Heb ik niet meegemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik heb tinder nu precies een jaar en vorig jaar was het nog niet zo bekend onder het 'normale henk en ingrid volk' dat waren de tijden man, bijna alleen maar 8/10
je bent ook nog jongquote:Op donderdag 4 september 2014 22:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb ik niet meegemaakt.
ja, wat zeg ik dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik was te jong op het moment dat het geweldig was.
Belgie hadden ze wat later internet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
Toen ik er mee begon had ik binnen 5 km niet eens een kandidaat met mijn instellingen
Nouja maakte verder niet uit... toen het wel bekend werd was het nog steeds niks hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Belgie hadden ze wat later internet.
Sta eens wat positiever in het leven manquote:Op donderdag 4 september 2014 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja maakte verder niet uit... toen het wel bekend werd was het nog steeds niks hoor![]()
![]()
![]()
Ik ben superpositief jaquote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sta eens wat positiever in het leven manik krijg gewoon een minderwaardigheid complex van jouw posts
je bent nog steeds jong?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mijn leeftijd maakt nu toch niets uit?
Een stuk volwassener dan dat jij bent.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bent nog steeds jong?
jahoor lieverdquote:Op donderdag 4 september 2014 22:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een stuk volwassener dan dat jij bent.
Prima, wanneer schikt jequote:Op donderdag 4 september 2014 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Redactie Frontpage'
Trouwen?
Ik heb ook geen Facebook. Ik kan mij daar geen enkele nuttige functie voor bedenkenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:02 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij heeft iemand mij geprobeerd te catfishen. Wilde afspreken en alles, bleek op whatsapp opeens anders te heten
En heeft geen Facebook
Weet iemand hoe je dit doet met een Iphone?quote:Q: Kan ik een foto op Tinder zetten zonder dat iemand die op Facebook ziet?
A: Ja. Upload hem via je telefoon naar Facebook en selecteer bij wie je foto mag zien “Alleen ik”. Op Tinder zie je hem dan staan tussen mobile uploads.
Precies zo? Lukt mij wel in elk geval.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Weet iemand hoe je dit doet met een Iphone?
Niet gewoon een verkeerd nummer?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:02 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij heeft iemand mij geprobeerd te catfishen. Wilde afspreken en alles, bleek op whatsapp opeens anders te heten
En heeft geen Facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |