quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:11 schreef Caland het volgende:
Ah, ja. Ik faalde vroeger al in topografie.
Slovenië zit ertussen. Kroatië is trouwens voor Zagreb ook niet heerlijk qua wegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet gewoon mofrika, Oostenrijk en dan een klein stukje Kroatie.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij eerder had gerageerd, had dat 5 man 22 euro gescheeld....
Je had gofetedomme gewoon motte reageruh dan had het slapen nupraktisch gratis geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik weet het, maar ik heb ook nog werk he
En ik was vandaag niet op me werk, anders had ik het sneller kunnen regelen, nu moest ik bellen bellen bellen
Kan 'ie mooi de concurrentie aangaan. Prima toch een brede selectie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Is Toornstra gehaald voor in de goal? Nu Clasie lijkt te blijven en el hamadi komt is er op het middenveld toch heel geen plaats?
#ExitImmersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Is Toornstra gehaald voor in de goal? Nu Clasie lijkt te blijven en el hamadi komt is er op het middenveld toch heel geen plaats?
Dat snapt een Utrechtsupporter niet johquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan 'ie mooi de concurrentie aangaan. Prima toch een brede selectie.
zeik niet zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had gofetedomme gewoon motte reageruh dan had het slapen nupraktisch gratis geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je net aan financieel gezond bent, is het dan slim om een brede selectie op te bouwen door 4 miljoen over de balk te smijten??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan 'ie mooi de concurrentie aangaan. Prima toch een brede selectie.
Die hebben toch maar mooi 3 miljoen voor hem gevangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snapt een Utrechtsupporter niet joh
3.5quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je net aan financieel gezond bent, is het dan slim om een brede selectie op te bouwen door 4 miljoen over de balk te smijten??
Wat was de uitslag ook al weer? 1-2 toch? Met die brede selectie en die grote concurrentiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snapt een Utrechtsupporter niet joh
Bron van je 3.5?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
3.5
En er is voor zo'n 30 miljoen verkocht.
Die directeur van jullie had het over zo'n bedrag. Geen zin om het op te zoeken.quote:
Wie het laatst lacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat was de uitslag ook al weer? 1-2 toch? Met die brede selectie en die grote concurrentie
Bron?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Dost naar Feyenoord 5.1 miljoen. Contract voor 3 jaar
Wut?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Twee hele goede aankopen die je elftal direct flink sterker maken. Nu heb ik el Ahmadi een tijd niet meer zien voetballen maar het feit dat hij vorig seizoen basis stond in de Premier League zegt alles over de vraag of hij een directe versterking is voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef Caland het volgende:
Toonstra en El Ahmadi voor in totaal 4.2 miljoen kopen vind ik ook niet echt geld over de balk smijten eerlijk gezegd.
Over de balk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je net aan financieel gezond bent, is het dan slim om een brede selectie op te bouwen door 4 miljoen over de balk te smijten??
Donder op gekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
3 jaar voor 5.1 miljoen denk je nou echt dat feyenoord zo dom is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom maar 3 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
twitter:mansherrmann twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 11:39:06On #DeKuip yesterday.. #family http://t.co/I5d4o7IWrK reageer retweet
Ik word altijd zo moe van figuren die zo'n statement op internet pleuren en er dan geen bronvermelding bij plaatsen. Dan heb je er nog geen reet aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van figuren die zo'n statement op internet pleuren en er dan geen bronvermelding bij plaatsen. Dan heb je er nog geen reet aan.
Dan denk ik altijd, zoek een leven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van figuren die zo'n statement op internet pleuren en er dan geen bronvermelding bij plaatsen. Dan heb je er nog geen reet aan.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Zaha van ManU naar Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, en dan moet het waar zijn jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die directeur van jullie had het over zo'n bedrag. Geen zin om het op te zoeken.
Tevens melden andere bronnen eenzelfde bedrag (incl. de 5 ton voor Den Haag)
Allemaal naar het EMCquote:Karim El Ahmadi heeft bevestigd dat hij op het punt staat om terug te keren naar Feyenoord. Dat schrijft De Telegraaf. De middenvelder, die overkomt van Aston Villa, is nu op weg van Engeland naar Nederland voor de medische keuring.
Waarop? Op die toptrainer met als enige prijs een medaille bij de avondvierdaagse van Wijchen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over de balk?
1) 3 miljoen
2) we pakken er 5 in de EL
3) hahahahahaha frusti
Je brabbelt weer onzin beste vriend. We pakken 5 miljoen in de EL, kopen toornstra voor een habbenkrats en verder ben je lachwekkendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarop? Op die toptrainer met als enige prijs een medaille bij de avondvierdaagse van Wijchen?
Of gaan jullie weer niet voor het kampioenschap?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Over de balk?
1) 3 miljoen
2) we pakken er 5 in de EL
3) hahahahahaha frusti
Serieus 5 miljoen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je brabbelt weer onzin beste vriend. We pakken 5 miljoen in de EL, kopen toornstra voor een habbenkrats en verder ben je lachwekkend
Ik heb nog nooit zulke dramatische wissels gezien bij Feyenoordquote:
Ja. Al snap ik best wel dat wat verzuurde Utrecht-supporters willen geloven dat Toonstra 40-45 miljoen heeft gekost hoor, geen probleem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, en dan moet het waar zijn ja
Kaartverkoop, ingangsgelden et cetera werden 'voorzichtig' geraamd op boven de 4 miljoen. Jij en ik weten beide dat het met deze affiches in ieder geval twee keer uitverkoopt. Je gaat al met al gewoon een miljoen of 5 draaien, paar gelijkspelletjes etc. wat je nog wat geld oplevert.quote:
Karma is a bitchquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke dramatische wissels gezien bij Feyenoord
Schaken en Manu eraf terwijl ze een geniale pot speelden. Gooit die mongool Boeet en Bilal erin
Nu weer NelomVerdedigende wissel bij 3-2
Ik jankte nooit op jullie trainer, altijd op die frustibekken van Strootman en Van Bommel en de mongool Brands waar men de kwaliteiten gigantisch van overschatte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Karma is a bitchnu weet je wat wij al die jaren hebben moeten verduren
Sympathie.. tja.. weet niet, ik heb echt helemaal niets met die spelers, zou er geen shirt van kopen of boven mijn bed hangenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik jankte nooit op jullie trainer, altijd op die frustibekken van Strootman en Van Bommel en de mongool Brands waar men de kwaliteiten gigantisch van overschatte.
Ik heb nu serieus aardig wat sympathie voor PSV, hoewel er nog steeds wat mongolen rondlopen.
Wtf is dat toch dat alle 16-jarigen met een pet lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:40 schreef Sunri5e het volgende:
Nieuwe spits is trouwens al binnentwitter:mansherrmann twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 11:39:06On #DeKuip yesterday.. #family http://t.co/I5d4o7IWrK reageer retweet
En dan allemaal van die rechte kleppenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf is dat toch dat alle 16-jarigen met een pet lopen.
Gewoon, 20 jaar terug in de tijd, je weet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Poffeltomme verreweg het beste middenveld van de Eredivisie, en met een beetje geluk volgend jaar ook nog
Hoewel ik nog altijd op een paar punten kritiek heb op Geel, heeft hij dit toch wel heel knap klaargespeeld
Hadden we voor het derde jaar op rij onnodig geen Europees voetbal gespeeld, waarmee je dus zeker 15 miljoen, maar waarschijnlijk een stuk meer (sponsoring, merchandising, winstpremies, transferwaarde) mis had gelopen dan had het er toch een heel stuk anders uitgezien.
Hele slechte maar o zo belangrijke overwinning gisteren![]()
Feyenoord
![]()
Ga je nou gewoon even zeggen dat je TYFUSHARD ongelijk had over Geelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:11 schreef De_Pel het volgende:
Tevens:![]()
Claasgod
![]()
Verlengen tot 2018! daar maakt hij wel een duidelijk statement mee.
2017 is een kwestie van niet minder waard worden, 2018 is vertrouwen op een goede toekomst waarin je nog langer dan een jaar blijft, ofwel een hele dikke transfersom aan je club gunnen
Fucking eindbaas
boeiend. Als die maar ken voetballen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jullie hebben vandaag drie nieuwe middenvelders gekocht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Poffeltomme verreweg het beste middenveld van de Eredivisie, en met een beetje geluk volgend jaar ook nog
Hoewel ik nog altijd op een paar punten kritiek heb op Geel, heeft hij dit toch wel heel knap klaargespeeld
Hadden we voor het derde jaar op rij onnodig geen Europees voetbal gespeeld, waarmee je dus zeker 15 miljoen, maar waarschijnlijk een stuk meer (sponsoring, merchandising, winstpremies, transferwaarde) mis had gelopen dan had het er toch een heel stuk anders uitgezien.
Feyenoord
![]()
Schaam je dood.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord
![]()
Vond het wel bizar hoe de Kuip reageerde. Echt tussen hoop en vrees was het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaam je dood.
Schaam je dood.
Schaam je dood.
Vlak voor die goal, toen Kongolo ofzo zo aan het kutten was om die vrije trap van eigen helft te nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vond het wel bizar hoe de Kuip reageerde. Echt tussen hoop en vrees was het.
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon even zeggen dat je TYFUSHARD ongelijk had over Geel
Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak voor die goal, toen Kongolo ofzo zo aan het kutten was om die vrije trap van eigen helft te nemenDe Kuip werd nog net niet gesloopt.
Clasie, Ahmadi, Toornstra/Vilhenaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jullie hebben vandaag drie nieuwe middenvelders gekocht?
Die bal die gegooid moest worden aan de Z-kantquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak voor die goal, toen Kongolo ofzo zo aan het kutten was om die vrije trap van eigen helft te nemenDe Kuip werd nog net niet gesloopt.
Laat dit alstjeblieft het middenveld zijn en laat Immers transfervrij vertrekken zodat Rutten heb niet kan opstellenquote:
Die blijdschap over Toornstra snap ik niet. Miljoenen uitgeven voor middelmaat.quote:
El Ahmadi was misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie in zijn laatste seizoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die blijdschap over Toornstra snap ik niet. Miljoenen uitgeven voor middelmaat.
Bedoel je met Ahmadi? El Ahmadi? Daar zou ik ook niet echt blij mee zijn![]()
Clasie is wel goed.
Denk dat Kalou qua salaris onhaalbaar wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef De_Pel het volgende:
Overigens, ik weet dat het niet haalbaar is, dat Feyenoord eigenlijk geen 3,5 miljoen zonder restwaarde kan afschrijven, dat hij zelf vast nog niet wil en dat hij teveel salaris zal vragen, maar voor 3,5 miljoen had ik eigenlijk best graag die Kalou terug gezien
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ahmadi was misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie in zijn laatste seizoen
Toen ontplofte O zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er echt geen ene tyfus van begrijp, kun je je maar beter gewoon melden in [ONZ], [R&P] of [BNW].quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die blijdschap over Toornstra snap ik niet. Miljoenen uitgeven voor middelmaat.
Bedoel je met Ahmadi? El Ahmadi? Daar zou ik ook niet echt blij mee zijn![]()
Clasie is wel goed.
Dat zeg ik, lul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Denk dat Kalou qua salaris onhaalbaar was
In zijn laatste seizoen bij feyenoord speelde hij 16 wedstrijden en maakte hij 0 goals en gaf 2 assists.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ahmadi was misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie in zijn laatste seizoen
Het verontrustende is dat hij daarmee blijk gaf van het niet goed lezen van de wedstrijd. Deze verdedigende wissel was nog een extra oppepper voor de armoedige tegenstander: "Ze zijn bang voor ons, het is mogelijk."quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu weer NelomVerdedigende wissel bij 3-2
Je bedoelt 34 wedstrijden en 3 goals. Hoewel ik niet weet waarom die goals belangrijk zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In zijn laatste seizoen bij feyenoord speelde hij 16 wedstrijden en maakte hij 0 goals en gaf 2 assists.
Uh.Nee. Sorry.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In zijn laatste seizoen bij feyenoord speelde hij 16 wedstrijden en maakte hij 0 goals en gaf 2 assists.
Nee daar bedoelt hij Epi Drost mee.quote:
Ja zagk verkeerd. Jaar daarvoor werdtie nog verhuurd aan een of andere arabische club. Wat een topperquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Multiply het volgende:
[..]
Je bedoelt 34 wedstrijden en 3 goals. Hoewel ik niet weet waarom die goals belangrijk zijn?
Jij snapt er geen tyfus vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat fijn moet dat zijn, je mening enkel baseren op wat (foutieve) informatie van wikipedia enzulks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja zagk verkeerd. Jaar daarvoor werdtie nog verhuurd aan een of andere arabische club. Wat een topper
Waar een absolute ex-wereldtopper hem vroeg wat hij in hemelsnaam daar deed in plaats van de Premier League of de Primera Division.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja zagk verkeerd. Jaar daarvoor werdtie nog verhuurd aan een of andere arabische club. Wat een topper
Doet Brands ook en die rijd daardoor in een dikke audiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat fijn moet dat zijn, je mening enkel baseren op wat (foutieve) informatie van wikipedia enzulks.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bohh, dat was een domme uitspraak, maar om hem af te rekenen op zijn goals/assists vind ik nog een factortjequote:
Ja dat was dan ook mijn initiële reactiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bohh, dat was een domme uitspraak, maar om hem af te rekenen op zijn goals/assists vind ik nog een factortjeachterlijker.
Moeten ze überhaupt doen met allochtonen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik las gewoon weer dat schietverbod voor hem in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 19:49:24 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |