Als Tusk het wordt zou dat echt bizar zijn, die vent spreekt geen woord Engelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Apart, want Sergei Shoigu staat nog niet op de sanctielijst toch?
Belooft overigens nog wat mocht Tusk inderdaad president zou worden van de Europese raad.
Hacked. Russische Minister van Defensie neerschieten is nu niet echt gewenst, of zou iemand daar baat bij kunnen hebben?quote:
Kan er geveto'd worden op zo'n aanvraag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)O-lidmaatschap.dhtml
Ongelofelijk hebben jullie dit gezien?
Als die kut navo landen hiermee akkoord gaan dan zijn ze echt gek geworden als ze dat doen dan krijgen we een 3rde wereldoorlog.
Navo lid worden terwijl ze in een fucking oorlog zitten?
Hoop het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kan er geveto'd worden op zo'n aanvraag?
De NAVO laat geen nieuwe leden toe die al in oorlog zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
Als die kut navo landen hiermee akkoord gaan dan zijn ze echt gek geworden als ze dat doen dan krijgen we een 3rde wereldoorlog.
''Hij voegde daaraan toe dat het voornaamste doel van Oekraïne is om lid van de Europese Unie te worden.''
Teringlijers.
Nee maar dat ze dit al proberen is belachelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De NAVO laat geen nieuwe leden toe die al in oorlog zijn.
Nouja een tijdje terug zat die CIA hoge pief nog in Kiev om daar kantoor te openen. Die heeft hier vast vinger in de pap, en zou zo'n kansloze aanvraag toch wel adviseren niet te doen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee maar dat ze dit al proberen is belachelijk.
Te gek voor woorden. Zeker ook omdat hun leger nog minder voorstelt dan ik dacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
''Hij voegde daaraan toe dat het voornaamste doel van Oekraïne is om lid van de Europese Unie te worden.''
Teringlijers.
Tja, kun je ze het kwalijk nemen vanuit hun positie gezien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En dan nog aangeven dat ze lid willen worden van de EU.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
Teringlijers.
Kerel, denk aan je hart. Je kunt ze moeilijk ongelijk geven voor het proberen. Ze worden toch niet toegelaten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hoop het.
Teringlijers.
Krijgen we nog zo'n kuthoeren kut land bij de EU.
Maar Rusland heeft toch Oekraine helemaal niet de oorlog verklaard? Het zijn toch allemaal vrijwillligers daar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
Teringlijers.
Voor een defensieve operatie van de NAVO in Oekraine is helemaal geen lidmaatschap nodig van de Oekraine.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En dan nog aangeven dat ze lid willen worden van de EU.
Op het moment dat dat land word toegelaten bij de EU verhuis ik uit de EU dan ben ik er echt klaar mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, kun je ze het kwalijk nemen vanuit hun positie gezien?
Niet dat ik vind dat ze bij de EU of de NAVO moeten worden toegelaten. Maar opzich heel begrijpelijk dat Kiev dit wil.
Ja dat zeggen die klootzakken bij de EU daarlijk en dan hebben we 45 miljoen werklozen erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Nintex het volgende:
[..]
Maar Rusland heeft toch Oekraine helemaal niet de oorlog verklaard? Het zijn toch allemaal vrijwillligers daar?
Dat komt er ook hopelijk niet bang zijn ze nog voor de russen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Slava het volgende:
[..]
Voor een defensieve operatie van de NAVO in Oekraine is helemaal geen lidmaatschap nodig van de Oekraine.
Dat is ook zo, alleen een verzoek om bijstand. Maar ik denk niet dat de NAVO dat inwilligd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef Slava het volgende:
[..]
Voor een defensieve operatie van de NAVO in Oekraine is helemaal geen lidmaatschap nodig van de Oekraine.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Op het moment dat dat land word toegelaten bij de EU verhuis ik uit de EU dan ben ik er echt klaar mee.
Ja maar dit is eigenlijk wat de EU wil zo lijkt het ook.
Figuurlijk bedoeld.quote:
Zolang ze in conflict zijn kunnen ze geen lid worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
Teringlijers.
Als Rusland hen niet de oorlog verklaard, zijn ze niet in conflict.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Zolang ze in conflict zijn kunnen ze geen lid worden.
Laten we hopen dat ze die regeltjes zo nauw nemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Zolang ze in conflict zijn kunnen ze geen lid worden.
Inderdaad daarom vind ik dit ook zo erg daarlijk komen we in conflict met rusland dat is erg gevaarlijk en dat voor een of ander failliet kutland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Nintex het volgende:
En volgens mij wil niemand de failliete inboedel van Oekraine, dat is al sinds dag 1 het probleem toen Putin Yanukovich na veel bedelen de deur wees.
De EU maakte ook al gelijk bekend dat Oekraine nog ver verwijderd was om EU lid te worden.
[..]
Als Rusland hen niet de oorlog verklaard, zijn ze niet in conflict.
Je begint al te schreeuwen voordat er enige aanleiding voor is. Oekraine zal, in ieder geval voor de komende jaren, geen lid worden van de EU of de NAVO.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Figuurlijk bedoeld.
Ik vind het gewoon diep triest als ze bij de EU of navo zouden komen nu dat conflict er is.
Het is alsof 45 miljoen zwervers zich bij de EU willen aansluiten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Te gek voor woorden. Zeker ook omdat hun leger nog minder voorstelt dan ik dacht.
Het is alsof een vuilnisbelt zich bij een villa wil aansluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je begint al te schreeuwen voordat er enige aanleiding voor is. Oekraine zal, in ieder geval voor de komende jaren, geen lid worden van de EU of de NAVO.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Het is alsof 45 miljoen zwervers zich bij de EU willen aansluiten.Ze zijn ook al bezig het visum regime te versoepelen. Ook met Moldavië, dat een soortgelijk associatieverdrag gesloten heeft. Rara wat voor 'onvoorziene' gevolgen dat gaat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |