quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn afstap bij ongeluk leek meer hier op:
[ afbeelding ]
Ik dacht al kki snel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Nu ff gelezen. En blijf bij mijn eerdere post
Ja gvd manquote:
Zittie nou op de auto ?quote:
Tl;dr omdat ik al bij voorbaat weet dat het crap is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd man![]()
dat het zo diep zit bij sommigen.... de tering
yaquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tl;dr omdat ik al bij voorbaat weet dat het crap is.
Echt he. Zo diep zit het bij sommigen dat ze gewoon hele tijd willen blijven natrappen omdat ze nu best onzeker zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd man![]()
Wat is eigenlijk je doel met al deze razernij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echt he. Zo diep zit het bij sommigen dat ze gewoon hele tijd willen blijven natrappen omdat ze nu best onzeker zijn.
Wat is er 2NutZ wat ik heb ik geraakt?![]()
Niks ik pak je gewoon lekker aan om wie je werkelijk bent. En jij wordt zo boos en helemaal gefocust op mij, heerlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je doel met al deze razernij?
Je hebt gelijk. Ik ben boos, focus mij constant op jou.. betrek je in de nachtbagger bij discussies en mijn leven is geen pretje. Vooral nu jij mij dit zo voorzet... au wat een realisatie moment dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niks ik pak je gewoon lekker aan om wie je werkelijk bent. En jij wordt zo boos en helemaal gefocust op mij, heerlijk.
Nu en countervraag off course, denk je nooit eens van fuck my life? I'm so done with myself?
Aw meid toch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben boos, focus mij constant op jou.. betrek je in de nachtbagger bij discussies en mijn leven is geen pretje. Vooral nu jij mij dit zo voorzet... au wat een realisatie moment dit.
Ik denk inderdaad dat ik maar voor een boot spring.
Ja. Kan jij me niet helpen met je psychologie?quote:
Nee, misschien als ik er tijd voor heb en je er open voor staat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Kan jij me niet helpen met je psychologie?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben boos, focus mij constant op jou.. betrek je in de nachtbagger bij discussies en mijn leven is geen pretje. Vooral nu jij mij dit zo voorzet... au wat een realisatie moment dit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Je moet hem niet zo bij de neus nemen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Je moet hem niet zo bij de neus nemen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:57 schreef Salatrel het volgende:
kijk die smerige kutginger ook he.... volgens mij is dat gewoon nootjes die al klaar staat
Teruglezen waard of? Gaat het wel over deze SC?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd man![]()
Echt een uur geleden ingeschrevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens shoutout naar de mensen die zich zo laat mogelijk herinschrijven voor school, omdat je dan het gevoel hebt dat je zo laat mogelijk kan betalen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt een uur geleden ingeschreven![]()
25 sept gaan ze ¤1900 nog wat aftroggelen van me..
Wow wat een heldquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Panzermaus ben jij dit?
Zitten er nou pootjes aan die mond? En jeukt hij daarmee aan zijn oog?quote:
Is best logisch, omdat krabben geen inwendige ogen/lid hebben gebruiken ze die voorste " mandibles " als poetsdoekjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten er nou pootjes aan die mond? En jeukt hij daarmee aan zijn oog?
That's quite disturbing.
#MrKrabsfactsonlyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is best logisch, omdat krabben geen inwendige ogen/lid hebben gebruiken ze die voorste " mandibles " als poetsdoekjes.
Hehehehehequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Dit is niet het hosselpicsvanmapima topic /wannabemodmodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |