SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Locatie locatie locatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
en wat vragen we voor dit omgebouwde kippenhok????![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zie hier.
Precies, platgooien en wat nieuws bouwen. 400k zal niet heel duur zijn voor 400m2 grond in het centrum van Bergen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:28 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Laatste post
[..]
Locatie locatie locatie![]()
Perceeloppervlakte 409 m in de gemeeente bergen.
Straatnaam in de buurt Ruïnelaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik woon in Bergen en dit is qua locatie voor Bergen helemaal niets. De 'straat' is een steeg die doodloopt tegen de midgetgolfbaan. Ik zou hier nog niet dood gevonden willen worden. Maar goed, in Bergen is alles een beetje duurder.
Wat is opmerkelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Rijtjeshuis in Bergen![]()
http://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-48164355-leek-42/
Dat is toch helemaal geen gekke prijs voor een hoekwoning met redelijk grote tuin en 4 slaapkamers in een fatsoenlijke buurt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
het is niet goedkoop, maar de woning ziet er netjes uit. In 010 of 020 betaal je dat ook voor een vergelijkbaar rijtjeshuis.quote:
Bergen is een topkocatie, net Bloemendaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen gekke prijs voor een hoekwoning met redelijk grote tuin en 4 slaapkamers in een fatsoenlijke buurt?
Ik woon in Dordrecht. Geen toplocatie maar met dezelfde prijzen. Ik vind dit huis prima geprijsd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bergen is een topkocatie, net Bloemendaal
In Bloemendaal beginnen de rijtjeswoningen bij 300K, vrijstaand bij 700K. Mooi wonen overigens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bergen is een topkocatie, net Bloemendaal
wel leuk ingericht qua kleurquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
En de irriterend geschreven wijknaam Saenegheestquote:
Heeft niks met de Zaan te maken en geestgronden vind je ook in Noord-Holland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En de irriterend geschreven wijknaam Saenegheest
Betekent dat geestgronden aan de Zaan?
Ik dacht dat de geestgronden in de bollenstreek waren, ten zuiden van het Noordzeekanaal.
De katten hebben een eigen kleedje voor op tafel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef quirina het volgende:
Poespoespoes
Edit:gaat niet
http://www.funda.nl/koop/(...)5801-kadal-23/fotos/
Hendig voor de wasknijpersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
De katten hebben een eigen kleedje voor op tafel?
En ze zijn illegaal geweest.. AH mandje onder de salontafel, wat moet je ermee?
Nou gewoon terugbrengen en voortaan met je fikken afblijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
AH mandje onder de salontafel, wat moet je ermee?
Ja een eigen placemat voor op tafel. Blijft de tafel lekker frisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
Misschien blijft die kat zo op één plek op de tafel. Vreselijke gewoonte van katten om overal op te gaan, dus ook op eettafels en aanrechten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
Nou ik zou er ook niet willen logerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef quirina het volgende:
Poespoespoes
Edit:gaat niet
http://www.funda.nl/koop/(...)5801-kadal-23/fotos/
Maar dat zei je al, sorry niet gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja een eigen placemat voor op tafel. Blijft de tafel lekker fris![]()
Wel zo gezellig he de poes aaien tijdens het Fokken.
Let ook op de gezellige slaapplek op zolder bij de ketel. Als je zeker wil weten dat je nooit meer je bed wil verlaten moet je daar gaan slapen. Lekker knusse plek
(Krijg die foto's niet voor elkaar met linkje hoor op de ipad)
wij hebben er ook een.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:46 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Nou gewoon terugbrengen en voortaan met je fikken afblijven
je vergeet de mooiste details:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zo dat ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
Maar als ik het dan van de andere kant bekijk, blijft het uitzicht dan net zo mooi?
[ afbeelding ]
Ja WoW, ook van de andere kant ziet het er mooi uit
Ik zou toch wel heel erg graag de schoonheid van buiten, ook binnen willen terug zien
[ afbeelding ]
Maar hoe is het uitzicht eigenlijk aan de andere kant?
[ afbeelding ]
Ja leuk, mijn huidige woning glimt niet zo erg dat ik overal weerspiegeling zie. Zo is er altijd wel wat te ontdekken.
Nou nu maar hopen dat de badkamer dan maar wat soberder is, zodat het huis een beetje in harmonie is. Anders ga ik het huis zo druk vinden.
[ afbeelding ]
Wow, wat een USP
Nou dan kan de keuken mij ook zeker niet teleurstellen?
[ afbeelding ]
Ja ik kom langs
en lokatie lokatie lokatie: leven in het mooie thijke...... *ril*quote:Een gedeelte van de aanbouw is zonder vergunning geplaatst.
Wat glimt er in huis dan? Die foto is door een raam gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk, mijn huidige woning glimt niet zo erg dat ik overal weerspiegeling zie. Zo is er altijd wel wat te ontdekken.
wtfquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef simmu het volgende:
Een gedeelte van de aanbouw is zonder vergunning geplaatst.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zo dat ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
Maar als ik het dan van de andere kant bekijk, blijft het uitzicht dan net zo mooi?
[ afbeelding ]
Ja WoW, ook van de andere kant ziet het er mooi uit
Ik zou toch wel heel erg graag de schoonheid van buiten, ook binnen willen terug zien
[ afbeelding ]
Maar hoe is het uitzicht eigenlijk aan de andere kant?
[ afbeelding ]
Nou nu maar hopen dat de badkamer dan maar wat soberder is, zodat het huis een beetje in harmonie is. Anders ga ik het huis zo druk vinden.
[ afbeelding ]
Wow, wat een USP
Nou dan kan de keuken mij ook zeker niet teleurstellen?
[ afbeelding ]
Ja ik kom langs
Dat zijn nog eens verkooptechnieken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef simmu het volgende:
[..]
je vergeet de mooiste details:
[..]
en lokatie lokatie lokatie: leven in het mooie thijke...... *ril*
quote:OPKNAPWONNG !!
Niemand vond deze om te lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ja daar is de keuken daar wil ik kijken.
[ afbeelding ]
Ja mooie keuken, maar dan heb ik nog 1 vraagje over de keuken.
[ afbeelding ]
Hoe ziet de keuken eruit als ik op het barretje hang en mij een beetje brak voel?
[ afbeelding ]
Ja mooi dat is een mooi uitzicht op de zondagochtend.
Ik kom zeker langs.
dat was hip in de jaren 80 als ik me niet vergis. mijn oma had het ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar parket aan het plafond samen met sfeerverlichting.
Het broertje van de groen/geel/oranje jaren '70 LSD tegels in de badkamer.quote:
De eettafels staat onder de open trap.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ja daar is de keuken daar wil ik kijken.
[ afbeelding ]
Ja mooie keuken, maar dan heb ik nog 1 vraagje over de keuken.
[ afbeelding ]
Hoe ziet de keuken eruit als ik op het barretje hang en mij een beetje brak voel?
[ afbeelding ]
Ja mooi dat is een mooi uitzicht op de zondagochtend.
Ik kom zeker langs.
het ging mij om die foto vanaf de barquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De eettafels staat onder de open trap.
Wat is er mis met die keuken en het uitzicht?
Oh mijn godquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Het thema van dit prachtige plafond is in het gehele huis doorgetrokken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-constantijnlaan-12/
Wie verzint er nu zo een plafond.
Zal wel flink knaken gekost hebben
Edit: Smaakvol ook trouwens, een spiegel boven je bed in een huis met die prijsklasse...
Leuke douche.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
Wat een hoerenhok!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Smaakvol ook trouwens, een spiegel boven je bed in een huis met die prijsklasse...
Ze hebben gewoon hun bankjes uit die vastgespijkerde sleurhut meegenomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey ja net als hun gordijntjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon hun bankjes uit die vastgespijkerde sleurhut meegenomen
[ afbeelding ]![]()
![]()
OWWW, ik dacht een spiegeltje. Die spotjes zijn toch al de lamp?quote:Op zondag 31 augustus 2014 07:55 schreef Krisp het volgende:
Ik niet precies waar je op doelt, maar het ding op de voorgrond is een lamp.
Ik dacht dat het een speaker was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:14 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
OWWW, ik dahct een spiegeltje. Die spotjes zijn toch al de lamp?
Zo, wat een kleurenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef snakelady het volgende:
Wow, de mensen in dit huishouden van kleur.![]()
http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=64220
Kan helaas niet de foto's hier plaatsen.
Ik hou van kleur maar dit is echt iets te voor me.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:12 schreef Saisai het volgende:
Best wel tof, die kleuren. Al zou ik het niet zo kiezen.
Oh, ik stelde me iets heel anders voor voordat ik de foto's zag. Ik vind het best heel stijlvol gedaan, eigenlijk. Al zou ik er zelf dan weer niet in willen wonen: ik vind het toch wel leuk om te zien.quote:
Ik vind het wel mooi, om eerlijk te zijn. Behalve die zolderkamer met die graffiti. Dat vind ik zo lelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:39 schreef babybanaan het volgende:
[..]
Oh, ik stelde me iets heel anders voor voordat ik de foto's zag. Ik vind het best heel stijlvol gedaan, eigenlijk. Al zou ik er zelf dan weer niet in willen wonen: ik vind het toch wel leuk om te zien.
Is toch beter te verduren dan die gifgele kamer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, om eerlijk te zijn. Behalve die zolderkamer met die graffiti. Dat vind ik zo lelijk.
Geel is mijn op 1 na lievelingskleur. Dus ik ben hetr niet met je eens. Ik zie dat liever dan die graffiti. Al vind ik de kleur geel op de overloop mooier omdat die wat warmer is.quote:Op maandag 1 september 2014 01:14 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is toch beter te verduren dan die gifgele kamer.
Alle ruimte is benut, dat wel, maar het is toch nog maar 36 vierkante meter. Pfff, klein hoor.quote:Op maandag 1 september 2014 10:24 schreef quirina het volgende:
Klein wonen, grote prijs?
Het kan hier http://www.funda.nl/koop/(...)elensteeg-4-g/fotos/
De schoenen hebben een eigen zolder, bij de prijs inbegrepen.
Prachtig zo'n pandje. Ik zou er zo kunnen wonen! Alleen die prijs is voor mij niet haalbaar. En het gebrek aan parkeerruimte...quote:Op maandag 1 september 2014 10:24 schreef quirina het volgende:
Wel handig: ,,Waar ligt mijn boek?'' ,, Oh die heb ik in de gele kamer zien liggen''.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:52 schreef snakelady het volgende:
Wow, de mensen in dit huishouden van kleur.![]()
http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=64220
Kan helaas niet de foto's hier plaatsen.
Het ziet er mooi uit, maar inderdaad best wel duur. Zijn dit normale prijzen voor in het centrum van Amsterdam?quote:Op maandag 1 september 2014 10:24 schreef quirina het volgende:
Het is wat aan de dure kant. 50 m2 is ook wel te vinden rond die prijs in het centrum.quote:Op maandag 1 september 2014 13:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit, maar inderdaad best wel duur. Zijn dit normale prijzen voor in het centrum van Amsterdam?
Speakertje ja, zie je op meer foto's terugkomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een speaker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |