Mwoah, beetje kleinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
dove en rexona tegenwoordig ook te gebruiken als dildo
Nog even en er moet een batterij inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
Dildorant, nieuwe gat in de markt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
Oooohquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat waren de aardbeien met slagroom. Had niets anders in huis
waarom is die bus dan kleiner? Er kan toch gewoon meer in die oude bus? Hoef je minder vaak naar de winkel voor deo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
Vroegah het schoonste strand van NLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Callantsoog gingen wij vroeger wel eens kamperen
De tocht van de camping naar het stadje naar het strand herriner ik me nog steeds als zeer mooi. Helaas was ik toen 6 ofzo.
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigertquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom is die bus dan kleiner? Er kan toch gewoon meer in die oude bus? Hoef je minder vaak naar de winkel voor deo.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:21 schreef vencodark het volgende:
Wauw. Wat je al niet over moet hebben om dit topic te blijven volgen/reageren.
Heb met veel pijn en moeite mijn laptop opgestart aangezien ipad en iphone helemaal leeg zijn en te lui om een oplader te zoeken.![]()
Niet meer gewend.
Sop met Bobquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
Soppen met Douwe Bob.
Nee, het klinkt gewoon niet.
Met moeite bedoel ik trouwens dat ie gewoon teringlangzaam is hoor. Niet dat het moeilijk geworden is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |