Vorgi seizoen ruim 30 wedstrijdjes PL gespeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:12 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi is straks de nieuwe Bakkal.
Stel je voor.
Een vies dikke Marokkaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou wel mooi in deze transferperiode passen als hij ook #viesdik is.
En een keeper. Je kan nog zo weinig schoten op goal hebben, als ze er toch allemaal in gaan schiet het weinig op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joh, gewoon nog een LB en de Kong en Beek als centraal duo. Endbazen.
Te Vrede is de meest matige speler in deze selectie inclusief van beek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Muto het volgende:
Te Vrede is een goede spits. Beter haal je een goede linksback en keeper.
Waarom laten ze hem dan gaan daar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nooit. Premier league vorig seizoen vaste waarde. Steengoede baller
#frikadelbroodje #energydrinkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een vies dikke Marokkaan?
Kan dit?
Van Beekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te Vrede is de meest matige speler in deze selectie inclusief van beek.
Wil zelf weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom laten ze hem dan gaan daar?
Wil zijn contract niet verlengen en loopt af. + aankopen gedaan. + heimweequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of moeten we je uitleggen dat de eredivisie zo'n 10 stappen lager is dan de PL?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij daar vorig seizoen vaste waarde was, dan is het niet zo'n vreemde vraag lijkt me.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of moeten we je uitleggen dat de eredivisie zo'n 10 stappen lager is dan de PL?
Doorverkoop % dit dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef Karelnoord het volgende:
Zou prachtig zijn als we Vormer voor 7 ton konden verkopen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef Karelnoord het volgende:
Toch nog best een prima club voor zo'n beperkte voetballer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef Karelnoord het volgende:
Zit een gat in mijn bureautafel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:17 schreef PIETR het volgende:
Lopen jullie door dit mooie Feyenoordnieuws nu ook met een keiharde eik rond op je werk?
Nee. Het vermoeden dat Kazim onze vaste spits wordt doet hem weer verslappen tot een klein gerimpeld theeblaadje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:17 schreef PIETR het volgende:
Lopen jullie door dit mooie Feyenoordnieuws nu ook met een keiharde eik rond op je werk?
Heb al 3 keer een andere onderbroek moeten aantrekken door het ejaculeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:17 schreef PIETR het volgende:
Wie gaat er nou 700.000 betalen voor een speler die weg mag bij zijn club en al 2 jaar geen basisklant is geweest? Hetzelfde dat mensen denken dat Guidetti voor 3 miljoen weggaatquote:
Die gaat gewoon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef TC03 het volgende:
Moet Vormert wel snel weg anders krijgen we Gullit/Wotte-taferelen met 40 middenvelders in de selectie.
DIt allesquote:
Nee, hoe mooi ook, dit alles heeft weinig zin zonder keeper.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:17 schreef PIETR het volgende:
Neemt niet weg dat het mooi zou zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie gaat er nou 700.000 betalen voor een speler die weg mag bij zijn club en al 2 jaar geen basisklant is geweest? Hetzelfde dat mensen denken dat Guidetti voor 3 miljoen weggaatNee. Dan ben je heel som als club.
Als je je een beetje verdiept in Feyenoord al club weet je dat hij weg mag, en dat hij een grootverdiener is bij Feyenoord(ja, dat is hij). Hooguit een 100.000,-. Maar hij zal wel gratis op te halen zijn.
Ik kan de hendel van de kraan af en toe niet onderscheiden van mijn eigen hendel. De containers stapelen zich op hieronder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:17 schreef PIETR het volgende:
Jij moet je muil houden,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:17 schreef PIETR het volgende:
Het Geelhaten was allemaal uit liefde voor Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij moet je muil houden,![]()
![]()
GEELHATER
![]()
![]()
Op de brandstapel ermee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
GEELHATER
![]()
![]()
Kaalscheren en op de platte karquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de brandstapel ermee.
Waar is de_pel
Laatste transferdag komt er nog een spits bij. Zijn naam begint met een J en eindigt op ohn Guidetti.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee. Het vermoeden dat Kazim onze vaste spits wordt doet hem weer verslappen tot een klein gerimpeld theeblaadje.
BAMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.uefa.com/Multi(...)2138592_DOWNLOAD.pdf
Quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef Maver24 het volgende:
nu nog een spits erbij en het kan niet meer fout![]()
![]()
Ahmadi tikt ze dood jatogquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Cara het volgende:
godver, over 3 weken al uit bij Sevilla. Lekker voor t zelfvertrouwen
Ik doe ze gewoon allebeiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Caland het volgende:
Sevilla gaat voor mij ook een lastig verhaal worden, maar mijn voorkeur ging toch al uit naar die Kroaten. Niks mis mee
19 april?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef satecl het volgende:
GODVERDOMME Ik heb net eergisteren vliegticket barcelona geboekt op 19 april![]()
![]()
HAd ik dit geweten had ik naar sevilla gegaan.
Dan Ajax thuis, dan Kowet uit beker, dan kowet uit competitie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Cara het volgende:
Daarom 6 middenvelders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan Ajax thuis, dan Kowet uit beker, dan kowet uit competitie.
Kijken of we dan nog steeds allemaal zo blij zijn.
Kan tikken wat hij wil, maar met Mulder kan je nog zo goed zijn.quote:
Hele stad naar de teringquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere datum voor Standard Luik v Feyenoord. Zesde speelronde, kan leuk worden bij een eventuele beslissing tussen die twee clubs wie er doorgaat.
Gastquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
GEELHATER
![]()
![]()
En 0 keepersquote:
Uitschakeling Feyenoord en 4 jaar schorsingquote:
Lekker met z'n 10en voor de kool en lange bal naar kazim kazim.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Cara het volgende:
Is persoonlijk al rond met Club. Dus dat kan niet lang meer duren. Feyenoord zal ook niet meer al te moeilijk doen met het blijven van Clasie + de aankopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:14 schreef TC03 het volgende:
Moet Vormert wel snel weg anders krijgen we Gullit/Wotte-taferelen met 40 middenvelders in de selectie.
Homoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Caland het volgende:
Sevilla gaat voor mij ook een lastig verhaal worden, maar mijn voorkeur ging toch al uit naar die Kroaten. Niks mis mee
Uit die wedstrijd hoefde je toch al geen punten te verwachten. Hopelijk 7 punten uit de drie thuiswedstrijden en uit nog een puntje of 2/3 sprokkelen, dan zou je gewoon moeten kunnen overwinteren....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:23 schreef Cara het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de grote gele M staat nog overeind
Niet stadion: stad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Uitschakeling Feyenoord en 4 jaar schorsing
Die is ook pas 48, kan nog prima bij ons mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:26 schreef Karelnoord het volgende:
Overigens gaat Del Piero gewoon naar Dehli Dynamos, waar Feyenoord een partnerschap mee heeft.
VAN GEEL TEGEN DE MUUR
Stad =/= Stadion, mongolenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
10 jaar uitgesloten van Europees voetbal
12kquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel volk kan er in dat stadion in kroatie
10k ofzo?
Eens zien hoe we daar gaan komen.quote:
Nadat Feyenoord is langsgeweest het dubbele.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel volk kan er in dat stadion in kroatie
10k ofzo?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadat Feyenoord is langsgeweest het dubbele.
Bikken die rots gewoon uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nadat Feyenoord is langsgeweest het dubbele.
Zo rollen wij. Stukje stadsinovatie naar dat oord brengen.quote:
Binnenstad een beetje verbouwen. Iets met een bushokje, in de regen staan en dat is ook mooi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo rollen wij. Stukje stadsinovatie naar dat oord brengen.
In de spits he. En als nieuwe spits op keep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Het is toch niet mogelijk dat Immers nu nog opgesteld wordt?
Die staat zondag gewoon basis hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Het is toch niet mogelijk dat Immers nu nog opgesteld word?
Dat is het altijd, bloedhond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Het is weer mooi om Feyenoordsupporter te zijn
Dan hadden we geen Maasgebouw meer gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:32 schreef satecl het volgende:
Hoe anders had de wereld geweest als Manu die bal er niet had ingeschoten!?
Dat is wel een buitenkansje ja. Mooiste stad ter wereld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF boek godverdomme Sevilla-uit, en snel een beetje.
Ik ben nu aan het boeken. 15 tot en met 19 ga ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF boek godverdomme Sevilla-uit, en snel een beetje.
Ik denk wel dat Mulder dan de bank werd gezet zondag. Nu nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan hadden we geen Maasgebouw meer gehad.
Echt?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het boeken. 15 tot en met 19 ga ik.
Hoe duur?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het boeken. 15 tot en met 19 ga ik.
Maak het uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef satecl het volgende:
Godverdomme zit ik met me goeie gedrag met me meisje in Barcelona
Binnenlandse Ryanair vlucht nemen, kost geen drol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef satecl het volgende:
Kan je de neuzen uitlachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:33 schreef satecl het volgende:
Groep Hquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.uefa.com/Multi(...)2138592_DOWNLOAD.pdf
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Max23 het volgende:
4-4-2 systeem met middenveld El Ahmadi-Clasie-Vilhena-Toornstra? Of drie middenvelders en Vilhena op de bank?
sowieso 4-3-3 met Clasie en El Ahmadi, wie de derde middenvelder wordt moeten Immers, Vilhena en Toornstra maar uitmaken. Je speelt genoeg wedstrijden dus dan is het lekker om zoveel kwalitatief goeie middenvelders te hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Max23 het volgende:
4-4-2 systeem met middenveld El Ahmadi-Clasie-Vilhena-Toornstra? Of drie middenvelders en Vilhena op de bank?
Met Toornsta heb je zowaar iemand die vrije trappen en corners normaal kan inbrengen, sterker nog, perfect aangesneden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:37 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
sowieso 4-3-3 met Clasie en El Ahmadi, wie de derde middenvelder wordt moeten Immers, Vilhena en Toornstra maar uitmaken. Je speelt genoeg wedstrijden dus dan is het lekker om zoveel kwalitatief goeie middenvelders te hebben natuurlijk
Vanaf?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga 16 tm 19 september, 97 euro.
Dat zou knap zijn iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Brussel of Charleroi, maar die zijn geen 97 euro kan ik je vertellen.quote:
Zat ik ook te denken..dit moet toch wel het einde betekenen van Lexie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
4-5-1 met Immers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Max23 het volgende:
2-7-1 formatie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:35 schreef Max23 het volgende:
Uh, jawel. Charleroi 16 tm 19 97 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Brussel of Charleroi, maar die zijn geen 97 euro kan ik je vertellen.
BOEKEN DANquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, jawel. Charleroi 16 tm 19 97 euro.
jup ook primaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
16 t/m 19 september is 113 euro vanaf Eindje
Ja godverredomme, bel die honden op dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst alles rondkrijgen in het LUMC
Blijft toch knap. Feyenoord en AZ waren niet zo lang geleden beide clubs met hele serieuze problemen, die wellicht zelfs dicht langs het randje van de afgrond zijn gegaan.quote:Feyenoord en AZ zijn weer helemaal gezond
De licentiecomissie van de KNVB heeft Feyenoord en AZ ingedeeld in categorie 3, de groep van gezondste clubs in het betaalde voetbal. Beide verenigingen promoveerden uit groep 2.
FC Twente, NAC, De Graafschap, Fortuna Sittard en VVV-Venlo hebben hun zaken volgens de voetbalbond financieel onvoldoende op orde. Die clubs zijn daarom ingedeeld in categorie 1. Behalve Feyenoord en AZ zijn Ajax, PSV, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, Heracles Almelo en Almere City ook kerngezond. De overige clubs uit het betaalde voetbal zijn ingedeeld in categorie 2.
De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van de clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmoment ingedeeld in een van de drie categorieën. Doelstelling van het systeem is het waarborgen van de continuïteit van de competities betaald voetbal en in het verlengde daarvan de continuïteit van de clubs.
Ik zag Vagner Love net in het Erasmus lopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Akilla het volgende:
Vandaag is wel een gekke dag, voor m'n gevoel verwacht ik over een uur een spits ofzo
WOW TE VEEL GOED NIEUWSquote:
Ik denk 't ook, v. geel staat erom bekend dat ie snel achter elkaar klappers maakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Akilla het volgende:
Vandaag is wel een gekke dag, voor m'n gevoel verwacht ik over een uur een spits ofzo
Samen met Tymoschuk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag Vagner Love net in het Erasmus lopen
Niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
16 t/m 19 september is 113 euro vanaf Eindje
Er is in ieder geval genoeg aanstekelijk optimisme hier, na de genante vertoning van gisteren. Nu nog een Fredje die niet langer roept dat het 1 september pas echt begint. Want 31 auguastus om 16:45 doet er ook best toe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:46 schreef Akilla het volgende:
Rechtstreeks via ryanair kijken.quote:
Idd. concurrentie is altijd goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef PollosHermanos het volgende:
Mensen die lopen te janken dat we teveel middenvelders hebben
Wees blij dat we een keer het seizoen ingaan met een kwalitatief sterke bank, in plaats van te moeten aanzien dat ze een John Goossens of Ruudje Vormer inbrengen in de 75ste minuut
Idd. Zolang Immers kans op veel speeltijd blijft houden kun je nooit je middenveld genoeg versterken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef PollosHermanos het volgende:
Wees blij dat we een keer het seizoen ingaan met een kwalitatief sterke bank, in plaats van te moeten aanzien dat ze een John Goossens of Ruudje Vormer inbrengen in de 75ste minuut
Ik begin zyech te begrijpen dat het toch allemaal wat te spannend is om bij een topclub te spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:49 schreef PollosHermanos het volgende:
Vilhena kan dat echt niet belopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Vermeer
Wilkshire - Van Beek - King Kongolo
Toornstra - Clasie - El Ahmadi - Vilhena
Bilal - Te Vrede - Boëtius
Kampioen in december.
Been zou toch niet meer in de Kuip komen zolang Van Geel en Gudde daar ook rondliepen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef Gert het volgende:
Clasie![]()
Been![]()
http://foxsports.nl/video(...)aakte-in-paniek.html
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Caland het volgende:
Dat commentaar bij de goals van Feyenoord.![]()
![]()
gol....
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnabbels afslaan is nooit z'n sterkste punt geweest. Daar cancelde hij ook rustig trainingen voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Been zou toch niet meer in de Kuip komen zolang Van Geel en Gudde daar ook rondliepen?
Vrije rol achter de spits. Of gewoon 12 man opstellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vilhena kan dat echt niet belopen.
Vilhena en Clasie bij elkaar op de schouders, lange regenjas erover.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vrije rol achter de spits. Of gewoon 12 man opstellen.
Echt heel erg leuk. "brudakraproska MANU!...gol."quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Rechtstreeks via ryanair kijken.
Dat commentaar bij de goals van Feyenoord.![]()
![]()
![]()
gol....
![]()
![]()
Na die wedstrijd tegen Pisvee heb ik been nooit meer serieus genomen. Dat ie nog 't lef heeft om zich te vertonen en hier en daar te slijmen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef Gert het volgende:
Clasie![]()
Been![]()
http://foxsports.nl/video(...)aakte-in-paniek.html
Ach, bij Twente was de sportieve druk de afgelopen 10 jaar vaak hoger dan bij Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begin zyech te begrijpen dat het toch allemaal wat te spannend is om bij een topclub te spelen
Afgelopen 10 jaar? Niet gaan overdrijven knul. Twente heeft het 4 jaar goed gedaan en is daarna weer afgezakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ach, bij Twente was de sportieve druk de afgelopen 10 jaar vaak hoger dan bij FeyenoordEn een jochie van 10 uit Enschede kan zich tenminste nog herinneren hoe de druk van een kampioenswedstrijd voelt
![]()
Als Schaken en Immers niet gestenigd worden bij Feyenoord dan overleeft Zyech al helemaal wel.
Het enige wat je nog erger kan doen dan die twee is met een Ajax-shirt en een jodenvlag in je handen "k*nker Feyenoord" roepen.
Verschil is, Feyenoord blijft altijd groter dan Twente op alle fronten. Twente heeft 't ff goed gedaan en gepiekt met een kampioenschap en daarna is 't vrijwel voorbij met alle pret. Beetje zelfde verhaal als met AZ.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ach, bij Twente was de sportieve druk de afgelopen 10 jaar vaak hoger dan bij FeyenoordEn een jochie van 10 uit Enschede kan zich tenminste nog herinneren hoe de druk van een kampioenswedstrijd voelt
![]()
Als Schaken en Immers niet gestenigd worden bij Feyenoord dan overleeft Zyech al helemaal wel.
Het enige wat je nog erger kan doen dan die twee is met een Ajax-shirt en een jodenvlag in je handen "k*nker Feyenoord" roepen ofzo.
Wat was het ook alweer, 4-6-4-4?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Na die wedstrijd tegen Pisvee heb ik been nooit meer serieus genomen. Dat ie nog 't lef heeft om zich te vertonen en hier en daar te slijmen bij Feyenoord.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat je nog erger kan doen dan die twee is met een Ajax-shirt en een jodenvlag in je handen "k*nker Feyenoord" roepen ofzo.
Klopt ook wel, het is nu weer anders geworden. En heeft Feyenoord in de afgelopen jaren nou echt veel serieuzer om de titel meegedaan elke keer dan Twente? Ze waren meestal allebei een voorzichtige outsider.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar? Niet gaan overdrijven knul. Twente heeft het 4 jaar goed gedaan en is daarna weer afgezakt.
Achahbar, Karim, Bilal en Boulah. 4 dus. Kazim is gewoon katholiek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoeveel islamieten hebben we nu in de selectie?
Dat zal Munsterman ook direct erkennen. Heb soms bijna het idee dat ie sympathie voor Feyenoord heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Verschil is, Feyenoord blijft altijd groter dan Twente op alle fronten. Twente heeft 't ff goed gedaan en gepiekt met een kampioenschap en daarna is 't vrijwel voorbij met alle pret. Beetje zelfde verhaal als met AZ.
Was te laat idd. Belachelijke regel dat dat niet op de ochtend van de wedstrijd zelf nog kan, zeker als je de transfermarkt zo achterlijk lang open laat. Tegen Twente hem erbij kan toch het verschil maken misschien tussen winnen (en voorzichtig weer aanhaken) of verliezen en voorlopig echt even afhaken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer was de deadline voor inschrijving spelers voor zondag? 12:00?
Ahmadi zal dus wel niet mee mogen doen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:12 schreef satecl het volgende:
Al bijna een uur geen goed nieuws??
VAN GEEL TEGEN DE MUUR WAAR BLIJFT DIE SPITS!!?!?
Twente eindigde de laatste jaren elke keer steevast ergens op plek 6. Toch wel een verschil met Feyenoord ja. Die met minder middelen stukken beter presteerden. Muntenman is het een beetje naar zijn bol gestegen, wilde te graag. Dan ga je op je plaat, omhooggevallen provincieclubje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:08 schreef erik013 het volgende:
[..]
Klopt ook wel, het is nu weer anders geworden. En heeft Feyenoord in de afgelopen jaren nou echt veel serieuzer om de titel meegedaan elke keer dan Twente? Ze waren meestal allebei een voorzichtige outsider.
meestal tussen 5 en 6 uur is er spitsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:12 schreef satecl het volgende:
Al bijna een uur geen goed nieuws??
VAN GEEL TEGEN DE MUUR WAAR BLIJFT DIE SPITS!!?!?
Zal ze ook wel een financiële klap geven dat ze de EL zijn misgelopen. Waren ze niet in de weer met talentpools?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente eindigde de laatste jaren elke keer steevast ergens op plek 6. Toch wel een verschil met Feyenoord ja. Die met minder middelen stukken beter presteerden. Muntenman is het een beetje naar zijn bol gestegen, wilde te graag. Dan ga je op je plaat, omhooggevallen provincieclubje.
"steevast ergens op plek 6" valt wel mee. Laatste zeven seizoenen stonden ze vijf keer in de top drie, waarvan drie keer tweede en een keer eerste. Beter dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente eindigde de laatste jaren elke keer steevast ergens op plek 6. Toch wel een verschil met Feyenoord ja. Die met minder middelen stukken beter presteerden. Muntenman is het een beetje naar zijn bol gestegen, wilde te graag. Dan ga je op je plaat, omhooggevallen provincieclubje.
En de laatste drie jaar plek 6, 6 en 4 geloof ik. Ironisch genoeg vanaf het moment dat ze Fer haaldenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
"steevast ergens op plek 6" valt wel mee. Laatste zeven seizoenen stonden ze vijf keer in de top drie, waarvan drie keer tweede en een keer eerste. Beter dan Feyenoord.
Met de vriendelijke jongens van Doyen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal ze ook wel een financiële klap geven dat ze de EL zijn misgelopen. Waren ze niet in de weer met talentpools?
Te Vrede laten staan en Kazim Richards erachter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef Scrummie het volgende:
IK WIL EEN SPITS!
Van geel is god en zo hoor, maar ik wil toch een spits.
Das wel een beetje selectief stats gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En de laatste drie jaar plek 6, 6 en 4 geloof ik. Ironisch genoeg vanaf het moment dat ze Fer haaldenKarma is een bitch zou Guidetti zeggen.
Dat is net zo goed selectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel een beetje selectief stats gebruiken natuurlijkPak de laatste 10 jaar even dan, gok dat ze het dan beter doen dan Feyenoord
8-6-3. Ze hebben gewoon een klein dipje gehad en verder beter gepresteerd dan Feyenoord, want die werden de afgelopen jaren ook tiende en negende.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En de laatste drie jaar plek 6, 6 en 4 geloof ik. Ironisch genoeg vanaf het moment dat ze Fer haaldenKarma is een bitch zou Guidetti zeggen.
Klopt, maar nu is het duidelijk alleen de 'goede jaren' van Feyenoord pakken, en het moment dat Twente begon afhaken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is net zo goed selectief natuurlijk.
Vanaf het moment dat ze grootheidswaanzin kregen bedoel je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar nu is het duidelijk alleen de 'goede jaren' van Feyenoord pakken, en het moment dat Twente begon afhaken.
ik vlieg op malaga, pak ik daar de auto naar sevilla en plak ik er een week vakantie aan vast bij mn oude maatjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Maastoren het volgende:
Die prijzen voor vluchten naar sevilla zijn nu al verdubbeld van transavia
Nieuwe Liverpool ditdatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze grootheidswaanzin kregen bedoel je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef satecl het volgende:
Stiekem heb ik hoop op Zapata. Ik voel dat hij komt.Dan sta je in de winterstop al zo'n 40-45 punten los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef satecl het volgende:
Stiekem heb ik hoop op Zapata. Ik voel dat hij komt.stop maar met hopen, die is al rond met een andere clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(geloofik)Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Was ook weer niet waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stop maar met hopen, die is al rond met een andere club
(geloofik)
Uiteindelijk wel, maar niet op een onoverbrugbare afstand met de nummer 2/3 Feyenoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente eindigde de laatste jaren elke keer steevast ergens op plek 6.
Mwoah dat vind ik wel heel makkelijk. Munsterman wou testen waar het absolute plafond van FC Twente zat (helaas flikkerde dat plafond toen bijna op z'n kopquote:Toch wel een verschil met Feyenoord ja. Die met minder middelen stukken beter presteerden. [quote]Muntenman is het een beetje naar zijn bol gestegen, wilde te graag. Dan ga je op je plaat, omhooggevallen provincieclubje.
Dat soberso met hun rare constructies en Joop die lekker de wijken in gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze grootheidswaanzin kregen bedoel je.
Vliegen naar malaga is een goede optie inderdaad! thnxquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vlieg op malaga, pak ik daar de auto naar sevilla en plak ik er een week vakantie aan vast bij mn oude maatjes
Achabar gaat zeer waarschijnlijk weg, een club uit Turkije had interesse hoewel ik hem liever verhuurd zie worden aan een Nederlandse club.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Achahbar, Karim, Bilal en Boulah. 4 dus. Kazim is gewoon katholiek.
LUMC is de reclassering neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst alles rondkrijgen in het LUMC
onderschat die jonge nou niet, domste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
LUMC is de reclassering neem ik aan?
Nieuwe terminal op de maasvlaktequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh wacht, LUMC draait om hmf natuurlijk dus 3 dagen weg kan niet zomaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
onderschat die jonge nou niet, domste wat je kan doen.
Blijft een poepclub ongeacht of ze meedraaien bovenin of niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat zal Munsterman ook direct erkennen. Heb soms bijna het idee dat ie sympathie voor Feyenoord heeft.
Maar Twente kan zeker wel vast mee bovenin een beetje blijven mee draaien met Ajax, Feyenoord en PSV. De ingrediënten liggen er.
Sevilla of Rijeka?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
KANKERVET
Geboekt met C_A, Sjaakbauer, Onlogisch, Mijn wijf en ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om welke redenen vind je dat? Ik heb niets met de streek daar, maar kan wel respect opbrengen voor veel dingen van FC Twente. Goede sfeer in het (meestal volle) stadion, aantrekkelijk voetbal (hoewel soms een seizoen wat minder) en vooral: gewoon op eigen kracht gegroeid zonder je ziel aan Russen of wat dan ook te verkopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Blijft een poepclub ongeacht of ze meedraaien bovenin of niet.
Ik kon altijd wel veel sympathie opbrengen voor Twente in de jaren 90 (TUKKER CLAN), maar sinds dat ze de identiteit van Liverpool zijn gaan kopiëren vind ik het maar niks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:40 schreef erik013 het volgende:
[..]
Om welke redenen vind je dat? Ik heb niets met de streek daar, maar kan wel respect opbrengen voor veel dingen van FC Twente. Goede sfeer in het (meestal volle) stadion, aantrekkelijk voetbal (hoewel soms een seizoen wat minder) en vooral: gewoon op eigen kracht gegroeid zonder je ziel aan Russen of wat dan ook te verkopen.
Zoveel meer respect voor dan voor Vitesse ofzo (sorry Vitessefans)
Wel mee eens wat betreft de vergelijking met vitesse maar ik vind het gewoon een sfeerloze club met sfeerloze fans en Munsterman is een gladjanus. Ben ook vaak naar wedstrijden van AZ geweest, ook zo'n sfeerloze kutbende met de klappertjes de hele tijd. Bah,quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:40 schreef erik013 het volgende:
[..]
Om welke redenen vind je dat? Ik heb niets met de streek daar, maar kan wel respect opbrengen voor veel dingen van FC Twente. Goede sfeer in het (meestal volle) stadion, aantrekkelijk voetbal (hoewel soms een seizoen wat minder) en vooral: gewoon op eigen kracht gegroeid zonder je ziel aan Russen of wat dan ook te verkopen.
Zoveel meer respect voor dan voor Vitesse ofzo (sorry Vitessefans)
Gave zooi. Rijeka zou ik weer onwijs episch vinden, beetje kut dat die meuk dan weer doordeweeks is.quote:
Mm, heb je een punt. Maar beter een identiteit goed gejat dan geen identiteit hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kon altijd wel veel sympathie opbrengen voor Twente in de jaren 90 (TUKKER CLAN), maar sinds dat ze de identiteit van Liverpool zijn gaan kopiëren vind ik het maar niks.
Twente had wel een eigen identiteit hoor, maar ze vonden die niet goed genoeg ofzo. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Mm, heb je een punt. Maar beter een identiteit goed gejat dan geen identiteit hebben
Leuk ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef Dekatria het volgende:
Die verschillende cameraposities zijn wel onwijs vet. Immers die naar X gaat
Nou sfeerloos is het niet in mijn ogen. Wel een hele andere sfeer dan b.v. bij Feyenoord of Utrecht (waar de boel wat emotioneler is en wat sneller 'ontploft') maar dat komt ook omdat die Tukkers nou eenmaal een ander karakter hebben dan mensen in de randstad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wel mee eens wat betreft de vergelijking met vitesse maar ik vind het gewoon een sfeerloze club met sfeerloze fans en Munsterman is een gladjanus.
Die 'Tukker Clan' bestaat wel nog steeds toch? Ik zie het in elk geval vaak voorbij komen op spanddoeken e.d.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twente had wel een eigen identiteit hoor, maar ze vonden die niet goed genoeg ofzo. Beetje jammer.
Ben ik al eens geweest, toch wel vetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gave zooi. Rijeka zou ik weer onwijs episch vinden, beetje kut dat die meuk dan weer doordeweeks is.
Nu zit iedereen daar ineens bij Vak P en is iedereen ineens een ultraquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:50 schreef erik013 het volgende:
[..]
Die 'Tukker Clan' bestaat wel nog steeds toch? Ik zie het in elk geval vaak voorbij komen op spanddoeken e.d.
Ja, ik ook. Daarom ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ben ik al eens geweest, toch wel vet
ELKE TT IN CAPSLOCKquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al een beetje bijgekomen van gisteren jongens?
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:36 schreef Dekatria het volgende:
Die verschillende cameraposities zijn wel onwijs vet. Immers die naar X gaat
Het is maar goed dat het vrijdag is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al een beetje bijgekomen van gisteren jongens?
Hoe kom jij trouwens bij die goals op Fox? Ik krijg de hele tijd de melding dat ik moet inloggen.quote:
Hmja, deze doet het op de 1 of andere manier wel. Link werd gister hier gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens bij die goals op Fox? Ik krijg de hele tijd de melding dat ik moet inloggen.
Leids Universitair Medisch Centrum.. Hij zal wel orthopedisch chirurg zijn ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is directeur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Leids Universitair Medisch Centrum.. Hij zal wel orthopedisch chirurg zijn ofzo
Komende week meer info daaroverquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand wanneer die passe partouts van de thuiswedstrijden in de verkoop gaan?
Mooi, thx.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Komende week meer info daarover
Jordy Clasie -> Nergens, eat shit Porto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zijn de transfers van de dag?
aight thnxquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jordy Clasie -> Nergens, eat shit Porto.
Karim El Ahmadi -> Welkom terug dan maar.
Elvis Manu -> Heldenstatus.
Ad Blokker schijnt daar een oplossing voor te hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoerenfox, elke keer als ik een andere camera-angle wil zien moet ik eerst de advertentie bekijken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef TheFastOne het volgende:
Al die vluchten naar Sevilla gaan als een jekko
Ik had er 5 voor 112, nu 5 voor 134quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vind zulke mensen zo, zo, zo misselijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erwijdert_video.html
OH NO HE DIDNT
O... Wacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je, ik haat mensen die negers met apen vergelijken o.i.d., racisme / discriminatie kan echt niet.
Maar
[ afbeelding ]
Deze Manu laat Bokito godveredomme zijn luier nog volscheiten![]()
Pff, dus omdat ie toevallig zwart is zou de vergelijking met Bokito automatisch racistisch zijn? Volgens mij is dat nou juist enorm racistisch. Het ging toch duidelijk om z'n torso en de houding die hij aannam en niet om z'n huidskleur?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erwijdert_video.html
OH NO HE DIDNT
Ik als arme student keek even toen ze inderdaad 134 waren, maar nu is het me echt te gortig geworden. Hoe jammer het ook is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ik had er 5 voor 112, nu 5 voor 134. Ze zijn nu echter al bijna 200 euro
Ik neem mijn wijf mee, wat denk je dat dat kostquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik als arme student keek even toen ze inderdaad 134 waren, maar nu is het me echt te gortig geworden. Hoe jammer het ook is.
wat geboekt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:33 schreef Helpmefok het volgende:
KANKERVET
Geboekt met C_A, Sjaakbauer, Onlogisch, Mijn wijf en ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sevillaquote:
gelijk vakantie! jatochquote:
Van 94 euro retour naar 174 euro retourquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef TheFastOne het volgende:
134 euro, maar inmiddels al bijna 200 euroquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelijk vakantie! jatoch
wat kostte de vlucht naar sevilla ?
Portugalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef H.FR het volgende:
Waarschijnlijk kun je net zo goed een weekje vakantie boeken daar, incl. hotel en alles.
ja alleen jammer dat mijn werkgever dat niet zo tof vindquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef H.FR het volgende:
Waarschijnlijk kun je net zo goed een weekje vakantie boeken daar, incl. hotel en alles.
Ik moest kiezen, Sevilla of Rijeka, ik heb voor Sevilla gekozen omdat Spanjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:48 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor Rijeka als er piepelts naartoe gaan. Kroatische kust mang
134, nu bijna 200quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelijk vakantie! jatoch
wat kostte de vlucht naar sevilla ?
Als je werrekeloze paupert ben wel jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef H.FR het volgende:
Kwa kosten mien jong.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je werrekeloze paupert ben wel ja
Zeg hem maar dat ie nog blij mag zijn dat je voor Feyenoord bent en niet zo'n nare Ajacied die elk jaar weer 6 Europese wedstrijden moet bezoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat mijn werkgever dat niet zo tof vind
Mijn baas is voor AZ en mijn regiomanager is voor ajaxquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat ie nog blij mag zijn dat je voor Feyenoord bent en niet zo'n nare Ajacied die elk jaar weer 6 Europese wedstrijden moet bezoeken.
Maar dan kun je meestal weer geen vakantie betalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je werrekeloze paupert ben wel ja
Rijeka valt in de herfstvakantie, dus dan heb ik sowieso vrij. Die prijzen van vluchten gaan echter echt nergens overquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest kiezen, Sevilla of Rijeka, ik heb voor Sevilla gekozen omdat Spanje
Nou ja, het scheelt in elk geval wel dat ze überhaupt voetbalfan zijn danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn baas is voor AZ en mijn regiomanager is voor ajax
ipv dat je nou eerder iets meldquote:
Kan je wel rijden. Redelijk stukje wel. Uurtje of 13-15.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Rijeka valt in de herfstvakantie, dus dan heb ik sowieso vrij. Die prijzen van vluchten gaan echter echt nergens over
Vorig jaar kwam ik er ook al langs met de motor, op de terugweg van Griekenland. Gaat dat echt niet in 1 keer doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je wel rijden. Redelijk stukje wel. Uurtje of 13-15.
Als dat überhaupt al goedkoper is dan vliegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met genoeg man rijdt en diesel is dat wel te doen. Leuk roadtripje van maken. Alhoewel het niet echt een spannende route is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als dat überhaupt al goedkoper is dan vliegen.
Daar had ik dan weer niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met genoeg man rijdt en diesel is dat wel te doen. Leuk roadtripje van maken.
Ja is het duur? Rijeka dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Rijeka valt in de herfstvakantie, dus dan heb ik sowieso vrij. Die prijzen van vluchten gaan echter echt nergens over
Ik was alles aan het regelen thuis hier en op me werk. HMF die in mijn nek zat te hijgen van ik moet NU BOEKENquote:
200 euro of daarboven, kom ik vooralsnog tegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het duur? Rijeka dan?
Met een busje 14-18. Geloof me, ik rijd jaarlijks naar Makarska: alleen écht ervaren bestuurders houden die rit vol.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
ben blij dat ik voor Sevilla heb gekozen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
200 euro of daarboven, kom ik vooralsnog tegen.
Vanaf Slovenië weet je niet wat je ziet hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met genoeg man rijdt en diesel is dat wel te doen. Leuk roadtripje van maken. Alhoewel het niet echt een spannende route is.
Als jij eerder had gerageerd, had dat 5 man 22 euro gescheeld....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was alles aan het regelen thuis hier en op me werk. HMF die in mijn nek zat te hijgen van ik moet NU BOEKEN
maar anders ga je met me broer mee, die moeten nog vliegtickets boeken.En gaan waarschijnlijk vanaf Parijs
Is het niet gewoon mofrika, Oostenrijk en dan een klein stukje Kroatie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf Slovenië weet je niet wat je ziet hoor.
Slovenië zit daar nog tussen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet gewoon mofrika, Oostenrijk en dan een klein stukje Kroatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |