Ikke lekker niet. Ik kijk op tv wel hoe jullie worden afgeslacht door de Russen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:06 schreef k3vil het volgende:
Voor je het weet wordt je opgetrommeld lieve fokkertjes. Kunnen we met z'n allen vechten tegen battlehardened Ivans.
Ah. Een moslim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ikke lekker niet. Ik kijk op tv wel hoe jullie worden afgeslacht door de Russen.
quote:
Jij zou toch beter moeten weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ikke lekker niet. Ik kijk op tv wel hoe jullie worden afgeslacht door de Russen.
Dienstweigering in een staat van oorlog? Dan wordt je waarschijnlijk door je eigen mensen omgelegdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Je heb een goede klap op je kop gehad zeker. Ik heb het met je te doen. Vooral met je kinderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef betyar het volgende:
[..]Nee. Rooms-katholiek en nee, ook niet te oud.
Ik moest uit dienst vanwege een ongeval met blijvende invaliditeit uit een directe order en ben eervol ontslagen, afgekeurd en kan niet meer worden opgeroepen voor de dienstplicht.![]()
Helaas, het was mijn vanaf mijn linkerknie naar onderen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je heb een goede klap op je kop gehad zeker. Ik heb het met je te doen. Vooral met je kinderen.
Laat ik gokken. Je liet een pistool vallen en toen schoot die je vinger eraf?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef betyar het volgende:
[..]Nee. Rooms-katholiek en nee, ook niet te oud.
Ik moest uit dienst vanwege een ongeval met blijvende invaliditeit uit een directe order en ben eervol ontslagen, afgekeurd en kan niet meer worden opgeroepen voor de dienstplicht.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:21 schreef k3vil het volgende:
Di
[..]
Dienstweigering in een staat van oorlog? Dan wordt je waarschijnlijk door je eigen mensen omgelegd
Helaas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Laat ik gokken. Je liet een pistool vallen en toen schoot die je vinger eraf?
En daarna een klap op je kop? Want beschadiging heb je daar welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Helaas, het was mijn vanaf mijn linkerknie naar onderen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En daarna een klap op je kop? Want beschadiging heb je daar wel
Dat ik niet in jouw wereldje pas en blindelings de media hier niet volg als een kip zonder kop wil niet zeggen dat iemand een beschadiging daar boven heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een onzin, de EU en/of NAVO gaan geen troepen naar Oost Oekraine sturen. Als er al een leger heen gaat dan zetten we dat in Kiev, Litouwen, Polen of Letland om een grens te verdedigen, niet om aan te vallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:06 schreef k3vil het volgende:
Voor je het weet wordt je opgetrommeld lieve fokkertjes. Kunnen we met z'n allen vechten tegen battlehardened Ivans.
Maar daar kunnen we met onze counterstrike ervaring wel tegenop
Wel knap dat je een oplossing voor je problemen zoekt, en dat meen ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef betyar het volgende:
Ik moet je wel bekennen dat ik sinds kort wel bij de huisarts loop vanwege defensie wat los staat van mijn fysieke gesteldheid.
Maar goed, ik heb liever dat je normaal doet en je pilletje inneemt want degene die nu laat zien een beschadiging te hebben ben jij, geeft niks autisten hebben daar wel vaker last van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Opbokken troll.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel knap dat je een oplossing voor je problemen zoekt, en dat meen ik.
twitter:
twitter:GrahamWP_UK twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 17:30:52A main road into #Lugansk as it looks today. #Ukrainecrisis #Ukrainewar http://t.co/oDF6VizSZY reageer retweet
twitter:pravolivo twitterde op zaterdag 30-08-2014 om 17:13:51.@GZhygalov in #Mariupol now: thousands of armless ppl at eastern checkpoint, 30 km away from Russian tanks #STOPWAR http://t.co/9iP02zyaBO reageer retweet
Gevalletje S5 bedoel je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ik niet in jouw wereldje pas en blindelings de media hier niet volg als een kip zonder kop wil niet zeggen dat iemand een beschadiging daar boven heeft.
Ik moet je wel bekennen dat ik sinds kort wel bij de huisarts loop vanwege defensie wat los staat van mijn fysieke gesteldheid.
Hij zou met pek en veren door de straten gesleept worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:35 schreef DeJori het volgende:
Ach, Betyar zou toch meevechten met Poetin als er überhaupt oorlog zou uitbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |