Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zullen de verborgen boodschap toch wel begrijpen?
Ja, die zocht ik eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel:
Zal wel weer een kwestie van splitten zijn geweest en namen claimen...
Dat vind ik altijd zo'n slecht excuusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijd, denk ik...
Niet bedoeld als excuus voor jou, maar die song is van 1974.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slecht excuus
Bij een popkwis hoor ik weleens dat mensen dat zeggen
"Beatles? Stones? Ken ik niet hoor, da's voor mijn tijd"
Alsof het sinds de jaren 70 nooit meer is uitgezonden en ook niet tot het muzikale erfgoed behoord
uit welke tijd kom je dan wel ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n slecht excuus
Bij een popkwis hoor ik weleens dat mensen dat zeggen
"Beatles? Stones? Ken ik niet hoor, da's voor mijn tijd"
Alsof het sinds de jaren 70 nooit meer is uitgezonden en ook niet tot het muzikale erfgoed behoord
Ik ben geboren met George McCrae (op nr. 1quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bedoeld als excuus voor jou, maar die song is van 1974.
Misschien ben je er net mee geboren...
ROck me babyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geboren met George McCrae (op nr. 1)
Ik kwam hier afgelopen week binnen als verse 40'erquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
uit welke tijd kom je dan wel ...
Maar klopt dat ouwe muziek door jongeren mooi gevonden kan worden...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geboren met George McCrae (op nr. 1)
Sommige mensen zijn hier oplettender dan anderen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kwam hier afgelopen week binnen als verse 40'er
you do the math
Vind het ook een heel fijn nummer. Los van de link met mij, denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woman, take me in your arms,
Ruk me, baby...
Zoals ik al zei, vorige week was het precies 40 jaar geleden dat ie op 1 stond in NLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de opnamen... WIki zegt 74.. DUs 40+ op leeftijd
Kapot gedraaid destijds, ik kan het nog moeilijk beluisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Vind het ook een heel fijn nummer. Los van de link met mij, denk ik
i wanna ruk you hardquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woman, take me in your arms,
Ruk me, baby...
Je hebt 'm vandaag kapot gedraaid?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kapot gedraaid destijds, ik kan het nog moeilijk beluisteren.
Ook kapot gedraaid, sinds vandaag: Eén van de Korgis...
Die man leeft nu nog van dat ene nummertje.quote:
Hoe kom jij aan jouw username?quote:
Vast, maar geen behoefte te zoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die man leeft nu nog van dat ene nummertje.
Ik denk dat je versies van elk jaar sinds 1974 kan vinden...
Nee, één van de leden van de Korgis doet het sonds vandaag niet meer.quote:
leraar engels op het voortgezet onderwijs (jaja) vertelde hier eens een verhaal over, hoezo?quote:
Ow, niet meegekregen, heeft de FP niet gehaald zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, één van de leden van de Korgis doet het sonds vandaag niet meer.
Dit nummer draai ik trouwens nog best wel vaak...
Ik heb op de basisschool een verhaal gelezen over Nosmo Kingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:28 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
leraar engels op het voortgezet onderwijs (jaja) vertelde hier eens een verhaal over, hoezo?
Toch nog #6 in 1980 in de Top 40...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, niet meegekregen, heeft de FP niet gehaald zeker?
Ik bedoelde dat het vertrek naar het hiernamaals vandaag niet op de frontpage stondquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch nog #6 in 1980 in de Top 40...
zelfde verhaal...stel kreeg een kind, wist geen naam te verzinnen, man zag op de ene deur "NOSMO" en op de andere deur "KING" staan..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool een verhaal gelezen over Nosmo King
Stond op de poort van een fabriek, en die poort stond open
O, daar kom ik nooit...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het vertrek naar het hiernamaals vandaag niet op de frontpage stond
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:34 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
zelfde verhaal...stel kreeg een kind, wist geen naam te verzinnen, man zag op de ene deur "NOSMO" en op de andere deur "KING" staan..
Ik kom er dagelijks, maar lees niet alles om ergernis zoveel mogelijk te voorkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar kom ik nooit...
Dacht dat je met FP First Position bedoelde...
Ik ben er tijdens mijn hele carriere hier misschien 30 keer bewust geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom er dagelijks, maar lees niet alles om ergernis zoveel mogelijk te voorkomen
First Post?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar kom ik nooit...
Dacht dat je met FP First Position bedoelde...
Heeft ook niets met het forum te makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens mijn hele carriere hier misschien 30 keer bewust geweest.
Voegt niets toe aan het forum...
en zo..kwam ik op de naam dus...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Dat van dat kind wist ik niet meer, maar van die deuren ben ik nooit vergeten
Ik heb een deja vu...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
First Post?
Flying Pigeons?
Fast Planes?
Fantastische Poging?
Flitsende Pakken?
Franeker Post?
kan allemaal..
I know, maar ik ben hier ooit vanwege het forum gekomen en niet voor het nieuws.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ook niets met het forum te maken
Ik lees even door de titels om te kijken of ik iets in het nieuws gemist heb, en soms jeukt het en reageer ik toch
Grappig dat het toch dat verhaal is waarvan ik dacht dat het zou zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
en zo..kwam ik op de naam dus...
welke school of waar?
Fipo's zijn 'not done'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
First Post?
Flying Pigeons?
Fast Planes?
Fantastische Poging?
Flitsende Pakken?
Franeker Post?
kan allemaal..
grappig...zelfde verhaal, zelfde regioquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Grappig dat het toch dat verhaal is waarvan ik dacht dat het zou zijn
Een 'gewone' basisschool in het zuidoosten van het land
Het stond in een taalboekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:42 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
grappig...zelfde verhaal, zelfde regio
Dan neem ik een 'fast plane'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
nou...neem je een van de andere....opgelooooost
dat weet ik dan niet meer. alleen het verhaal met op de ene deur nosmo, op de andere king...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het stond in een taalboek
Ik zie het plaatje wat erbij stond nog voor me
Even snel Googlen levert me geen plaatje op, al weet ik ook niet of ik het na 30 jaar nog zal herkennenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
dat weet ik dan niet meer. alleen het verhaal met op de ene deur nosmo, op de andere king...
nosmo king...klinkt wel.....
Boeken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
kan je boeken via de franeker post
ja..mag je wel hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Boeken?
Dacht dat ik 'm mocht hebben
*advertentie weer van Ebay afhaalt
ja. zoals een vlliegvakantie boekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je voor dat geld kunt doen
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:51 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja. zoals een vlliegvakantie boeken
Nee, ik zag het gewoon, kreeg er verder niets bijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:56 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
nou zeg..ik ook !!
hebben wij een telepatische connectie?
ja, eigenlijk las ik het ook gewoon in dit forum....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik zag het gewoon, kreeg er verder niets bij
Ah, gelukkig, da's een stuk duidelijker zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ja, eigenlijk las ik het ook gewoon in dit forum....
Waarom neem je je pillen niet meer FANNquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Vast niet als jullie al zo snel opgeven
Valt het op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom neem je je pillen niet meer FANN
Kom je weer een mannen topic te verstieren ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt het op?Ik heb een halve slaappil minder genomen en ik ben nu dus klaarwakker
![]()
De rest neem ik nog wel hoor Chuf.
Ik denk ik ga nog even rondkijken op FOK en bijlezen hier bij julliequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je weer een mannen topic te verstieren ..
Ik ben er dan nog, maar ik ga niet als pP de hele nacht tot 6 uur YT posten.... EN om zelf alles vol te baggeren nee niet mn ding...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk ik ga nog even rondkijken op FOK en bijlezen hier bij julliemaar die watjes hebben het
al opgegeven zag ik, échte kerels hadden dit topic effe vol gepost natuurlijk
Nee, ik was ook niet van plan om YT te gaan spammen, ik ben gewoon nog even aan het rondzappen en lezen, Utopia volg ik niet dus wat je daar allemaal schrijft zegt me helemaal niks ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er dan nog, maar ik ga niet als pP de hele nacht tot 6 uur YT posten.... EN om zelf alles vol te baggeren nee niet mn ding...
EN Utopia USA is begonnen ... in sunny California.. aardbeitjes zijn al rijp.. visjes al gevangen uit de grote vijver... EN net een 1 uur binnen
Ja we zien wel... Daar in California is het veel beter vertoeven dan in Naarden Holland..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik was ook niet van plan om YT te gaan spammen, ik ben gewoon nog even aan het rondzappen en lezen, Utopia volg ik niet dus wat je daar allemaal schrijft zegt me helemaal niks ...
maar dat maakt niet uit, als je je maar vermaakt daar
Slaap lekker FANN zo meteeen.. Ik ben er ook zo van tussenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik was ook niet van plan om YT te gaan spammen, ik ben gewoon nog even aan het rondzappen en lezen, Utopia volg ik niet dus wat je daar allemaal schrijft zegt me helemaal niks ...
maar dat maakt niet uit, als je je maar vermaakt daar
Ik dacht dat je geen YT ging doen?quote:
Ik ook, slaapze Chuf..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:25 schreef chufi het volgende:
Sla
[..]
Slaap lekker FANN zo meteeen.. Ik ben er ook zo van tussen
Sommige mensen hebben zulke dingen zelfs in huis hangenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder 1 post van je te hebben gelezen heb ik door je UI nu al een hekel aan je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |