Ook mannelijke?quote:
Alleen de jouwequote:
Hee blauwe tijger alles goed?quote:
lekker naar school geweest? Hoe was juffrouw tenenbeer?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yup maar dat wordt vaker beweerd van niet en vooral mensen zoals Hoink of 2NutZ zeggen dat maar die kan ik toch uberhaupt niet serieus nemen?
In psychologische termen noemen ze dit projectie, een mens kan echt niet meer of anders zijn dan ik want dan is de wereld wel heel eng en onvoorspelbaar dat de psyche van iemand in werking gaat treden.
Ik ben real geloof het of niet. Mensen die me echt kennen kunnen dit beamen.
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck. Het feit dat jij er maar op in blijft gaan om ons te overtuigen van je fantastische leven zegt op zich wel genoeg over je.
Zelfde als deze... raar dat je als gebruiker soms zo leeft bij bepaalde mensenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:51 schreef voederbietel het volgende:
Je kan ook wel wat minder fel op 2NutZ zijn, die jongen doet ook enkel z'n best.
inb4 wise met: je aantrekken wat mensen online van je vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Kom mijn naam best vaak tegen via sherlock.. ook op tijdstippen dat ik niet online ben...
Dat ik zo in je hoofd zit, wickedmen.... raar, helemaal gezien je geweldige leven enzo.
Verder krijg ik ongevraagd dm's van mensen die jou hebben gemeet met allerlei inside info en argumenten hoe jij juist in real life bent...en dat is totaal niet hoe jij je zelf beschrijftja ja verrassing maar toch...
[..]
Zelfde als deze... raar dat je als gebruiker soms zo leeft bij bepaalde mensenhe tis maar een forum jongens.
2NutZ bingo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Zelfde als deze... raar dat je als gebruiker soms zo leeft bij bepaalde mensenhe tis maar een forum jongens.
Oké.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
inb4 wise met: je aantrekken wat mensen online van je vinden
en modus met: oke
Dat nummers is alleen instrumentaal goedquote:
Dat mocroiaans-amsterdams-randstads vind ik ook niet echt alles nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
Dat nummers is alleen instrumentaal goed
Rap in je moerstaal
klopt, maar 2nutzquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
heb jij accent¿quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mocroiaans-amsterdams-randstads vind ik ook niet echt alles nee.
Ooit gehoord dat ik een Haags accent had, wat me sterk lijkt, omdat ik er maar kort woonde. Meestal denken mensen dat ik uit het Gooi kom.quote:
Geen accent gelukkig. Ben geen limboquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat ik een Haags accent had, wat me sterk lijkt, omdat ik er maar kort woonde. Meestal denken mensen dat ik uit het Gooi kom.![]()
Jij?
Terecht... doe gewoon normaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |