quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:11 schreef Caland het volgende:
Ah, ja. Ik faalde vroeger al in topografie.
Slovenië zit ertussen. Kroatië is trouwens voor Zagreb ook niet heerlijk qua wegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet gewoon mofrika, Oostenrijk en dan een klein stukje Kroatie.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij eerder had gerageerd, had dat 5 man 22 euro gescheeld....
Je had gofetedomme gewoon motte reageruh dan had het slapen nupraktisch gratis geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik weet het, maar ik heb ook nog werk he
En ik was vandaag niet op me werk, anders had ik het sneller kunnen regelen, nu moest ik bellen bellen bellen
Kan 'ie mooi de concurrentie aangaan. Prima toch een brede selectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Is Toornstra gehaald voor in de goal? Nu Clasie lijkt te blijven en el hamadi komt is er op het middenveld toch heel geen plaats?
#ExitImmersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Is Toornstra gehaald voor in de goal? Nu Clasie lijkt te blijven en el hamadi komt is er op het middenveld toch heel geen plaats?
Dat snapt een Utrechtsupporter niet johquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan 'ie mooi de concurrentie aangaan. Prima toch een brede selectie.
zeik niet zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had gofetedomme gewoon motte reageruh dan had het slapen nupraktisch gratis geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je net aan financieel gezond bent, is het dan slim om een brede selectie op te bouwen door 4 miljoen over de balk te smijten??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan 'ie mooi de concurrentie aangaan. Prima toch een brede selectie.
Die hebben toch maar mooi 3 miljoen voor hem gevangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snapt een Utrechtsupporter niet joh
3.5quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je net aan financieel gezond bent, is het dan slim om een brede selectie op te bouwen door 4 miljoen over de balk te smijten??
Wat was de uitslag ook al weer? 1-2 toch? Met die brede selectie en die grote concurrentiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snapt een Utrechtsupporter niet joh
Bron van je 3.5?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
3.5
En er is voor zo'n 30 miljoen verkocht.
Die directeur van jullie had het over zo'n bedrag. Geen zin om het op te zoeken.quote:
Wie het laatst lacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat was de uitslag ook al weer? 1-2 toch? Met die brede selectie en die grote concurrentie
Bron?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Dost naar Feyenoord 5.1 miljoen. Contract voor 3 jaar
Wut?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Twee hele goede aankopen die je elftal direct flink sterker maken. Nu heb ik el Ahmadi een tijd niet meer zien voetballen maar het feit dat hij vorig seizoen basis stond in de Premier League zegt alles over de vraag of hij een directe versterking is voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Caland het volgende:
Toonstra en El Ahmadi voor in totaal 4.2 miljoen kopen vind ik ook niet echt geld over de balk smijten eerlijk gezegd.
Over de balk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je net aan financieel gezond bent, is het dan slim om een brede selectie op te bouwen door 4 miljoen over de balk te smijten??
Donder op gekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
3 jaar voor 5.1 miljoen denk je nou echt dat feyenoord zo dom is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom maar 3 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
twitter:mansherrmann twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 11:39:06On #DeKuip yesterday.. #family http://t.co/I5d4o7IWrK reageer retweet
Ik word altijd zo moe van figuren die zo'n statement op internet pleuren en er dan geen bronvermelding bij plaatsen. Dan heb je er nog geen reet aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van figuren die zo'n statement op internet pleuren en er dan geen bronvermelding bij plaatsen. Dan heb je er nog geen reet aan.
Dan denk ik altijd, zoek een leven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van figuren die zo'n statement op internet pleuren en er dan geen bronvermelding bij plaatsen. Dan heb je er nog geen reet aan.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Zaha van ManU naar Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, en dan moet het waar zijn jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die directeur van jullie had het over zo'n bedrag. Geen zin om het op te zoeken.
Tevens melden andere bronnen eenzelfde bedrag (incl. de 5 ton voor Den Haag)
Allemaal naar het EMCquote:Karim El Ahmadi heeft bevestigd dat hij op het punt staat om terug te keren naar Feyenoord. Dat schrijft De Telegraaf. De middenvelder, die overkomt van Aston Villa, is nu op weg van Engeland naar Nederland voor de medische keuring.
Waarop? Op die toptrainer met als enige prijs een medaille bij de avondvierdaagse van Wijchen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over de balk?
1) 3 miljoen
2) we pakken er 5 in de EL
3) hahahahahaha frusti
Je brabbelt weer onzin beste vriend. We pakken 5 miljoen in de EL, kopen toornstra voor een habbenkrats en verder ben je lachwekkendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarop? Op die toptrainer met als enige prijs een medaille bij de avondvierdaagse van Wijchen?
Of gaan jullie weer niet voor het kampioenschap?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over de balk?
1) 3 miljoen
2) we pakken er 5 in de EL
3) hahahahahaha frusti
Serieus 5 miljoen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je brabbelt weer onzin beste vriend. We pakken 5 miljoen in de EL, kopen toornstra voor een habbenkrats en verder ben je lachwekkend
Ik heb nog nooit zulke dramatische wissels gezien bij Feyenoordquote:
Ja. Al snap ik best wel dat wat verzuurde Utrecht-supporters willen geloven dat Toonstra 40-45 miljoen heeft gekost hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en dan moet het waar zijn ja
Kaartverkoop, ingangsgelden et cetera werden 'voorzichtig' geraamd op boven de 4 miljoen. Jij en ik weten beide dat het met deze affiches in ieder geval twee keer uitverkoopt. Je gaat al met al gewoon een miljoen of 5 draaien, paar gelijkspelletjes etc. wat je nog wat geld oplevert.quote:
Karma is a bitchquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke dramatische wissels gezien bij Feyenoord
Schaken en Manu eraf terwijl ze een geniale pot speelden. Gooit die mongool Boeet en Bilal erin
Nu weer NelomVerdedigende wissel bij 3-2
Ik jankte nooit op jullie trainer, altijd op die frustibekken van Strootman en Van Bommel en de mongool Brands waar men de kwaliteiten gigantisch van overschatte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Karma is a bitchnu weet je wat wij al die jaren hebben moeten verduren
Sympathie.. tja.. weet niet, ik heb echt helemaal niets met die spelers, zou er geen shirt van kopen of boven mijn bed hangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik jankte nooit op jullie trainer, altijd op die frustibekken van Strootman en Van Bommel en de mongool Brands waar men de kwaliteiten gigantisch van overschatte.
Ik heb nu serieus aardig wat sympathie voor PSV, hoewel er nog steeds wat mongolen rondlopen.
Wtf is dat toch dat alle 16-jarigen met een pet lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
Nieuwe spits is trouwens al binnentwitter:mansherrmann twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 11:39:06On #DeKuip yesterday.. #family http://t.co/I5d4o7IWrK reageer retweet
En dan allemaal van die rechte kleppenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf is dat toch dat alle 16-jarigen met een pet lopen.
Gewoon, 20 jaar terug in de tijd, je weet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Poffeltomme verreweg het beste middenveld van de Eredivisie, en met een beetje geluk volgend jaar ook nog
Hoewel ik nog altijd op een paar punten kritiek heb op Geel, heeft hij dit toch wel heel knap klaargespeeld
Hadden we voor het derde jaar op rij onnodig geen Europees voetbal gespeeld, waarmee je dus zeker 15 miljoen, maar waarschijnlijk een stuk meer (sponsoring, merchandising, winstpremies, transferwaarde) mis had gelopen dan had het er toch een heel stuk anders uitgezien.
Hele slechte maar o zo belangrijke overwinning gisteren![]()
Feyenoord
![]()
Ga je nou gewoon even zeggen dat je TYFUSHARD ongelijk had over Geelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef De_Pel het volgende:
Tevens:![]()
Claasgod
![]()
Verlengen tot 2018! daar maakt hij wel een duidelijk statement mee.
2017 is een kwestie van niet minder waard worden, 2018 is vertrouwen op een goede toekomst waarin je nog langer dan een jaar blijft, ofwel een hele dikke transfersom aan je club gunnen
Fucking eindbaas
boeiend. Als die maar ken voetballen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jullie hebben vandaag drie nieuwe middenvelders gekocht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Poffeltomme verreweg het beste middenveld van de Eredivisie, en met een beetje geluk volgend jaar ook nog
Hoewel ik nog altijd op een paar punten kritiek heb op Geel, heeft hij dit toch wel heel knap klaargespeeld
Hadden we voor het derde jaar op rij onnodig geen Europees voetbal gespeeld, waarmee je dus zeker 15 miljoen, maar waarschijnlijk een stuk meer (sponsoring, merchandising, winstpremies, transferwaarde) mis had gelopen dan had het er toch een heel stuk anders uitgezien.
Feyenoord
![]()
Schaam je dood.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord
![]()
Vond het wel bizar hoe de Kuip reageerde. Echt tussen hoop en vrees was het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaam je dood.
Schaam je dood.
Schaam je dood.
Vlak voor die goal, toen Kongolo ofzo zo aan het kutten was om die vrije trap van eigen helft te nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vond het wel bizar hoe de Kuip reageerde. Echt tussen hoop en vrees was het.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon even zeggen dat je TYFUSHARD ongelijk had over Geel
Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak voor die goal, toen Kongolo ofzo zo aan het kutten was om die vrije trap van eigen helft te nemenDe Kuip werd nog net niet gesloopt.
Clasie, Ahmadi, Toornstra/Vilhenaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jullie hebben vandaag drie nieuwe middenvelders gekocht?
Die bal die gegooid moest worden aan de Z-kantquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak voor die goal, toen Kongolo ofzo zo aan het kutten was om die vrije trap van eigen helft te nemenDe Kuip werd nog net niet gesloopt.
Laat dit alstjeblieft het middenveld zijn en laat Immers transfervrij vertrekken zodat Rutten heb niet kan opstellenquote:
Die blijdschap over Toornstra snap ik niet. Miljoenen uitgeven voor middelmaat.quote:
El Ahmadi was misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie in zijn laatste seizoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die blijdschap over Toornstra snap ik niet. Miljoenen uitgeven voor middelmaat.
Bedoel je met Ahmadi? El Ahmadi? Daar zou ik ook niet echt blij mee zijn![]()
Clasie is wel goed.
Denk dat Kalou qua salaris onhaalbaar wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef De_Pel het volgende:
Overigens, ik weet dat het niet haalbaar is, dat Feyenoord eigenlijk geen 3,5 miljoen zonder restwaarde kan afschrijven, dat hij zelf vast nog niet wil en dat hij teveel salaris zal vragen, maar voor 3,5 miljoen had ik eigenlijk best graag die Kalou terug gezien
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ahmadi was misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie in zijn laatste seizoen
Toen ontplofte O zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er echt geen ene tyfus van begrijp, kun je je maar beter gewoon melden in [ONZ], [R&P] of [BNW].quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die blijdschap over Toornstra snap ik niet. Miljoenen uitgeven voor middelmaat.
Bedoel je met Ahmadi? El Ahmadi? Daar zou ik ook niet echt blij mee zijn![]()
Clasie is wel goed.
Dat zeg ik, lul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Denk dat Kalou qua salaris onhaalbaar was
In zijn laatste seizoen bij feyenoord speelde hij 16 wedstrijden en maakte hij 0 goals en gaf 2 assists.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ahmadi was misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie in zijn laatste seizoen
Het verontrustende is dat hij daarmee blijk gaf van het niet goed lezen van de wedstrijd. Deze verdedigende wissel was nog een extra oppepper voor de armoedige tegenstander: "Ze zijn bang voor ons, het is mogelijk."quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu weer NelomVerdedigende wissel bij 3-2
Je bedoelt 34 wedstrijden en 3 goals. Hoewel ik niet weet waarom die goals belangrijk zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In zijn laatste seizoen bij feyenoord speelde hij 16 wedstrijden en maakte hij 0 goals en gaf 2 assists.
Uh.Nee. Sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In zijn laatste seizoen bij feyenoord speelde hij 16 wedstrijden en maakte hij 0 goals en gaf 2 assists.
Nee daar bedoelt hij Epi Drost mee.quote:
Ja zagk verkeerd. Jaar daarvoor werdtie nog verhuurd aan een of andere arabische club. Wat een topperquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Multiply het volgende:
[..]
Je bedoelt 34 wedstrijden en 3 goals. Hoewel ik niet weet waarom die goals belangrijk zijn?
Jij snapt er geen tyfus vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat fijn moet dat zijn, je mening enkel baseren op wat (foutieve) informatie van wikipedia enzulks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja zagk verkeerd. Jaar daarvoor werdtie nog verhuurd aan een of andere arabische club. Wat een topper
Waar een absolute ex-wereldtopper hem vroeg wat hij in hemelsnaam daar deed in plaats van de Premier League of de Primera Division.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja zagk verkeerd. Jaar daarvoor werdtie nog verhuurd aan een of andere arabische club. Wat een topper
Doet Brands ook en die rijd daardoor in een dikke audiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat fijn moet dat zijn, je mening enkel baseren op wat (foutieve) informatie van wikipedia enzulks.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bohh, dat was een domme uitspraak, maar om hem af te rekenen op zijn goals/assists vind ik nog een factortjequote:
Ja dat was dan ook mijn initiële reactiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bohh, dat was een domme uitspraak, maar om hem af te rekenen op zijn goals/assists vind ik nog een factortjeachterlijker.
Moeten ze überhaupt doen met allochtonen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik las gewoon weer dat schietverbod voor hem in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 19:49:24 ]
Zijn mooiste werk dat jaar was nog dat hij het spel kon verplaatsen indien nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bohh, dat was een domme uitspraak, maar om hem af te rekenen op zijn goals/assists vind ik nog een factortjeachterlijker.
Eensch. Tenzij <3m van de goal en niemand binnen 20 meter van hem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit Immers bekeken? Luhansk uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eensch. Tenzij <3m van de goal en niemand binnen 20 meter van hem.
Ik kan er werkelijk niet bij hoe een profvoetballer zo'n belachelijk slecht schot kan hebben
Weg met die jihadisten uit Marokko die hier moeten komen rellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Effe FOK! meetje dan maar hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Maastoren het volgende:
Ik denk dat ik ook naar Sevilla ga. Even 240-245 euro aftikken voor een ticket. Maarja, YOLO enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef Bonkers. het volgende:
Die bekerwedstrijd tegen PSV uit waarin Ahmadi 2 keer scoorde.Wonderlijke wedstrijd was dat.
om vervolgens feyenoord afgeslacht te zien worden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Maastoren het volgende:
Ik denk dat ik ook naar Sevilla ga. Even 240-245 euro aftikken voor een ticket. Maarja, YOLO enzo
Jij bent zeker een jood?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
om vervolgens feyenoord afgeslacht te zien worden?
Mooiste uitwedstrijd die ik heb bijgewoond denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef Bonkers. het volgende:
Die bekerwedstrijd tegen PSV uit waarin Ahmadi 2 keer scoorde.Wonderlijke wedstrijd was dat.
Clasie heeft ook geen afstandsschot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik kan er werkelijk niet bij hoe een profvoetballer zo'n belachelijk slecht schot kan hebben
Denken dat men naar Sevilla gaat om Feyenoord te zien winnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In het geval El Ahmadi eigenlijk nog extra bizar omdat hij een extreem goede techniek heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sowieso denken dat voetbalsupporters hun club achterna reizen naar het buitenland om voetbal te zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Denken dat men naar Sevilla gaat om Feyenoord te zien winnen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit dus. Is toch mooi man. Beetje zuipen en ouwehoeren. Maar als ik jou moet uitleggen waarom mensen die kant op gaan snap je er geen kut van. En de plaatselijke paaldansclub niet te vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
dat was de vraag toch of wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Onlogisch en ik hebben al besloten dat Sevilla een strandvakantie wordt met een hinderlijke onderbreking in de vorm van een dagje 'cultuur' opsnuiven. Nou ja, cultuur, coke, het begint allebei met een C.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso denken dat voetbalsupporters hun club achterna reizen naar het buitenland om voetbal te zien
Alsnog een factor 40-45 beter dan Ahmadi hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Clasie heeft ook geen afstandsschot.
Dat strand aan de rivier of wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onlogisch en ik hebben al besloten dat Sevilla een strandvakantie wordt met een hinderlijke onderbreking in de vorm van een dagje 'cultuur' opsnuiven. Nou ja, cultuur, coke, het begint allebei met een C..
kun je niet lezen, of wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Is toch mooi man. Beetje zuipen en ouwehoeren. Maar als ik jou moet uitleggen waarom mensen die kant op gaan snap je er geen kut van. En de plaatselijke paaldansclub niet te vergeten.
Wat kom je hier nou doen joh? Oppleuren mafkees.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je niet lezen, of wat?
toevallig dat dat gebeurt als feyenoord speelt dan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat kom je hier nou doen joh? Oppleuren mafkees.
Vanaf Charleroi schijnen er diverse bestemmingen in Kroatië te zijn die dichtbij Rejika zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef Maastoren het volgende:
Waar kan ik trouwens vliegtickets boeken voor Rejika? Kon niets vinden maar heb me er ook nog niet echt in verdiept.
Dat wel, maar in Kroatië hoef je echt niet te hopen op openbaar vervoer of betaalbare taxi's.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Vanaf Charleroi schijnen er diverse bestemmingen in Kroatië te zijn die dichtbij Rejika zijn
Trieste kon ook volgens mij. En dan een stukje met de auto/OV.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Vanaf Charleroi schijnen er diverse bestemmingen in Kroatië te zijn die dichtbij Rejika zijn
OV.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Trieste kon ook volgens mij. En dan een stukje met de auto/OV.
Volg dit anders:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:03 schreef Maastoren het volgende:
Waar kan ik trouwens vliegtickets boeken voor Rejika? Kon niets vinden maar heb me er ook nog niet echt in verdiept.
Taxi compenseren met goedkoop bierquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wel, maar in Kroatië hoef je echt niet te hopen op openbaar vervoer of betaalbare taxi's.
WTFquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Tip aan de Kroatiëgangers met de auto: neem een watermeloen mee voor bij de grens en verstrek deze aan de grenscontrole. 99 van de 100 keer word je nu niet meer gecontroleerd.
Kankerlijers lieten de prijs met de minuut oplopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
Ryanair kent de prijzen nu ook na de loting. Normaal is een enkeltje Sevilla 35 euro, nu +200.
Die prijs wordt bepaald door het aantal pageviews en boekingen, het is niet dat ze bij Ryanair de loting van Feyenoord hebben bekeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
Ryanair kent de prijzen nu ook na de loting. Normaal is een enkeltje Sevilla 35 euro, nu +200.
Dat doe jij tenminste nooit neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat fijn moet dat zijn, je mening enkel baseren op wat (foutieve) informatie van wikipedia enzulks.
Rot. Op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..], ja moest je even voor het eerst nadenken?
Dat snap ik maar denk je dat ze daar dom zijn? Die weten echt een tel na de loting welke reizen ze omhoog gaan zetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die prijs wordt bepaald door het aantal pageviews en boekingen, het is niet dat ze bij Ryanair de loting van Feyenoord hebben bekeken.
Boekingen gingen dan ook hard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kankerlijers lieten de prijs met de minuut oplopen
Gewoon vragen welke kant je op moet rijden naar Joegoslavie hahaha yolo dit dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OV.
Dat is trouwens Italië he, moet je nog Slovenië door en de grensovergang Kroatië. En die zijn NIET gezellig.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon vragen welke kant je op moet rijden naar Joegoslavie hahaha yolo dit dat.
Eh, nee. Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat snap ik maar denk je dat ze daar dom zijn? Die weten echt een tel na de loting welke reizen ze omhoog gaan zetten.
Laten we even duidelijk hebben dat ik je vriend niet ben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je brabbelt weer onzin beste vriend. We pakken 5 miljoen in de EL, kopen toornstra voor een habbenkrats en verder ben je lachwekkend
u mad bruh?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot. Op.
Kan jij niet lezen ofzo?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Laten we even duidelijk hebben dat ik je vriend niet ben.
Habbekrats? Je hebt een matige speler gekocht voor 2 keer zijn waarde. Niveau immers/verhoek/schaken
Wij zijn blij met deze deal, net als vorig jaar voor teveel geld iemand kunnen lozen.
1-2 toch?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHHAquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Habbekrats? Je hebt een matige speler gekocht voor 2 keer zijn waarde. Niveau immers/verhoek/schaken
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAAHHAHAHAAHAHquote:Wij zijn blij met deze deal, net als vorig jaar voor teveel geld iemand kunnen lozen.
PSV en Ajax zijn ook een strakker salarisplafond gaan hanteren he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef erik013 het volgende:
Ik begreep overigens dat Clasie een van de best betaalde spelers in NEDERLAND wordt? Is het salarisplafond bij Feyenoord intussen alweer zo omhoog gegaan dat ze in de buurt van de salarissen bij Ajax en PSV komen?
Ik denk dat hij hetzelfde salaris heeft gekregen als Pelle bij ons had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef erik013 het volgende:
Ik begreep overigens dat Clasie een van de best betaalde spelers in NEDERLAND wordt? Is het salarisplafond bij Feyenoord intussen alweer zo omhoog gegaan dat ze in de buurt van de salarissen bij Ajax en PSV komen?
Oftewel: zij zijn dichter naar Feyenoord toe gekomen i.p.v. andersom, zeg maar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn ook een strakker salarisplafond gaan hanteren he.
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat verdienen overigens. Ik verwacht rond het miljoen.
De best betaalde vorig seizoen was De Jong met 1,3 miljoen. Die is weg, maar ik denk niet dat zijn opvolger heel veel minder krijgt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef erik013 het volgende:
Kom vechten dan, teringjong.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Tha_Duck het volgende:
quote:Habbekrats? Je hebt een matige speler gekocht voor 2 keer zijn waarde.
quote:
Verhoek weg Bilal erbij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Vormer en Goossens weg, El Ahmadi en Toornstra erbij.
Minder blowen misschien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Scrummie het volgende:
oh en ik wou dat ik met jullie mee kon europa in
Wij zijn mogelijk wel iets aan het stijgen weer, maar ze zijn daar vooral aan het zakken ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef erik013 het volgende:
[..]
Oftewel: zij zijn dichter naar Feyenoord toe gekomen i.p.v. andersom, zeg maar?
Volgens mij waren er een aantal jaar geleden enkele spelers bij de top 3 die tegen de 1,5 - 2 miljoen aanzaten.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom vechten dan, teringjong.
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verhoek weg zou wel direct bij de top- zoveel beste acties van Geel horen, zeker als we er nog 3 euroknallers voor terugkrijgen.quote:
Nou zou ik niet gelijk gaan snuiven als vervanger, maar okay.quote:
Sowieso niets voor mij, dat gesnuif.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zou ik niet gelijk gaan snuiven als vervanger, maar okay.
lekker Feyenoord afbranden. dat doen ze altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
In VI zijn ze weer bezig van Geel te bashen. GeweldigHet is zo enorm duidelijk dat Johan geen leklijntjes meer met Feyenoord heeft zoals toen met Beenhakker.
VIquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
In VI zijn ze weer bezig van Geel te bashen. GeweldigHet is zo enorm duidelijk dat Johan geen leklijntjes meer met Feyenoord heeft zoals toen met Beenhakker.
Derksen grijpt gewoon elke gelegenheid aan om zijn vriendjes te beschermen. Tot in het treurige aan toe. Die gaat echt nooit toegeven dat Van Geel het stukken beter doet dan Beenhakkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Don Leo had goftedomme wel een spits haaltquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Derksen grijpt gewoon elke gelegenheid aan om zijn vriendjes te beschermen. Tot in het treurige aan toe. Die gaat echt nooit toegeven dat Van Geel het stukken beter doet dan Beenhakker
Die vent ziet ook al jaren geen voetbal meer. Snapt er gewoon geen reet vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Derksen grijpt gewoon elke gelegenheid aan om zijn vriendjes te beschermen. Tot in het treurige aan toe. Die gaat echt nooit toegeven dat Van Geel het stukken beter doet dan Beenhakker
Ik ook, en Spanje en Kroatië.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ga lekker naar standaart - feyenoord
Sevilla kost me totaal 200 euro ofzo, ticket en onderdak. Dan alleen nog vreten en voetbalpot. Totaal 250 - 300 euro als je oppast, en dat voor 4 dagen.quote:
Terechte bash.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
In VI zijn ze weer bezig van Geel te bashen.
Gewoon hard werken voor je geld, Dirk-Kuijt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Helpmefok doet 3 masters tegelijk. Hij krijgt daardoor ook 3x studiefinanciering.
Lekker makkelijk week in week uit. Nodig van Geel een keer uit om aan tafel te komen zitten dan krijgen ze wat tegenspraak.quote:
Correctquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
Als Manu een jood was geweest had Derksen geroepen dat Hiddink gestoord was dat ie 'm niet opriep.
(Hiermee zeg ik niet dat Manu international moet zijn).
ik heb net 200 op mijn rekening staan denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sevilla kost me totaal 200 euro ofzo, ticket en onderdak. Dan alleen nog vreten en voetbalpot. Totaal 250 - 300 euro als je oppast, en dat voor 4 dagen.
Nee, werkelijk geen enkel argument dat Derksen aandraagt snijdt hout.quote:
Watquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sevilla kost me totaal 200 euro ofzo, ticket en onderdak. Dan alleen nog vreten en voetbalpot. Totaal 250 - 300 euro als je oppast, en dat voor 4 dagen.
Jawel, hij heeft gewoon geluk gehad met Kudetti, Pelle en een goed WK van oranje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, werkelijk geen enkel argument dat Derksen aandraagt snijdt hout.
250/300 voor alleen eten en drinken ja. Reken maar op 500 euro plus voor 4 dagen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, hij is eindverantwoordelijke geweest voor het aankoopbeleid, en dus ook voor het aantrekken van Guidetti en Pellè. Dat het een gok was (die goed is uitgepakt) maar daarbij niet uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft gewoon geluk gehad met Kudetti, Pelle en een goed WK van oranje.
Ik stond in Europa te hossen om het doorgaan in de UEFA cup toen jij nog in de luiers rondliep joh rasmongoolquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Watmax 100 euro in 3 dagen aan drinken en eten? Je bent echt nog nooit mee europa in geweest met je club he
Dat is idd zo overduidelijk dat het gewoon triest wordt. Bij gebrek aan kritiek op Van Geel gingen ze toen ooit een keertje een kwartier z'n vrouw afzeikenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Kostte mij 4 dagen vorig jaar, om vanuit die streek terug thuis te komen. Zoveel kilometers in 1 keer op de motor wil je niet manquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit de motor te overwegen man.
Tijdens zo'n trip op je geld moeten let omdat je niet meer dan 100/200 uit wil gevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stond in Europa te hossen om het doorgaan in de UEFA cup toen jij nog in de luiers rondliep joh rasmongool
3 flessen Jack daniels kosten in Spanje 40-45 euro. Ben je aardig naar de kanker hoor. Vreten kost ook geen ene kut in Spanje, pizza 3 euro oid.
Maargoed, 100 is wat krap ja, 200 zal het eerder worden. Bier voor een euro x 25 op een dag loopt wel op.
Geloofwaardig manquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stond in Europa te hossen om het doorgaan in de UEFA cup toen jij nog in de luiers rondliep joh rasmongool
3 flessen Jack daniels kosten in Spanje 40-45 euro. Ben je aardig naar de kanker hoor. Vreten kost ook geen ene kut in Spanje, pizza 3 euro oid.
Maargoed, 100 is wat krap ja, 200 zal het eerder worden. Bier voor een euro x 25 op een dag loopt wel op.
Ik haal maximaal zo'n 900 a 1000 op een dag. Dan is het anderhalf dagje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kostte mij 4 dagen vorig jaar, om vanuit die streek terug thuis te komen. Zoveel kilometers in 1 keer op de motor wil je niet man
Jongen, maak je nou maar geen zorgen om mijn portemonneetje. Tegen de tijd dat jij je zorgen maakt over het einde van de maand, loop ik mijn poepertje nog steeds schoon te vegen met honderdjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tijdens zo'n trip op je geld moeten let omdat je niet meer dan 100/200 uit wil gevenTijdens zo'n trip ga je toch maximaal of niet dan?
Hij beweert zeker dat Mulder een heel behoorlijke keeper is die hem gisteren niets te verwijten viel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een gelul over Mulder van Johan
Zet mij maar neer voor het bussie dan. Weliswaar geen B rijbewijs dus zal dan niet kunnen rijden, maar road trip jongeuhquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik haal maximaal zo'n 900 a 1000 op een dag. Dan is het anderhalf dagje.
Tweede optie is 9-persoonsbusje lenen van wat maten en daarmee.
Ja, waren 'pechmomentjes', kon hij niets aan doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij beweert zeker dat Mulder een heel behoorlijke keeper is die hem gisteren niets te verwijten viel?
Prima jung', om rijden hoef je je geen zorgen te maken: ik reed altijd in 1 klap door naar Makarska, 400 km verder nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zet mij maar neer voor het bussie dan. Weliswaar geen B rijbewijs dus zal dan niet kunnen rijden, maar road trip jongeuh
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef erik013 het volgende:
![]()
Was deze al voorbij gekomen? Zo slecht dat ie leuk is.
MANU MANU!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Heeft Feyenoord echt niks beters dan schaken?
Baasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
Prima jung', om rijden hoef je je geen zorgen te maken: ik reed altijd in 1 klap door naar Makarska, 400 km verder nog.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ignyatijevic trouwens: deed meer mensen die speler denken aan iemand anders.
Echt ongelofelijk gelul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een gelul over Mulder van Johan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef erik013 het volgende:
![]()
Was deze al voorbij gekomen? Zo slecht dat ie leuk is.
Met de audiotapes van je 7e master op de achtergrond toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Prima jung', om rijden hoef je je geen zorgen te maken: ik reed altijd in 1 klap door naar Makarska, 400 km verder nog.
Ik dacht eigenlijk dat het Ignjatovic was, maar dat ze z'n naam verkeerd haddenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ignyatijevic trouwens: deed meer mensen die speler denken aan iemand anders.
Toevallig vandaag weer een papiertje opgehaald. Was een erg bijzonder moment en de twee kado's die ik kreeg deden me veel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de audiotapes van je 7e master op de achtergrond toch?
2 envelopjes met 100 euro waarmee je je poepertje afveegt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toevallig vandaag weer een papiertje opgehaald. Was een erg bijzonder moment en de twee kado's die ik kreeg deden me veel.
Eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Verbeek vindt Te Vrede > Dost..
Verbeek
.
Optyfen met die Dost.
Nee hoor Dirkje Kuijt, iets wat in geldelijke waarde niet uit te drukken is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
2 envelopjes met 100 euro waarmee je je poepertje afveegt?
Een foto van je moeder?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor Dirkje Kuijt, iets wat in geldelijke waarde niet uit te drukken is.
Nee dat zei hij niet, dat hij Te Vrede beter vond dan Dost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
Verbeek vindt Te Vrede > Dost..
Verbeek
.
Optyfen met die Dost.
Wat zei hij over Dost dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat zei hij niet, dat hij Te Vrede beter vond dan Dost.
Maar wel mooi wat tie over Dost had te melden. Wat een topsportmentaliteit heeft die Dosten bij Heracles vonden ze dat Dost er helemaal niets van kon.
Ik weet dat hij dat niet zegt lul, ik ben niet achterlijk. Maar Te Vrede moet je idd gewoon de kans geven alsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat zei hij niet, dat hij Te Vrede beter vond dan Dost.
Maar wel mooi wat tie over Dost had te melden. Wat een topsportmentaliteit heeft die Dosten bij Heracles vonden ze dat Dost er helemaal niets van kon.
Ik vond het eigenlijk aparter dat Shevchenko tegenwoordig keeper is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het Ignjatovic was, maar dat ze z'n naam verkeerd hadden
Vertel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar wel mooi wat tie over Dost had te melden. Wat een topsportmentaliteit heeft die Dost
Dudek is z'n voorbeeld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk aparter dat Shevchenko tegenwoordig keeper is.
Dat Dost ooit nooit de kans had gekregen en dat hij ook moest groeien en dat hij Te Vrede een talentje vond in het 2e van AZ en dat hij ook zulke groei kan doormakenquote:
Zo zei je het wel in je post.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet dat hij dat niet zegt lul, ik ben niet achterlijk. Maar Te Vrede moet je idd gewoon de kans geven alsDost
het alternatief is
Je weet toch wel met wie je in discussie bent gegaan ?quote:
Daar denkt je homie Martin blijkbaar toch anders over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet dat hij dat niet zegt lul, ik ben niet achterlijk. Maar Te Vrede moet je idd gewoon de kans geven alsDost
het alternatief is
Dat hij gerust een pizza-tje at een uur voor aanvang van een wedstrijd, dat het net een amateur was en alles heeft moeten leren om te leren leven als een fatsoenlijke prof.quote:
Terecht. Kazim is al beter, een nog betere spits hoeft van mij niet eens zo nodig want die Kazim peert er 20+ inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar denkt je homie Martin blijkbaar toch anders over.
Ik vind nog altijd dat Te Vrede er echt compleet geen touwtyfus van kan, maar voor zijn huidige moyenne wel het nodige respect.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat Dost ooit nooit de kans had gekregen en dat hij ook moest groeien en dat hij Te Vrede een talentje vond in het 2e van AZ en dat hij ook zulke groei kan doormaken
Interesseert dat dan weer. Als hij het ondertussen maar geleerd heeft, veel relevanter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hij gerust een pizza-tje at een uur voor aanvang van een wedstrijd, dat het net een amateur was en alles heeft moeten leren om te leren leven als een fatsoenlijke prof.
De achterhoede moet niet worden dichtgespijkerd, Mulder moet gewoon een hernia krijgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:10 schreef Dekatria het volgende:
Achterhoede moet worden dichtgespijkerd. Te Vrede ken er 4 inleggen per wedstrijd, boeit geen kut als Mulder kippen loopt te vangen.
Mulder is beter dan Hahn. Dat is het trieste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De achterhoede moet niet worden dichtgespijkerd, Mulder moet gewoon een hernia krijgen
Guidetti halen voor op doel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:10 schreef Dekatria het volgende:
Achterhoede moet worden dichtgespijkerd. Te Vrede ken er 4 inleggen per wedstrijd, boeit geen kut als Mulder kippen loopt te vangen.
Vertel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
zijn treurige verhaal vanuit Haarlem
Kan het me echt niet voorstellen. Wat mij betreft verdient Hahn een kans. Veel slechter kan hij het echt niet doen, en bij Hahn heb ik tenminste nog wel het gevoel dat er groeipotentie in zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mulder is beter dan Hahn. Dat is het trieste.
Tijd zat voor, 2 volle weken de tijd. Dus dat zal wel uitdraaien op een haastklussie (ik verwacht eigenlijk wel een doek ja)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
Er mag overigens best wel een tifo'tje voor Clasie gehouden worden. "Uit eigen kracht voortgebracht" is op Clasie meer dan op wie dan ook van toepassing.
Buiten het feit dat het een jeugdspeler is, is het er een die godverdomme zijn eerste kicksen kreeg van WvH, op de foto ging met Persie, zijn treurige verhaal vanuit Haarlem, godsamme niet verkoos over te lopen naar de joden omdat Feyenoord zijn thuis was... En na dit kutzooimaandje bijtekenen.
Doekie maken.
Waar zeg ik dat ik een Feyenoord supporter ben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dit niet kent.... Wat voor supporter ben je dan.
Geloof mij nou maar. Goede zwarte keepers bestaan niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen. Wat mij betreft verdient Hahn een kans. Veel slechter kan hij het echt niet doen, en bij Hahn heb ik tenminste nog wel het gevoel dat er groeipotentie in zit.
Dida. Enige die ik ken bedenken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar. Goede zwarte keepers bestaan niet.
Didaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dida. Enige die ik ken bedenken.
Ik denk dat het uiteindelijk best een aardige eredivisiespits kan worden. Maar niet voor Feyenoord op dit moment.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:21 schreef Scrummie het volgende:
Verbeek is best enthousiast over Te Vrede. Zouden wij het dan echt zo fout zien? Of zijn er meer die wel overtuigd zijn van zijn kwaliteiten?
HMFGod is het hiermee eens en riep dit al twee jaar terug toen niemand snapte waarom we hem tekenden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk best een aardige eredivisiespits kan worden. Maar niet voor Feyenoord op dit moment.
Mja, maar van nog een jaar bankje word ie niet beter. Dus hij moet elders spelen. Moet je hem dan uitlenen 2 jaar? Ook beetje raar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk best een aardige eredivisiespits kan worden. Maar niet voor Feyenoord op dit moment.
Ik snapte ook wel waarom ze hem toen een klein contractje gaven. Niks mis mee. Betaalt zich nu toch redelijk uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMFGod is het hiermee eens en riep dit al twee jaar terug toen niemand snapte waarom we hem tekenden.
Deze post:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte ook wel waarom ze hem toen een klein contractje gaven. Niks mis mee. Betaalt zich nu toch redelijk uit.
Ik krijg dalijk nog gelijk ook, als Kazim er geen kut van blijkt te kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid: is het iemand opgevallen HOE VAAK die Te Vrede wel niet scoort? Die heeft naar mijn idee echt potentie om binnen 2, 3 jaar hoofdspits bij Feyenoord te worden. Call me crazy, maar die jongen heeft 'het'.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze post:
[..]
Ik krijg dalijk nog gelijk ook, als Kazim er geen kut van blijkt te kunnen.![]()
![]()
![]()
Irritatie100 over Te Vrede in 2012:quote:
Dat spel is kanker realistisch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Loopt bij mij op FM ook gewoon 1 op 1 inclusief Europa, en dan krijgt hij alleen invalbeurtjes. Komt goed met hem dus inderdaad.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen steeds met dat "FM"? Is dat nou echt zo realistisch dat mensen die steeds beweren, is het een inside-joke of is het gewoon een manier om mensen belachelijk te maken omdat je mijn stelling krankzinnig vindt?
Ik snap het serieus niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens van Football Manager gehoord?Is wel echt een bazenspel, Everton schijnt het zelfs te gebruiken om te scouten
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
FM maakt gebruik van duizende mensen over de wereld verspreid die elke dag voetballers in de gaten houden, kijken hoe ze spelen en praten met clubs wat zij van de spelers denken.
Het is nooit helemaal betrouwbaar maar FM heeft het verrassend vaak goed met betrekking tot spelers of ze goed worden of niet.
We hebben 5 miljoen dankzij Europa, voor een spits is NU geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn er eigenlijk nog centen over voor een spits? Ik kan me voorstellen dat El Ahmadi ook aardig in het salarisbudget hakt. Dat, en de salarisverhoging voor Clasie...
Niet meer hoor..... *UITVERKOCHT* Nazomeren in Sevilla! 5-daagse stedentrip inclusief 4*-hotel met zwembad voor slechts ¤139! Vertrek 16 september vanaf Eindhoven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:32 schreef Freire het volgende:
http://www.weflycheap.nl/(...)p-sevilla-september/
139 euro voor 5 dagen sevilla incl 4* hotel![]()
Kan me voorstellen dat, gezien de koppeling aan Zorya, die 5 miljoen al min of meer was ingecalculeerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben 5 miljoen dankzij Europa, voor een spits is NU geld.
Dat is dan echt 5 minuten geleden geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet meer hoor..... *UITVERKOCHT* Nazomeren in Sevilla! 5-daagse stedentrip inclusief 4*-hotel met zwembad voor slechts ¤139! Vertrek 16 september vanaf Eindhoven.
Wij betalen praktisch hetzelfde. Ja, we zijn 30 euro de man meer kwijt, maar we hebben op zeker een betere slaapplek en hadden als C_A IETS eerder gereageerd voor exact dezelfde prijs afgereisd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet meer hoor..... *UITVERKOCHT* Nazomeren in Sevilla! 5-daagse stedentrip inclusief 4*-hotel met zwembad voor slechts ¤139! Vertrek 16 september vanaf Eindhoven.
Als iemand eens actie gaat nemen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij betalen praktisch hetzelfde. Ja, we zijn 30 euro de man meer kwijt, maar we hebben op zeker een betere slaapplek en hadden als C_A IETS eerder gereageerd voor exact dezelfde prijs afgereisd.
Ja als voor morgen 12:00 niets bekend is pik ik zelf een hotel op hoor, geen zin om dalijk op straat te slapenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als iemand eens actie gaat nemen...
Mail die gast, mijn laptop doet het niet met enters.... Dus ik kan geen fatsoenlijke mail typen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja als voor morgen 12:00 niets bekend is pik ik zelf een hotel op hoor, geen zin om dalijk op straat te slapen
Ik moet nu weg, MSc. feestje schatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mail die gast, mijn laptop doet het niet met enters.... Dus ik kan geen fatsoenlijke mail typen.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat, gezien de koppeling aan Zorya, die 5 miljoen al min of meer was ingecalculeerd.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat, gezien de koppeling aan Zorya, die 5 miljoen al min of meer was ingecalculeerd.
En dat is puur aan winstuitkering, of ook incl. clausules uit sponsorcontracten?
Het zou de definitieve dood van het Nederlands voetbal betekenen als de nr. 2 van Nederland verliest van een Oekraïense middenmoter.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het zou de definitieve dood van het Nederlands voetbal betekenen als de nr. 2 van Nederland verliest van een Oekraïense middenmoter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]Nederlands voetbal anno 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utrecht-Luxemburg 6quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het zou de definitieve dood van het Nederlands voetbal betekenen als de nr. 2 van Nederland verliest van een Oekraïense middenmoter.
mja ik ga sowieso via malaga, daar staat mn auto ook dus dan kan ik vanaf huis ff naar sevilla rijden en blijf ik daar gelijk ffquote:
Hij loopt een op een lekker laten staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte ook wel waarom ze hem toen een klein contractje gaven. Niks mis mee. Betaalt zich nu toch redelijk uit.
Tja, hoe duur is het om in Parijs te komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Freire het volgende:
Vliegen vanaf Parijs is wel goed te doen trouwens¤85,- retour
In elk geval schijnen ze nog 1 ultieme poging voor Dost te gaan doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Van Geel heeft blijkbaar gezegd dat ze achter de schermen nog bezig zijn met (een) nieuwe speler(s)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |