abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143956285
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Geen idee, kan dat lastig beoordelen.
Als het goed gaat met dat land dan kan hij een groot deel in zijn zak steken.
Wetende dat de rest van de regering dat wilt zal hij wel moeten.
pi_143956303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef homme7 het volgende:

[..]

vakantiegangers had men het over
Lekker op vakantie met de tanks en de artillerie. In een ander land natuurljk anders kan je het niet echt vakantie noemen.
Hoe belachelijker kan je nog worden als Rusland met dergelijke verklaringen?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:35:28 #153
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143956611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het probleem was dat de Oekrainers niet van ophouden wisten, omdat ze dachten snel te kunnen winnen, dit was uiteraard geen wenselijke situatie. Nu ze in de verdediging worden gedreven door al die vrijwilligers uit Rusland is er straks een veel betere onderhandelingspositie en als men in Kiev eens wat minder koppig was ,dan zou hier nog wat uit kunnen komen ook.
Kiev wil het Westen er bij betrekken. Die mafketels denken nog steeds dat ze een spelletje Risk spelen zonder dat er gevaar is voor een totale oorlog. De VS heeft al gezegd niet mee te doen dus de EU volgt gedwee. Oekrainie staat er gewoon alleen voor...
pi_143957396
De beurzen kleuren rood...
pi_143957735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef meth1745 het volgende:
De beurzen kleuren rood...
Niks opvallends hoor
pi_143958489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:10 schreef DSVM het volgende:

[..]

Niks opvallends hoor
Die kleuren wel vaker rood.
pi_143958539
quote:
The United States on Friday sanctioned more than 25 businesses, banks and individuals suspected of working to expand Iran's nuclear program, supporting terrorism and helping Iran evade U.S. and international sanctions.

The action is part of the Obama administration's effort to show it will enforce existing sanctions even as it works with other world powers to negotiate a deal that will curtail Iran's nuclear program.
quote:
The terror threat to the UK has been raised from substantial to severe - meaning a terrorist attack is "highly likely" - following increasing concerns over Islamic State militants.

Home Secretary Theresa May made the announcement this afternoon - although she stressed there is no information to suggest an attack is imminent.

It led to David Cameron saying new laws will be introduced to crack down on terror suspects as he warned that extremism in Iraq and Syria poses a greater danger to Britain than al Qaida.

The Prime Minister said legislation would be introduced so it was easier to seize jihadists' passports.

http://www.mirror.co.uk/n(...)ck-uk-highly-4129531
quote:
U.K. Wants EU to Block Russia From SWIFT Banking Network

The U.K. will press European Union leaders to consider blocking Russian access to the SWIFT banking transaction system under an expansion of sanctions over the conflict in Ukraine, a British government official said.

The Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication, known as SWIFT, is one of Russia’s main connections to the international financial system. Prime Minister David Cameron’s government plans to put the topic on the agenda for a meeting of EU leaders in Brussels tomorrow, according to the official, who asked not to be named because the discussions are private.

“Blocking Russia from the SWIFT system would be a very serious escalation in sanctions against Russia and would most certainly result in equally tough retaliatory actions by Russia,” said Chris Weafer, a senior partner at Moscow-based consulting firm Macro Advisory. “An exclusion from SWIFT would not block major trade deals but would cause problems in cross-border banking and that would disrupt trade flows.”

The move underscores Europe’s growing concern at Russia’s latest incursion into Ukraine, with casualties mounting amid the threat that conflict descends into an all-out war on the EU’s eastern flank. The U.K. wants the EU to respond by ratcheting up sanctions against Russia to bring them more into alignment with those imposed by the U.S., said the official.

The EU enrolled SWIFT as part of sanctions imposed on Iran in March 2012, prohibiting financial messaging providers from providing services to Iranian banks. SWIFT, based in Belgium, has to comply with EU decisions because the organization is incorporated under Belgian law. No one was immediately available for comment from SWIFT’s press office when contacted by phone today.
Russian System

Faced with the risk of losing access to the network, Russia’s government has already drafted a bill to create a new Russian system for domestic bank transfers, Deputy Finance Minister Alexey Moiseev said on Aug. 27, according to the Itar-Tass news service.

The system transmitted more than 21 million financial messages a day last month, facilitating payments between more than 10,500 financial institutions and corporations in 215 countries, the organization said on its website.

“There’s no doubt that in the short term restricting Russian usage of SWIFT would be extremely disruptive to Russian financial and commercial activities,” said Richard Reid, a research fellow for finance and regulation at the University of Dundee in Scotland. “However, it may carry a longer-term downside, namely the likelihood that large chunks of Russian international payments flows would move to much less well monitored and measured financial channels and thus be beyond sanctions at any future point.”
http://www.bloomberg.com/(...)banking-network.html
pi_143958544
Wat wint Rusland dan eigenlijk?

Als op de een of andere manier oost-oekraïne ingelijft wordt of onafhankelijk wordt verliest Rusland nog steeds. Een pyrrusoverwinning heb je dan aangezien vrijwel alle voorgaande sovjet staten(op wit-rusland na) nóg minder met Rusland te maken willen hebben.

Waar ze eerst enigszins goede betrekkingen met Oekraïne hadden zal er met een gescheiden Oekraïne niks meer overblijven. Lose-lose.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_143958583
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:35 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Die kleuren wel vaker rood.
Ja, de helft staat weer in het groen, te laat voor mij, heb op het laagste punt verkocht :')
pi_143958596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:38 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Ja, de helft staat weer in het groen, te laat voor mij, heb op het laagste punt verkocht :')
Welke aandelen had je?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:39:24 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143958627
shit is aan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143958647
"Moscow rejects NATO satellite images" :P
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_143958652
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef Re het volgende:
shit is aan...
sup?
pi_143958688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:38 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Welke aandelen had je?
sprinters op BEL20 en AEX.
pi_143958747
Oh nee, gaan we nou gesprekken krijgen over het al dan niet ingrijpen in Ukraine?

Dit gaat fucking mis zo man.
pi_143958757
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:41 schreef meth1745 het volgende:

[..]

sprinters op BEL20 en AEX.
Oh ok :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef b4kl4p het volgende:
"Moscow rejects NATO satellite images" :P
Moscow rejects NATO.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:56:15 #167
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143959171
quote:
Polen weigert Russisch vliegtuig

Toegevoegd: vrijdag 29 aug 2014, 17:48

Een Russisch vliegtuig met minister van Defensie Sergey Sjojgoe heeft geen toestemming gekregen om door het luchtruim van Polen te vliegen. Dat melden Russische media.

De minister was net op bezoek geweest in Slowakije en was op de terugweg naar Moskou toen het toestel door Polen werd geweigerd. Het is onbekend wat de reden voor de weigering was.

Omgekeerd
Het vliegtuig is omgekeerd en teruggevlogen naar de Slowaakse hoofdstad Bratislava, waar het ook was opgestegen.

De Poolse regering heeft de afgelopen tijd felle kritiek gehad op de rol van Rusland in de crisis in buurland Oekraïne.
Say what?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:57:05 #168
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143959195
quote:
EU: hardere sancties tegen Moskou

Toegevoegd: vrijdag 29 aug 2014, 17:49

De Europese Unie wil de sancties tegen Rusland verscherpen. Dat is duidelijk geworden op een bijeenkomst van de ministers van Buitenlandse Zaken in Milaan.

De ministers veroordelen de aanwezigheid van Russische militairen in het oosten van Oekraïne in felle bewoordingen. Diverse ministers spraken van een invasie.

Rusland ontkent het, maar de NAVO gaat ervan uit dat Rusland met meer dan duizend militairen actief is in Oekraïne om de separatisten te steunen.

Onderhandelingstafel
De regeringsleiders zullen morgen bij hun top in Brussel ook praten over de sancties tegen Rusland. De Oekraïense president Porosjenko zal de regeringsleiders daar toespreken, op uitnodiging van voorzitter Van Rompuy.

Premier Rutte wil het niet alleen over sancties hebben. Hij sprak over een palet aan mogelijkheden om Rusland te dwingen terug te keren naar de onderhandelingstafel.
Say what?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:05:43 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_143959413
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Polen zijn wel echt baasjes, die spreken nog de Sovjet taal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:06:02 #170
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143959418
quote:
Breaking News: IMF board completes first review of Ukraine loan program, approves $1.4 billion disbursement

http://www.reuters.com/
Yatsenyuk_AP twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 18:03:01 IMF has just passed a unanimous decision to allocate the next tranche of budget support to Ukraine. A welcome sign of support and confidence reageer retweet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:13:45 #171
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143959598
quote:

[..]

Apart, want Sergei Shoigu staat nog niet op de sanctielijst toch?

Belooft overigens nog wat mocht Tusk inderdaad president zou worden van de Europese raad.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:13:52 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_143959600
quote:

[..]

Yankee go home!
pi_143959623
quote:
Premier Rutte wil het niet alleen over sancties hebben. Hij sprak over een palet aan mogelijkheden om Rusland te dwingen terug te keren naar de onderhandelingstafel.
Je moet nooit met Russen onderhandelen over een oorlog die zij zelf beginnen, je kan alleen terugvechten. De Russen willen juist een akkoord via de onderhandelingstafel, waarna men ons gaat wijzen op een overeenkomst en na een aantal jaar hun achterste wederom afvegen met een dergelijke overeenkomst en hetzelfde liedje opnieuw beginnen, maar ondertussen is Rusland wel weer een stuk groter geworden na het marcheren over duizenden lijken.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:15:07 #174
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143959635
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef remlof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vreemde actie.
Say what?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:16:39 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_143959675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:15 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Vreemde actie.
Het lijkt vooral een Russische provocatie dus.
Yankee go home!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')