Ik gebruik geen tinder (meer). Ik moet het van mijn looks hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
manmanman. Werkt dit op tinder voor jou?
oke yats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gebruik geen tinder (meer). Ik moet het van mijn looks hebben
Eh wat?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon lekker chicks met een vriend aanduwen?
Oké yats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gebruik geen tinder (meer). Ik moet het van mijn looks hebben
Herken het sarcasmequote:
Beter dan te snel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Traag, zoals altijd KM, zoals altijd.
Beter dan te snelquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Beter dan binnen een paar minuten. Sommige dingen moet je de tijd voor nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Al die wijsheden hier. Weet wanneer je moet stoppen heb ik altijd als devies.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Beter dan binnen een paar minuten. Sommige dingen moet je de tijd voor nemen.
Hier is die ook flink aan het laden af en toe, volgens mij is die app niet helemaal 100% meerquote:
Wat is daar mis mee? Paar minuten erop en dan snel slapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Beter dan binnen een paar minuten. Sommige dingen moet je de tijd voor nemen.
Tja, ieder zijn ding. Ik doe het liever wat uitgebreider en vaker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Paar minuten erop en dan snel slapen
Kan geen kwaad wat goede genen te verspreiden aldaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef Jhovall het volgende:
En toen besloot ik geen aids te willen, en hoewel haar borsten mooi waren ik toch echt niet op negers viel, en ik liever ook niet vast zat aan een vrouw in Afrika :x.
Don't put your dick in crazy.quote:Op maandag 1 september 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan geen kwaad wat goede genen te verspreiden aldaar![]()
Ik had paar dagen terug dat match verdween. Oke geblokkeerd raar want was gewoon gesprek. Zie ik nu dat ik een fb berichtje van haar heb
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:54 schreef Jhovall het volgende:
Hier mijn "tinder" avonturen uit zuidelijk Afrika dus (dus geen dieren foto's voor jullie). Ik heb nu twee keer wifi gehad en niemand gebruikt hier tinder. Ik heb wel een huwelijksaanzoek gehad van een random negerin in eoa fukking 'supermarkt'.
Hoogtepunt en echt te bizar: ik kwam dus in eoa niet toeristisch zulu dorpje met min gids in the middle of nowhere, waar ze eigenlijk nog geen weg naartoe hadden en waar ze net bezig waren met een dorpsfeest. Ze waren vet vereerd dat ik als blanke helemaal naar hun feest kwam, en er zaten constant kleine kindjes aan mij die waarschijnlijk nog nooit een blank persoon hadden gezien. Ze gingen dus mij in een hut stoppen, een koe slachten voor de hut en die aan mij voeren. En tijdens het eten zaten twee vaders in gebrekkig Engels hun dochters aan te prijzen (plusminus 20 jaar, incluis blote borsten), dat ze later goede vrouwen zouden worden etc. :'her make very good wife'. Op een gegeven moment probeerde ik maar een gesprek met een van die meisje aan te knopen, wat niet echt lukte, waarop de overige 5 mensen de hut verlieten.
En toen besloot ik geen aids te willen, en hoewel haar borsten mooi waren ik toch echt niet op negers viel, en ik liever ook niet vast zat aan een vrouw in Afrika :x.
Die maken niet steeds een nieuw account aan hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik word zo ziek van 4 a 5 vaste gasten die een aantal keer per dag hun tinder opnieuw aanmaken
Ik ga altijd op verschillende momenten van de dag even 5 minuutjes door tinder schuiven en ik kom ze minstens 1x per dag aldoor tegen. Een vriendin en ik zijn gewoon begonnen met rapporteren
Komen jullie dit ook wel eens tegen?
wel apart dat dat echt aldoor dezelfde 5 gasten zijn waarvan er 2 niet eens in mijn buurt wonen maar wel telkens andere foto's hebbenquote:Op maandag 1 september 2014 01:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die maken niet steeds een nieuw account aan hoor
Ze komen steeds opnieuw binnen jouw zoekgebied, zodat ze opnieuw aan je worden gepresenteerd...
Ik krijg vaak ook dezelfde vrouwen op mijn scherm, maar ze hebben niets aan hun profiel veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |