Ja gisteren 11 geworden.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef Kutmanager het volgende:
wickedmen jij was toch nog minderjarig? Oprechte vraag.
Doe even normaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou nou niet zo denigrerend over jezelf.
Jezelf vergelijken met Dima is wel heel laag.
Doe even normaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh het stereotype Dima zonder matches in Tinder topic gespot.
Ik heb anders spange matches op hot or not hoor. Eentje heeft zelfs een rating van 8.7, mijn hoogste match ooit.quote:
Ik deed niet eens watquote:Op donderdag 4 september 2014 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Kinderen en UF, gedraag jullie eens een beetje.
Gefeliciteerd, de kaart heb ik net op de bus gedaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb anders spange matches op hot or not hoor. Eentje heeft zelfs een rating van 8.7, mijn hoogste match ooit.
Oh?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een compliment. I don't know.
Altijd uiteraardquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een compliment. I don't know.
Allemaal labiele chicks op hotornot. Die met een hoog cijfer zien er trouwens vrijwel altijd ordinair uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb anders spange matches op hot or not hoor. Eentje heeft zelfs een rating van 8.7, mijn hoogste match ooit.
Dit inderdaad. Hot or not/badoo zit vol plebquote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Allemaal labiele chicks op hotornot. Die met een hoog cijfer zien er trouwens vrijwel altijd ordinair uit.
Waarschijnlijk een realistische afspiegeling van de maatschappij. Ik denk dat tinder ingaat op persoonlijke voorkeur of gewoon geen plebs voorstelt.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hot or not/badoo zit vol pleb
Nou ik heb tinder nu precies een jaar en vorig jaar was het nog niet zo bekend onder het 'normale henk en ingrid volk' dat waren de tijden man, bijna alleen maar 8/10quote:Op donderdag 4 september 2014 22:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een realistische afspiegeling van de maatschappij. Ik denk dat tinder ingaat op persoonlijke voorkeur of gewoon geen plebs voorstelt.
Ja alleen maar studenten toen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou ik heb tinder nu precies een jaar en vorig jaar was het nog niet zo bekend onder het 'normale henk en ingrid volk' dat waren de tijden man, bijna alleen maar 8/10
Nu hebben alle huisvrouwen het inderdaad uitgevondenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja alleen maar studenten toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |