abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143963353
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In je OP van deze zeg je echt wat anders.

R&P / Mijn leven
Ja dat klopt maar dat heb ik erg snel geschreven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Tot je het bedrijf over neemt natuurlijk, je vader heeft niet het eeuwige leven.
Dat word lastig ik heb 2 broers en het is al weinig geld wat overblijft is een eenmanszaak.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de klachten voor jouw 18e zijn ontstaan dus dan kan dat. Maar nu aanvragen heeft m.i. geen zin omdat je dan weer afgewezen wordt, je moet eerst zorgen dat er een goede diagnose en evt. behandeling is op basis daarvan kan men mogelijk besluiten dat wajong aangevraagd kan worden maar mogelijk moeten er andere dingen gebeuren. Het is voor mij onmogelijk om hier iets concreets te zeggen over hoe het bij jou gaat uitpakken.
Heb het nog nooit aangevraagd sorry voor de onduidelijkheid.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:17:40 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143963431
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar dat heb ik erg snel geschreven.

[..]

Dat word lastig ik heb 2 broers en het is al weinig geld wat overblijft is een eenmanszaak.
En als jij erg snel schrijft, dan wordt de informatie onbetrouwbaar?

Je zegt in dat topic ook dat je een leerstoornis hebt en dat de artsen het niet precies weten. Nu zeg je ineens dat je een officiële diagnose autisme hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143963517
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En als jij erg snel schrijft, dan wordt de informatie onbetrouwbaar?

Je zegt in dat topic ook dat je een leerstoornis hebt en dat de artsen het niet precies weten. Nu zeg je ineens dat je een officiële diagnose autisme hebt.
Pdd nos ja.
Ik heb autisme eerst als diagnose gehad maar ze vonden dat ik ook nog andere problemen had dus hebben ze er wat anders van gemaakt.
pi_143963576
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt erop dat TS van alles zegt zodra de discussie moeilijk wordt maar als maar de helft waar is en de andere helft halve waarheden is de situatie nog tamelijk ernstig. Als het een troll is is het hele topic onzin maar dat blijkt dan later wel. In elk geval vind ik dat we moeten proberen de situatie serieus te nemen en TS te adviseren, als hij er niets mee doet is duidelijk dat het een troll is. Laten we het voorlopig het voordeel van de twijfel geven.
pi_143963608
Zit net te kijken en schijnbaar bestaat mijn diagnose niet eens meer is nu wat anders geworden andere benaming.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat TS van alles zegt zodra de discussie moeilijk wordt maar als maar de helft waar is en de andere helft halve waarheden is de situatie nog tamelijk ernstig. Als het een troll is is het hele topic onzin maar dat blijkt dan later wel. In elk geval vind ik dat we moeten proberen de situatie serieus te nemen en TS te adviseren, als hij er niets mee doet is duidelijk dat het een troll is. Laten we het voorlopig het voordeel van de twijfel geven.
Nou ik ben nu al zo ver dat ik dus een wandeling heb gemaakt voor de eerste keer in 5 jaar ofzo door dat andere topic.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:22:27 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143963634
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hij heeft een hele reeks topics waarin hij al vele adviezen heeft gekregen.
pi_143963672
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja maar dit gaat om de wajong.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:25:06 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143963750
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja maar dit gaat om de wajong.
Ja en wat is nu je plan?
pi_143963788
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja en wat is nu je plan?
Aanvragen en dan zie ik wel maar zou fijn zijn als ik wat tips kreeg om afgekeurd te worden want ik ook veel problemen en weet niet of ze wel eerlijk doen door al die bezuinigingen.
pi_143963814
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja en ook daar wordt veel gekibbeld terwijl dat TS niet erg helpt en de discussie verziekt. Als je alleen inhoudelijk reageert blijkt het snelst hoe serieus de TS is.
pi_143963891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
Aanvragen en dan zie ik wel maar zou fijn zijn als ik wat tips kreeg om afgekeurd te worden want ik ook veel problemen en weet niet of ze wel eerlijk doen door al die bezuinigingen.
Als je nu gaat aanvragen verwacht ik niet veel goeds, je moet eerst naar de huisarts en de diagnose duidelijk krijgen dan met hulp van maatschappelijk werk/ ggz de aanvraag verder doen. Succes.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:28:12 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143963906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja en ook daar wordt veel gekibbeld terwijl dat TS niet erg helpt en de discussie verziekt. Als je alleen inhoudelijk reageert blijkt het snelst hoe serieus de TS is.
Hij is heel goed in ronddraaien in kringetjes.
pi_143963926
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je nu gaat aanvragen verwacht ik niet veel goeds, je moet eerst naar de huisarts en de diagnose duidelijk krijgen dan met hulp van maatschappelijk werk/ ggz de aanvraag verder doen. Succes.
Ik heb een diagnose maar die lijkt nu verouderd

http://www.nujij.nl/gezon(...)-meer.19454850.lynkx

Pdd nos bestaat schijnbaar niet meer.

Ik ga maandag naar de huisarts dus ik zal het aan hem vragen.
pi_143963938
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij is heel goed in ronddraaien in kringetjes.
Andere mensen ook en daardoor blijven die topics ontsporen in onzinnig geneuzel.
pi_143963943
quote:
Je hoeft geen tips om afgekeurd te worden. Je moet tips om het beste uit je leven te halen.
pi_143963971
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Je hoeft geen tips om afgekeurd te worden. Je moet tips om het beste uit je leven te halen.
Nou ik heb toch wat geld nodig om leuke dingen te doen.
Ja die tips helpen ook maar daar is een ander topic voor.
pi_143963981
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb een diagnose maar die lijkt nu verouderd

http://www.nujij.nl/gezon(...)-meer.19454850.lynkx

Je hebt geen diagnose tenzij de huisarts dat goed in het dossier heeft staan, dat er ziektes bestaan maakt niet dat jij een diagnose hebt.
pi_143964005
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je hebt geen diagnose tenzij de huisarts dat goed in het dossier heeft staan, dat er ziektes bestaan maakt niet dat jij een diagnose hebt.
Ik heb die diagnose ja....
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:30:34 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143964008
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Andere mensen ook en daardoor blijven die topics ontsporen in onzinnig geneuzel.
Gelukkig ben jij er nog!
pi_143964011
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
Oh dat wist ik niet maar goed dat is dan over 7 jaar ofzo of wanneer ik ooit een vmbo/mbo diploma haal.
Je hoeft geen diploma te hebben om te werken hoor.
Genoeg ongeschoold werk te vinden.
pi_143964025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nou ik heb toch wat geld nodig om leuke dingen te doen.
Ja die tips helpen ook maar daar is een ander topic voor.
Je kunt je weken vermaken zonder dat het een cent kost. Kom van je kont en ga wat doen!
pi_143964038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:30 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb die diagnose ja....
Dan kun je die aanvraag doen maar ik zou toch eerst naar de huisarts gaan.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:31:39 #123
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_143964054
quote:
Aanvragen en dan zie ik wel maar zou fijn zijn als ik wat tips kreeg om afgekeurd te worden
Op basis van je pohi zal je aanvraag wel terecht zijn, maar misschien dat je je uitingen wat kan aanpassen. Je zal niet bepaald méér begrip kweken met de manier waarop je met gemeenschapsgeld denkt om te kunnen gaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:28 schreef hmmmmmmm het volgende:

Alleen al aan de naam valt op te maken dat een dergelijke kwalificatie nooit een lang leven beschoren kan zijn. In de DSM-V is wel een plek ingeruimd voor mensen met de symptomen die bij PDD-NOS horen, ergens in het hoofdstukje 'ASS'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_143964067
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:30 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Je hoeft geen diploma te hebben om te werken hoor.
Genoeg ongeschoold werk te vinden.
Nou niet veel hier veel werkloze jongeren zonder diploma hier.
pi_143964206
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op basis van je pohi zal je aanvraag wel terecht zijn, maar misschien dat je je uitingen wat kan aanpassen. Je zal niet bepaald méér begrip kweken met de manier waarop je met gemeenschapsgeld denkt om te kunnen gaan.

[..]

Alleen al aan de naam valt op te maken dat een dergelijke kwalificatie nooit een lang leven beschoren kan zijn. In de DSM-V is wel een plek ingeruimd voor mensen met de symptomen die bij PDD-NOS horen, ergens in het hoofdstukje 'ASS'.
Wat bedoel je dsm-v en ass?

Nee ik wil gewoon wat kleren kunnen kopen en hobbies doen en mijn leven ermee verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')