Dan blijf je doorgaan tot je het begrijptquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er maanden aan besteed maar die talen zijn zo moeilijk ik begrijp er nog niks van.
Nou dat heb ik met school ook geprobeerd en dus 5 jaar lang gezakt uiteindelijk mee gestopt had toen meteen wajong moeten aanvragen maar ik was pas 16.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan blijf je doorgaan tot je het begrijpt
Er zijn ook genoeg mensen met autisme die niet kunnen werken. Dat zegt niks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:09 schreef TC03 het volgende:
TS, er zijn genoeg mensen met autisme die wel werken. Waarom zij wel en jij niet?
Kan dat met een advocaat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
De problemen zijn wel serieus:
R&P / Mijn leven #5
Als eerste moet je zorgen dat er een goede diagnose komt dus naar de huisarts, de problemen uitleggen en vragen om een verwijzing naar een psycholoog en begeleiding van maatschappelijk werk. Als dat niet helpt/ daarnaast naar de gemeente en vragen om hulp begeleiding van "sociaal zwakkeren".
Na gesprek met dokter naar UWV evt. met hulp van een advocaat.
Dan zou ik toch echt eerst naar het GGZ gaan en daar hulp vragen. Als je daar eenmaal binnenzit, is er wel iemand die je helpt met het aanvragen van de Wajong. Ook gaat er vaak iemand mee naar het UWV.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Nogmaals vraag gewoon aan en je ziet het vanzelf wel
Uiteindelijk wel maar er moet wel eerst iets zijn om mee te werken, het begin zou je met maatschappelijk werk kunnen doen maar als UWV dwarsligt en je bent het er niet mee eens kan een advocaat altijd proberen het UWV op andere gedachten te brengen.quote:
Ik zou dat gewoon met een maatschappelijk werkster doen. Verder haal je die 10 september echt niet meer, dus beter ga je je focussen op hulp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan dat met een advocaat?
Ik maak me zo'n zorgen omdat de wajong regels veranderen vanaf 10 september dus ik heb niet veel tijd om dit te beslissen.
Straks verpest ik mijn hele leven als ik die wajong niet krijg.
als je er geld voor hebt.. of via een verzekering..quote:
Denk dat die Wajong daar weinig aan gaat veranderen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Straks verpest ik mijn hele leven als ik die wajong niet krijg.
Je moet je nooit zorgen maken om dingen die je niet kunt veranderen, dat is verspilde energie. Concentreer je op de dingen die je wel kunt doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik maak me zo'n zorgen omdat de wajong regels veranderen vanaf 10 september dus ik heb niet veel tijd om dit te beslissen.
Ja maar nu kan ik het nog aanvragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je moet je nooit zorgen maken om dingen die je niet kunt veranderen, dat is verspilde energie. Concentreer je op de dingen die je wel kunt doen.
Nou ik bedoel financieel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Parzival het volgende:
[..]
Denk dat die Wajong daar weinig aan gaat veranderen..
Met een aanvraag pleeg je geen fraude.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:06 schreef hugecooll het volgende:
Jaren geleden kreeg je al geen Wajonguitkering, dus dit riekt naar fraude
Heeft hij het eerder aangevraagd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:06 schreef hugecooll het volgende:
Jaren geleden kreeg je al geen Wajonguitkering, dus dit riekt naar fraude
Ja dat probeer ik al ziet dat er niet zo positief meer uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef LXIV het volgende:
Maar ik lees in jouw #mijnleven-topic dat je vader een bedrijf heeft. Kun je dan niet bij hem gaan werken? Dan doe je tenminste ervaring op.
Nee officieel niet ik had er na geinformeerd maar nooit aangevraagd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft hij het eerder aangevraagd?
Waarom niet? Je kunt daar toch wel werken, al is het dan voor kost en inwoning thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik al ziet dat er niet zo positief meer uit.
Ik troll niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Goejedag het volgende:
Mensen die in een matig troll topic trappen
Ja tuurlijk maar voor hoe lang?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt daar toch wel werken, al is het dan voor kost en inwoning thuis.
In je OP van deze zeg je echt wat anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik al ziet dat er niet zo positief meer uit.
[..]
Nee officieel niet ik had er na geinformeerd maar nooit aangevraagd.
Het lijkt erop dat de klachten voor jouw 18e zijn ontstaan dus dan kan dat. Maar nu aanvragen heeft m.i. geen zin omdat je dan weer afgewezen wordt, je moet eerst zorgen dat er een goede diagnose en evt. behandeling is op basis daarvan kan men mogelijk besluiten dat wajong aangevraagd kan worden maar mogelijk moeten er andere dingen gebeuren. Het is voor mij onmogelijk om hier iets concreets te zeggen over hoe het bij jou gaat uitpakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ja maar nu kan ik het nog aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |