Hoe vind je het dat de amerikanen nu vrolijk daar gaan bombarderen op isis terwijl ze weer gifgas gebruiken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is toch wel de post van dit topic, nu al.
twitter:NoahSneider twitterde op donderdag 28-08-2014 om 23:49:27Putin plan: assert power,prevent rebel defeat,wait for #Ukraine to implode &/or concede... my latest in @TheEconomist http://t.co/ydF5e5Hdol reageer retweet
Amerikanen en Russen mogen elkaar sinds de dag dat Berlijn viel in WO2 niet. Amerika mag Rusland niet, omdat ze in hun ogen half Europa hadden ingepikt onder het communisme en Rusland mag Amerika niet, omdat die met Churchill geen tweede front wilde openen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, het gaat om het deeltje rusland.
Ik heb hier al vaak een link gepost naar artikelen die dit ontkrachten. Oekraine was failliet en Yanukovich bleek net zo corrupt en crimineel als zijn voorgangers. Hij ging naar Putin om te bedelen voor meer geld en die gaf niet thuis. Toen ging hij naar de EU en die had er wel oren naar, maar dan moest Oekraine zich aan bepaalde regels houden wat betreft de handel. Putin draaide toen en wilde Oekraine wel hulp geven, maar het volk had geen vertrouwen meer in de regering Yanukovich.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wanneer snappen de mensen in het Westen dit nu eens een keer?
Yup coup was het maar de usa vond dit best toen democratisch in de krim werd gestemd was het een russische invasie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wanneer snappen de mensen in het Westen dit nu eens een keer?
Een democratisch gekozen regering afzetten, gewoon een coup.
Mede mogelijk gemaakt door de "democratische" regeringen van het Westen, schei toch uit, het zijn gewoon een stelletje ophitsers en scheinheiligen.![]()
De coup ging niet in op eerdere afspraken die oekraine en rusland over de krim hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onderdeel van een soeverein land en gewoon erkend door Rusland als zodanig.
Ze zijn hard ingegaan tegen de eerdere afspraken die Oekraïne en Rusland over de Krim hebben gemaakt.
Maar goed, blijf annexeren maar goedpraten, je ware aard komt weer boven....
Hij is ook goudeerlijk die man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef mig72 het volgende:
Misschien vergeten jullie bevooroordeelden dat juist Poetin helemaal geen conflict wilde in Oekraine:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ren-in-oekraine.html
Waar wil je heen eigenlijk? Dat is sowieso geen een enkele politicus ter wereld. Of houd je Poetin aan andere standaarden?quote:
Inderdaad obama dan working with the syrian government isn't bad they really changed over the past few monthsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waar wil je heen eigenlijk? Dat is sowieso geen een enkele politicus ter wereld. Of houd je Poetin aan andere standaarden?
Waar zijn goddomme nou de bewijzen dat Poetin de oost oekraine zou 'bewapenen, dan wel zelf militaire steun geeft? Enige wat Rusland doet is humanitaire convooien proberen door te krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Amerikanen en Russen mogen elkaar sinds de dag dat Berlijn viel in WO2 niet. Amerika mag Rusland niet, omdat ze in hun ogen half Europa hadden ingepikt onder het communisme en Rusland mag Amerika niet, omdat die met Churchill geen tweede front wilde openen.
Kijk, ik ga het corrupte zooitje in Kiev niet goed praten. Je moet wel heel naief zijn om niet door te hebben dat 'iedereen' die politiek bezig is in dat land een dubbele agenda lijkt te hebben. Ze slaan elkaar niet voor niets knock-out in de Rada. Het feit is echter dat Putin door zijn tanks aan de grens te parkeren en de seperatisten wat afdankertjes toe te spelen ook niets heeft gedaan om de situatie te de-escaleren of te verbeteren.
Noem mij ook maar één enkele gezetelde van het HUIDIGE kiev dat niet een huis van goud heeft.quote:[..]
Ik heb hier al vaak een link gepost naar artikelen die dit ontkrachten. Oekraine was failliet en Yanukovich bleek net zo corrupt en crimineel als zijn voorgangers. Hij ging naar Putin om te bedelen voor meer geld en die gaf niet thuis. Toen ging hij naar de EU en die had er wel oren naar, maar dan moest Oekraine zich aan bepaalde regels houden wat betreft de handel. Putin draaide toen en wilde Oekraine wel hulp geven, maar het volk had geen vertrouwen meer in de regering Yanukovich.
Als Yanukovich niet zo'n faalbaas was geweest dan had Oekraine een paar boe-roepers gehad, zoals in ieder land, maar geen grote opstand in eerst het westen en vervolgens het oosten.
Terecht toch dat de bevolking daartegen in opstand komt? Niet voor niets zijn veel Oekrainers ook heel teleurgesteld in hun nieuwe regering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Noem mij ook maar één enkele gezetelde van het HUIDIGE kiev dat niet een huis van goud heeft.
Ach ja, toen Rusland zich aan de afspraken hield wat betreft aantallen soldaten op de basis(sen) op de Krim werd dat een invasie genoemd door Kiev.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onderdeel van een soeverein land en gewoon erkend door Rusland als zodanig.
Ze zijn hard ingegaan tegen de eerdere afspraken die Oekraïne en Rusland over de Krim hebben gemaakt.
Maar goed, blijf annexeren maar goedpraten, je ware aard komt weer boven....
Obama heeft de daadkracht en lef van een zwangere huispoes met een tiran voor een huisbaas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad obama dan working with the syrian government isn't bad they really changed over the past few months
Ok dan is het ook terecht dat het oost oekrainse volk in opstand komt. Zijn we klaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Terecht toch dat de bevolking daartegen in opstand komt? Niet voor niets zijn veel Oekrainers ook heel teleurgesteld in hun nieuwe regering.
Juist, het is allemaal zo doorzichtig..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Yup coup was het maar de usa vond dit best toen democratisch in de krim werd gestemd was het een russische invasie.
Het is gewoon grappig dat je gelooft dat Putin geen conflict wil met Oekraïne. Dat is hetzelfde als Israël dat geen conflict met Gaza/hamas wil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waar wil je heen eigenlijk? Dat is sowieso geen een enkele politicus ter wereld. Of houd je Poetin aan andere standaarden?
Ik dacht dat Amerika Assad negeert in de strijd tegen ISIS of loop ik achter op dat gebied?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad obama dan working with the syrian government isn't bad they really changed over the past few months
Heb mijn reactie veranderdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat je gelooft dat Putin geen conflict wil met Oekraïne. Dat is hetzelfde als Israël dat geen conflict met Gaza/hamas wil.
[..]
Ik dacht dat Amerika Assad negeert in de strijd tegen ISIS of loop ik achter op dat gebied?
Wij hebben de ballen niet om tegen onze regering in opstand te komen en laten ons maar alles overkomen en aannaaien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Nintex het volgende:
[..]
Terecht toch dat de bevolking daartegen in opstand komt? Niet voor niets zijn veel Oekrainers ook heel teleurgesteld in hun nieuwe regering.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok dan is het ook terecht dat het oost oekrainse volk in opstand komt. Zijn we klaar.
Jep, echter komt men in Oost Oekraine op een hele andere manier in 'opstand'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok dan is het ook terecht dat het oost oekrainse volk in opstand komt. Zijn we klaar.
Blind van emotie, gevoed door een media offensief pretty much.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Juist, het is allemaal zo doorzichtig..
Ik zie het, jij ziet het, maar sommige mensen zijn blind van haat, gevoed door de media-propaganda.
Ik zal morgen mn eigen huis ook even in puin slaan hey.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:31 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat je gelooft dat Putin geen conflict wil met Oekraïne. Dat is hetzelfde als Israël dat geen conflict met Gaza/hamas wil.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |