Dus voordat je de foto daadwerkelijk plaatst, krijg je de optie "alleen ik"?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:06 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Precies zo? Lukt mij wel in elk geval.
Ja, dit dus. Maar dan nog, wat is er zo erg aan een foto van jezelf op FB te plaatsen?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dus voordat je de foto daadwerkelijk plaatst, krijg je de optie "alleen ik"?
Niet veel opzich, maar aangezien ik bijna nooit foto's plaats op Facebook, doe ik het liever niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Maar dan nog, wat is er zo erg aan een foto van jezelf op FB te plaatsen?
Ah oke. Ik had een foto uit de sportschool, die plaats ik ook liever niet op FB.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Niet veel opzich, maar aangezien ik bijna nooit foto's plaats op Facebook, doe ik het liever niet.
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah oke. Ik had een foto uit de sportschool, die plaats ik ook liever niet op FB.
Jaquote:Op donderdag 4 september 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Werkt dat dan, je abs showen op tinder?
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Redactie Frontpage'
Trouwen?
En anders je zondagochtend baard of je gespierde bovenarmquote:Op donderdag 4 september 2014 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
Werkt dat dan, je abs showen op tinder?
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast Kutmanager...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:02 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij heeft iemand mij geprobeerd te catfishen. Wilde afspreken en alles, bleek op whatsapp opeens anders te heten
En heeft geen Facebook
Veel dank, ik zal het toevoegen aan mijn 'Tinder 101' lijstjequote:Op donderdag 4 september 2014 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
En anders je zondagochtend baard of je gespierde bovenarm
quote:Op donderdag 4 september 2014 23:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ok [ afbeelding ]FacepalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet eens grappig.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee kutmanager HUEHUEHUE
Ok sorry.
Gewoon zo toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:47 schreef artelligence het volgende:
Abs showen werkt? Even foto van 10 jaar terug zoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |