Ook zonder duidelijke signalen kun je eens wat proberen, toch? Is wel meer lef voor nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is niets naiefs aan. Wel in het niet herkennen van signalen dat er interesse is etc.
Als er een bepaalde spanning is, dan zit het wel goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook zonder duidelijke signalen kun je eens wat proberen, toch? Is wel meer lef voor nodig.
Voor mijn levenslessen?quote:
Hoop dat t je niet in de weg gaat zitten dan!quote:Samzz zei:
Nee, ik neem makkelijk teveel hooi op m'n vork, niet goed, maar dat doe ik al jaren.
What happened?
Ik heb vandaag Rio eens flink laten zien wie de baas is. Die idioot heeft als een malle door 't land lopen scheuren met z'n vriendje. Ik wil 'm net binnen zetten voor zijn slobber, dendert is zo over me heen, de gladiool. Gelukkig kan ik flink raken, dus hij is een paar tikken en een zere lip rijker. Schijtbeest, soms. En hij kan helemaal niet zo achterlijk doen door z'n astma, hij hijgt als een ouwe kerel. Al is dat nu wel weer over.
Eens, maar dat wisselt per persoon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook zonder duidelijke signalen kun je eens wat proberen, toch? Is wel meer lef voor nodig.
Niet per definitie. Soms is die spanning er maar van 1 kant en merk je dat niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er een bepaalde spanning is, dan zit het wel goed.
Ja, daar wel voor. Maar om te gaan flirten niet.quote:
Maar wil je die spanning opmerken dan heb je toch signalen nodig. Anders kan die spanning ook alleen in je eigen hoofd zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er een bepaalde spanning is, dan zit het wel goed.
Ik heb net weer heerlijk met de Bolle gekroeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoop dat t je niet in de weg gaat zitten dan!
De instructrice zei dat ze op t verkeerde been licht reed. Ze zei dat ze er nog nooit van had gehoord en dat ze het gevoel kreeg dat ze alles fout deed en weet ik t. Ze vatte alles veel te persoonlijk en negatief op en de instructrice bleef heel rustig en netjes terwijl zij bijna aan t schreeuwen was... Ging echt nergens overuiteindelijk wilde de lerares dan maar met ons verder gaan, en toen is ze de les uit gelopen
![]()
Ik vind t paard waar ik nu bijna wekelijks op rijd erg leuk. Hij heeft alleen heel erg duidelijk verschillende buien. Ik ben natuurlijk ook nog niet erg goed in paardrijden en soms maakt hij daar echt misbruik van, terwijl hij op andere dagen precies doet wat ik van hem vraag... Wel grappig.
Je hebt niks te verliezen hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar wel voor. Maar om te gaan flirten niet.
Liever niet letterlijkquote:
Ik ben bang dat ik word uitgelachen, denk ik.quote:
Spanning van een kant? Dan is er niet echt spanning. Misschien spanning op een andere manier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef yats het volgende:
Niet per definitie. Soms is die spanning er maar van 1 kant en merk je dat niet.
ja, was heel raarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net weer heerlijk met de Bolle gekroeld.
En wat een rare vrouw. Je neemt toch les om wat te leren, dunkt me. Gaat het rijden al beter?
Dat bestaat fas, geloof me maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spanning van een kant? Dan is er niet echt spanning. Misschien spanning op een andere manier.
Dexter is ook leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben begonnen met Dexter btw, vind t wel leuk
ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet letterlijk. Figuurlijk kan ik die wel gebruiken, ben ik bang.
Mwah kan wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spanning van een kant? Dan is er niet echt spanning. Misschien spanning op een andere manier.
Niet bang zijn dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet letterlijk. Figuurlijk kan ik die wel gebruiken, ben ik bang.
Well, I'll you teach to not care about that, then.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik word uitgelachen, denk ik.
zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dexter is ook leuk.Schijnt alleen kut te eindigen.
Eh...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ik denk dat je het in de meeste gevallen wel merkt toch?
Rawr.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bang zijn dan.
Je ziet er goed uit, bent leuk gezelschap en je hebt niks te verliezen.
Become the hunter.
ik vind meeten juist n hogere drempel hebben als t in groepen moetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar weer even daten. Of laagdrempeliger: meeten.
Doen. Is leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
Nog niks aan die collega gedaan, zekerquote:
We gaan gewoon binnenkort een biertje in Zwolle doen, ik schijn een goede wingman te zijn dus dat komt goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
JB, hoe staat het nu met die meet van jou?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind meeten juist n hogere drempel hebben als t in groepen moet
buurjongetjes waren net hier in de tuin constant aan t grommen als dinosaurussen. Konijnen waren niet onder de indrukquote:
Ik regelmatig nietquote:
die zie ik dinsdag pas weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niks aan die collega gedaan, zeker.
Bedoel dan meeten met 1 persoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind meeten juist n hogere drempel hebben als t in groepen moet
Please, you that doquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, I'll you teach to not care about that, then.
Hahaha goede wingman?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
We gaan gewoon binnenkort een biertje in Zwolle doen, ik schijn een goede wingman te zijn dus dat komt goed
die staat niet. Ik ben er niet meer mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
JB, hoe staat het nu met die meet van jou?
Ohquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zie ik dinsdag pas weer
dat is wel leuk idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel dan meeten met 1 persoon
Volgens mij mis jij ook vaak sarcasme.quote:
Nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wel leuk idd.
Daar heb ik Ado aan overgehouden
Mis je het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
geen idee nog. Ik vind het zo lullig voor hem als hij zich van geen kwaad bewust is en ik ga een gesprek aan met m ofzoquote:
Hij heeft wel gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij ook vaak sarcasme.
Of met 2 personen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bedoel dan meeten met 1 persoon
Nee, maar is wel leuk!quote:
Ik bedoelde concreet. En tegelijkertijd in dezelfde tent. En het liefste aan hetzelfde tafeltje. Misschien op dezelfde stoel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, maar is wel leuk!
Oh twi, dat gaan we al doen. Kan niet missen. Wonen in dezelfde mooie stad.
Logisch als dat zo zou zijn, daten is immers leukquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde concreet. En tegelijkertijd in dezelfde tent. En het liefste aan hetzelfde tafeltje. Misschien op dezelfde stoel.
Ik ga zo de stad in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ga toch een keer met die jongen stappen, hij zit zo te vissen...
Poeh, poeh, moet je hem zien. Met z'n arrogantie dat 'ie wel op dezelfde stoel met Straw belandt.quote:
quote:
Niet tegelijkertijd. Ik wacht tot ze opstaat en als ze weg is neem ik snel plaats.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, poeh, moet je hem zien. Met z'n arrogantie dat 'ie wel op dezelfde stoel met Straw belandt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde concreet. En tegelijkertijd in dezelfde tent. En het liefste aan hetzelfde tafeltje. Misschien op dezelfde stoel.
Smooth. Very smooth. Player.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd. Ik wacht tot ze opstaat en als ze weg is neem ik snel plaats.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zojuist op de hoogte gebracht van een specifiek subgenre van de erotische literatuur.
Zogenaamde Beast Erotica. Met geweldige titels zoals Rammed by the Raptor en Double Stuffed by the Dragons.
Ik moet maar eens een Kindle aan gaan schaffen.
Ik dacht dat faxie dit gepost hadquote:
Sorry...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat faxie dit gepost had
Echt nietquote:
Mwa... Ik kan situaties bedenken waarin een dirty mind niet zo leuk isquote:
Mais non. Heb een nieuwe functie na mijn vakantie, dus geen tijd en ruimte. Helaas.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ik kan situaties bedenken waarin een dirty mind niet zo leuk is.
Jij? Nee johquote:
Ik ga mezelf proberen te kwalificeren denk ik, heb toch nog een week vakantie te goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mais non. Heb een nieuwe functie na mijn vakantie, dus geen tijd en ruimte. Helaas.
Jawelquote:
Levendige fantasieën. Vooral beeldende fantasieën.quote:
Doen! En als je je kwalificeert, laat het me weten, ok?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf proberen te kwalificeren denk ik, heb toch nog een week vakantie te goed.
Zoals je portretten? Zien er wel mooi uit trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levendige fantasieën. Vooral beeldende fantasieën.
En in wat voor situatie is dat niet leuk dan? Als vrouw kun je bijv. immers niet in een ongewenste situatie een erectie krijgen ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Levendige fantasieën. Vooral beeldende fantasieën.
Maar wel lekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
En in wat voor situatie is dat niet leuk dan? Als vrouw kun je bijv. immers niet in een ongewenste situatie een erectie krijgen ofzo
Die heb ik gewoon nagetekend. Nou ja, sommige. Er zijn ook wat uit m'n hoofd gemaakt, ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals je portretten? Zien er wel mooi uit trouwens.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen! En als je je kwalificeert, laat het me weten, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |