quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:43 schreef Weissman het volgende:
Dit idd.
İemand een goeien samenvatting van de afgelopen 5 weken in 20 woorden? Dan hoef ik niet alles bij te lezen.
quote:
Heeft yats al geneukt? Kon het niet uit de samenvatting halen namelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
(En dat is dan dus de samenvatting, speciaal voor jou in weiss-taal)
Stond er ook niet in. Alleen dat zijn naam achterstevoren 'stay' is. Maar de betekenis daarvan is vooralsnog onduidelijk geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft yats al geneukt? Kon het niet uit de samenvatting halen namelijk.
Thanks yats! Heb nog een hele week om me te verheugen op weer eens een ouderwetsch afspraakje. We gaan ijs eten om zijn afstuderen te vieren, in Utregquote:
Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Is Jezus gestorven voor onze zonden?
Kan je die quote uit de op halen, dacht toen dat ze de laatste post van het vorige deel in de op zette.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!
Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.
Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.
Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.
PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.
Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.
Datingsites:
• Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!
De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topicZij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook
Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
[..]
Dan ben ik hommo want hou van Tarantino, whiskey én kaarsenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.
Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond vervolg van de date van laatst, gaat weer lekker rap allemaal. Tot zover mijn voornemen om het eens rustig aan te doen. Zure is dat ik beloofd heb te koken maar helemaaaal geen zin heb om in de keuken te staan.
Zijn bezorgpizza's sexy?
Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeeeh nu al een vervolg? Good for you!
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen
whaha echt een boel minder dan je zou denken hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat geeft me nog steeds vrij veel bewegingsvrijheid.
Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet voor de mijne, ik moet nog nog elke dag het oosten weer vinden om naartoe te knielen, in de hoop het één en ander te compenseren.
Maar het wordt inderdaad pizza op de bank, met een Tarantino op tv en whiskey binnen handbereik. Kaarsen en rozenblaadjes zijn voor hommo's.
Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha echt een boel minder dan je zou denken hoor
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie geen mensenkennis hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Altijd goed, Reminds me, ik zou nog een whiskytasting verzorgen voor mijn ... (weet niet zo goed wat hier moet staan)
[..]
Dit klinkt net zo geloofwaardig als Putin.
Dit wordt haar 2e date he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb serieus nog nooit geneukt op een eerste date (bijvoorbeeld). Dus zo'n losbol kan ik niet zijn
I know maar ik bedoelde meer zo van 'ik kan niet zo erg zijn als jullie denken dat ik ben'quote:
Lekker preuts, heerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, ik overweeg na 6 maanden serieuze exclusiviteit pas een handjob hè.
Zei degene die een hele dag vol dat eindigde met 3 kusjesquote:
Op een 2e date?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zei degene die een hele dag vol dat eindigde met 3 kusjes![]()
Serieus, ik vroeg me stiekem wel een beetje af waarom geen zoen zoen?
Maar misschien komt dit te aanvallen/gemeen over of zo, sorry dan
Ohw, no worriesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zei degene die een hele dag vol dat eindigde met 3 kusjes![]()
Serieus, ik vroeg me stiekem wel een beetje af waarom geen zoen zoen?
Maar misschien komt dit te aanvallen/gemeen over of zo, sorry dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |