Die app spoort gewoon niet. Soms reset dat ding op de een of andere manier gewoon of loggen mensen op een andere locatie in en dan komen ze weer voorbij.quote:Op maandag 1 september 2014 13:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wel apart dat dat echt aldoor dezelfde 5 gasten zijn waarvan er 2 niet eens in mijn buurt wonen maar wel telkens andere foto's hebben
Dit klinkt eigenlijk nog wel het plausibelst.quote:Op maandag 1 september 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die maken niet steeds een nieuw account aan hoor
Ze komen steeds opnieuw binnen jouw zoekgebied, zodat ze opnieuw aan je worden gepresenteerd...
Ik krijg vaak ook dezelfde vrouwen op mijn scherm, maar ze hebben niets aan hun profiel veranderd.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb geen tinder meer nodig, ik heb thefapenning.
Heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef SiIk het volgende:
Heb een match die direct is op seksueel gebied enzo, maar dan weer niet zo direct dat ik em meteen blokkeer.
Ik word hier verlegen van
Het werkt blijkbaar, je bent geboeidquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef SiIk het volgende:
Heb een match die direct is op seksueel gebied enzo, maar dan weer niet zo direct dat ik em meteen blokkeer.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef SiIk het volgende:
Heb een match die direct is op seksueel gebied enzo, maar dan Is hij wel zo lekker dat ik em niet meteen blokkeer.
Beetje vertellen wat ie leuk vind enzo, maar dan zonder 'hmmm, ik wil je voeten likken mmmmm' verhalenquote:
Haha. Naah, niet m'n knapste match ofzo. Maar wel een leukje anders waren we geen match natuurlijk.quote:
Ik vond die voetenlikker wel grappig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje vertellen wat ie leuk vind enzo, maar dan zonder 'hmmm, ik wil je voeten likken mmmmm' verhalen
En over wat ie al heeft gescoord via tinder en of het leuk was enzo
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond die voetenlikker wel grappig.
Er is nu een user die hmmmmm heet en ik moet iedere keer aan dat verhaal denken als ik hem zie posten.
Dat zijn de beste matches.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje vertellen wat ie leuk vind enzo, maar dan zonder 'hmmm, ik wil je voeten likken mmmmm' verhalen
En over wat ie al heeft gescoord via tinder en of het leuk was enzo
[..]
Haha. Naah, niet m'n knapste match ofzo. Maar wel een leukje anders waren we geen match natuurlijk.
For the lulz?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik date niet meer. Tinder laat ik nog even staan.
In luv?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik date niet meer. Tinder laat ik nog even staan.
Beter dan andersom.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef Keukendrol het volgende:
40 matches in 4 dagen? Is dat normaal?
Ander soort lulz.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij date niet meer zegt hij net dus geen lulz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |