SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hinder op 31-08-2014 11:16:34 ]Get stoned![]()
Zo, wisselduurloop zit er weer op. Blijft toch een ontzettend bitse training. Ik ga ook langzamer dan wanneer ik gewoon aan één stuk op die hartslag zou lopen, maarja het wisselen kost natuurlijk ook energie. Had ook nog een gelletje meegenomen om te kijken hoe die zou vallen bij wat hogere intensiteit, aangezien je de marathon ook niet in D1 loopt. Ik had er geen last van, maar voelde er ook niet echt effect van.
Nu snel douchen en nog wat kilometers maken aangezien ik in Haarlem ga shoppen met mijn zusje
http://app.endomondo.com/workouts/399769872/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanavond Veldhoven Ten miles, nu al zenuwachtig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
@hatsa: wat vond je eerst leuk aan lopen? En wat mis je er nu in?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Afstand: 20,61 km
Tijd: 2:02:42
Gem. tempo: 5:57 min/km
Winst hoogte: 34 m
Calorieën: 1.514 C
Regen, regen en nog eens regen. Bijna verzopen op de tweede brug. Wel een hele gave route!
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/424071421Get stoned![]()
Hier vandaag geen lopen, maar feesten!
Wij gaan naar We love the 90's, met5ive, 2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony en alles
![]()
![]()
Morgen maar lopen denk ik. Inmiddels worden er hier weer indrukwekkende afstanden afgelegd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ZOMG! Topfeest! Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid HarmonyZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I know!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
ZOMG! Topfeest! Veel plezier!En ik vergeet Gigi D'Agostino nog, en Paul Elstak
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan naar We love the 90's, met5ive, 2Unlimited, Dune, Party Animals, Solid Harmony en alles
![]()
![]()
Morgen maar lopen denk ik. Inmiddels worden er hier weer indrukwekkende afstanden afgelegd
Ipv ontspanning en even m'n hoofd leeg, voelt het nu als inspanning en blijft m'n hoofd vol. Waar ik eerst met een beter gevoel terug kwam na een rondje lopen baal ik nu alleen maar omdat dat nu niet meer het geval is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:27 schreef Murmeli het volgende:
@hatsa: wat vond je eerst leuk aan lopen? En wat mis je er nu in?
Ach, gaat vast wel over na vakantie.![]()
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inb4 SPIbelt!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik doe er twee of drie in mijn drinkgordel en zorg dat Gogo de rest bij zich heeft, zodat ze die ergens op de route weer aan mij kan geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vriendin-van-M-loper expert hierquote:she knows!
Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een spibelt met lusjes voor gels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Over de M-lopers.. waar gaan jullie je gelletjes laten tijdens de marathon? Ik bedacht me net dat je er toch al gauw 5, 6 nodig hebt, misschien nog wat reserves, mocht er iets misgaan. Maar ik wilde eigenlijk geen waterbelt of rugzak meenemen..
Die ben ik van plan te gaan gebruiken (misschien moet ik er ook maar een keer mee gaan lopen als test).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, maar we zijn natuurlijk nu aan het trainen om ook in de herfst te lopenquote:
Daarnaast is het wel zo'n beetje herfstweer buiten...![]()
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.quote:
Eerst zien, dan geloven...
Gelukkig krijgen we volgende week een indian summer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn natuurlijk nu aan het trainen om ook in de herfst te lopen
Daarnaast is het wel zo'n beetje herfstweer buiten...
* Daywalk3r zet tooi op
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgende week zondag TTMquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik dacht nou net, huh vandaag toch? Maar da's veldhoven.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Kluizenaar; er staat inderdaad best lang rust voorgeschreven. Zelf verzwik ik mijn enkel best vaak (gisteren geleerd dat dan aan de ene kant een enkelband wordt opgerekt en aan de andere kant door de druk een kneuzing ontstaat) en heb nog nooit zo lang niks gedaan en pijn gehad. Al liep ik toen nog niet hard. De fysio waar ik met mijn enkel klachten was sluit het ook niet uit dat ik over drie weken 16 km loop. Kans is niet groot dat ik dan voldoende hersteld ben, maar de kans is er wel. Kortom, gemiddelden zijn gemiddelden en trek je daar niet te veel van aan.![]()
Ik vind nog nergens nieuws maar ben ook erg benieuwd hoe het hem vergaat op zijn 80 kilometer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vriendin-van-M-loper expert hiershe knows!
Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!!
Ik heb vannacht stom gedroomd over mijn loopje van morgen. Er ging van alles mis waardoor ik uiteindelijk te laat was en niet gelopen heb. Morgen doe ik het anders
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Bedankt allemaal!
Ik had m'n gels tussen de rand van m'n broek op de M geloof ik en getaped aan een flesje wat ik onderweg kreeg.Spibelt klinkt handiger.
Jack does it in real time...![]()
Dat zou goed kunnen! Het klinkt mij een beetje als teveel strets waardoor de lol van veel dingen eraf gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ipv ontspanning en even m'n hoofd leeg, voelt het nu als inspanning en blijft m'n hoofd vol. Waar ik eerst met een beter gevoel terug kwam na een rondje lopen baal ik nu alleen maar omdat dat nu niet meer het geval is.
Ach, gaat vast wel over na vakantie.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bijna het voordeel van een trail M: je hebt dan toch wel vaak je rugzak bij je (als niet zo snelle loper).
Maar Spi lijkt me inderdaad de beste/handigste optie!Ja doei.![]()
Thanks, ja dat denk ik dan ook. Het zal toch vast geen 8 weken hoeven te duren eer weer te kunnen gaan hardlopen maar misschien is dat het volledige herstel gerekend ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:35 schreef Gogo83 het volgende:
@Kluizenaar; er staat inderdaad best lang rust voorgeschreven. Zelf verzwik ik mijn enkel best vaak (gisteren geleerd dat dan aan de ene kant een enkelband wordt opgerekt en aan de andere kant door de druk een kneuzing ontstaat) en heb nog nooit zo lang niks gedaan en pijn gehad. Al liep ik toen nog niet hard. De fysio waar ik met mijn enkel klachten was sluit het ook niet uit dat ik over drie weken 16 km loop. Kans is niet groot dat ik dan voldoende hersteld ben, maar de kans is er wel. Kortom, gemiddelden zijn gemiddelden en trek je daar niet te veel van aan.
Het is wel echt goed gekneusd bij me hoor, enkel is blauw en voet voelt beurs, is dik.
Proberen hoog te houden en echt de eerste dagen zo min mogelijk op lopen, misschien dat daarmee de genezing wat sneller verloopt. Hoop ik in ieder geval wel!!
Vandaag was toch wel een heerlijke LDL geweest maar ja.
En hoop dat Mossel gelijk heeft, dat ik voldoende opgebouwd heb en het niet zo snel kwijt ben.
Eind september de onverharde colourmudrun met de kinderen zal vermoedelijk niet verstandig wezen dus daar regel ik een invaller voor.
De 10 km 5 oktober hoop ik echt wel te kunnen doen![]()
Verdikke, hoe snel je het hardlopen mist hee.. bless your running days!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
En de lege gewoon op staat gegooid? Want in mijn nep spibelt passen ook wel wat gels, maar als ik daar plakkerige lege verpakkingen in moet terug duwen tijdens het rennen wordt dat geen succes :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef DeeBee het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik had m'n gels tussen de rand van m'n broek op de M geloof ik en getaped aan een flesje wat ik onderweg kreeg.Spibelt klinkt handiger.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja! Dat heb ik compleet gemist (topics gaan ook zo hard) .. hij is niet live te tracken oid?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe zou het overigens met RD gaan? Die is afgelopen nacht gestart met de Naseby, nu dus al een heel eind onderweg, als het goed is. Spannond!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hinder zou je mij nog toe willen voegen aan de WLWW?
1
2[b]12 oktober 2014 - [url=http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Foundation/Projecten/Foundation-Run/Runners-Info.htm]Ajax Foundation Run (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 10km"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Net een mooie rugzak gezien, 60% korting en eigenlijk precies wat ik al een tijdje wil ipv mijn camelbak... (die ik dan weer netjes voor ongeveer datzelfde bedrag kan doorverkopen als wat de nieuwe me nu kost....)
*tempting* Koop ik 'm zonder te passen?Ja doei.![]()
No brainerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Net een mooie rugzak gezien, 60% korting en eigenlijk precies wat ik al een tijdje wil ipv mijn camelbak... (die ik dan weer netjes voor ongeveer datzelfde bedrag kan doorverkopen als wat de nieuwe me nu kost....)
*tempting*Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als je je huidige camelbak toch kan door verkopen dan snap ik niet wat er nog tempting aan is. Ik zou hem dan al lang gekocht hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
*tempting*
Ipv hardlopen ga ik de komende weken m'n bovenlijf maar trainen. Net een zooi buikspieroefeningen gedaan. Planken wel vanaf de knieën omdat dat anders nog niet gaat.![]()
Dat was een fijne duurloop, ipv Coopertest.
Kwam YUR nog tegen toen wij bijna terug waren. Hij moest toen nog een km of 30, denk ik. Zag er ontspannen uit
Gup: i haz a little jealousSupertof, veel plezier!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zie de editquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:50 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als je je huidige camelbak toch kan door verkopen dan snap ik niet wat er nog tempting aan is. Ik zou hem dan al lang gekocht hebben.
Ipv hardlopen ga ik de komende weken m'n bovenlijf maar trainen. Net een zooi buikspieroefeningen gedaan. Planken wel vanaf de knieën omdat dat anders nog niet gaat.Het kopen zonder te passen dus!
Ja doei.![]()
Ik had m'n gelletjes in spibelt tijdens M. Bij de M van A'dam kan je
bij enkele verzorgingsposten ook gelletjes pakken, wel even "oefenen" met het betreffende gelletje van te voren.
Of met support afspreken langs het parcours. Goed te doen met metro, heb m'n vriendin op 3 verschillende plekken kunnen zien.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:42 schreef Nanook24 het volgende:
Hinder zou je mij nog toe willen voegen aan de WLWW?
[ code verwijderd ].
Get stoned![]()
Zal weer wennen zijn... in die hitte rennenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor volgende week donderdag voorspellen ze 25 gr.
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Donderdag mag dat van mij. Als het zondag maar wat koeler is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zal weer wennen zijn... in die hitte rennenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tijdens een marathon kan dan wel natuurlijk, daar komt toch een veegwagen over het parcours na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En de lege gewoon op staat gegooid? Want in mijn nep spibelt passen ook wel wat gels, maar als ik daar plakkerige lege verpakkingen in moet terug duwen tijdens het rennen wordt dat geen succes :p
Als ik ga trailen neem ik altijd een boterhamzakje mee als "afvalzakje", om inderdaad te voorkomen dat alles onder plak komtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik duw ze altijd gewoon terug in m'n rugzak![]()
Vandaar dat hij (eigenlijk...) ook regelmatig gewassen moet worden...Ja doei.![]()
Wat voor een? Ik zag de Salamon skin pro 3 op sportsshoes met flink wat korting...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
*tempting* Koop ik 'm zonder te passen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
http://www.soactive.com/w(...)lackfluo-yellow.htmlquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat voor een? Ik zag de Salamon skin pro 3 op sportsshoes met flink wat korting...Ja doei.![]()
Genoeg opbergruimte lijkt me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.soactive.com/w(...)lackfluo-yellow.html
Bladder van je cambak erin en gaan
Is dat dat feestje in de Goffert?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Ja, mij ook. Wil vooral ook die opbergruimte die voorop zit, aan de zijkant van de heup dus, en voorop op de borst. Nu moet ik alles uit m'n ruggedeelte pakken. Zeer onhandig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Genoeg opbergruimte lijkt me.
Bladder van je cambak erin en gaanJa doei.![]()
Ik ren sowieso liever in de koud dan in de warmtequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Donderdag mag dat van mij. Als het zondag maar wat koeler is.
Niets meer betoverend dan in de sneeuw door besneeuwde duinen of bossen te rennen.Xilantof Flickrt
foto-nerd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: