Nee, hij blijft dit keer dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En dan weer stoppen zoals hij voorheen deed?
quote:
Zou je je penis ervoor door het vuur halen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij blijft dit keer dat weet ik zeker.
Goh hoe zou dat nou toch komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
Deze christelijke rapper lijkt op eminem zegt iedereen:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deadprez
Spongeboss
Mensen die kinderen verkrachten
quote:
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou je je penis ervoor door het vuur halen?
David Luiz is niet ge-amused bij deze opmerkingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die toestanden ga je inderdaad krijgen.
Geen idee man maar ik ga nu rukken en hans kazan kijken en daarna slapen.quote:
ik dacht wij waren sahbisquote:
Hoi René, jij ook hier gekkie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, jij oordeelt wel heel snel zeg.
Oh als iemand mapima pics heeft dm me die dan ook even iemand wilde ze hebben en vroeg me dat in mijn dm. Maar ik heb ze niet.quote:
RussiaToday, u stijgt in achting mijnheer hoofdhead. Nooit achter je gezocht dat je zulks een kwaliteitszender zou bekijkenquote:
Die staan al overal op FOK!. Bah.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh als iemand mapima pics heeft dm me die dan ook even iemand wilde ze hebben en vroeg me dat in mijn dm. Maar ik heb ze niet.
Keek vroeger wel eens, maar het is net zo biased als CNN ten opzichte van USA.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Koral het volgende:
Nooit achter je gezocht dat je zulks een kwaliteitszender zou bekijken
Tjaa.. Wie zal het zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |