je vergeet de mooiste details:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zo dat ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
Maar als ik het dan van de andere kant bekijk, blijft het uitzicht dan net zo mooi?
[ afbeelding ]
Ja WoW, ook van de andere kant ziet het er mooi uit
Ik zou toch wel heel erg graag de schoonheid van buiten, ook binnen willen terug zien
[ afbeelding ]
Maar hoe is het uitzicht eigenlijk aan de andere kant?
[ afbeelding ]
Ja leuk, mijn huidige woning glimt niet zo erg dat ik overal weerspiegeling zie. Zo is er altijd wel wat te ontdekken.
Nou nu maar hopen dat de badkamer dan maar wat soberder is, zodat het huis een beetje in harmonie is. Anders ga ik het huis zo druk vinden.
[ afbeelding ]
Wow, wat een USP
Nou dan kan de keuken mij ook zeker niet teleurstellen?
[ afbeelding ]
Ja ik kom langs
en lokatie lokatie lokatie: leven in het mooie thijke...... *ril*quote:Een gedeelte van de aanbouw is zonder vergunning geplaatst.
Wat glimt er in huis dan? Die foto is door een raam gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk, mijn huidige woning glimt niet zo erg dat ik overal weerspiegeling zie. Zo is er altijd wel wat te ontdekken.
wtfquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef simmu het volgende:
Een gedeelte van de aanbouw is zonder vergunning geplaatst.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zo dat ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
Maar als ik het dan van de andere kant bekijk, blijft het uitzicht dan net zo mooi?
[ afbeelding ]
Ja WoW, ook van de andere kant ziet het er mooi uit
Ik zou toch wel heel erg graag de schoonheid van buiten, ook binnen willen terug zien
[ afbeelding ]
Maar hoe is het uitzicht eigenlijk aan de andere kant?
[ afbeelding ]
Nou nu maar hopen dat de badkamer dan maar wat soberder is, zodat het huis een beetje in harmonie is. Anders ga ik het huis zo druk vinden.
[ afbeelding ]
Wow, wat een USP
Nou dan kan de keuken mij ook zeker niet teleurstellen?
[ afbeelding ]
Ja ik kom langs
Dat zijn nog eens verkooptechnieken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:01 schreef simmu het volgende:
[..]
je vergeet de mooiste details:
[..]
en lokatie lokatie lokatie: leven in het mooie thijke...... *ril*
quote:OPKNAPWONNG !!
Niemand vond deze om te lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ja daar is de keuken daar wil ik kijken.
[ afbeelding ]
Ja mooie keuken, maar dan heb ik nog 1 vraagje over de keuken.
[ afbeelding ]
Hoe ziet de keuken eruit als ik op het barretje hang en mij een beetje brak voel?
[ afbeelding ]
Ja mooi dat is een mooi uitzicht op de zondagochtend.
Ik kom zeker langs.
dat was hip in de jaren 80 als ik me niet vergis. mijn oma had het ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar parket aan het plafond samen met sfeerverlichting.
Het broertje van de groen/geel/oranje jaren '70 LSD tegels in de badkamer.quote:
De eettafels staat onder de open trap.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ja daar is de keuken daar wil ik kijken.
[ afbeelding ]
Ja mooie keuken, maar dan heb ik nog 1 vraagje over de keuken.
[ afbeelding ]
Hoe ziet de keuken eruit als ik op het barretje hang en mij een beetje brak voel?
[ afbeelding ]
Ja mooi dat is een mooi uitzicht op de zondagochtend.
Ik kom zeker langs.
het ging mij om die foto vanaf de barquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:08 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De eettafels staat onder de open trap.
Wat is er mis met die keuken en het uitzicht?
Oh mijn godquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Het thema van dit prachtige plafond is in het gehele huis doorgetrokken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-constantijnlaan-12/
Wie verzint er nu zo een plafond.
Zal wel flink knaken gekost hebben
Edit: Smaakvol ook trouwens, een spiegel boven je bed in een huis met die prijsklasse...
Leuke douche.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:15 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
De katten hebben een eigen kleedje voor op tafel?
En ze zijn illegaal geweest.. AH mandje onder de salontafel, wat moet je ermee?
Wat een hoerenhok!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Smaakvol ook trouwens, een spiegel boven je bed in een huis met die prijsklasse...
Ze hebben gewoon hun bankjes uit die vastgespijkerde sleurhut meegenomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey ja net als hun gordijntjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon hun bankjes uit die vastgespijkerde sleurhut meegenomen
[ afbeelding ]![]()
![]()
OWWW, ik dacht een spiegeltje. Die spotjes zijn toch al de lamp?quote:Op zondag 31 augustus 2014 07:55 schreef Krisp het volgende:
Ik niet precies waar je op doelt, maar het ding op de voorgrond is een lamp.
Ik dacht dat het een speaker was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:14 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
OWWW, ik dahct een spiegeltje. Die spotjes zijn toch al de lamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |