SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Gelukkig kun je koekjes kopen bij de subwayquote:
quote:
quote:
quote:
hiervan worden toch potloden gemaaktquote:
Ik heb 900 gram besteldquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb 900 gram besteld
koste wel 60 euro. Maar ik geef het anders toch niet uit.
En het was bijna 20 euro goedkoper dan losse zakjes van 25 gram bij de Albert Heijn te blijven kopen.
haha fattyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb 900 gram besteld
En het was bijna 20 euro goedkoper dan losse zakjes van 25 gram bij de Albert Heijn te blijven kopen.
haha je hebt zeker veel te schrijvenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb 900 gram besteld
quote:
Goed idee, thanks!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:49 schreef Roburtt het volgende:
Zit ik dus op een mail te wachten en druk in outlook steeds op deze map vernieuwen, zit ik in de verkeerde map en had ik die mail al 10 min
Staken en niet gaan #opgelostquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:51 schreef d4v1d het volgende:
Meh. Krijg ik opeens een mailtje dat mijn school a.s. dinsdag begint wtf man
Er werd eerder echt 9 september gezegd
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga dit weekend proberen zelf imitatie kfc te maken![]()
Zes dagen werken in de weekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef d4v1d het volgende:
Ik werk ook nog gewoon 6 dagen die week
Oh ik dacht gewoon de volle 8u per dagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:54 schreef d4v1d het volgende:
Maar het zijn allemaal korte shifts van max. 4 uur
Er is niet altijd werk he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik veel wil werken.
3 uurtjes deze werk ingeroosterd[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Je gaat krantenwijkje uitbesteden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:58 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil iemand inhuren die mijn werk doet en dan betaal ik hem 1,50 minder dan dat ik krijg en dat heeft die gene werk en krijg ik gratis geld
ben geen 12 meer :Squote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je gaat krantenwijkje uitbesteden?
Ik heb wel gelukkig 2 mensen kunnen overnemenquote:
en dan heb je alsnog maar 3 uurtjes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel gelukkig 2 mensen kunnen overnemen
Nee, 9quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
en dan heb je alsnog maar 3 uurtjes?
dan maar gamen en dingen kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Week*quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan maar gamen en dingen kopen
wacht wat, deze werk?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:30 schreef Maringo het volgende:
Godverdomme ik krijg honger van dit topic!
Goed gehandeldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
KutplaatjesNu is mijn vriezer leeg en mijn buik vol
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
KutplaatjesNu is mijn vriezer leeg en mijn buik vol
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik er niet lekker uitzien. Ik pleit voor een extra en daarmee vervangend gerecht.
Lijkt op varkensvleesquote:
Het is chicken teriyakiquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Hier krijg ik het wel een beetje warm van.
Lastige vraag. Ik vind heel veel lekker. Al ben ik toch wel van de gerechten met veel smaak en dan mag het best flink pittig zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wat is favoriete gerecht?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Spaghetti voor SV
Lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Spaghetti voor SV
Samequote:
Ging bij mijn ouders eten, spaghetti.. en 3 bakjes mee naar huisquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag heb ik het ook gehad en morgen ook weer, lang leven koken voor 3 dagen
Chips, hamburgers, friet, kipsate, shoarma, kebab, macaroni, ijs, banaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
bedankt nu heb ik weer zin in eten.
Ik ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik noem het nog steeds een negerzoen.
Is echt lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik heb er nog nooit een gehad.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien kan LB mij helpen om die van mijn bucketlist te halen
Al een hele tijd niet naar de Maccie geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nu een triple cheeseburger van de mc donalds. of een long chicken van de burger king
Grande bigmac, grote friet, 2x mac saus, grote regular cola, 2 mcflurry m&mquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil nu een triple cheeseburger van de mc donalds. of een long chicken van de burger king
applequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grande bigmac, grote friet, 2x mac saus, grote regular cola, 2 mcflurry m&m
Zoveel lekker eten gepost en dan kom jij met smerige fastfood aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel lekker eten gepost en dan kom jij met smerige fastfood aan
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]suck it FL i made a funny
Dat stiekem best lekker isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel lekker eten gepost en dan kom jij met smerige fastfood aan
Long chicken met kaasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Maar natuurlijk mijn beste geo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helemaal nietik mag best zeggen dat ik nog nooit met een donkere dame heb gezoend.
Overigens ook nog nooit meet een aziatische dame.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn beste geo.
ik ook niet echt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg hier trouwens totaal geen honger van
Ik op het moment ook niet. Maar ik heb wel zin in een ijsje die ik zo ga pakken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Laatst pas ontdekt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet. Maar ik heb wel zin in een ijsje die ik zo ga pakken.
[ afbeelding ]
Heb deze ontdekt in de supermarktdat is niet goed haha
Ik ook niet. Fastfood kan ik extreem makkelijk volledig links laten liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja in de winkel, dat ze er lagen.. niet dat ik zen u pas leer kennenquote:
Hmm nee. Maar vanille ijs met een paar aarbeien en appelmoes zou nog best goed kunnen makenquote:
Nu pas?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet. Maar ik heb wel zin in een ijsje die ik zo ga pakken.
[ afbeelding ]
Heb deze ontdekt in de supermarktdat is niet goed haha
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Fastfood kan ik extreem makkelijk volledig links laten liggen.
Suitsquote:
Nog nooit spareribs gegeten van een supermarkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik pak altijd de diepvries spareribs van de jumbo.. die zijn echt verrassend goed
Wie zegt dat mijn avond goed is? Denk jij dat je alles over mij weet?quote:
Is je avond goed?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn avond goed is? Denk jij dat je alles over mij weet?Beter vraag je eerst hoe het met mij gaat ipv zulke voorbarige conclusies trekken..
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn avond goed is? Denk jij dat je alles over mij weet?Beter vraag je eerst hoe het met mij gaat ipv zulke voorbarige conclusies trekken..
Aldi: weinig vlees, oke marinadequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog nooit spareribs gegeten van een supermarkt.
Goedenavond is een groet en wens: Ik wens jullie een goede avond.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik nooit op gehad eigenlijk.... wel die van de versafdeling van de Jumbo, die zijn ook erg lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik pak altijd de diepvries spareribs van de jumbo.. die zijn echt verrassend goed
FOK!ker.. hellooooooquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goedenavond is een groet en wens: Ik wens jullie een goede avond.
Ben je wereldvreemd ofzo?
Dat geloof ik jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die heb ik nooit op gehad eigenlijk.... wel die van de versafdeling van de Jumbo, die zijn ook erg lekker
Ook welquote:
Werken, naar de film gaan en verder niets. Jij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niceleuke plannen voor het weekend?
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
Hier heb je een restaurant 15 euro onbeperkt spareribs eten
Welke film dan.. en wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werken, naar de film gaan en verder niets. Jij?
Guardians of Galaxy, ben echt benieuwd. Caissere bij de AH, niet zo bijzonderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke film dan.. en wat voor werk doe je?
Ik ga naar de kroeg en foto'tjes maken
Oh daar heb ik veel goede dingen over gehoord, denk dat ik wacht tot hij te downloaden isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Guardians of Galaxy, ben echt benieuwd. Caissere bij de AH, niet zo bijzonder
Nice![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Net een boterham rijkelijk kunnen beleggen. Mijn dank gaat uit naar LB en haar eindeloze inzet omtrent eten posten
Even inloggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
welke server zit je trouwens op GW2?
Dat zei je inderdaad nadat ik "I AM GROOT" postte laatstquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh daar heb ik veel goede dingen over gehoord, denk dat ik wacht tot hij te downloaden is
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zei je inderdaad nadat ik "I AM GROOT" postte laatst
Far Shiverspear.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
welke server zit je trouwens op GW2?
Doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Javal soms in herhaling. Al heb ik nog wel een bioscoop bon van 10euro liggen dus wie weet, maar dan moet ik denk ik vrij snel wezen
Echt?quote:
Ik heb een studiowoning.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb geen eens een tv op mijn slaapkamere
Ah okequote:
ik heb liever een slaapkamer met geen tv. Sowieso als ik ga verhuizen weet niet wanneer wil ik een slaapkamer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah oke, moet zeggen dat ik het ook wel relaxt vind soms.. naar bed gaan = slapen of alleen ff spelletje doen op mn telefoon..
Ja, aparte slaapkamer is fijner vooral als je bezoek hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik heb liever een slaapkamer met geen tv. Sowieso als ik ga verhuizen weet niet wanneer wil ik een slaapkamer.
Jij ook ja? We zitten echt op die server hoor. Om en nabij level 17 nu.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt?zag je niet op m'n map
ja daaromquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, aparte slaapkamer is fijner vooral als je bezoek hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook ja? We zitten echt op die server hoor. Om en nabij level 17 nu.
Tss.. echt geen leven.quote:
I know rightquote:
Was getekend,quote:
Ik zat net voor het eerst in 5 jaar weer op Runescapequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was getekend,
De man die vol trots vertelde anderhalf jaar al niet gewerkt te hebben
Al stelt het mij inderdaad teleur dat LB geeneens level 80 is.
Zullen we naar de Wildy gaan? :$quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat net voor het eerst in 5 jaar weer op Runescape
gvd die afroquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk maar trouwens. Niet dat het bewijsmateriaal nodig had maar het is toch een seconde werk
[ afbeelding ]
Durf ik niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zullen we naar de Wildy gaan? :$
B-b-b-bob Ross, ben jij dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk maar trouwens. Niet dat het bewijsmateriaal nodig had maar het is toch een seconde werk
[ afbeelding ]
ik wist dat zoiets als dit ging komen van jouquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
random afrikaanse zinnetjes #FL2014
quote:
Soulmates wellicht, neuken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik wist dat zoiets als dit ging komen van jou![]()
semi hipsterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is een rapper, producer en acteur in een. maar ken hem van zijn muziek enz
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je al genoeg van inderdaad
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
he badschaap, ikwil met je in bad.. hela hela ho
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef badschaap het volgende:
lage streek van iemand van wie ik dacht dat hij mijn maatje was.. Hij weet dat ik met een meisje wil gaan date, gaat hij er snel mee daten![]()
en dat is niet de eerste keer dat hij dat doet![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef badschaap het volgende:
lage streek van iemand van wie ik dacht dat hij mijn maatje was.. Hij weet dat ik met een meisje wil gaan date, gaat hij er snel mee daten![]()
en dat is niet de eerste keer dat hij dat doet![]()
ik pak wel het vriendinnetje van het meisje in kwestiequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
punch to the liver or kick to the nuts is mijn advies
Dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik pak wel het vriendinnetje van het meisje in kwestie![]()
en ik trap m in zn ballen
Vinden rechters ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
of ik snij zijn remleidingen door, ook leuk
zozo stoute jongen. erna zeker zijn ma krikken ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
of ik snij zijn remleidingen door, ook leuk
bahquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zozo stoute jongen. erna zeker zijn ma krikken ?
ja in haar oogquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar raak je hem pas hard mee (en haar)
quote:
Davequote:
Appelon?quote:
quote:
Is dat een kruising tussen een marmot en een varken? Dat moet een boeiende bevruchting zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:39 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)47346&type=2&theater
omg
Heb je misschien dit ingevoerd op je toetsenbord?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef Snowbells het volgende:
Lijkt wel alsof het font op fok is veranderd
ik ga zondag definitief weer naar huis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel zowat elke dag tot half 4![]()
Schijnbaar heb ik er geluk mee.
Typisch dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga zondag definitief weer naar huis.
Als je in de buurt bent binnenkort kun je je zonnebril ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |