Sommige producten zijn pas eetbaar als ze gebrand zijn, andere worden vreselijk lekker van het carameliseren van de suikers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een gezonde toegevoegde waarde heeft het in elk geval niet.
Mensen willen belazerd worden, als jij heel biologische vrijlopende kippen hebt die witte eieren leggen zullen die eieren voor geen meter verkopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het zal geen kwaad kunnen - maar zeker weet je het niet - maar het punt blijft dat de consument voor de gek wordt gehouden. Ik heb het van de bakker in dat filmpje die zegt dat het kankerverwekkend kan zijn.
Drink jij koffie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:46 schreef Loekie1 het volgende:
Google maar eens op 'roasted barley malt' om te zien hoe zwart het is.
Ja, die preekt dan ook voor zijn eigen parochie. Als hij maar een paar klanten uit de supermarkt kan lokken zal hij nog wel grotere onzin verkondigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:42 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb het van de bakker in dat filmpje die zegt dat het kankerverwekkend kan zijn.
Allebei niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Drink jij koffie?
Eet je roggebrood?
Ben je van mening dat roggebrood kankerverwekkend is? Vind je roggebrood net zo erg als gecarameliseeerde mout?quote:
Ik lust geen roggebrood.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je van mening dat roggebrood kankerverwekkend is? Vind je roggebrood net zo erg als gecarameliseeerde mout?
Wat vreemd dat niemand daar in de comments er even op wijst dat het zo kankerverwekkend isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:53 schreef Loekie1 het volgende:
Kijk dit broodje eens, lekker!
Bagel with plenty of roasted barley malt flour
http://www.thefreshloaf.c(...)ed-barley-malt-flour
Je kunt het bijna zwart krijgen!
Amerika, daar zijn ze niet zo met gezondheid bezig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat vreemd dat niemand daar in de comments er even op wijst dat het zo kankerverwekkend is
LOL als je ergens healthnuts hebt dan wel in de VSquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Amerika, daar zijn ze niet zo met gezondheid bezig.
Er is een verschil tussen gebrande en verbrande mout. Ik weet niet welke van de twee in brood zit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
In Düsseldorf wordt Altbier gedronken, op smaak en kleur gebracht met gebrande mout. In Keulen drinkt men Kölsch, zelfde soort bier maar zonder de gebrande mout. is er nu significant meer kanker in Düsseldorf?
Volgens de link uit de OP zijn het gebrande suikers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:12 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gebrande en verbrande mout. Ik weet niet welke van de twee in brood zit.
Ik heb veel respect voor Maarten 't H. als schrijver. Maar als je zijn columns leest over voeding (en mogelijke gerelateerde ziekten) dan blijkt dat ie veel te veel aanneemt, vooral onbewezen zaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij eet dan ook erg veel wat het verlies aan voedingsstoffen en mineralen weer compenseert.
Ik eet meestal Allison Volkoren Brood, is dat een beetje goed brood?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maiszetmeel is wit, volkorenmaismeel is wel degelijk geel.
Dat je brood de volgende dag droog is, is omdat er oa geen vet in zit. Eigenlijk een goed teken.
Is dat goed of juist niet goed?quote:Op maandag 1 september 2014 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Allison is volkoren tarwe met wat meer water dan gewoon volkoren.
Dan is je maag toch op zoek geweest naar dat ene kleine beetje graan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Ik at brood en na 450 maanden kwam het er pas weer uit, dat was niet zo fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |