsaflats het volgende:
GotC jij gaat ook hard zeg! 60 minuten alweerBen je ook gericht ergens voor aan het trainen, of gewoon weer lekker aan het hobbelen?
Eerst die Vredesloop en dan zien we wel weer
![]()
![]()
Jij bikkelt ook lekker door hoor. Gaat echt hard.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eens gericht. Gewoon hobbelen en rustig aan opbouwenEerst die Vredesloop en dan zien we wel weer
Dat was om 4 uur smiddags lokale tijd.quote:
Ja...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
True.
Het was wel heel zwaar vandaag, vond ik. Na 25km werd het wel harken, maar ik ben wel tevreden. Ben een dag ziek geweest deze week en had vanmorgen (nu nog) keelpijn van de verkoudheid. Desondanks heb ik gemiddeld nog 2 seconden sneller dan twee weken terug bij de 27km en hartslag maar 2 slagen hoger gemiddeld. NIet dat dat heel boeiend is of dat ik daar op heb gelopen, maar het is wel fijn.Mooi hoor!
![]()
Nog steeds niks van rd?kut
Hatsa: goeie nerd!
Lekker gelopen allemaal
Hoppa 33 in the pocket voor mosselgaat lekkah!
Hier net een lange strandwandeling gedaan en thee en happen met collega. We gingen naar een theatervoorstelling achtig iets maar we waren te laat dus die hebben we gemist. Mooi balen
Maar het was gezellig en lekker uitgewaaid dus blije murmel.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er was daarna nog ruim 2 uur de tijd om de wedstrijd uit te lopen dus er is nog steeds een kans dat RD hem gewoon uit heeft gelopen.quote:
Murmeli het is daar nu half 5 's morgens geef de beste man even de tijd om wakker te worden
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Lekker gelopen weer YUR en Mossel!![]()
Goede afstanden!
Mr.B ook erg goed gelopen, jammer van het alleen lopen de hele tijd en die eindsprint van die andere knakker, maar toch een ontzettend mooie tijd neergezet!![]()
Nu weer helemaal fit worden en dan kan je gewoon opnieuw je PR aanvallen!
![]()
![]()
I don't blame him!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Er was daarna nog ruim 2 uur de tijd om de wedstrijd uit te lopen dus er is nog steeds een kans dat RD hem gewoon uit heeft gelopen.
Murmeli het is daar nu half 5 's morgens geef de beste man even de tijd om wakker te wordenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oef oef ging weg met het idee om de vorige 10 km te verbeteren (58:46) maar kwam na een km in een groepje terecht die een tempo hadden tussen de 5:20 &5:30. Die kon ik goed volgen tot het eind. Waarna er een 54:40 op het bord stond.PR
Prachtig PR!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef CaLeX het volgende:
Oef oef ging weg met het idee om de vorige 10 km te verbeteren (58:46) maar kwam na een km in een groepje terecht die een tempo hadden tussen de 5:20 &5:30. Die kon ik goed volgen tot het eind. Waarna er een 54:40 op het bord stond.PR
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef CaLeX het volgende:
oude pr stond al een jaar of 4 op 55:47quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:04 schreef Quoi het volgende:
Zo Calex, dat is een verpulvering van je tijd!Kan dat schelen hé, meelopen in een fijn groepje
Zo wat een afstanden zijn er weer gelopen vandaag, lekkere tijden Calex en Mr. B![]()
RD loopt wat km's bij Naseby (Nieuw-Zeeland)![]()
Vandaag minder lang gesport dan ik verwacht had, voordeel is dat ik morgen wel mooi stuk kan gaan hardlopen.![]()
Wat goed Calex!
Mooie afstand Mossel!
Ik ben ook weer terug van vakantie. 6 x prachtig gelopen in het mooie Noorden van Jutland. Kleine trail paadjes door de duinen en over het strand.
Donderdag heb ik weer voor het eerst op asfalt gelopen en dat voelde erg raar.
Nu even een paar dagen niet gelopen omdat morgen de Royal Run op het programma staat. Lijkt me erg leuk, maar wat is het shirt knal-oranje zeg!![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:48 schreef CaLeX het volgende:
![]()
![]()
Hinder, kan jij me in de wie loopt er waar en wanneer lijst zetten?
[code]Datum - Bruggeloop (Rotterdam)
• te-brengla - 15 km[/code ]![]()
Pfff mijn Garmin maakt zo moeizaam contact de laatste tijd, zelfs na schoonkrabben van de contactjesLaden doet-ie dan weer wel.
Anyway: 1:19 gelopen op de Veldhoven Ten Miles, pijnloos. Happy mee na een hele dag Yur-kak en twee keer pijnsteken in mijn buik onderweg
Sub 1:20, prima tijd. Is dat ook je doel volgende week?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff mijn Garmin maakt zo moeizaam contact de laatste tijd, zelfs na schoonkrabben van de contactjesLaden doet-ie dan weer wel.
Anyway: 1:19 gelopen op de Veldhoven Ten Miles, pijnloos. Happy mee na een hele dag Yur-kak en twee keer pijnsteken in mijn buik onderwegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geen idee, ligt aan het weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Sub 1:20, prima tijd. Is dat ook je doel volgende week?Heb gemerkt dat dat verschil maakt. Net als uitgerust zijn van werk
Damn, 181km gelopen deze maand(en morgenochtend weer 16)
Een hele mooie tijd. Maar dat heb ik al gezegd16? Bij 24 loop ik meequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
Damn, 181km gelopen deze maand(en morgenochtend weer 16)
![]()
![]()
Ik loop voorlopig niet mee, heb tot aan 20 september elk weekend een wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:46 schreef streamnl het volgende:
Een hele mooie tijd. Maar dat heb ik al gezegd
[..]
16? Bij 24 loop ik mee
Mooie tijd hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
Anyway: 1:19 gelopen op de Veldhoven Ten Miles, pijnloos. Happy mee na een hele dag Yur-kak en twee keer pijnsteken in mijn buik onderwegWas het doel onder de 5 min/km lopen? Of gewoon goed en pijnloos de 10 EM lopen?
En Calex gefeliciteerd met je PR!![]()
Oh ja volgende week Indian summerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen idee, ligt aan het weerHeb gemerkt dat dat verschil maakt. Net als uitgerust zijn van werk
Iig onder de 1:20 lopen, dat was mijn tijd bij Maastrichts mooiste (ook een 10-mijler, maar een zwaarder parcours). Gelukt dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:54 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Mooie tijd hoorWas het doel onder de 5 min/km lopen? Of gewoon goed en pijnloos de 10 EM lopen?
En Calex gefeliciteerd met je PR!
Ik heb alles wel oningelogd meegelezen op de ipad, was niet thuis. Heb vanmiddag nog wel 11 km door de polders gehobbeld. Het lichaam was niet best, maar het hart pompte in een lage frequentie bij deze snelheid. Het was ook best weer klam. Maar goed, 119 km deze maand, geen klachten daarover.
Komende week nog twee korte trainingen en dan oostland.![]()
ik heb afgelopen week een nieuw spiraaltje gekregen en best een beetje last van buik/rug. Gisteren en vandaag voelde het echt alsof ik door m'n rug ben gegaan (wat misschien ook wel zo is maar ik heb het niet voelen steken dus zal wellicht gewoon door spiraal komen).
Anyway, ik ben toch maar gaan lopen. En die rugpijn zorgde er mooi wel voor dat ik heel netjes rechtop moest lopen en geen zijwaartse bewegingen kon maken! En goed mijn buikspieren moest inzetten ookdus dat was wel leuk.
Het is wel grappig en ook stom om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Maar ik loop weer
https://www.endomondo.com/workouts/400119993/8778461![]()
Pak je agenda...quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 gaan we de derde editie van dit mooie evenement verzorgen.
Dit gaat ons lukken dankzij alle vrijwilligers !!!
/qoute trainer van GVAC![]()
Absoluut!! En dit keer ga je het halen!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef Twinky het volgende:Het is wel grappig en ook stom om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Maar ik loop weer
https://www.endomondo.com/workouts/400119993/8778461![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb alles wel oningelogd meegelezen op de ipad, was niet thuis. Heb vanmiddag nog wel 11 km door de polders gehobbeld. Het lichaam was niet best, maar het hart pompte in een lage frequentie bij deze snelheid. Het was ook best weer klam. Maar goed, 119 km deze maand, geen klachten daarover.
Komende week nog twee korte trainingen en dan oostland.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Rustig aan hequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef streamnl het volgende:
[..]
Pak je agenda...
Op zaterdag 29 augustus 2015 gaan we de derde editie van dit mooie evenement verzorgen.
Dit gaat ons lukken dankzij alle vrijwilligers !!!
/qoute trainer van GVAC
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:10 schreef te-brengla het volgende:
Hinder, kan jij me in de wie loopt er waar en wanneer lijst zetten?
[code]Datum - Bruggeloop (Rotterdam)
• te-brengla - 15 km[/code ].
Get stoned![]()
Ik ben helemaal kapot. 10 EM bleek in werkelijkheid 20 kilometer te zijn. Op zich niet zo erg ware het niet dat ik onwijs last van kramp kreeg na een paar keer in water ondergedompeld te zijn. Ik ging even na 17.00 uur van start en kwam ongeveer om 20.00 uur binnen. Ik moet daar wel bij vermelden dan ik 20 kilometer met een gewichtsvest en 5 kilo verzwaring heb gelopen.
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
RD LEEFT NOG! IK HERHAAL, RD LEEFT NOG!![]()
![]()
![]()
Dat is het belangrijkstequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
RD LEEFT NOG! IK HERHAAL, RD LEEFT NOG!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Geen internet in Naseby maar nu weer terug in de bewoonde wereld....verslag volgt in de loop van zondagquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
RD LEEFT NOG! IK HERHAAL, RD LEEFT NOG!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Can't wait mate!quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Geen internet in Naseby maar nu weer terug in de bewoonde wereld....verslag volgt in de loop van zondagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RD
Hier langzaam aan het wakker worden![]()
Over een uurtje met een mannetje of 6 op pad
Hier net andersom. Wachten op vrienden en dan naar huis na een lange nacht feesten. Maar dat wordt nog wel 9uur voordat ik thuis ben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 06:25 schreef Guard het volgende:
RD
Hier langzaam aan het wakker worden![]()
Over een uurtje met een mannetje of 6 op padJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wisseling van de wachtquote:Op zondag 31 augustus 2014 06:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier net andersom. Wachten op vrienden en dan naar huis na een lange nacht feesten. Maar dat wordt nog wel 9uur voordat ik thuis ben.
Slaap ze (voor later).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Geen internet in Naseby maar nu weer terug in de bewoonde wereld....verslag volgt in de loop van zondag![]()
![]()
Gisteren een boelveel eten naar binnen gestouwd en nu gewoon wakker worden van de honger.
RD!
RD heeft iets gepresteerd wat maar relatief weinig mensen kunnen doen. Het is vergelijkbaar met een wandeling op de maan!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Leuk hoor, die 80 kilometer. Maar is er nu helemaal niemand die zegt: heeee bah, rondjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:40 schreef YUR het volgende:
Leuk hoor, die 80 kilometer. Maar is er nu helemaal niemand die zegt: heeee bah, rondjes!
Ik zeg het niet maar ik dacht het wel effeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top gedaan Rd
Als t lukt ga ik vandaag nog een klein hobbeltje doen.
En zaterdag maar proberen op te starten met de nieuwe ronde van start to runToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik was net bezig met m'n luie zondagochtendrondje (ik moest 7km volgens schema) maar het ging zo lekker (en het is mooi weer!) dat ik aan het einde van de loop maar heb besloten om nog wat extra te doen. Hop hop, in hetzelfde tempo lekker doorgekachelt en de 10km aangetikt...
In 48 minuten!Niet gek voor een lui rondje.
http://app.endomondo.com/workouts/400222887/16272361Oh.![]()
al ingeschreven?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:52 schreef Ynske het volgende:
Top gedaan Rd
Als t lukt ga ik vandaag nog een klein hobbeltje doen.
En zaterdag maar proberen op te starten met de nieuwe ronde van start to runGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Tering!quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef Nat-Water het volgende:
Ik was net bezig met m'n luie zondagochtendrondje (ik moest 7km volgens schema) maar het ging zo lekker (en het is mooi weer!) dat ik aan het einde van de loop maar heb besloten om nog wat extra te doen. Hop hop, in hetzelfde tempo lekker doorgekachelt en de 10km aangetikt...
In 48 minuten!Niet gek voor een lui rondje.
http://app.endomondo.com/workouts/400222887/16272361Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Geweldige prestatie RDquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Geen internet in Naseby maar nu weer terug in de bewoonde wereld....verslag volgt in de loop van zondag!! Ik zag al wat foto's op FB. Ben erg benieuwd naar je verslag!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:40 schreef YUR het volgende:
Volgens mij hoef ik niet meer te zeggen hoe ik daarover denk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rondjes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was bij km75......toen deed mijn tablet een trucjequote:Op zondag 31 augustus 2014 10:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Geweldige prestatie RD!! Ik zag al wat foto's op FB. Ben erg benieuwd naar je verslag!
dus jullie zullen tot vanavond moeten wachten voor de herkansing
Maar in ieder geval allen bedankt voor de felicitaties, het was fantastisch....!!
en.....10km rondjes zijn lang genoeg om niet saai te worden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Na zes rondjes....quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was bij km75......toen deed mijn tablet een trucje
dus jullie zullen tot vanavond moeten wachten voor de herkansing
Maar in ieder geval allen bedankt voor de felicitaties, het was fantastisch....!!
en.....10km rondjes zijn lang genoeg om niet saai te worden
nee, hoeft niet. Tis bij de groep van zaterdag en bekend bij henquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Marathonlopers zijn al een beetje gek, maar 80kmKnappe prestatie RD!
Mijn vakantie is eindelijk gepland: ik vertrek dinsdag voor een paar weken naar ZwitserlandMet een korte tussenstop in Duitsland (omdat ik niet geloof dat het verstandig is als ik op één dag 8 uur achter het stuur zit), waar ik misschien maar een rondje moet rennen om het op het kaartje te hebben.
![]()
Ik zeg: RD levenslang verbannen van dit forum. Die man is geestesziek. Voor je het weet verziekt hij jullie gezonde mensen breintjes nog. Ik ben verpest (op een andere manier, maar toch), maar voor jullie is er nog hoop.
En enkel omdat ik zelfs al jaren geestesziek ben kan ik me niet inhouden:
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
RD![]()
![]()
![]()
Vanmorgen heerlijk rondje gelopen, een Bridge2Bridge2Bridge2Bridge
http://app.endomondo.com/workouts/400312954/11291298
Laatste stuk ging zo lekker dat ik het tempo maar even wat opgeschroefd heb, dat resulteerde in een officieus PR ( ruim een minuut eraf, Endomondo beweert 10 min, maar die weet niet dat ik als eens 1:39 heb gelopen) op de HM.
Lekkere week gehad, 70km. Maandtotaal komt op 191, dat gaat weer de goeie kant op. En het belangrijkste geen pijntjes
[ Bericht 4% gewijzigd door Tarahumara op 31-08-2014 12:11:01 ]![]()
De verbetering was "slechts" een ruime minuut, had al eens 1:39 gelopen, maar dat weet Endomondo nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:09 schreef Voccar het volgende:
Zo wat een geweldige prestatie rd en wat een verbetering van je pr op de hm Tarahumara.
Ik hoop tijdens de Hoge Veluwe HM m'n PR richting de 1:30 (eronder??) te kunnen krijgen.![]()
RD, ik kan me echt niets voorstellen bij 80 km trailen. Dit klinkt als een onmogelijke prestatie, er bestaat geen compliment dat recht doet aan zo'n fysieke uitputtingsslag. Had je al eerder zo'n afstand gelopen en hoe zien eigenlijk voorbereiding en herstel achteraf eruit?![]()
![]()
Dat mijn gps horloge maar weer snel terug mag zijn.
Strava app op mijn telefoon stond nog aan dus toen ie thuis ging uploaden had ik ineens een track van 48 km. Zoveel had ik nu ook weer niet gelopen natuurlijk.
Beetje GPX klussen en nu klopt ie weer (ongeveerhij zeg 35,4 was 35.8), ruim 35 gelopen iig.
Ging wel lekker, klein dipje bij de 25 km, weet niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:30 schreef GotC het volgende:
Fuck yeah! 62 min gelopen zonder te wandelenEn 8 km gelopen
Ging moeiteloos!
Jesus Christ on a pogo stick, Guard, goed bezig.Vond je het niet heel benauwd vandaag? Ik hoop dat je 'ja' zegt want dan kan ik ervan uitgaan dat dat de reden is waarom mijn laatste duurloop voor de Ten Miles van volgende week voor geen meter ging. Ik ging voor 13km maar haalde de 10km amper. Echt, bij de 7 ging het al duizelen en hapte ik naar adem. Whyyyy.
Ik wil volgende week 15 graden en regen.![]()
![]()
om 07.30 is het nog niet benauwdquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:31 schreef Cee het volgende:
Jesus Christ on a pogo stick, Guard, goed bezig.Vond je het niet heel benauwd vandaag? Ik hoop dat je 'ja' zegt want dan kan ik ervan uitgaan dat dat de reden is waarom mijn laatste duurloop voor de Ten Miles van volgende week voor geen meter ging. Echt, bij de 8km ging het al duizelen en hapte ik naar adem. Niet verwacht want echt zo ziedend heet is het echt niet buiten.
Ik wil volgende week 15 graden en regen.
Heel even een keer in de zon gelopen, en toen werd het snel warm(er), maar dat was snel genoeg afgelopen, want 5 min later liepen we ineens in een hoosbui. Ik vond het wel lekker vandaag.
Volgende week zal het wel weer heet worden, dat blijkt een beetje bij de TTM te horen.....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En ik voeg aan het FOK!-weekend-totaal-afstand nog even 18,4 km in 1 uur 35.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Kleine afstand maar gaat voor mij de goede kant op.
1,92km in 15 minuten gelopen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Mijn bovenbenen voelen aan alsof ik vijftig keer achterelkaar de Eiffeltoren op- en af gesprint ben. Dus helemaal fris ben ik nietquote:.
![]()
Da's kakquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
om 07.30 is het nog niet benauwd
Heel even een keer in de zon gelopen, en toen werd het snel warm(er), maar dat was snel genoeg afgelopen, want 5 min later liepen we ineens in een hoosbui. Ik vond het wel lekker vandaag.
Volgende week zal het wel weer heet worden, dat blijkt een beetje bij de TTM te horen.....Nou ja, dan lopen we voor de gezelligheid
Liep je weer met je rugzak op de 35km? Ik wil toch ook eens zo'n ding gaan aanschaffen voor de langere loopjes in de toekomst.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yup, bevalt me prima die rugzakquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's kakNou ja, dan lopen we voor de gezelligheid
Liep je weer met je rugzak op de 35km? Ik wil toch ook eens zo'n ding gaan aanschaffen voor de langere loopjes in de toekomst.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Allereerst: RD je leeft nog! Dikke chapeau en benieuwd naar je verslag
GotC!
Hier 14 kms op de teller, startend op 7:00, eindigend op 6:00Heerlijk rondje.
En guess what: 'mijn' groepje van de afgelopen weken, waar ik dus vrolijk voorop loop elke week, wil volgende week bij de HM op 6:10 weg. 'Ben' blijft bij de achterste en zorgt voor winegumsIk wilde eigenlijk iets trager starten, maar dit móét ik aangrijpen! (en kan ik dus gewoon) Volgende week dus in onze LDL formatie, op naar een mooie tijd
![]()
![]()
Dat is nog eens een echte climaxduurloopquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:33 schreef Tarahumara het volgende:
RD![]()
![]()
![]()
Vanmorgen heerlijk rondje gelopen, een Bridge2Bridge2Bridge2Bridge
http://app.endomondo.com/workouts/400312954/11291298
Laatste stuk ging zo lekker dat ik het tempo maar even wat opgeschroefd heb, dat resulteerde in een officieus PR ( ruim een minuut eraf, Endomondo beweert 10 min, maar die weet niet dat ik als eens 1:39 heb gelopen) op de HM.
Lekkere week gehad, 70km. Maandtotaal komt op 191, dat gaat weer de goeie kant op. En het belangrijkste geen pijntjesDie laatste 5km zo kunnen versnellen en de laatste onder de 4 minuten! Een HM onder de 1:30 zou volgens mij zeker mogelijk moeten zijn.
![]()
Druk bezig met de laatste kofferinpakwerkzaamheden, dus bij deze nogmaals een dikke pluim voor RD en ook voor alle anderen die lekker aan het rennen zijn, ik noem even snel een GotC, Guard, Tarahudinges en mossel, maar heb me niet echt goed ingelezen verder. En zal dat helaas de komende weken ook niet doen![]()
Jullie zullen het op Endomondo dus ook even zonder likes van mij moeten doen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb helaas nog steeds geen GPS, dus hier zijn mijn 20 kilometer in een notendop. Ik was uiteindelijk geen bezemwagen, dus dat is ook wat waard. Dit is tot nu toe de langste afstand die ik ooit gelopen heb. Het parcours was helaas 1,1 kilometer te kort om een HM bij te kunnen schrijven.
Tough Ten Miles![]()
Soort van bijgelezen nu.
Gefeliciteerd Mr B met je diploma.
En verder goede prestaties van RD (echt ziek gewoon), GotC, Yur, Guard, ET, en nog veel meer
![]()
Zal ongetwijfeld heleboel anderen vergeten zijn, 1 algemene![]()
dan maar.
![]()
GotC
Je bent weer op de juiste track![]()
![]()
Bij mij was het vandaag![]()
Duurde lang, kwam ook niet in de flow.
En ja, ik weet het, ik heb het toch maar gedaan, je hebt van die dagen, zonder slechte dagen geen goeie dagen, vlug vergeten, de volgende wordt wel weer goed, vanavond kan je ongegeneerd tapas eten/biertjes drinken zonder schuldgevoel over de kcal, etc etc....![]()
Ik moet wel zeggen, op dagen zoals dit besef je weer wat een pleuris-eind een HM is, laat staan een M. En helemaal wat 80km is.![]()
![]()
RD: Held! Of Gek! In ieder geval: respect! 80km pfffffff.....
Guard ook lekker bezig, die 10 miles wordt een kort sprintje voor jou, volgende week!
De rest ook allemaal goed bezig!![]()
![]()
Wat is iedereen lekker bezig de laatste tijd. Niet alleen de M trainers maar ook de "herintreders" en de uitbreiders naar een eigen willekeurige afstand.
Ik liep vandaag 6km op de Hemmeromloop. Ik ben eigenlijk niet zo'n ochtend loper maar het zonnetje scheen en na mijn laatste 2 mislukte 10km wedstrijden had ik er weer zin in. Het zonnetje deed vanmorgen goed zijn best en het jasje dat ik mee had om warm te blijven voor de start was eigenlijk overbodig.
We waren vroeg dus toch nog maar even kort warm gelopen, gewoon omdat het kon en toen was het tijd om aan te sluiten bij de rest voor het startschot. Ik vond het parcours vervelend. Er waren behoorlijk wat straten met klinkertjes en op de stoep lopen ging ook niet overal omdat er speakers stonden. Toch liep ik aardig op schema, het idee was om tussen de 7.15 en 7.30 te lopen maar dat kon ik door het weer niet helemaal goed volhouden waardoor km 4 en 5 in 7.42 gingen. Maar toen kwam daar het bordje, nog 1 km te gaan, versnellen, ontdekken dat dat toch iets te snel was, toch weer iets vertragen er stond nog iemand met sponzen, dat was fijn! En toen een paar honderd meter voor de finish stonden daar onze meiden binnen de hekken om met me mee te lopen naar de finish.
Maar de klok tikte, 44 minuten en een beetje, ik moest toch onder de 45 minuten kunnen blijven?!? Nog een kort sprintje en de laatste km in 7.06 maakte dat ik op een eindtijd van 44.52 kwam. Hoger dan mijn streeftijd maar onder de 45 minuten. Ik kon tevreden naar huis.
Endomondo zet de laatste km op ruim 8 minuten maar dat was omdat ik na de finish mijn Garmin niet uit gezet had. De tijd van 7.06 komt uit het reistijd lijstje van Garmin Connect.
http://app.endomondo.com/workouts/400430437/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Was dit een zgn 'obstaclerun'? Voor mij zou dat al de hel zijn, maar een van 20km... terwijl je nog nooit zover gelopen hebt... en dan ook nog eens met een verzwaring van 5kg?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:19 schreef Devv het volgende:
Ik heb helaas nog steeds geen GPS, dus hier zijn mijn 20 kilometer in een notendop. Ik was uiteindelijk geen bezemwagen, dus dat is ook wat waard. Dit is tot nu toe de langste afstand die ik ooit gelopen heb. Het parcours was helaas 1,1 kilometer te kort om een HM bij te kunnen schrijven.
Tough Ten MilesLijkt me verschrikkelijk afzien.
Had iedereen eigenlijk zo'n verzwaring of had je dat zelf gedaan omdat je het nog niet zwaar genoeg vond?![]()
Super! Mooi je doel gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:11 schreef Nanook24 het volgende:
Wat is iedereen lekker bezig de laatste tijd. Niet alleen de M trainers maar ook de "herintreders" en de uitbreiders naar een eigen willekeurige afstand.
Ik liep vandaag 6km op de Hemmeromloop. Ik ben eigenlijk niet zo'n ochtend loper maar het zonnetje scheen en na mijn laatste 2 mislukte 10km wedstrijden had ik er weer zin in. Het zonnetje deed vanmorgen goed zijn best en het jasje dat ik mee had om warm te blijven voor de start was eigenlijk overbodig.
We waren vroeg dus toch nog maar even kort warm gelopen, gewoon omdat het kon en toen was het tijd om aan te sluiten bij de rest voor het startschot. Ik vond het parcours vervelend. Er waren behoorlijk wat straten met klinkertjes en op de stoep lopen ging ook niet overal omdat er speakers stonden. Toch liep ik aardig op schema, het idee was om tussen de 7.15 en 7.30 te lopen maar dat kon ik door het weer niet helemaal goed volhouden waardoor km 4 en 5 in 7.42 gingen. Maar toen kwam daar het bordje, nog 1 km te gaan, versnellen, ontdekken dat dat toch iets te snel was, toch weer iets vertragen er stond nog iemand met sponzen, dat was fijn! En toen een paar honderd meter voor de finish stonden daar onze meiden binnen de hekken om met me mee te lopen naar de finish.
Maar de klok tikte, 44 minuten en een beetje, ik moest toch onder de 45 minuten kunnen blijven?!? Nog een kort sprintje en de laatste km in 7.06 maakte dat ik op een eindtijd van 44.52 kwam. Hoger dan mijn streeftijd maar onder de 45 minuten. Ik kon tevreden naar huis.
Endomondo zet de laatste km op ruim 8 minuten maar dat was omdat ik na de finish mijn Garmin niet uit gezet had. De tijd van 7.06 komt uit het reistijd lijstje van Garmin Connect.
http://app.endomondo.com/workouts/400430437/13622849
RD![]()
Goed gelopen Nanook![]()
Ik ben net terug van de Royal Run. Het was nogal een onderneming om van de parkeerplaatsen naar het terrein te komen. Wachttijd op de bus was ongeveer 50 minuten.
Maar de loop zelf was erg mooi. De route liep door het bos over modderpaden![]()
Na 2 rondes vond ik het prima omdat ik thuis een zieke kat heb die het vertikt om te eten en ik die niet te lang alleen kan laten.
Maar bijna 7 km met een gemiddelde snelheid van 6,17 min/km gelopen.![]()
![]()
Vandaag m'n eerste rondje sinds 3 weken. Ging erg lekker! 4km, (niks vergeleken met anderen hier. respect nog steeds.)
Wel blijkt mn nieuwe jasje van de Lidl erg warm dus flink zweten.Dus niet erg geschikt voor dit weer.
Het was erg druk op de route met wandelaars, mountainbikers, paarden, fietsers dus soms een beetje slalommen.![]()
Ieder jasje is ongeschikt voor dit weer...het is daar sowieso veel te warm voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:07 schreef Satijn het volgende:
Vandaag m'n eerste rondje sinds 3 weken. Ging erg lekker! 4km, (niks vergeleken met anderen hier. respect nog steeds.)
Wel blijkt mn nieuwe jasje van de Lidl erg warm dus flink zweten.Dus niet erg geschikt voor dit weer.
Het was erg druk op de route met wandelaars, mountainbikers, paarden, fietsers dus soms een beetje slalommen.
Verder:
En te-brengla ook
Netjes gedaan dames!
Te-brangla,dat shirt is echt wel heel akelig oranje ja
En dank voor de complimenten allen, constant lopen is idd iets wat me de laatste maanden behoorlijk goed af gaat.
En ik bedacht me net dat dit mijn eerste wedstrijd is die ik zonder wandelen deed.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Nanook24 het volgende:
Netjes gedaan dames!
En dank voor de complimenten allen, constant lopen is idd iets wat me de laatste maanden behoorlijk goed af gaat.
En ik bedacht me net dat dit mijn eerste wedstrijd is die ik zonder wandelen deed.![]()
![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Nanook24 het volgende:
Netjes gedaan dames!
En ik bedacht me net dat dit mijn eerste wedstrijd is die ik zonder wandelen deed.![]()
![]()
Ja, het was 20 kilometer met obstakels en een klein beetje zwemmen. Het zwemmen was even wennen, want ik zakte bij de eerste sprong gelijk als een baksteen naar de bodemquote:Op zondag 31 augustus 2014 15:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Was dit een zgn 'obstaclerun'? Voor mij zou dat al de hel zijn, maar een van 20km... terwijl je nog nooit zover gelopen hebt... en dan ook nog eens met een verzwaring van 5kg?Lijkt me verschrikkelijk afzien.
Had iedereen eigenlijk zo'n verzwaring of had je dat zelf gedaan omdat je het nog niet zwaar genoeg vond?. Zover ik heb gezien was ik de enige van alle deelnemers met een gewichtsvest. Ik kreeg daarom onderweg heel veel aanmoedigingen van andere lopers
.
quote:Nee, het was eigenlijk een 10 EM. Maar de twee rondjes waren in werkelijkheid langer dan 10 kilometer. Dat werd ook door de organisatie achteraf bevestigd. En ook de GPX van de meeste mensen die ik hierover gesproken heb, kwam boven de 20 kilometer uit. Ik vind het persoonlijk een behoorlijke misrekening, maar we hebben wel waar voor ons geld gehad. Meestal is het parcours te kort, maar 4 kilometer te lang is wel heel bijzonder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens zijn link gewoon 10miles.
Ik snap de 20km ook niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 31-08-2014 16:53:08 ]![]()
gewichtsvest? dat is toch om mee te trainen zodat je een wedstrijd dan heel makkelijk loopt? Of waarom doe jij het?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, het was 20 kilometer met obstakels en een klein beetje zwemmen. Het zwemmen was even wennen, want ik zakte bij de eerste sprong gelijk als een baksteen naar de bodem. Zover ik heb gezien was ik de enige van alle deelnemers met een gewichtsvest. Ik kreeg daarom onderweg heel veel aanmoedigingen van andere lopers!
![]()
Wat goed gelopen hier ook weer allemaal!
Hier een moeizame 10km. Toch nog met 6.16min/km, maar het voelde als 8min/km ofzo![]()
Zware benen, zware alles, meer asfalt dan trail, dus op de verkeerde schoenen, dus blaren, en dus wat rugpijntjes omdat minder demping in de Salomons
Maar het was wel gezellig!
"De 10km was korter dan vorig jaar, maar nog steeds langer dan 10km", werd ons bij de start verteld.
Het kwam neer op een 10.7km
Ja doei.![]()
Wat is iedereen lekker bezig dit weekend!![]()
![]()
Ik doe vandaag ook mee met het goed-bezig clubje; ik heb m'n tot nu toe langste rondje ooit buiten gelopenik ging voor 5 á 6 km naar buiten maar het werd uiteindelijk 9.13 km in 53:36
![]()
Ik ben helemaal een beetje hieperdepieper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het vooral om sterker te worden en uithoudingsvermogen te kweken. Ik wil mij volgend jaar kwalificeren voor het wereldkampioenschap Obstacle Course Racing en gisteren was voor mij een soort trainingquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:18 schreef Twinky het volgende:
[..]
gewichtsvest? dat is toch om mee te trainen zodat je een wedstrijd dan heel makkelijk loopt? Of waarom doe jij het?. Het vest draag ik alleen tijdens obstacle runs. Maar ik zal er uiteindelijk ook voordeel uit halen wanneer ik op de weg loop. De HM zal in oktober zonder vest een eitje zijn
.
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed gelopen hier ook weer allemaal!
Hier een moeizame 10km. Toch nog met 6.16min/km, maar het voelde als 8min/km ofzo![]()
Zware benen, zware alles, meer asfalt dan trail, dus op de verkeerde schoenen, dus blaren, en dus wat rugpijntjes omdat minder demping in de Salomons
Maar het was wel gezellig!
"De 10km was korter dan vorig jaar, maar nog steeds langer dan 10km", werd ons bij de start verteld.
Het kwam neer op een 10.7kmVoor evengoed mooie km tijden ondanks zware benen, verkeerde schoenen enz.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:41 schreef Daph_ het volgende:
Wat is iedereen lekker bezig dit weekend!![]()
![]()
Ik doe vandaag ook mee met het goed-bezig clubje; ik heb m'n tot nu toe langste rondje ooit buiten gelopenik ging voor 5 á 6 km naar buiten maar het werd uiteindelijk 9.13 km in 53:36
![]()
Ik ben helemaal een beetje hieperdepieper
Goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Erg drukke week en weekend achter de rug. Iedereen die hier niet in huis woont is weer de deur uit. Als de kinderen in bed liggen ga ik een bescheiden 80 minuten rennen (80 is het thema van dit weekend). Maandtotaal komt dan uit op dik 170km en dan vind ik het wel weer genoeg. Vanavond kan ik misschien nog even bijlezen![]()
![]()
Ja, dat was hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat dat feestje in de Goffert?goed feestje hoor, ik vond 5ive het allerleukste
en Paul Elstak was ook leuk! Maar verder merk je ook wel een beetje dat het ook wel aardig vergane glorie is hoor… 2Unlimited was eigenlijk een beetje gênant, alleen No Limit kwam ècht goed uit de verf. Maar ook daar kun je dan even lekker op springen.
Maar festivals in NL, dat blijft toch altijd wel een risicootje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ren-technisch gezien, vandaag nog een 5km eruit geperst. Viel me niet tegen, na een dag festival-baggeren. Was verder ook weinig bijzonders, maar het zit er weer op, zullen we maar zeggen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na gisteravond vind ik dat nog heel dapper.quote:Ik denk dat ik op de bank zou zijn blijven hangen.
Ik hoorde hier dat ze waren teruggebracht tot Thre3quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat was hetgoed feestje hoor, ik vond 5ive het allerleukste
![]()
![]()
![]()
Waarom? Dat zou nergens voor nodig zijn natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:20 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Na gisteravond vind ik dat nog heel dapper.Ik denk dat ik op de bank zou zijn blijven hangen.
Lekker gelopen allemaal! Nanook, Moblo en te-brengla een extra jompel voor de wedstrijden, erg netjes gelopen!![]()
![]()
Nog een keer een voor RD![]()
En Devv ook lekker bezig en dat met een gewichtsvestLijkt me nou niet echt comfortabel tijdens een obstakelrace. Ben je er volgend weekend bij de Strongmanrun nou ook bij?
Ik heb mijn eerste beetje lange duurloop er weer op zitten na de TdF, benen voelden erg goed, geen pijntjes gehad. Ging wel weer veel sneller dan wat eigenlijk de bedoeling was, maar geeft wel vertrouwen voor de Strongmanrun.Heb er weer zin in!
https://www.endomondo.com/workouts/400617586/2368823![]()
Jouw trainingen gaan altijd iets sneller dan de bedoeling was....dus ik zou gewoon die bedoelingen eens bijstellenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker gelopen allemaal! Nanook, Moblo en te-brengla een extra jompel voor de wedstrijden, erg netjes gelopen!![]()
![]()
Nog een keer een voor RD![]()
En Devv ook lekker bezig en dat met een gewichtsvestLijkt me nou niet echt comfortabel tijdens een obstakelrace. Ben je er volgend weekend bij de Strongmanrun nou ook bij?
Ik heb mijn eerste beetje lange duurloop er weer op zitten na de TdF, benen voelden erg goed, geen pijntjes gehad. Ging wel weer veel sneller dan wat eigenlijk de bedoeling was, maar geeft wel vertrouwen voor de Strongmanrun.Heb er weer zin in!
https://www.endomondo.com/workouts/400617586/2368823
Mijn LDL van vanmorgen is niet helemaal lekker 'gevallen' ofzo.. Vaker na een LDL heb ik wel een licht koortsig gevoel, maar nu wel wat heftiger dan anders. Alsof m'n thermostaatje binnen is, alsof ik behoorlijk door de zon ben verbrand in m'n gezicht en daar wat 'off' door ben.
Maakt wel dat ik niet van plan ben om na de HM nog veel van die lange afstanden te gaan lopen, ik hou het wel bij 10km en af en toe een 15km wedstrijdje ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Maar goed, met die 15km van vanmorgen ben ik wel over de 100km gegaan deze maand![]()
Voor het eerst over de 100km.. heb ik ook niet het idee dat het nog vaker gaat gebeuren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik zou een stel "stalpoten" hebben na zo'n hele avond staan en dansen vrees ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom? Dat zou nergens voor nodig zijn natuurlijkDoe rustig aan, maar schiet wel een beetje op we zijn helemaal niet benieuwd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
na alle lovende woorden rest mijn niets anders om nogmaals mijn verslag te herschrijven...
[ afbeelding ]
Nou ja, bedoeling volgens het schema, maar staat open voor interpretatie natuurlijk. Misschien dat mijn trainer het de volgende keer wel iets aanpastquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Jouw trainingen gaan altijd iets sneller dan de bedoeling was....dus ik zou gewoon die bedoelingen eens bijstellen. Zolang ik geen pijntjes heb is het niet zo'n probleem. Luister de laatste tijd wel steeds beter naar mijn lichaam en gaat ook wel goed moet ik zeggen
.
![]()
Dan moet je juist gaan lopen. Geen plaats voor zelfmedelijden hier hequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zou een stel "stalpoten" hebben na zo'n hele avond staan en dansen vrees ik.
[..]
Doe rustig aan, maar schiet wel een beetje op we zijn helemaal niet benieuwd.F means you're fucked![]()
Oquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaan lopen. Geen plaats voor zelfmedelijden hier he![]()
![]()
Ja, kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoorde hier dat ze waren teruggebracht tot Thre3ook een beetje vergane glorie daar ook dus. Maar het feestje was er niet minder om
ik voelde me héél even 13 jaar, met Hitkrant-posters boven m'n bed! Mr. Guppy wist even niet meer wie ik was /bakvis
Ik deed het andersom. Gistermiddag 19km hardlopen en dan 's nachts naar ground zero. De benen voelden best leeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaan lopen. Geen plaats voor zelfmedelijden hier heJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik moet bekennen dat ik blij was dat er maar 5km op het schema stond hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaan lopen. Geen plaats voor zelfmedelijden hier he
Dan ga ik wel ergens anders heenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al wijn op.quote:![]()
Dat maakt niet zoveel uit. Je bent gegaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik blij was dat er maar 5km op het schema stond hoor
Lopen zit in je hoofd
Die dag vandaag met mijn benen languit op de bank zit ook wel prima hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Je bent gegaan
Lopen zit in je hoofdZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker gedaan wel! En als je diep gaat wil dat nog weleens zo'n effect geven. Je hebt tenslotte bijna 2 uur gelopen! Veel water drinken en rusten, komt goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:45 schreef E.T. het volgende:
Mijn LDL van vanmorgen is niet helemaal lekker 'gevallen' ofzo.. Vaker na een LDL heb ik wel een licht koortsig gevoel, maar nu wel wat heftiger dan anders. Alsof m'n thermostaatje binnen is, alsof ik behoorlijk door de zon ben verbrand in m'n gezicht en daar wat 'off' door ben.
Maakt wel dat ik niet van plan ben om na de HM nog veel van die lange afstanden te gaan lopen, ik hou het wel bij 10km en af en toe een 15km wedstrijdje ofzo
Oh en genoeg 15km/10EM wedstrijden!![]()
![]()
Dat was de bedoeling na gisteren. Mijn benen zijn ook de bank bijna niet af geweestquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die dag vandaag met mijn benen languit op de bank zit ook wel prima hoor.F means you're fucked![]()
Watskebeurt met als je maar lol hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Je bent gegaan
Lopen zit in je hoofd
Zonder lopen geen lolquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Watskebeurt met als je maar lol hebt.
Met de 10km van vanochtend (zie Mo's verslagje) zit de maand er op. 145km gemaakt. Niet verkeerd! Eennalangste maand ooit (achter januari met 165km). En m'n jaartotaal is daarmee over de 900 gegaan. Nog een weekje of 3 en dan zit ik ook in de viercijferige kilometers!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik speel geen games...er staat hier niet eens een console in huisquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij heb Diablo niet gespeeld zeker?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
243 kilometer gelopen deze maand. Best wel jammer. Net op 4 kilometer na geen 100 meer dan mijn vorige record...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier wel, voor bluray filmsquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik speel geen games...er staat hier niet eens een console in huis
Je loopt vast nog wel een keer een record in je M-trainingquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
243 kilometer gelopen deze maand. Best wel jammer. Net op 4 kilometer na geen 100 meer dan mijn vorige record...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
komt natuurlijk ook doordat deze maand gunstig was qua weekenden..quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
Jezus wat een afstanden deze maand bij iedereen![]()
1 aug was zaterdag, 31e zondag
Neemt niet weg dat iedereen veel gelopen heeft deze maand, zo te zien
Ik had "maar" 60km deze maand hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
Jezus wat een afstanden deze maand bij iedereen
Ik had er 242,8quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef mosselmossel het volgende:
243 kilometer gelopen deze maand. Best wel jammer. Net op 4 kilometer na geen 100 meer dan mijn vorige record...![]()
![]()
238, mijn maandrecord na een maand stilliggen. Dat was nou ook weer niet de bedoeling
Ik ben nog nooit verder gekomen dan 202KM, patsers. En dit is nog wel m'n marathonjaar. Word ik NOG voorbij gestreefd.![]()
Ik heb 70kmzou ook best wel eens een afstandsrecordje kunnen zijn. Maar dat weet ik eigenlijk niet.
Wow! Heerlijk gelopen.
Mijn doel was om 10km te lopen. Ik wilde rustig beginnen met zo'n 6min/km. Maar dat gaat mij heel moeilijk af op een of andere manier. Ik loop 5km makkelijker met een tempo van 5:30/km bijv.![]()
Toch maar doorgelopen. Na zo'n 8km begon ik een fijner tempo te pakken te krijgen. De 10km kwam in zicht. En liep ik zelfs sneller dan ooit. (1m50s sneller dan mijn vorige "record")![]()
Toen ik er 10km op had zitten dacht ik bij mijzelf "Waarom niet gewoon het uur vol lopen?". Dus ik hobbelde maar lekker verder. En toen het uur voorbij was lag de 12,5km ook binnen handbereik... En dat ging verbazingwekkend makkelijk![]()
Samenvatting:
10Km record![]()
Afstand in 1u record![]()
Afstandsrecord![]()
Smiley overload![]()
https://www.endomondo.com/workouts/user/4985471Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dat denk ik niet. Komende maand maar 4 weekenden ipv 5. En in die weekenden alleen maar 21, 35, 20 en 6 kilometer. Dit was een record dat nog heel lang gaat staan.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had vorige maand 23km meer als deze maand en dat is ook gelijk mijn record. Maar er komen vast nog wel maanden met meer km's"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: