Maar Rusland is echt fantastisch hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar al twee keer (als het niet meer is) een medewerker is vertrokken omdat die mee moest werken aan propaganda?
Russia Today is net zo erg als CNN, maar de praatprogramma's daar zijn (of misschien waren, laaste keer dat ik keek was een geruime tijd geleden) veruit superieur aan alle anderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar al twee keer (als het niet meer is) een medewerker is vertrokken omdat die mee moest werken aan propaganda?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar dat het eigenlijk je eigen okselzweet is
Klacht: te awkward dit soort momenten, vooral in groepsverband.
Jij bent bij dezen uit het campagneteam gekicked.quote:
Ah lompehork moet weer opscheppen dat die al 37 jaar isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahhhhhhw koetsjiekoe! Ben je al 16 jochie?
* LompeHork kriebelt onder kin.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent bij dezen uit het campagneteam gekicked.
Ah, je bent 15, sorry, het kostte even om je postgeschiedenis door te nemen, verklaart je reacties en je karige topics ook wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah lompehork moet weer opscheppen dat die al 37 jaar is
Alsof hij in jouw campagneteam wilt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent bij dezen uit het campagneteam gekicked.
Hij zet je gewoon even op je plek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah lompehork moet weer opscheppen dat die al 37 jaar is
Tering man, wat een diss.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, je bent 15, sorry, het kostte even om je postgeschiedenis door te nemen, verklaart je reacties en je karige topics ook wel.
Harde leventje man, uithuilen in de keuken onder de wazemkap alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tering man, wat een diss.
Rechtstreeks door de lever.
Je hebt me aan het huilen gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Harde leventje man, uithuilen in de keuken onder de wazemkap alles.
Hou je in Hork, straks zwelt de ader op je voorhoofd weer opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mag je niet meer in de woonkamer roken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef richolio het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)vein/382210528553764
Je bent zelf een facebook pagina.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Hou je in Hork, straks zwelt de ader op je voorhoofd weer op
En moeten we zo'n facebook pagina aanmaken
Sorry, ik zal je een bosje klootviolen sturen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt me aan het huilen gemaakt.
Hehehe, mooie pagina ook wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Hou je in Hork, straks zwelt de ader op je voorhoofd weer op
En moeten we zo'n facebook pagina aanmaken
Tuurlijk wel, dat mag altijd, witten doe ik toch niet meer de komende jaren, mooi geel is niet lelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag je niet meer in de woonkamer roken?
Sowieso steriel wit, ik woon niet in een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
Tuurlijk wel, dat mag altijd, witten doe ik toch niet meer de komende jaren, mooi geel is niet lelijk.
Een geheelonthouder is in de volksmond iemand die vooral niet drinkt...En drugs zijn cool!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja. Geheelonthouder op seks, tabak en alcohol na.
ga weg junkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een geheelonthouder is in de volksmond iemand die vooral niet drinkt...En drugs zijn cool!
RT = propaganda.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:14 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Russia Today is net zo erg als CNN, maar de praatprogramma's daar zijn (of misschien waren, laaste keer dat ik keek was een geruime tijd geleden) veruit superieur aan alle anderen.
Je kan gewoon uit met beide helften.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
Ik wil uitgaan maar de ene helft van mijn matties hebben een vriendin en zijn saai geworden en de andere zijn junkies.
maargoed dat je die matties verzonnen hebt danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
Ik wil uitgaan maar de ene helft van mijn matties hebben een vriendin en zijn saai geworden en de andere zijn junkies.
#kutleef
flikker gewoon op fagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Fijne avond nog mensen.
Jij niet Isaac.
Later.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Fijne avond nog mensen.
Jij niet Isaac.
Geen een wil dat is het probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Je kan gewoon uit met beide helften.
Speak for yourself, Faalhaas. Dat jij het niet kan 'handelen' is niet mijn probleem, tenzij je bij me komt inbreken.quote:
Als ik shit verzon dan verzon ik wel een tof leventje en zocht ik bevestiging op een forum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maargoed dat je die matties verzonnen hebt dan
"Ga alleen naar een kroeg"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen een wil dat is het probleem.
latersquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:33 schreef richolio het volgende:
Fijne avond nog mensen.
Jij niet Isaac.
Kom straks wel ff inbreken bij je met mijn neven we gaan je klappenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:34 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Speak for yourself, Faalhaas. Dat jij het niet kan 'handelen' is niet mijn probleem, tenzij je bij me komt inbreken.
ik niet, zie ook mijn andere topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
Scheren jullie je oksels en balhaar?
Ben je gay ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
je zoekt ook bevestigingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik shit verzon dan verzon ik wel een tof leventje en zocht ik bevestiging op een forum.
oerwoudstyloquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
"Joh"? Waarom ben jij er dan zo positief over? Denk je dat die praatprogramma's een uitzondering zijn op het daar gevoerde redactionele beleid?quote:
Vanwaar deze vraag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
kun jij niet ff opkkeren? jij bent toch die ultra feminist die laatst in mijn topic stoer ging doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Joh"? Waarom ben jij er dan zo positief over? Denk je dat die praatprogramma's een uitzondering zijn op het daar gevoerde redactionele beleid?
Dat doen SOA lijders sowieso..Impopulair...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik shit verzon dan verzon ik wel een tof leventje en zocht ik bevestiging op een forum.
En dan niet met BT en mij gaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen een wil dat is het probleem.
verzonnen verhalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kom straks wel ff inbreken bij je met mijn neven we gaan je klappen
High, DP. Alles naar wens?quote:
Oksels trimmen, ballen scherenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef hoofdhead het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat doen SOA lijders sowieso..Impopulair...
Zeker. Hoelang ben je al wakker?quote:
Je bent welkom. Laan van Bath 82. Alkmaar. Ik ben de hele nacht paraat..(speed)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kom straks wel ff inbreken bij je met mijn neven we gaan je klappen
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Te ver weg man anders deed ik het wel.
Omdat er sterke feitelijke argumenten zijn in plaats van clichés.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Joh"? Waarom ben jij er dan zo positief over? Denk je dat die praatprogramma's een uitzondering zijn op het daar gevoerde redactionele beleid?
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oksels scherenScheer je ook je beenhaar?
IK doe nooit "stoer"..En nu blijf ik zeker. All night long...En ja, ik ben die ultra..Proud2Bquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun jij niet ff opkkeren? jij bent toch die ultra feminist die laatst in mijn topic stoer ging doen?
48u of zo. Who's counting?. FOK! gezelligheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeker. Hoelang ben je al wakker?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:43 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
48u of zo. Who's counting?. FOK! gezelligheid kent geen tijd.
RT is the voice of Poetin. Dus groot gelijk dat je niet (meer) kijkt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:41 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Omdat er sterke feitelijke argumenten zijn in plaats van clichés.
En ik doelde op het programma CrossTalk.
Maar ik heb tijdens het Ukraine conflict helemaal niet meer gekeken (logisch) dus dunno of discussies nog steeds goed zijn.
quote:
Ik wel. Duran Duran_ Girls on film. bv...Maar staat je nou niet blind op die chicks jonge..Only skindeep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef hoofdhead het volgende:
Nog nooit zoveel lekkere chicks in 1 clip gezien btw![]()
Die zangeres is het lekkerstequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:48 schreef hoofdhead het volgende:
Nog nooit zoveel lekkere chicks in 1 clip gezien btw![]()
Wut?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:51 schreef Salmannassar het volgende:
Maar staat je nou niet blind op die chicks jonge..Only skindeep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |