Succes PP ... WIe weet ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woensdagavond naar de veulenveiling, ff kijken of ik nog leuke kan scoren voor mooie prijs.
Als je er dan later weer meer voor krijgt dan dat je ze te vreten hebt gegeven en zo ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ik wel goed vind worden meestal te duur.
Kan wel wat investeren maar tegen de grote jongens kan ik niet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er dan later weer meer voor krijgt dan dat je ze te vreten hebt gegeven en zo ...
Hopen op juiste keuze en instinct ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel wat investeren maar tegen de grote jongens kan ik niet op.
Ik ben niet de enige die ziet of zo'n veulen wat in huis heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hopen op juiste keuze en instinct ...
Dan moet je vooraf shoppen PP..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die ziet of zo'n veulen wat in huis heeft.
Veel mensen met geld teveel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Ik weet verder niet hoe het daar aan toe gaat... Ik vermoed een Duitse Maffia ...
Ja OK Niks nieuws ,,,, Jij toch inmiddels ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel mensen met geld teveel.
Kan me aardig redden maar even 50 ruggen op tafel leggen is me toch iets teveel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK Niks nieuws ,,,, Jij toch inmiddels ook
ALs het zou moeten heb ik ze liggen en meer .. maar ik ga niet in horse stuf .. Sorry PPquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me aardig redden maar even 50 ruggen op tafel leggen is me toch iets teveel.
Lijkt me ook niet verstandig wanneer je er geen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ALs het zou moeten heb ik ze liggen en meer .. maar ik ga niet in horse stuf .. Sorry PP
Heb er nog steeds geen verstand van PP .. Misschien ergens in de ex schoonfamily .. maar dat is iets dat ik perzoonlijk zou moeten verifieren ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig wanneer je er geen verstand van hebt.
*btw in Spanje hebben ze ook wel leuk spul lopen.
Ik kreeg 100euro van de huurtoeslag extra want dat had ik te weinig gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me aardig redden maar even 50 ruggen op tafel leggen is me toch iets teveel.
Ik kreeg 1 jaar na dato nog een rekening van het ziekenhuis a a 600 E via de ex zorggever ,.. Dat mag ook wel eens beter geregeld wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik kreeg 100euro van de huurtoeslag extra want dat had ik te weinig gehad.
ik ga daar (helaas) niet overquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg 1 jaar na dato nog een rekening van het ziekenhuis a a 600 E via de ex zorggever ,.. Dat mag ook wel eens beter geregeld worden
Nee maar denk je ik zit inmiddels bij een ander en echt meer dan een jaar later ... Maar waar ligt de fout? .. Ziekenhuis of zorgverzekeraar.. Volgende keer stop ik automatisch overschrijven direct na overstappen... In dit geval had ik nog andere verzekeringen lopen aldaar ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga daar (helaas) niet over
Daar ergensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil niets te maken hebben met die bureaucratie en de toeslagen stoppen ze maar op plek waar de zon niet schijnt.
Ga er dan voor ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu wel recht op 55+ woning.
Het was al laat, en mijn oude lichaam had rust nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Vast niet als jullie al zo snel opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |