Ook zonder duidelijke signalen kun je eens wat proberen, toch? Is wel meer lef voor nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is niets naiefs aan. Wel in het niet herkennen van signalen dat er interesse is etc.
Als er een bepaalde spanning is, dan zit het wel goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook zonder duidelijke signalen kun je eens wat proberen, toch? Is wel meer lef voor nodig.
Voor mijn levenslessen?quote:
Hoop dat t je niet in de weg gaat zitten dan!quote:Samzz zei:
Nee, ik neem makkelijk teveel hooi op m'n vork, niet goed, maar dat doe ik al jaren.
What happened?
Ik heb vandaag Rio eens flink laten zien wie de baas is. Die idioot heeft als een malle door 't land lopen scheuren met z'n vriendje. Ik wil 'm net binnen zetten voor zijn slobber, dendert is zo over me heen, de gladiool. Gelukkig kan ik flink raken, dus hij is een paar tikken en een zere lip rijker. Schijtbeest, soms. En hij kan helemaal niet zo achterlijk doen door z'n astma, hij hijgt als een ouwe kerel. Al is dat nu wel weer over.
Eens, maar dat wisselt per persoon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook zonder duidelijke signalen kun je eens wat proberen, toch? Is wel meer lef voor nodig.
Niet per definitie. Soms is die spanning er maar van 1 kant en merk je dat niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er een bepaalde spanning is, dan zit het wel goed.
Ja, daar wel voor. Maar om te gaan flirten niet.quote:
Maar wil je die spanning opmerken dan heb je toch signalen nodig. Anders kan die spanning ook alleen in je eigen hoofd zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er een bepaalde spanning is, dan zit het wel goed.
Ik heb net weer heerlijk met de Bolle gekroeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoop dat t je niet in de weg gaat zitten dan!
De instructrice zei dat ze op t verkeerde been licht reed. Ze zei dat ze er nog nooit van had gehoord en dat ze het gevoel kreeg dat ze alles fout deed en weet ik t. Ze vatte alles veel te persoonlijk en negatief op en de instructrice bleef heel rustig en netjes terwijl zij bijna aan t schreeuwen was... Ging echt nergens overuiteindelijk wilde de lerares dan maar met ons verder gaan, en toen is ze de les uit gelopen
![]()
Ik vind t paard waar ik nu bijna wekelijks op rijd erg leuk. Hij heeft alleen heel erg duidelijk verschillende buien. Ik ben natuurlijk ook nog niet erg goed in paardrijden en soms maakt hij daar echt misbruik van, terwijl hij op andere dagen precies doet wat ik van hem vraag... Wel grappig.
Je hebt niks te verliezen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar wel voor. Maar om te gaan flirten niet.
Liever niet letterlijkquote:
Ik ben bang dat ik word uitgelachen, denk ik.quote:
Spanning van een kant? Dan is er niet echt spanning. Misschien spanning op een andere manier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef yats het volgende:
Niet per definitie. Soms is die spanning er maar van 1 kant en merk je dat niet.
ja, was heel raarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net weer heerlijk met de Bolle gekroeld.
En wat een rare vrouw. Je neemt toch les om wat te leren, dunkt me. Gaat het rijden al beter?
Dat bestaat fas, geloof me maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spanning van een kant? Dan is er niet echt spanning. Misschien spanning op een andere manier.
Dexter is ook leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben begonnen met Dexter btw, vind t wel leuk
ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet letterlijk. Figuurlijk kan ik die wel gebruiken, ben ik bang.
Mwah kan wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spanning van een kant? Dan is er niet echt spanning. Misschien spanning op een andere manier.
Niet bang zijn dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet letterlijk. Figuurlijk kan ik die wel gebruiken, ben ik bang.
Well, I'll you teach to not care about that, then.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik word uitgelachen, denk ik.
zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dexter is ook leuk.Schijnt alleen kut te eindigen.
Eh...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ik denk dat je het in de meeste gevallen wel merkt toch?
Rawr.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bang zijn dan.
Je ziet er goed uit, bent leuk gezelschap en je hebt niks te verliezen.
Become the hunter.
ik vind meeten juist n hogere drempel hebben als t in groepen moetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar weer even daten. Of laagdrempeliger: meeten.
Doen. Is leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
Nog niks aan die collega gedaan, zekerquote:
We gaan gewoon binnenkort een biertje in Zwolle doen, ik schijn een goede wingman te zijn dus dat komt goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
JB, hoe staat het nu met die meet van jou?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind meeten juist n hogere drempel hebben als t in groepen moet
buurjongetjes waren net hier in de tuin constant aan t grommen als dinosaurussen. Konijnen waren niet onder de indrukquote:
Ik regelmatig nietquote:
die zie ik dinsdag pas weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niks aan die collega gedaan, zeker.
Bedoel dan meeten met 1 persoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind meeten juist n hogere drempel hebben als t in groepen moet
Please, you that doquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, I'll you teach to not care about that, then.
Hahaha goede wingman?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
We gaan gewoon binnenkort een biertje in Zwolle doen, ik schijn een goede wingman te zijn dus dat komt goed
die staat niet. Ik ben er niet meer mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
JB, hoe staat het nu met die meet van jou?
Ohquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zie ik dinsdag pas weer
dat is wel leuk idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel dan meeten met 1 persoon
Volgens mij mis jij ook vaak sarcasme.quote:
Nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wel leuk idd.
Daar heb ik Ado aan overgehouden
Mis je het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
geen idee nog. Ik vind het zo lullig voor hem als hij zich van geen kwaad bewust is en ik ga een gesprek aan met m ofzoquote:
Hij heeft wel gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij ook vaak sarcasme.
Of met 2 personen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel dan meeten met 1 persoon
Nee, maar is wel leuk!quote:
Ik bedoelde concreet. En tegelijkertijd in dezelfde tent. En het liefste aan hetzelfde tafeltje. Misschien op dezelfde stoel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar is wel leuk!
Oh twi, dat gaan we al doen. Kan niet missen. Wonen in dezelfde mooie stad.
Logisch als dat zo zou zijn, daten is immers leukquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde concreet. En tegelijkertijd in dezelfde tent. En het liefste aan hetzelfde tafeltje. Misschien op dezelfde stoel.
Ik ga zo de stad in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ga toch een keer met die jongen stappen, hij zit zo te vissen...
Poeh, poeh, moet je hem zien. Met z'n arrogantie dat 'ie wel op dezelfde stoel met Straw belandt.quote:
quote:
Niet tegelijkertijd. Ik wacht tot ze opstaat en als ze weg is neem ik snel plaats.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, poeh, moet je hem zien. Met z'n arrogantie dat 'ie wel op dezelfde stoel met Straw belandt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde concreet. En tegelijkertijd in dezelfde tent. En het liefste aan hetzelfde tafeltje. Misschien op dezelfde stoel.
Smooth. Very smooth. Player.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd. Ik wacht tot ze opstaat en als ze weg is neem ik snel plaats.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zojuist op de hoogte gebracht van een specifiek subgenre van de erotische literatuur.
Zogenaamde Beast Erotica. Met geweldige titels zoals Rammed by the Raptor en Double Stuffed by the Dragons.
Ik moet maar eens een Kindle aan gaan schaffen.
Ik dacht dat faxie dit gepost hadquote:
Sorry...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat faxie dit gepost had
Echt nietquote:
Mwa... Ik kan situaties bedenken waarin een dirty mind niet zo leuk isquote:
Mais non. Heb een nieuwe functie na mijn vakantie, dus geen tijd en ruimte. Helaas.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ik kan situaties bedenken waarin een dirty mind niet zo leuk is.
Jij? Nee johquote:
Ik ga mezelf proberen te kwalificeren denk ik, heb toch nog een week vakantie te goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mais non. Heb een nieuwe functie na mijn vakantie, dus geen tijd en ruimte. Helaas.
Jawelquote:
Levendige fantasieën. Vooral beeldende fantasieën.quote:
Doen! En als je je kwalificeert, laat het me weten, ok?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf proberen te kwalificeren denk ik, heb toch nog een week vakantie te goed.
Zoals je portretten? Zien er wel mooi uit trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levendige fantasieën. Vooral beeldende fantasieën.
En in wat voor situatie is dat niet leuk dan? Als vrouw kun je bijv. immers niet in een ongewenste situatie een erectie krijgen ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levendige fantasieën. Vooral beeldende fantasieën.
Maar wel lekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
En in wat voor situatie is dat niet leuk dan? Als vrouw kun je bijv. immers niet in een ongewenste situatie een erectie krijgen ofzo
Die heb ik gewoon nagetekend. Nou ja, sommige. Er zijn ook wat uit m'n hoofd gemaakt, ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals je portretten? Zien er wel mooi uit trouwens.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen! En als je je kwalificeert, laat het me weten, ok?
Schijnbaar ook nietquote:
Ik weet dingenquote:
Er zal toch vast wel een vrijwilliger te vinden zijnquote:
Ik ben niet ongesteld. Leuke, trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent een onneembare vesting met rode vlaggen op het moment?
Proostquote:
Ik wil niet zomaar iemandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Er zal toch vast wel een vrijwilliger te vinden zijn
inb4 fax
Wie weet wat je morgen allemaal tegenkomtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet zomaar iemand. Hoewel er zelfs niet zomaar iemand in beeld is
.
Ik voel je. Wij zijn gemaakt voor elkaar. Ik weet het...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Misschien wel een diamanthandelaar. Die schijnen in België veel voor te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Wie weet wat je morgen allemaal tegenkomt
Meteen aan de haak slaan danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel een diamanthandelaar. Die schijnen in België veel voor te komen.
Ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel je. Wij zijn gemaakt voor elkaar. Ik weet het...
Ook als ie oerlelijk... Nvm. Diamantenquote:
Gratis tripjes naar Congo erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel een diamanthandelaar. Die schijnen in België veel voor te komen.
Ach, dat komt vanzelf wel (i know, dat klinkt afgezaagd, ik hoor het zelf ook geregeld). Staat dat biertjes drinken nog als aanbod? Dan help ik je wel mee zoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
En dan noem je mij een hosselaar. Jij hebt geen wingman nodig joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel je. Wij zijn gemaakt voor elkaar. Ik weet het...
Met een beetje geluk is hij veel van huis voor zijn werk en kun je er een minnaar op na houden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook als ie oerlelijk... Nvm. Diamanten.
Daar wil ik liever niet zijn, momenteelquote:
Mwa, ik denk niet dat ik een wingman moet hebben. Een wingwoman, misschien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, dat komt vanzelf wel (i know, dat klinkt afgezaagd, ik hoor het zelf ook geregeld). Staat dat biertjes drinken nog als aanbod? Dan help ik je wel mee zoeken.
[..]
En dan noem je mij een hosselaar. Jij hebt geen wingman nodig joh.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik een wingman moet hebben. Een wingwoman, misschien.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een wingwoman beter werkt voor een man en een wingman beter voor een vrouwquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik denk niet dat ik een wingman moet hebben. Een wingwoman, misschien.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een wingwoman beter werkt voor een man en een wingman beter voor een vrouw
Geen ideequote:
Have youuu met Samzzquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een wingwoman beter werkt voor een man en een wingman beter voor een vrouw
Het werkte voor mij in ieder geval, en ook voor haar. Meerdere malen.quote:
Voor je het weet gaat je target er met je wingwoman vandoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens Barbie kennelijk niet.
She is awesome. I mean, check out her boobs! I know you want them! Ok, I'll leave you two alonequote:
Staat ook in mijn ondertitel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, dat komt vanzelf wel (i know, dat klinkt afgezaagd, ik hoor het zelf ook geregeld). Staat dat biertjes drinken nog als aanbod? Dan help ik je wel mee zoeken.
[..]
En dan noem je mij een hosselaar. Jij hebt geen wingman nodig joh.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She is awesome. I mean, check out her boobs! I know you want them! Ok, I'll leave you two alone![]()
*makes distant high five
Daar heb ik uiteraard aan gedacht, de wingwoman is een vrouw met een relatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat je target er met je wingwoman vandoor.
Ik heb er geen ervaring mee dus ik zou het ook niet weten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens Barbie kennelijk niet.
Bro's before ho'squote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat je target er met je wingwoman vandoor.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She is awesome. I mean, check out her boobs! I know you want them! Ok, I'll leave you two alone![]()
*makes distant high five
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staat ook in mijn ondertitel.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Staat ook in mijn ondertitel.
Hey, ik borduurde slechts voort hoorquote:
En hoequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik borduurde slechts voort hoor
Niet goed? Volgens mij zou het nog werken ookquote:
Het "jamaar hullie!"-argument doe ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben vrouwen onderling ook die erecode?
Natuurlijk, mannen zijn voor even, vriendinnen voor heel je leven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben vrouwen onderling ook die erecode?
Dat kunnen we wellicht binnenkort testen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet goed? Volgens mij zou het nog werken ook
[..]
Het "jamaar hullie!"-argument doe ik niet aan mee.
sistas before niggas of zo. Bro's before ho's klinkt toch beter. Sluts before nuts dan maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen zijn voor even, vriendinnen voor heel je leven.
Dit heb ik helaas ook ervaren. Hoe vaak ik een vriend niet geholpen heb, maar als hij naast mij staat denken ze altijd dat we bij elkaar horen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sisters before misters.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
sistas before niggas of zo. Bro's before ho's klinkt toch beter. Sluts before nuts dan maar.
Dat klinkt ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
sistas before niggas of zo. Bro's before ho's klinkt toch beter. Sluts before nuts dan maar.
Tja als ik naast mijn zusje sta denken ze dat ook, niks aan te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit heb ik helaas ook ervaren. Hoe vaak ik een vriend niet geholpen heb, maar als hij naast mij staat denken ze altijd dat we bij elkaar horen.
Nou, ik denk dus inderdaad dat mij datzelfde zal gebeuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit heb ik helaas ook ervaren. Hoe vaak ik een vriend niet geholpen heb, maar als hij naast mij staat denken ze altijd dat we bij elkaar horen.
Zo egoistisch ben ik niet, ik ben ook haar wingmanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer aanspraak nadat hij iemand gevonden heeft (misschien ben ik daarom zo'n goede wingwoman, dan heb ik er zelf ook nog wat aan haha)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik denk dus inderdaad dat mij datzelfde zal gebeuren.
Leuk karakter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2012221/6/25#143948828
Hnngggquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon een leuk jurkje aan en dan heb je helemaal geen wingman/woman nodig joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik denk dus inderdaad dat mij datzelfde zal gebeuren.
He, die heb ik eerder gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rolt zo mn glas van tafelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmmm... Ik ben nog nooit wingwoman geweest voor een man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al heb ik wel weer aanspraak nadat hij iemand gevonden heeft (misschien ben ik daarom zo'n goede wingwoman, dan heb ik er zelf ook nog wat aan haha)
Wat is de juiste kroeg?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een leuk jurkje aan en dan heb je helemaal geen wingman/woman nodig joh.
De juiste kroeg opzoeken en dan heb je vast aanspraak genoeg.
Als je graag wat gezette vrouwen naakt ziet of allemaal close-ups van piemels, dan moet je wel even toegang vragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
Iets zegt me dat het goed is dat ik geen toegang heb tot KPD
Opengesperde kutten van onbekende vrouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
1 waar niet alleen maar 40+ mensen komen.quote:
Die met de leukste mannen en het beste bier!quote:
En dit ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:44 schreef Barbusse het volgende:
Bedankt, maar nee, bedankt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je graag wat gezette vrouwen naakt ziet of allemaal close-ups van piemels, dan moet je wel even toegang vragen.
De foto waar ik naar linkte is echt superheet.quote:
Fijn, maar de enige opengesperde kut die ik wil zien is die van de vrouw in mijn bed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opengesperde kutten van onbekende vrouwen.
Hmmm, die moet ik gaan zoeken, dan. Wellicht De Trappisten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 waar niet alleen maar 40+ mensen komen.
Of waar je alleen maar met de barman zit.
Al zijn er natuurlijk barmannen, of ex barmannen met wie dat ook heel gezellig kan zijn.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je graag wat gezette vrouwen naakt ziet of allemaal close-ups van piemels, dan moet je wel even toegang vragen.
Superheet is ook een google hitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
De foto waar ik naar linkte is echt superheet.
Ik wacht nog steeds totdat Fas haar opengesperde stalpootjes daar post. Ben inmiddels wel benieuwd hoe zij er nakend uitziet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]helaas de waarheid. Heel soms een aangename verschijning. En Fax natuurlijk.
Understatementquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Wat is er mis met wat gezette vrouwen? Of is het in dit geval een understatement?
Fas heeft denk ik wel mooie vormenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat Fas haar opengesperde stalpootjes daar post. Ben inmiddels wel benieuwd hoe zij er nakend uitziet.
Het is ook niet verplicht het leuk te vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Allemaal so so serious. Ik vind het wel geinig om die nudies daar te zien. Je hoeft er toch niet meteen opgewonden van te raken.
Nee, maar het hoeft ook niet tot afgrijzen te leiden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Allemaal so so serious. Ik vind het wel geinig om die nudies daar te zien. Je hoeft er toch niet meteen opgewonden van te raken.
Jawel, want negatief zijn mag niet daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet verplicht het leuk te vinden.
Goh, echt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet verplicht het leuk te vinden.
Goede tieten denk je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas heeft denk ik wel mooie vormen
Ja, is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Dat weet ik nog, ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, want negatief zijn mag niet daar.
Ik vond 't Is toch niet te geleuven (of zo) altijd wel grappigquote:
Oh, dat vond ik redelijk traumatiserend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 't Is toch niet te geleuven (of zo) altijd wel grappig.
Het begon wel grappig, maar het werd steeds meer pijnlijk. Afgehakte piemels en alles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 't Is toch niet te geleuven (of zo) altijd wel grappig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het begon wel grappig, maar het werd steeds meer pijnlijk. Afgehakte piemels en alles.
Ik heb het wel over ruim twee jaar geledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik redelijk traumatiserend.
Oh, dat heb ik niet meer gezien. Kom er al ruim twee jaar niet meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het begon wel grappig, maar het werd steeds meer pijnlijk. Afgehakte piemels en alles.
Damnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]helaas de waarheid. Heel soms een aangename verschijning. En Fax natuurlijk.
Dan moet ik allicht weer eens kijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]Volgens mij is het tegenwoordig wat milder nu QB er niet meer post.
Ik greep onwillekeurig naar mijn zakquote:
Oerinstinct.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik allicht weer eens kijken.
[..]
Ik greep onwillekeurig naar mijn zak
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien Fax, maar je hebt het er wel eens overIk hoef je zeepier niet te zien
Ik zag hem eergisteren per ongeluk weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien Fax, maar je hebt het er wel eens overIk hoef je zeepier niet te zien
Wat doe jij in dat topic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag hem eergisteren per ongeluk weer.
Per ongelukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag hem eergisteren per ongeluk weer.
Iemand zei: kijk daar: staat foto van user X. Ziet er goed uit.quote:
Was laatste topic meen ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Per ongeluk
Dan heb je toch een aantal topics terug zitten zoeken, want ik heb al een tijd niet gepost daar
Stop 'm in de kraan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij gedijt goed in een natte omgeving
Ik ben user X?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand zei: kijk daar: staat foto van user X. Ziet er goed uit.
En Faxie stond daar vlak in de buurt.
[..]
Was laatste topic meen ik.
Snap ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb gefapt alsof er geen morgen zou zijn.
Ja, maak me maar jaloers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het sexting met Art.
Mwa ietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles alweer wat beter dan je crappy day van gisteren?
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is lief van je
[..]
Uhm.. ja je hebt het helemaal goed verwerkt zie ik.
Ik zal vragen aan Art of er beeldmateriaal van onze exploitaties gemaakt zullen worden. Dan kun je toch nog een beetje meegenieten.quote:
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan Art of er beeldmateriaal van onze exploitaties gemaakt zullen worden. Dan kun je toch nog een beetje meegenieten.
Dan maak ik teveel mensen jaloersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen, dat zal hem leren (uhh ohwnee, wait...)
quote:
Dit soort gedrag, dit denken aan andere mensen. Daarom hou ik van je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan maak ik teveel mensen jaloers
Let the anger go Faxman.quote:
Het is een optelsomquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude. Vergeet het. Serieus. 5 fucking jaar geleden.
Ligt een beetje stil. Weet niet of ik wel toe ben aan een nieuw iemand, maar ik verlang wel naar een relatie. Dat dan weer wel, hè.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas! Nig iets gehosseld de laatste tijd? Of net als ik met naalden en wol mooie dingen maken?
Anger leads to hate. Hate leads to the Dark Side.quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt een beetje stil. Weet niet of ik wel toe ben aan een nieuw iemand, maar ik verlang wel naar een relatie. Dat dan weer wel, hè.
En in het begin van Anakin nog wel zo cute.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anger leads to hate. Hate leads to the Dark Side.
Ofzo
Het is wel zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anger leads to hate. Hate leads to the Dark Side.
Ofzo
Waarom wil je een relatie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt een beetje stil. Weet niet of ik wel toe ben aan een nieuw iemand, maar ik verlang wel naar een relatie. Dat dan weer wel, hè.
Jij hebt offspring. Dus van je ex kom je niet af...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van sommige mensen kom je gewoon nooit af
Als je nu ook nog gaat vertellen dat je Star Wars tof vind ga ik twijfelen of je wel echt bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En in het begin van Anakin nog wel zo cute.
hahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu ook nog gaat vertellen dat je Star Wars tof vind ga ik twijfelen of je wel echt bent.
SOrry, ik ken de film niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En in het begin van Anakin nog wel zo cute.
Ware woorden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Al die negatieve energie vreet je alleen maar op.
Laat het los.
Richt je op de goede dingen in je leven.
Het is een bot. Voor je het weet zit je aan een vaag abonnement vast van een of andere obscure 'datingsite'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je nu ook nog gaat vertellen dat je Star Wars tof vind ga ik twijfelen of je wel echt bent.
Zodat iemand mij kan onderhouden.quote:
Ohwja, bijna vergeten, ik zal nog even reclame maken voor sexdating. Bel nu! En vanavond is het raak!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is een bot. Voor je het weet zit je aan een vaag abonnement vast van een of andere obscure 'datingsite'
Inderdaad, waarschijnlijk verschijnen er hier voor iedereen specifieke posts gebasseerd op onze Google searches.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is een bot. Voor je het weet zit je aan een vaag abonnement vast van een of andere obscure 'datingsite'
Dus eigenlijk zoek je er 2?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zodat iemand mij kan onderhouden.
Ik zal maar vast bekennen, ze is mijn kloon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschijnlijk verschijnen er hier voor iedereen specifieke posts gebasseerd op onze Google searches.
soms kun je er niet zoveel aan doen hoe je je voelt helaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Al die negatieve energie vreet je alleen maar op.
Laat het los.
Richt je op de goede dingen in je leven.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal maar vast bekennen, ze is mijn kloon.
Ja en nee, ik denk dat heel veel gevoelens ook gewoon een gevolg zijn van een bepaalde mindset.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms kun je er niet zoveel aan doen hoe je je voelt helaas.
En een mindset kan ook weer een gevolg zijn....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik denk dat heel veel gevoelens ook gewoon een gevolg zijn van een bepaalde mindset.
Maar dat moet je dus om zien te draaien en er niet in blijven hangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
En een mindset kan ook weer een gevolg zijn....
Nounou, wat een liefdequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Niemand kan toch aan jou tippen, zelfs kloons niet.
misschien, maar die mindset zorgt dus wel dat je er niet zoveel aan kan doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik denk dat heel veel gevoelens ook gewoon een gevolg zijn van een bepaalde mindset.
ik heb vooral moeite met dingen die ik niet begrijp, ik orobeer dus alles te begrijpen en meestal lukt dat ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat moet je dus om zien te draaien en er niet in blijven hangen.
nah, tis vrij rustig de laatste tijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt offspring. Dus van je ex kom je niet af...
Maar bijna alles in het leven kan zomaar gebeuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb vooral moeite met dingen die ik niet begrijp, ik orobeer dus alles te begrijpen en meestal lukt dat ook.
De dingen die ik niet begrijp, zijn moeilijker te 'verwerken' omdat ik daardoor kwetsbaar word gemaakt. Als ik niet begrijp waarom iets gebeurt, kan het dús altijd zomaar gebeuren.
Whehe, dat filmpje op fb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, tis vrij rustig de laatste tijd
Gelukkgquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, tis vrij rustig de laatste tijd
Het verbaast me nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal maar vast bekennen, ze is mijn kloon.
ik heb het over dingen die andere mensen je bewust 'aandoen', niet over de 'normale' dingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bijna alles in het leven kan zomaar gebeuren.
We hebben maar over een heel klein stukje in het leven zelf de controle.
k houd daar helemaal niet van eigenlijkquote:
Ben ik niet met je eens, ik denk dat heel veel dingen gebeuren zonder een echte reden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het over dingen die andere mensen je bewust 'aandoen', niet over de 'normale' dingen.
En nee, niet alles kan zomaar gebeuren, de meeste dingen hebben een reden.
Ik ben een kloon van Fascination. Nee blijkbaar heb ik een fotografisch geheugen als het om posts op fok! gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? Ken ik jou?
Dat is niet waar, de meeste dingen hebben een reden, dat jij die redenen 'niet echt' vindt, wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Dan hoeft het maar iets simpels te zijn als een automobilist die niet oplet omdat hij net te horen heeft gekregen dat hij zn baan kwijt is, dat kan een reden zijn voor een aanrijding bv.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik denk dat heel veel dingen gebeuren zonder een echte reden.
En waarom mensen je dingen bewust aan kunnen doen?
Omdat de mens nu eenmaal van nature een egocentrische klootzak is en het ergens altijd een survival of the fittest blijft.
dat is heel irritantquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Fascination. Nee blijkbaar heb ik een fotografisch geheugen als het om posts op fok! gaat
Ik zal er mee ophoudenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is heel irritant![]()
Dat vond ik al eerder btw.
Dat is inderdaad niet wat ik bedoel met de achterliggende reden dat dat kind van 8 wat hij aanreed het niet overleefd heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de meeste dingen hebben een reden, dat jij die redenen 'niet echt' vindt, wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Dan hoeft het maar iets simpels te zijn als een automobilist die niet oplet omdat hij net te horen heeft gekregen dat hij zn baan kwijt is, dat kan een reden zijn voor een aanrijding bv.
En dat bedoel ik niet, meestal hebben mensen een reden om te doen wat ze doen, en vaak kun je de redenen nog enigszins begrijpen (begrijpen, dus niet goedkeuren oid).
Heb je het uitgemaakt en gooit hij/zij daarna je ruit in? Dan heeft dat dus een reden, hoe achterlijk die in jouw ogen misschien ook is.
dus wat ik met een reden bedoel is iets anders dan wat jij een reden vindt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet wat ik bedoel met de achterliggende reden dat dat kind van 8 wat hij aanreed het niet overleefd heeft.
En dat is wat ik bedoel met dat je daar geen invloed op hebt en die dingen zomaar kunnen gebeuren, elke dag weer.
Of dat je inderdaad zomaar ontslag krijgt omdat het met het bedrijf minder gaat. De reden is duidelijk, maar nog steeds is het iets dat zomaar kan gebeuren en waar jij als werknemer heel weinig aan kunt doen. En wat is dan de reden dat het uitgerekend jou moet gebeuren?
Dat is wat ik bedoel met reden. Want anders kun je bij elke dood wel aandragen dat de reden was dat het hart er nu eenmaal mee gestopt is.
Dan kan ik je dat nog steeds vertellen aangezien ik een andere definitie hanteer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus wat ik met een reden bedoel is iets anders dan wat jij een reden vindt.
Dat kan, maar dan moet je me niet gaan vertellen dat er geen reden is, want volgens mijn definitie is die er wel degelijk
ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Faxie het volgende:
Ik kan veels te goed relativeren...![]()
Behalve 1 onderwerp
Zal niet hetzelfde onderwerp zijn vermoed ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook.
En voor mij geldt hetzelfde.
Auto's?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal niet hetzelfde onderwerp zijn vermoed ik
ik heb geen idee, vertel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon de 'rebound-chick' vergeten te doen, waardoor het nog allemaal zo zwaar valt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om een rebound te hebben moet je eerst iets hebben om vanaf te bouncenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon de 'rebound-chick' vergeten te doen, waardoor het nog allemaal zo zwaar valt?
Rebounds. De aandacht is even leuk, maar het heeft me nooit echt geholpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon de 'rebound-chick' vergeten te doen, waardoor het nog allemaal zo zwaar valt?
Jij hebt sowieso twee chicks via fok! gehosseldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om een rebound te hebben moet je eerst iets hebben om vanaf te bouncen
en vrouw die jouw niet wilde dus? Waarom ben je boos op haar dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om een rebound te hebben moet je eerst iets hebben om vanaf te bouncen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |