Wat is er mis met blaasvoetbal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet ik wil nog ooit een hobby doen ofzo.
Oh is dat fraude?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Five_Horizons het volgende:
De bedoeling is dus dat wij je gaan helpen te frauderen?
Daar zijn subsidies voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
ik denk gewoon dat een baas daar niets in ziet
Maar moeder wilt dat wajong aanvraag mijn vader niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Parzival het volgende:
oh dus hobbies kunnen wel.. maar werken niet..
maareh.. als je dus toch nog thuis woont.. hoe staan je ouders hierin? want ik krijg het gevoel dat je alles alleen probeert te doen.. en dat lijkt me niet echt een handige aanpak
Nee dat ook weer niet maar zonder geld is het wel niet leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:23 schreef LXIV het volgende:
Blijf dus gewoon op je zolderkamertje zitten, dan komt het allemaal wel goed. Niemand in NL gaat dood van de honger.
Dan ga je toch wat anders doen. Ik moest ook weg bij mijn vorige werk met de crisis, als ik blijf zeuren dat ik alleen maar dat oude beroep wil doen sta ik binnen de korste keren op straat (wat ik trouwens alsnog prefereer boven het handje ophouden bij anderen).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
Heb ik gedaan maar ben nu al meer dan 1 jaar werkloos wat ik deed zit geen geld meer in.
Nee. Dan moet je dus digid aanvragen. Of het UWV bellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Kan het ook zonder digid want dat heb ik niet?
[..]
Ja maar ik moet het aanvragen voor 10 september.
Je kunt toch bij een tuinder of zo zwart wel een paar tientjes verdienen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
Nee dat ook weer niet maar zonder geld is het wel niet leuk.
Dus laten we even hard spelen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Maar moeder wilt dat wajong aanvraag mijn vader niet.
Ik heb nooit echt hobbies gehad dus ik weet niet ik zou wel eens wat leuks willen doen nog in mijn leven.
[..]
Nee dat ook weer niet maar zonder geld is het wel niet leuk.
Oh dat wist ik niet maar goed dat is dan over 7 jaar ofzo of wanneer ik ooit een vmbo/mbo diploma haal.quote:
Mijn ouders zijn al best oud en mijn moeder wil dat ik oprot en een wajong pak en dan ergens anders ga wonen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef LXIV het volgende:
Je kunt het beste zo lang mogelijk bij je ouders blijven. Als zij sterven dan leef je nog een paar jaar op de erfenis. Dan heb je helemaal niets meer. Je bent dan wellicht al 45 jaar oud en al 34 jaar niet van je zolderkamer afgeweest. Dan krijg je automatisch wel bijstand.
Rolstoeltennis is ook erg leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat is er mis met blaasvoetbal?
Als postbezorger heb je ook bijna geen contact met ander mensen. Mocht TS serieus zijn, aangezien er genoeg trolls zijn die dit soort topics openen, dan raad ik hem aan om naar bijvoorbeeld het GGZ te gaan. Zij kunnen hem helpen met zijn psychische problemen zoals een assertiviteitstraining aanbieden. Via het GGZ kan hij naar het UWV die hem helpen bij het vinden van de juiste baan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef ems. het volgende:
Ik wilde suggereren dat je gewoon thuis voor jezelf kan werken en dat je dan eigenlijk helemaal geen contact hoeft te hebben met andere mensen maar misschien is dat te logisch.
Dan moet je denk ik gewoon met je moeder hierover praten. Beloven dat je heel stil zult zijn en niemand tot last. En af en toe helpen met de vaat en zo. Je moeder weet toch ook wel dat je niet voor jezelf kunt zorgen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet maar goed dat is dan over 7 jaar ofzo of wanneer ik ooit een vmbo/mbo diploma haal.
[..]
Mijn ouders zijn al best oud en mijn moeder wil dat ik oprot en een wajong pak en dan ergens anders ga wonen.
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:26 schreef Lienekien het volgende:
Heb je een officiële diagnose voor autisme?
Ja maar wat moet ik dan doen ik ben al een jaar het zoeken naar iets maar het betaald allemaal zo weinig en kan tot nu toe niks vinden om te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat anders doen. Ik moest ook weg bij mijn vorige werk met de crisis, als ik blijf zeuren dat ik alleen maar dat oude beroep wil doen sta ik binnen de korste keren op straat (wat ik trouwens alsnog prefereer boven het handje ophouden bij anderen).
Met internet kan je met een beetje handigheid vrijwel alles jezelf aanleren.
Nou daar heb ik geen goede ervaring mee ik heb het wel eens geprobeerd maar mijn oma zelf wilde al niet dat ik de tuin deed omdat ik dat niet goed kan ofzo dus toen heeft ze iemand anders ingehuurd en de rest van de buurt enzo ja die hebben allemaal andere mensen al is veel concurrentie voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt toch bij een tuinder of zo zwart wel een paar tientjes verdienen?
Als jij naar het UWV gaat dan maken zij van hun probleem (niet oneindig veel geld voor uitkeringen) jouw probleem (ga maar werken, je mankeert niks). Wat dat betreft zijn het echte facisten.
Als jij gewoon blijft zitten waar je zit, zo lang mogelijk, dan komt er vanzelf een situatie waarin het niet langer mogelijk is om jou nog als nuttig lid van de maatschappij te gebruiken. Nu is dat nog véél te vroeg. Als jij op je 55-ste uit een vervuild huis moet worden gehaald, met een baard tot op je buik en met veel honger, kom je vanzelf in een circuit terecht waar je verzorgd wordt. Er is dan zelfs dagbesteding. Tot die tijd kun je lekker blijven FOK!-en. En af en toe wat zwart werken bij een tuinder om nieuwe videospelletjes etc te kopen. No worries mate!
Natuurlijk is dat wel te vinden. Kans is alleen wel groot dat het om ongeschoold werk gaat, maar daar is natuurlijk niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:32 schreef BlueMage het volgende:
Maar wel werk waar ie een beetje op z'n plek is natuurlijk en zo'n werkgevers zijn denk ik best wel te vinden. (eventueel met hulp van ggz)
Ja dan doe ik het zonder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee. Dan moet je dus digid aanvragen. Of het UWV bellen.
Oh. Het kan toch zonder. Doe je dat toch?
Nou ik merk de laatste tijd dat ik wel wat behoefte heb aan menselijk contact eigenlijk vreemd maar goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:27 schreef Parzival het volgende:
[..]
Dus laten we even hard spelen...
1. je wilt geld van de overheid om de hele dag niets te doen
2. je kunt/wilt niet werken want je bent mensenschuw
3. je bent depressief en je blijft op een zolderkamertje
4. je wilt ooit nog weleens wat leuks gaan doen in je leven
zou je niet gewoon nu met punt 4 beginnen? wat dacht je ervan om nu gewoon op de trein te stappen en een reis te maken ofzo? ga met shoestring oid backpakken in india en ontmoet zo mensen terwijl je toch alleen bent wanneer je dat wilt..
de wereld is groter als je zolderkamertje.. en ook alleen kun je die prima ontdekken.. en wellicht kun je halverwege de reis wel gewoon werken voor je reiscentjes op plantages enzo..
het kan aan mij liggen.. maar ik heb het niet zo op uitkeringstrekkers ed.. en ja ik ben ook gepest op school.. boehoe.. de beste remedie daartegen is gewoon zelf gelukkig worden.. en dat is meestal niet op een zolderkamertje..
Ik bedoel niet als tuinman, maar bij een tuinder. Iemand die groenten kweekt. Daar is altijd wel werk en het kan altijd wel zwart. Dan moet je bijvoorbeeld prei poten of aardbeien plukken. Niet heel moeilijk verder. En als het zwart is en je werkt niet zo snel kun je bijvoorbeeld ook afspreken om voor 1 euro per uur te werken. Dan maakt het die tuinder echt niet zoveel uit of je snel bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[
Nou daar heb ik geen goede ervaring mee ik heb het wel eens geprobeerd maar mijn oma zelf wilde al niet dat ik de tuin deed omdat ik dat niet goed kan ofzo dus toen heeft ze iemand anders ingehuurd en de rest van de buurt enzo ja die hebben allemaal andere mensen al is veel concurrentie voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |