Doet me hier aan denken:quote:Op woensdag 3 september 2014 21:14 schreef kciR het volgende:
Norrage zal wel weer zeggen dat ik te mainstream ben. Maar wat vinden jullie van deze?
Moest er aan denken doordat ik Mardy Bum zag langskomen. Dit doet mij erg denken aan een mix van Arctic Monkeys (niet de AM van Mardy Bum, maar de recentere) en The Black Keys.
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Norrage het volgende:
Tsja Quartet zegt ook vooral dat ze met zijn 4en waren/zijn
Zoiets als bij Ben Folds Five bedoel je?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Norrage het volgende:
Klinkt niet slecht! Denk wel dat het gek genoeg beter zou zijn als ie dit niet onder z'n boerenkool-met-worst naam zou uitbrengen, maar gewoon onder een lekker vage bandnaam. "Lucas Hamming" roept vooral een beeld van een overarticulerende, gladjakkende singersongwriter op.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:14 schreef kciR het volgende:
Norrage zal wel weer zeggen dat ik te mainstream ben. Maar wat vinden jullie van deze?
Moest er aan denken doordat ik Mardy Bum zag langskomen. Dit doet mij erg denken aan een mix van Arctic Monkeys (niet de AM van Mardy Bum, maar de recentere) en The Black Keys.
Lees nu dat het al sinds 1 oktober bekend is dat Keir Vine, die hang drum speelt, met de band stopt.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook een lekker bandje ja. Paar leuke nummers hebben ze al gemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Moody het volgende:
Nog even vlak voor mijn vakantie een Belgisch "Excelsior" bandje ophemelen:
Lekker toch?
Houdt het midden tussen Balthazar en Black Keys, om maar wat bekende namen te noemen.
Je slaat met dat voorlaatste woord de spijker op z'n kop. Ik kwam er achter dat het een van giel's songwriters is. Ik had die link zelf echt niet gelegd. Het is dat ik het ergens in een comment zag staan. Waarschijnlijk brengt hij daarom ook onder z'n eigen naam uit. Ben het met je eens dat hij beter een toffe bandnaam had kunnen kiezen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht! Denk wel dat het gek genoeg beter zou zijn als ie dit niet onder z'n boerenkool-met-worst naam zou uitbrengen, maar gewoon onder een lekker vage bandnaam. "Lucas Hamming" roept vooral een beeld van een overarticulerende, gladjakkende singersongwriter op.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:19 schreef Norrage het volgende:
Die FKA Twigs is naar wat extra keren luisteren toch best wel speciaal en mooi
Een beetje veel herhaling van dezelfde stijl-trucjes, maar wel erg meeslepend.
Goeie plaatquote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Mr. Bungle - California aan het luisteren, had ik allang moeten doen volgens mij, ligt denk ik wel precies in mijn straatje.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Mr. Bungle - California aan het luisteren, had ik allang moeten doen volgens mij, ligt denk ik wel precies in mijn straatje.
quote:
Uiteindelijk niet echt mijn ding, had lekkere freakish insane metal verwacht zoals Strapping Young Lad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]top plaat inderdaad, en een mooi opstapje naar disco volante wat mij betreft hun meesterwerk al is california wat subtieler en dat is ook wel erg knap...
En daarna zijn er nog een kleine 50 aan te radenMUZ / Het Mike Patton & Ipecac Records topic
Een van de albums van het jaar, als ik die vorig jaar al had geluisterdquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:36 schreef Beregd het volgende:
Nog zo'n album van 2013 die ik nu pas ontdek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |