abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143961693
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef remlof het volgende:
#UK trying to block #Russia from #SWIFT bank payment network

Dat zou dus betekenen dat buitenlanders niet meer kunnen pinnen in Rusland en Russen niet meer in het buitenland. Dat gaan ze niet leuk vinden.
^O^
pi_143961727
quote:
Russia concerned about US decision to make reconnaissance flights over Syria — FM

MOSCOW, August 29. /ITAR-TASS/. Russia is concerned about the US decision to authorize reconnaissance flights over Syria, the Foreign Ministry said on Friday.

The ministry urged Washington to act in accordance with international law. It “clearly says that in the absence of a state’s consent to forcible operations on its territory, it can be authorized only by the UN Security Council,” the ministry said.
http://en.itar-tass.com/russia/747288
pi_143961884
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk dat deze crisis nog wel eens heel lang zou kunnen gaan duren.
Ja, je hoopt ook al tijden op grote escalaties. Dat wil ook nog niet zo lukken.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:30:08 #229
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_143961920
Aangezien de nieuwe koude oorlog onontkoombaar lijkt, is er meteen met gestrekt been in gaan waarschijnlijk de beste strategie. Oftewel verwelkom Oekraïne als aspirant lid van de NATO en maak Rusland duidelijk dat vanaf enig moment een oorlog tegen Oekraïne een oorlog tegen het totale blok is.

Zachte heelmeesters hebben tegenover een agressor nog nooit geholpen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:33:40 #230
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_143962013
quote:

Dat zou dus betekenen dat buitenlanders niet meer kunnen pinnen in Rusland en Russen niet meer in het buitenland. Dat gaan ze niet leuk vinden.
_O_
De Poetin-fappers zullen er nog versteld van staan hoeveel macht het Westen (nog) heeft over het internationale financiele stelsel.
http://www.telegraph.co.u(...)-for-both-sides.html
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_143962164
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

_O_
De Poetin-fappers zullen er nog versteld van staan hoeveel macht het Westen (nog) heeft over het internationale financiele stelsel.
Joh, je hebt het over figuren die denken dat een paar kuub gas aan China verkopen het grote alternatief is voor de Europese afzetmarkt :+
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:38:57 #232
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143962173
quote:
Poetin reageerde op een vraag over Kazachstan

Vladimir Poetin, spreken op X-Russisch Jeugdforum "Seliger 2014", beantwoordt de vraag studenten over de toekomst van Kazachstan, volgens Russia Today .

Anna Sazonov, een student aan de Russische Universiteit van Vriendschap van de Volkeren (Universiteit), vroeg de Russische president: "Vandaag niet ophouden te praten over de groei van het nationalisme in Oekraïne Bothers Maar andere situatie met betrekking tot de groei van de nationalistische gevoelens in Kazachstan, met name in het zuiden Naar onze mening.. beperkende factor in dit fenomeen - de huidige voorzitter, de heer Nazarbayev Vraag:.?? moeten we verwachten dat de ontwikkeling van de Oekraïense scenario in het geval dat de heer Nazarbayev verlaat kantoor Is er een strategie om te werken in deze richting We hebben een aanbod zou willen aansluiten. En wat zijn de vooruitzichten van de Euraziatische integratie? "

"Kazachstan -. Is het meest bekend voor ons een strategische bondgenoot en partner Ten eerste president Nazarbajev is levend en wel, God zij dank, en gaat nergens heen Maar als een wijs leider, wordt hij altijd na te denken over de toekomst van hun land, -. Zei het hoofd van de Russisch meisje. - Met betrekking tot de individuele uitspraken op het internet, gesprekken met burgers van Kazachstan, is het logisch dat er mogelijk verschillende meningen. Mensen zijn verschillend. Dit, natuurlijk, het land is minder dan de Russische bevolking is 10 keer, maar het is nog steeds een geweldig land. I ervan overtuigd dat de overgrote meerderheid van de burgers van Kazachstan in het voordeel van de ontwikkeling van de betrekkingen met Rusland. We zien het en weet het. "

"Nazarbajev -.. Een zeer bekwame leider Post-Sovjet-ruimte, misschien wel de meest bevoegde Hij zou nooit gaan tegen de wensen van zijn volk, hij voelt fijn, wat mensen verwachten En dat alles is gedaan in de afgelopen jaren dankzij een groot deel het. organisatietalent, zijn politieke ervaring, het is allemaal in de jet belangen van Kazachstan als een staat, "- Poetin voortgezet.

.. "Hij heeft een uniek ding gedaan Hij creëerde een staat op het grondgebied waarop de staat nooit geweest Kazachen had geen soevereiniteit In die zin uniek persoon voor de post-Sovjet-ruimte, en Kazachstan evenals Nogmaals, het is niet alleen hem, het is.. - in de stemming voor de overgrote meerderheid van de samenleving Wat we nu aan het doen zijn voor de bouw van de douane-unie en de gemeenschappelijke economische ruimte en de Euraziatische Unie -. die, door de manier waarop, zijn idee - de Euraziatische Unie - ik moet toegeven, het was niet mijn idee Dat hij de uitvinder van We.. allemaal betrokken bij dit werk en brengen het naar zijn logische conclusie. Filosofen weten hoe te ontwikkelen en die de Euraziatische idee in Rusland. Kazachen ondersteund En het werd opgepikt. Het is in hun voordeel voor de economie in de Greater Russische wereld te blijven, dat deel uitmaakt van de wereld beschaving . vanuit het oogpunt van de industrie en de geavanceerde technologie Ik ben ervan overtuigd dat dit zal gebeuren op de middellange en lange termijn historisch perspectief, "- dus klaar zijn reactie, Vladimir Poetin.

https://translate.google.(...)F&edit-text=&act=url
Volgende stap: anschluss met Kazachstan :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143962249
quote:

Dat zal nog het minste van de problemen zijn. Transacties tussen banken, ook tussen Russische banken onderling gebruiken het systeem. De Russen zijn al aan een alternatief aan het denken, wat meteen het probleem is van zo'n dreigement: als transacties tussen Russische banken niet meer via SWIFT gaan wordt het voor Europa moeilijker om toezicht te houden op de naleving van de huidige sancties. Je hebt geen zicht meer op de geldstromen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:48:51 #234
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143962525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee maar dat ze dit al proberen is belachelijk.

En dan nog aangeven dat ze lid willen worden van de EU.
Vanuit Oekraïens standpunt lijkt me dit juist vrij logisch. Enige manier om Rusland buiten de deur te houden. Denk alleen dat de NAVO het beter niet kan doen. Gewoon opsplitsen dat land. Pleur je het westen bij de NAVO EU weet ik veel wat. En installeert Putin z'n poppetje in het oosten.

Laat Putin maar lekker met de winst ervan door gaan. Boeit ons Oekraïne nou.
pi_143962527
quote:

Mwau, het is gewoon wachten op de sanctie die Rusland nu gaat opleggen
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:49:52 #236
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143962555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwau, het is gewoon wachten op de sanctie die Rusland nu gaat opleggen
Het enige wat ze kunnen is de gaskraan dichtdraaien. Verder komt er niets boeiends uit dat land en er bestaat geen vervanging voor wat westerse landen aan Rusland leveren.
pi_143962595
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

_O_
Uiteraard, daar is geen twijfel over mogelijk.
pi_143962613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:48 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Vanuit Oekraïens standpunt lijkt me dit juist vrij logisch. Enige manier om Rusland buiten de deur te houden. Denk alleen dat de NAVO het beter niet kan doen. Gewoon opsplitsen dat land. Pleur je het westen bij de NAVO EU weet ik veel wat. En installeert Putin z'n poppetje in het oosten.

Laat Putin maar lekker met de winst ervan door gaan. Boeit ons Oekraïne nou.
Zeker maar ik vind die Rasmussen niet oké die zegt dat hij het goedvind dat oekraine die aanvraag doet.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:53:03 #239
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143962656
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Zeker maar ik vind die Rasmussen niet oké die zegt dat hij het goedvind dat oekraine die aanvraag doet.
Vond het een vrij neutrale reactie eigenlijk. Hij gaat daar ook helemaal niet over dus dat is logisch.
pi_143962670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:49 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Het enige wat ze kunnen is de gaskraan dichtdraaien. Verder komt er niets boeiends uit dat land en er bestaat geen vervanging voor wat westerse landen aan Rusland leveren.
Je hebt China nog, en ze zorgen zelf ook wel voor hun zaken.

Het is niet alsof Rusland het hondje van het westen is ofzo.
pi_143962712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Vond het een vrij neutrale reactie eigenlijk. Hij gaat daar ook helemaal niet over dus dat is logisch.
Goed ik hoop gewoon dat ze het niet in hun hoofd halen om toch maar oekraine erbij te pakken dan zouden ze echt gek geworden zijn.
Want je merkt vaker dat sommige eu leiders dat wel eens vinden.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:59:54 #242
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143962862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Goed ik hoop gewoon dat ze het niet in hun hoofd halen om toch maar oekraine erbij te pakken dan zouden ze echt gek geworden zijn.
Want je merkt vaker dat sommige eu leiders dat wel eens vinden.
Ach denk dat Rusland zich dan wel terugtrekt. Loopt wel los.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:10:52 #243
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_143963182
Denk nu maar eens terug aan deze inmiddels van oorlogsmisdaden verdachte ophitsers. Zij zijn wat mij betreft direct medeverantwoordelijk voor deze oorlog:
pi_143963283
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Denk nu maar eens terug aan deze inmiddels van oorlogsmisdaden verdachte ophitsers. Zij zijn wat mij betreft direct medeverantwoordelijk voor deze oorlog:
[ afbeelding ]
Levenslang moeten ze krijgen na een eerlijk proces in rusland *O*
pi_143963309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ach denk dat Rusland zich dan wel terugtrekt. Loopt wel los.
Als je de eu dat zou flikken weet ik het niet.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:15:28 #246
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143963338
quote:
Exclusive: Fabius warns of further sanctions against Russia

In an exclusive interview with FRANCE 24, French Foreign Minister Laurent Fabius said that the international community must be “firm” with Russia, warning that Russia could face further sanctions if it fails to change tack on Ukraine.

Fabius said that the French government had evidence that Russian troops had entered neighbouring Ukraine, describing the incursion as “alarming”.

“The moment one country sends its military forces into another country without its consent and against its will, that is called an ‘intervention,’” he said. “Obviously it’s unacceptable”.

“France’s position from the very beginning has been to say that, when it comes to Russia, we have to show, at the same time, our firmness and [willingness to engage in] dialogue,” Fabius said.

Pointing to the fact that France had already introduced measures against Russia after failed efforts to reach a solution on the Ukraine crisis, Fabius warned that further sanctions could lie ahead.

“If Russia doesn’t urgently change its behaviour, then sanctions will be enforced again,” he said. Despite his forceful tone, Fabius categorically dismissed the possibility of a French military intervention in Ukraine.

“We must stay in the realm of reality,” he said. “No one in their right mind would wish for a war with Russia.”

Fabius also touched on a number of other issues, including the French economy, the threat of Islamist militant group the Islamic State, and the Ebola epidemic in Africa.

http://www.france24.com/e(...)al&ns_source=twitter
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143963347
'Separatisten halen vier gevechtsvliegtuigen neer'

KIEV -
De pro-Russische separatisten in oost-Oekraïne hebben naar eigen zeggen vier gevechtsvliegtuigen van het regeringsleger neergeschoten. Daarbij zijn doden en gewonden gevallen, aldus de opstandelingen vrijdag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_neergehaald__.html
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:15:43 #248
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_143963351
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Als je de eu dat zou flikken weet ik het niet.
Rusland komt weg met een invasie van de Krim en Oost Oekraïne. Dus waarom niet.
  Forum Admin vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:18:39 #249
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143963472
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef Automatisch het volgende:
'Separatisten halen vier gevechtsvliegtuigen neer'

KIEV -
De pro-Russische separatisten in oost-Oekraïne hebben naar eigen zeggen vier gevechtsvliegtuigen van het regeringsleger neergeschoten. Daarbij zijn doden en gewonden gevallen, aldus de opstandelingen vrijdag.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_neergehaald__.html
Tja, die gasten hebben het nu wel makkelijker met de nu niet meer zo geheime hulp van Rusland. Wat een schurkenstaat is 't toch ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143963626
Mensen die denken dat Rusland het westen economisch heel veel kan doen en mensen die denken dat het westen Rusland economisch heel veel pijn kan doen..... :')

Ze zijn op zekere hoogte afhankelijk van elkaar, de een is niet meer afhankelijk dan de ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')