mensen die met kinderen boodschappen doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef Modus het volgende:
Mensen die 2 kinderen op een klein fietsje door de Appie laten rijden..
De Appie die dat ook goed vindt.. Denk ik.
.
is niet zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat ik een Haags accent had, wat me sterk lijkt, omdat ik er maar kort woonde. Meestal denken mensen dat ik uit het Gooi kom.![]()
Jij?
Ja of anders ga je helemaal uit je panty, omdat iemand carbonara aanraadt ipv zelfgemaakte pestoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Terecht... doe gewoon normaal
Die gast in feedback gisteren ook... word witheet en woest om wat lettertjes![]()
Neequote:
ze heeft een harde R maar ook een grote Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Bom eropquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef Modus het volgende:
Mensen die 2 kinderen op een klein fietsje door de Appie laten rijden..
De Appie die dat ook goed vindt.. Denk ik.
.
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of anders ga je helemaal uit je panty, omdat iemand carbonara aanraadt ipv zelfgemaakte pesto
?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
hahaha 2NutZ gekke Harvey Specter
quote:
Nooit gezien.quote:
schandequote:
Ja.quote:
Beste 2NutZ.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Dit.
Kom mijn naam best vaak tegen via sherlock.. ook op tijdstippen dat ik niet online ben...
Dat ik zo in je hoofd zit, wickedmen.... raar, helemaal gezien je geweldige leven enzo.
Je bedoelt Kaolojoenka? Ja dat vertelde hij gisteren in de WA KLB groep waarna ik hem meteen heb verwijderd. Enige informatie uit de groep wat wordt doorgespeeld staat in voor een verwijdering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Verder krijg ik ongevraagd dm's van mensen die jou hebben gemeet met allerlei inside info en argumenten hoe jij juist in real life bent...en dat is totaal niet hoe jij je zelf beschrijft ja ja verrassing maar toch...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beste 2NutZ.
Ik zal je uit je mooie illusie moeten halen dat je eginszins relevant bent op dit topic, niettemin is je relevantie op deze forum net zo belangrijk als die van Dima (zie alleen nodig om het stereotype Fokker aan te duiden).
Ik hoop niet dat ik je te hard op je huppeldansje en glimlachende fapsessie op je zogenaamde e-reputatie heb gehaald. Dat gun in weinige behalve Mapima. Dat is echt een kk aandachtshoer.
[..]
Je bedoelt Kaolojoenka? Ja dat vertelde hij gisteren in de WA KLB groep waarna ik hem meteen heb verwijderd. Enige informatie uit de groep wat wordt doorgespeeld staat in voor een verwijdering.
Verder is die gast een grote grap zoals jou, het doet mij deugd dat jullie roddelen over mij prive om mij zwart te maken.
Met vriendelijke groet,
uwe idool.
P.s: Je foto van je kop hangt boven mijn bed en de kotsemmer staat inmiddels al vol. Doe mij een lol en vlieg met je kop tegen wat grind aan misschien is er dan uberhaupt een mogelijkheid dat je eginszins aantrekkelijk bevonden kan worden door een homosapier zonder te kosten en dan worden mijn enge nachten ook wat fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |