Had het veranderd hij heeft het niet gezegd maar zoiets zou ik me nou niet echt over verbazen die amerikanen zijn helemaal gek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Obama heeft de daadkracht en lef van een zwangere huispoes met een tiran voor een huisbaas.
Klopt, we hebben namelijk geen eenheid door de multicul, enige eenheid en strijdvaard is voorbehouden aan extremisten in dit land. :/quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wij hebben de ballen niet om tegen onze regering in opstand te komen en laten ons maar alles overkomen en aannaaien.
Als je hier in opstand wilt komen sluiten ze je op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wij hebben de ballen niet om tegen onze regering in opstand te komen en laten ons maar alles overkomen en aannaaien.
De vraag is alleen, wie is ze?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je hier in opstand wilt komen sluiten ze je op.
Koning willem alexander met zijn speedboot van 7 ton.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wie is ze?
Ik zou niet weten waarom je het Nederlandse systeem omver zou willen gooien om een of andere malle leider te installeren (die hebben we niet eens).quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je hier in opstand wilt komen sluiten ze je op.
De nazi's en fascisten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De vraag is alleen, wie is ze?
Nee ik zeg het alleen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je het Nederlandse systeem omver zou willen gooien om een of andere malle leider te installeren (die hebben we niet eens).
Rusland heeft de levering van S-300 systemen aan Damascus vorig jaar geschrapt. Ik verwacht dat als de VS met nieuwe sancties komt die beslissing herbekeken wordt, dan kan Washington z'n plannen om op eigen houtje te gaan bombarderen in Syrië vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat je gelooft dat Putin geen conflict wil met Oekraïne. Dat is hetzelfde als Israël dat geen conflict met Gaza/hamas wil.
[..]
Ik dacht dat Amerika Assad negeert in de strijd tegen ISIS of loop ik achter op dat gebied?
Kom op een betere instelling, wie weet wat er hier nog mogelijk is!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zeg het alleen.
Ik zou wel wat verandering willen eerlijk gezegd maar dat gebeurd toch niet.
Ik ging er van uit dat hij dat daadwerkelijk ook zei. Verbaasfe mij ook niks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Had het veranderd hij heeft het niet gezegd maar zoiets zou ik me nou niet echt over verbazen die amerikanen zijn helemaal gek.
Dat zijn inderdaad veel ernstigere vormen van opstand dan het de hersens inslaan van mensen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
Jep, echter komt men in Oost Oekraine op een hele andere manier in 'opstand'
We zien:
- Het opblazen van treintrails
- Het leeg halen van fabrieken
- Het oprichten van road blocks en checkpoints
etc.
Meer bewijs dan werkelijk elke paniek-kreet uit kiev de afgelopen #1 - #123 topics.quote:De economie en het dagelijkse leven daar is zwaar verstoord, terwijl in het westen alles eigenlijk in Kiev afspeelde. Daarnaast is er in het oosten niet eens gewacht op de nieuwe presidentsverkiezingen men is gelijk van het 'zwartste' scenario van 'fascisten' en 'nazi's' die kinderen komen vermoorden en joden komen vergassen uit gegaan, terwijl daar 0, noppes, niks van bewijs voor is.
Ik heb nieteens een bootje...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Koning willem alexander met zijn speedboot van 7 ton.
Vroeger kon je nog wegvaren met je bootje tegenwoordig pakt hij je met zijn speedboot.
Gast kap nou daarlijk moeten we ook nog een scootmobiel van 7 ton betalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een bootje...
Of ik pak mn fiets, hoe wil alexander op de weg raken met zn boot?
Hoe zielig ook, als de povere intellect bezittende kamer apen verdwijnen hier nemen de antiliaanse, marokkaanse en oostblok maffia de macht, met wat kleine groepjes extreem rechtsen die hier en daar falende pogingen doen om wat wijken terug te veroveren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je het Nederlandse systeem omver zou willen gooien om een of andere malle leider te installeren (die hebben we niet eens).
Achter de EU hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
Wil tot macht. Bij alle betrokken partijen. Ik sta achter de EU.
Die multiculti flauwekul is ook de ondergang van de VS geweest. Moet je niet willen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe zielig ook, als de povere intellect bezittende kamer apen verdwijnen hier nemen de antiliaanse, marokkaanse en oostblok maffia de macht, met wat kleine groepjes extreem rechtsen die hier en daar falende pogingen doen om wat wijken terug te veroveren.
Het leger hebben we ook niks aan wat daar betreft, alle opperhoofden/generaals daarvan zitten dezelfde dag nog in londen.
En de politie
Die kunnen ook niks tegen mensen die erger dan een fiets zonder licht als wapen hebben.
Dus dan krijg je ook amerikaanse en internationale mercenary bedrijven die hier en daar hun 'buisiness regio' veiligstellen. En de rest is het land zonder wet.
Of een diamante met briljanten ingelegde duwkar, kan maxima op rolschaatsen van mammoet ivoor met 100 karaats gouden veters die kar aanduwen. Willem voorin met een fles Heidsieck 1907.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gast kap nou daarlijk moeten we ook nog een scootmobiel van 7 ton betalen.
Ik vind het altijd knap dat mensen de VS de schuld geven van allerlei ingewikkelde conspiracies, terwijl de Amerikanen er meestal niet in slagen om de meest simpele problemen op te lossen en de CIA, NSA en FBI altijd zo lek als een mandje blijken te zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:36 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Rusland heeft de levering van S-300 systemen aan Damascus vorig jaar geschrapt. Ik verwacht dat als de VS met nieuwe sancties komt die beslissing herbekeken wordt, dan kan Washington z'n plannen om op eigen houtje te gaan bombarderen in Syrië vergeten.
Het is geen voetbal ploeg dombo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
Als je hem verkeerd aankijkt ga je zonder pardon een paar jaar het gevang in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Koning willem alexander met zijn speedboot van 7 ton.
Vroeger kon je nog wegvaren met je bootje tegenwoordig pakt hij je met zijn speedboot.
Dan moet je dat zien terug te draaien, maar dat gaat niet met een israelische asset als wilders gebeuren. Vooral niet met zijn achterban der oer-idioten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die multiculti flauwekul is ook de ondergang van de VS geweest. Moet je niet willen.
In zeker opzicht is het eigenlijk niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is geen voetbal ploeg dombo.
Fore!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen de VS de schuld geven van allerlei ingewikkelde conspiracies, terwijl de Amerikanen er meestal niet in slagen om de meest simpele problemen op te lossen en de CIA, NSA en FBI altijd zo lek als een mandje blijken te zijn.
Ik vond de laatste 'strategie' suggestie uit het Witte Huis wel weer interessant. Zowel IS als Assad bombarderen, omdat anders Assad te sterk gaat worden in vergelijking met IS. Amerikanen hebben geen idee wat te doen tegen alles wat er zich in de wereld afspeelt. Obama heeft al weer geroepen dat de VS zeker niet militair gaat ingrijpen in Oekraine daarna is hij ongetwijfeld weer een potje Golf gaan spelen.
Niet? Noem eens één die niet wereldvreemd was van de afgelopen 20 jaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat zei rumsfeld ook, dat ze maar wat deden en hoopten op het beste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen de VS de schuld geven van allerlei ingewikkelde conspiracies, terwijl de Amerikanen er meestal niet in slagen om de meest simpele problemen op te lossen en de CIA, NSA en FBI altijd zo lek als een mandje blijken te zijn.
Nee ik heb nog nooit belasting betaald nou ja misschien btw maar ik koop bijna nooit iets dus tsja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je hem verkeerd aankijkt ga je zonder pardon een paar jaar het gevang in.![]()
Zijn speedboot heb jij wel mooi betaalt natuurlijk, verschil moet er zijn.
In een voetbal ploeg heb je tenminste nog cohesie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In zeker opzicht is het eigenlijk niet meer dan dat.
Nog niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zeg het alleen.
Ik zou wel wat verandering willen eerlijk gezegd maar dat gebeurd toch niet.
Dat komt door teveel decennia ogen afsluiten voor de rest van de wereld en op de sofabank plempen met een zakje chips voor de soaps op tv en verder alle winkelaankooen doen bij de walmart. Ze hebben een cultuur van achterlijkheid en onwetenheid als geenander tot stand weten te brengen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vond de laatste 'strategie' suggestie uit het Witte Huis wel weer interessant. Zowel IS als Assad bombarderen, omdat anders Assad te sterk gaat worden in vergelijking met IS. Amerikanen hebben geen idee wat te doen tegen alles wat er zich in de wereld afspeelt. Obama heeft al weer geroepen dat de VS zeker niet militair gaat ingrijpen in Oekraine daarna is hij ongetwijfeld weer een potje Golf gaan spelen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gast kap nou daarlijk moeten we ook nog een scootmobiel van 7 ton betalen.
Is dat een goede fles?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Of een diamante met briljanten ingelegde duwkar, kan maxima op rolschaatsen van mammoet ivoor met 100 karaats gouden veters die kar aanduwen. Willem voorin met een fles Heidsieck 1907.
Dank u hebben we tenminste nog wat plezier eraan.quote:
Jij stemde ook voor de Europese grondwet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
google de fles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Is dat een goede fles?
Nou max doe me er maar een stuk of 10 effe uitproberen.
Hoe gaat het eigenlijk met je ivoren vibo nog steeds ruk?
Nou schat als jij hem niet wilt steek ik hem er wel effe bij me in.
Grapjasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In een voetbal ploeg heb je tenminste nog cohesie.
pro-Euers schieten als tumoren uit het plafond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef DSVM het volgende:
Jezus , wat is dit topic verneukt op een dag
pro-russen schieten weer als paddenstoelen uit de grond
Of een diamanten vliegtuig met Julio Poch als piloot, zijn toch vrienden van de familiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Of een diamante met briljanten ingelegde duwkar, kan maxima op rolschaatsen van mammoet ivoor met 100 karaats gouden veters die kar aanduwen. Willem voorin met een fles Heidsieck 1907.
Gek dat mensen pro het gebied/land/regio zijn waar ze wonenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pro-Euers schieten als tumoren uit het plafond.
Als je de belasting ervan af trekt hihi dan valt het best wel mee hoor!quote:
Waarom niet optimus prime als pilootquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of een diamanten vliegtuig met Julio Poch als piloot, zijn toch vrienden van de familie
Had ik zeker gedaan, en ben ook blij dat het simpele volk genegeerd werd in deze.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij stemde ook voor de Europese grondwet?
Oh wacht![]()
Sinds wanneer leef ik in europa, ik leef in nederland. europa is geen gebied maar een idee, en een slecht idee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gek dat mensen pro het gebied/land/regio zijn waar ze wonen
Je weet waar de deur is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Had ik zeker gedaan, en ben ook blij dat het simpele volk genegeerd werd in deze.
Heb je die special ook gekeken vandaag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of een diamanten vliegtuig met Julio Poch als piloot, zijn toch vrienden van de familie
Breng mij er een dan, als het zo goedkoop voor je is. Ik heb talenten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je de belasting ervan af trekt hihi dan valt het best wel mee hoor!
10k voor een flesje spotgoedkoop!
Omdat die geen burgers uit het vliegtuig gooit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom niet optimus prime als piloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |