Goed ik hoop gewoon dat ze het niet in hun hoofd halen om toch maar oekraine erbij te pakken dan zouden ze echt gek geworden zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vond het een vrij neutrale reactie eigenlijk. Hij gaat daar ook helemaal niet over dus dat is logisch.
Ach denk dat Rusland zich dan wel terugtrekt. Loopt wel los.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Goed ik hoop gewoon dat ze het niet in hun hoofd halen om toch maar oekraine erbij te pakken dan zouden ze echt gek geworden zijn.
Want je merkt vaker dat sommige eu leiders dat wel eens vinden.
Levenslang moeten ze krijgen na een eerlijk proces in ruslandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Denk nu maar eens terug aan deze inmiddels van oorlogsmisdaden verdachte ophitsers. Zij zijn wat mij betreft direct medeverantwoordelijk voor deze oorlog:
[ afbeelding ]
Als je de eu dat zou flikken weet ik het niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach denk dat Rusland zich dan wel terugtrekt. Loopt wel los.
quote:Exclusive: Fabius warns of further sanctions against Russia
In an exclusive interview with FRANCE 24, French Foreign Minister Laurent Fabius said that the international community must be “firm” with Russia, warning that Russia could face further sanctions if it fails to change tack on Ukraine.
Fabius said that the French government had evidence that Russian troops had entered neighbouring Ukraine, describing the incursion as “alarming”.
“The moment one country sends its military forces into another country without its consent and against its will, that is called an ‘intervention,’” he said. “Obviously it’s unacceptable”.
“France’s position from the very beginning has been to say that, when it comes to Russia, we have to show, at the same time, our firmness and [willingness to engage in] dialogue,” Fabius said.
Pointing to the fact that France had already introduced measures against Russia after failed efforts to reach a solution on the Ukraine crisis, Fabius warned that further sanctions could lie ahead.
“If Russia doesn’t urgently change its behaviour, then sanctions will be enforced again,” he said. Despite his forceful tone, Fabius categorically dismissed the possibility of a French military intervention in Ukraine.
“We must stay in the realm of reality,” he said. “No one in their right mind would wish for a war with Russia.”
Fabius also touched on a number of other issues, including the French economy, the threat of Islamist militant group the Islamic State, and the Ebola epidemic in Africa.
http://www.france24.com/e(...)al&ns_source=twitter
Rusland komt weg met een invasie van de Krim en Oost Oekraïne. Dus waarom niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je de eu dat zou flikken weet ik het niet.
Tja, die gasten hebben het nu wel makkelijker met de nu niet meer zo geheime hulp van Rusland. Wat een schurkenstaat is 't toch ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Automatisch het volgende:
'Separatisten halen vier gevechtsvliegtuigen neer'
KIEV -
De pro-Russische separatisten in oost-Oekraïne hebben naar eigen zeggen vier gevechtsvliegtuigen van het regeringsleger neergeschoten. Daarbij zijn doden en gewonden gevallen, aldus de opstandelingen vrijdag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_neergehaald__.html
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Denk nu maar eens terug aan deze inmiddels van oorlogsmisdaden verdachte ophitsers. Zij zijn wat mij betreft direct medeverantwoordelijk voor deze oorlog:
Het land met de kleinste economie is het meest afhankelijk, gemeten in percentage van het BNP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die denken dat Rusland het westen economisch heel veel kan doen en mensen die denken dat het westen Rusland economisch heel veel pijn kan doen.....![]()
Ze zijn op zekere hoogte afhankelijk van elkaar, de een is niet meer afhankelijk dan de ander.
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 18:56:25Lavrov: Satellite images 'exposing Russian troops in Ukraine' turn out to be from videogames http://t.co/sTtZeyfOtn reageer retweet
Natuurlijk, heel strikt bekeken. Maar het westen schiet er niets mee op om Rusland economisch helemaal kapot te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het land met de kleinste economie is het meest afhankelijk, gemeten in percentage van het BNP.
twitter:poroshenko twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 19:05:46Tomorrow at the European Council in Brussels I will speak to Europe's leaders on Ukraine reageer retweet
twitter:leonidragozin twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 20:25:58Captured Russian paratroopers: We are just cannon fodder @tvrain reageer retweet
twitter:leonidragozin twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 20:30:34Commander says they had heavily wounded soldier, sought help. Bumped into some soldiers who provided first aid. Turned to be Ukrainians. reageer retweet
Ik wil geen fucking 3rde wereldoorlog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Rusland komt weg met een invasie van de Krim en Oost Oekraïne. Dus waarom niet.
Er komt geen 3rde wereldoorlog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil geen fucking 3rde wereldoorlog.
Usa laat ons vallen nou succes ik boek lekker een ticket ver weg.
Lijkt me ook vreemd. De enige reden die ik voor de Russen kan bedenken waarom ze dit zouden willen leveren is om te zien hoe deze systemen het in een oorlog doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:25 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Volgens de Navo hebben de separatisten nu zelfs beschikking over de SA21. Lijkt me stug eigenlijk, dan kom je er zelfs met een 5e generatie fighter (F22,F35)niet meer in de buurt. Maakt gehakt van stealth fighter. Is een stuk geavanceerder dan bv een patriot. Lijkt me een knap staaltje overdrijven van Rasmussen, want ik geloof niet dat de Russen hun state of the art systemen risico willen laten lopen.
[ afbeelding ]
En zelfs Japan doet mee met de sancties. Samen met alle NAVO landen is dat zo'n beetje de helft van het wereld BNP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het land met de kleinste economie is het meest afhankelijk, gemeten in percentage van het BNP.
Wat maar weer de onzinnigheid van zo'n sanctie-oorlog aangeeft. Want het draait er ongetwijfeld op uit dat Japan weer vermeerderd kernenergie moet inzetten, meer dan eigenlijk in hun eigen belang is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En zelfs Japan doet mee met de sancties. Samen met alle NAVO landen is dat zo'n beetje de helft van het wereld BNP.
Blijkbaar... Net als dat ze in bijv. Albanië ook grootse dromen over de EU enzovoort hebben terwijl het een verschrikkelijk armoedig en achterlijk land is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Uit de beantwoording van Kamervragen van vandaag:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)14586&did=2014D29421
En dat wil bij de NAVO...
Een sanctieoorlog is dan ook het enige wat de Westen ter beschikking heeft qua pressiemiddelen. Een fysieke oorlog tegen een kernsupermacht kun je al mooi vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat maar weer de onzinnigheid van zo'n sanctie-oorlog aangeeft. Want het draait er ongetwijfeld op uit dat Japan weer vermeerderd kernenergie moet inzetten, meer dan eigenlijk in hun eigen belang is.
Slaapt u maar vannacht rustig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er komt geen 3rde wereldoorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |