Nouja valt op het oog wel mee, maar is echt al een hele tijd niet gewassenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:31 schreef Murdera het volgende:
Beetje vuil?gaan we eens een stukje rijden dam. Daarna birrtje drinken en ben ik je wingman
weet nou niet of ie het over wijven of je waggie hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja valt op het oog wel mee, maar is echt al een hele tijd niet gewassen![]()
Ook niet zo'n zin meer in eigenlijk. Verloren zaak, de volgende dag zit er alweer stof op.
Allebeiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet nou niet of ie het over wijven of je waggie hebt
ken wel een leuke chick voor jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet relevant, ze moet me toch niet.
Generaliseren is niet erg tof hè. Genoeg vrouwen die hier ook posten. Het ligt niet aan ons. Dat zul je vast ook niet bedoeld hebben, maar het komt wel vervelend over.quote:
bitchesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Generaliseren is niet erg tof hè. Genoeg vrouwen die hier ook posten. Het ligt niet aan ons. Dat zul je vast ook niet bedoeld hebben, maar het komt wel vervelend over.
Ik hoop dat je je snel beter voelt.
One luvv <3quote:
Hij loopt moeilijk, niet mank, maar gewoon alsof die onwijs moe is. Voorzichtig. En ik mag niet aan zijn buik zitten. Dus ik vertrouw het niet. Maakt me nerveus als er iets met mijn kleine boefjes is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ziek?
De mijne ook, maar voor jaarlijkse controle en inenting. Not looking forward to it.
Dat zou mij ook aardig nerveus maken. Al genoeg shit meegemaakt met zieke katten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij loopt moeilijk, niet mank, maar gewoon alsof die onwijs moe is. Voorzichtig. En ik mag niet aan zijn buik zitten. Dus ik vertrouw het niet. Maakt me nerveus als er iets met mijn kleine boefjes is.
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:12 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, goed geslapen hier.
Succes met de kat Myra.
Dat kan je! Werknemer van de maand titel komt zo steeds dichterbijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:55 schreef Giertje het volgende:
ik kom aan op mijn werk vanmorgen belt mijn collega ziek op
dus nu mag ik de hele ochtend in mijn eentje receptie draaien
oow ja het is prima te doen heb het wel vaker gedaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan je! Werknemer van de maand titel komt zo steeds dichterbij
Werkse!
Beter dan een slapende lulquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter dan dat iemand op je lul in slaap valt.
Same. Zei gister nog zo leuk dat ik me bijna al mijn dromen herinner, vannacht was het een nachtmerrie.quote:
Dat is niets nee. Ook hier kut geslapen overigens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beter dan een slapende lul
neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
Ben ik de enige die dan goed geslapen heeft?
Dacht al, ben ik weer de lone wolfquote:
Wat staat er in de tekst?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
Aparte vacature. Beheerder van een prostitutiepand.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
Tof toch. Mijn beste vriendin heeft een seksclub gehad. Liep heel goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
Ik heb erop gesolliciteerd, ik kreeg hem ook in de mail gister.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
Ik denk het.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
Ben ik de enige die dan goed geslapen heeft?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
zeg datquote:
zit al de hele dag op mijn werk achter de receptie en er is gewoon weinig te doen hierquote:
Niks voor mij. En je moet minimaal 30 zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof toch. Mijn beste vriendin heeft een seksclub gehad. Liep heel goed.
Serieus. Oké dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks voor mij. En je moet minimaal 30 zijn.
Lijkt mij wel grappig om te doen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks voor mij. En je moet minimaal 30 zijn.
Ja, pimp zijn zie je wel zitten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig om te doen eigenlijk.
Natuurlijk. Living the dream.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Living the dream.
Word ik ook eindelijk serieus genomen in de rapscène.
Het is maar wat je dromen inhoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
en e dan allemaal testen voor je ze aan neemt zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat nou weer?quote:
Een positie van macht waarbij geld binnenstroomt zonder dat ik zelf iets hoef te doen? Primaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar wat je dromen inhouden
whehe, je zei word genomen.
Gadverdamme nee. Ik ga toch geen hoeren neukenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
en e dan allemaal testen voor je ze aan neemt zeker
Ik moest gewoon lachen om je reactie.quote:
Komt toch wel wat bij kijken hoor, zakendoen met de Oost-Europese Maffia, gemeente ambtenaren omkopen, selectieprocedures voor nieuwe "medewerkers", lastige toeristen wegjagen, etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een positie van macht waarbij geld binnenstroomt zonder dat ik zelf iets hoef te doen? Prima
Vandaar mijn sollicitatie natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms ben ik wel grappig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen om je reactie.
Ja, je moet de hoertjes ook kopen natuurlijk. Maar ik ben Joods genoeg om de beste deals te vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:10 schreef STING het volgende:
[..]
Komt toch wel wat bij kijken hoor, zakendoen met de Oost-Europese Maffia, gemeente ambtenaren omkopen, selectieprocedures voor nieuwe "medewerkers", lastig toeristen wegjagen, etc.
Wanneer drop je je volgende album dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar mijn sollicitatie natuurlijk
Ik moet wachten tot ik voor de eerste keer neergeschoten ben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms ben ik wel grappig.
[..]
Ja, je moet de hoertjes ook kopen natuurlijk. Maar ik ben Joods genoeg om de beste deals te vinden.
[..]
Wanneer drop je je volgende album dan?
Is dat niet te regelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot ik voor de eerste keer neergeschoten ben.
De driveby zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga het gelijk regelen.
Ik bedoelde, kan je dat zelf niet regelen? Gewoon bevriend iemand, en dan mikken op je bil (of iets minder belangrijks)quote:
Maar ik ben best gesteld op mijn billen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde, kan je dat zelf niet regelen? Gewoon bevriend iemand, en dan mikken op je bil (of iets minder belangrijks)
En dan natuurlijk wel er een mooi verhaal van maken, beetje blingbling kopen, gaar plaatje uitbrengen, hoerenhuis runnen en je hebt een nr 1 hit denk ik.
Nja, zoals ik al zei, iets anders. Mja cruciale organen zou ik vermijden (dus wel iemand regelen die kan mikken).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik ben best gesteld op mijn billen.
Het klinkt als McDonalds.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al het lekkere eten op?
Of is staat deze volgorde voor iets anders?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al het lekkere eten op?
Hij hoopte op iets lekkers maar moest iets zuurs verwerken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al het lekkere eten op?
Ik zal een advertentie zetten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, zoals ik al zei, iets anders. Mja cruciale organen zou ik vermijden (dus wel iemand regelen die kan mikken).
Onduidelijke communicatie dit, dat kost jequote:
Ja, dat is ook een goede gok.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij hoopte op iets lekkers maar moest iets zuurs verwerken.
Gewoon in je mooie shirt langs de arena lopen met een bord met een 'passende' tekst, en dan maar hopen dat het goedkomt? Dan is het iig gratis.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij hoopte op iets lekkers maar moest iets zuurs verwerken.
Past toch niet bij je celibaatleef. Al die seks om je heen. Je loopt al te huilen als er over seks gepraat wordt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig om te doen eigenlijk.
Was ze zo zuur ja? Gewoon even onder de douche zetten volgende keer.quote:
Die moeten me toch al nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onduidelijke communicatie dit, dat kost jevrouwtjes.
[..]
Ja, dat is ook een goede gok.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze zo zuur ja? Gewoon even onder de douche zetten volgende keer.
Omdat het altijd over seks gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Past toch niet bij je celibaatleef. Al die seks om je heen. Je loopt al te huilen als er over seks gepraat wordt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach je kan altijd nog voor devrouwtjes gaan in tijden van nood.
Ik werk de hele dag in 020 dus dat moet lukken ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon in je mooie shirt langs de arena lopen met een bord met een 'passende' tekst, en dan maar hopen dat het goedkomt? Dan is het iig gratis.
Zo dichtbijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werk de hele dag in 020 dus dat moet lukken ja.
Dat kun je niet roepen in een prostitutiepand.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het altijd over seks gaat.![]()
seksgebrek wel, maar seks niet nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kun je niet roepen in een prostitutiepand.
En hier gaat het niet vaak over seks hoor.
Jij vast wel, sletje van me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
Dus, wie heeft er nog een smeuïg seksverhaal te vertellen?
Nee, maar dan verwacht ik het.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kun je niet roepen in een prostitutiepand.
En hier gaat het niet vaak over seks hoor.
Lolaquote:
Ga jij voor dequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach je kan altijd nog voor devrouwtjes gaan in tijden van nood.
Ik niet. Sta al twee weken droog.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht er een te hebben maar toen werd ik wakkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
Nee, geen man nodig, maar ik dacht ik geef Fax nog een suggestie mocht het bij dequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lola
[..]
Ga jij voor deheren in tijden van nood?
Je weet alles al.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij vast wel, sletje van me.
quote:
Tsss, geen man nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen man nodig, maar ik dacht ik geef Fax nog een suggestie mocht het bij deniet lukken.
Dat kunnen vrouwen ook (alleen niet alle vrouwen)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, geen man nodig.
Tot er weer een keer een potje te vast zit of er ergens een spin zit zeker.
Maar dat is onze taak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen ook (alleen niet alle vrouwen)
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, geen man nodig.
Tot er weer een keer een potje te vast zit of er ergens een spin zit zeker.
Is dat jullie taak?quote:
We zitten niet in SEXquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
Dan voelen we ons mannelijk enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat jullie taak?
Dan dank ik u hierbij voor het antwoord geven op de vraag wat de toevoeging is van mannen
El-tigre.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lola
[..]
Ga jij voor deheren in tijden van nood?
Bedankt voor de tip, ik zal voortaan al mijn potjes en spinnen bewaren voor het geval er een man langskomt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan voelen we ons mannelijk enzo.
Komt wel goed. Morgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Oh shit, daar gaan je pandapunten
Niet? En ik doe zo mijn best om telepatisch een connectie te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
El-tigre.
Royco: merk er niks van
Heel goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal voortaan al mijn potjes en spinnen bewaren voor het geval er een man langskomt.
Gelukkigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
Tipsybibsie is weer thuis.Gevallen of gevochten, pijn in zijn rug en koorts. Ontstekingsremmer en pijnstillers, maar gelukkig niets ernstigs.
Goed nieuws dat het niks ergs isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef Myraela het volgende:
Tipsybibsie is weer thuis.Gevallen of gevochten, pijn in zijn rug en koorts. Ontstekingsremmer en pijnstillers, maar gelukkig niets ernstigs.
He verdorie, ben ik net uit Midden-Amerika teruggekeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Faxie, nog vakantie-dagen over??
http://nos.nl/op3/artikel(...)t-single-mannen.html
https://www.facebook.com/(...)osts/717619061651683quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Tja.. niet geschoten is altijd mis, zal hij wel gedacht hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)osts/717619061651683
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat het niet lukt was toch al wel duidelijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen man nodig, maar ik dacht ik geef Fax nog een suggestie mocht het bij deniet lukken.
Blauwe ballenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren of eergisteren weer een blauwtje gelopen, Fax?
Brulaap?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Joehoe, ik wilde nog even rijden, maar de brulaap komt zo thuis van concours, dus dat bespaar ik me.
Bolle staat buiten. Vindt ie niet erg. Morgen maar pokkelen dan.
Neuh heeft te maken met de enige waar ik de afgelopen 5 jaar gevoelens voor heb gehadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren of eergisteren weer een blauwtje gelopen, Fax?
Gatver! Gevoelensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh heeft te maken met de enige waar ik de afgelopen 5 jaar gevoelens voor heb gehad
Gevoelens![]()
Wat heeft ze gedaan, dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh heeft te maken met de enige waar ik de afgelopen 5 jaar gevoelens voor heb gehad
Gevoelens![]()
Past tense?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gevoelens![]()
Je bent erachter gekomen dat ze met een lelijke metalhead heeft?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gevoelens![]()
Nu ben ik ineens weer lelijk he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent erachter gekomen dat ze met een lelijke metalhead heeft?
Lucky, hengst, schreeuwt zodra hij op stal komt. Vandaar brulaap.quote:
Elke keer als ik mijn jurkje, hold-ups en pumps aan trek moet ik aan jou denkenquote:
Geen verkeerde dingen om mee geassocieerd te wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn jurkje, hold-ups en pumps aan trek moet ik aan jou denken
kan leuk zijn heb soms de meest leuke gesprekken gehad met vreemdenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zaterdag nog steeds gezellig alleen naar de Trappist.
Daaromquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen verkeerde dingen om mee geassocieerd te worden.
Heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn jurkje, hold-ups en pumps aan trek moet ik aan jou denken
Dat kan inderdaad leuk zijn. We gaan het zienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan leuk zijn heb soms de meest leuke gesprekken gehad met vreemden
Dat snap ikquote:
And boy, were you wrongquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik weet gewoon dat ik dit jurkje nooit zelf had gekocht omdat ik dacht van "staat mij toch niet".
Nou inderdaad!!quote:
Mij leverde het laatst een flirt met een dame op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!!
Nu maar hopen dat het me vanavond iets op gaat leveren
het was Fas zeker? Die pakt alles als het maar tetten heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij leverde het laatst een flirt met een dame op.
Maar dat kwam door de jurk, denk ik. Mijn haar zat shit en ik had geen enkele vorm van make-up op.
Lijkt Fas op een jonge Kim Catrall? Want dan zou het wel kunnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
het was Fas zeker? Die pakt alles als het maar tetten heeft
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
het was Fas zeker? Die pakt alles als het maar tetten heeft
Nee dat was al eerder toevalligquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent erachter gekomen dat ze met een lelijke metalhead heeft?
Je hebt toch duidelijk tettenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt Fas op een jonge Kim Catrall? Want dan zou het wel kunnen.
En fijn compliment, hé.
Niks wat ik hier ga zitten uitleggenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat was er nu dan voorgevallen?
Zon 99%?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Zo, even m'n gal gespuwd over al die idioten die wel meedoen aan de Ice Bucket Challenge maar het doel totaal niet begrepen hebben.
Hou er dan je bakkes over, Fax. Serieus, het is allemaal kut, klote en karig. Maar klagen zonder uitleg is nogal lame.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks wat ik hier ga zitten uitleggen
Dat mag, helemaal terecht ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Zo, even m'n gal gespuwd over al die idioten die wel meedoen aan de Ice Bucket Challenge maar het doel totaal niet begrepen hebben.
Okquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo nieuwsgierig jijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou er dan je bakkes over, Fax. Serieus, het is allemaal kut, klote en karig. Maar klagen zonder uitleg is nogal lame.
Ik ben niet nieuwsgierig. Dat gejank al de hele dag door hang me de keel uit.quote:
Als je wilt praten dan weet je me wel te vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit geweten...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je wilt praten dan weet je me wel te vinden.
Ik wil graag de nieuwe kaneel worden, iedereen gaat altijd naar hem toe met problemen. Ik ben ook lief en wijs.
Ik niet. Maar ik ga sowieso naar niemand met problemenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar nu je het zo zegt zie ik dat wel voor me ja.
Oké, volgende keer vraag ik aan jou advies.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil graag de nieuwe kaneel worden, iedereen gaat altijd naar hem toe met problemen. Ik ben ook lief en wijs.
Barcelona en PSG, dat worden weer pijnlijke nederlagen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
CL loting net geweest, zitten leuke poules tussen.
Ajax heeft het niet eens echt slecht getroffen. Ajax is in de loting gekoppeld aan FC Barcelona, Paris St. Germain en APOEL FC.
Het is soms wel moeilijk, Myr. Dan leggen ze een probleem aan je voor en je zegt dat het waarschijnlijk het beste is om A te doen. Hierna doen ze B en komen ze een week later zeuren dat je toch gelijk had.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myra heeft Heloef aan zijn eerste zoen geholpen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, volgende keer vraag ik aan jou advies.
Zo'n vriendin heb ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is soms wel moeilijk, Myr. Dan leggen ze een probleem aan je voor en je zegt dat het waarschijnlijk het beste is om A te doen. Hierna doen ze B en komen ze een week later zeuren dat je toch gelijk had.
Dit klinkt niet echt als een aanbeveling voor jezelf hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n vriendin heb ik.Dat soort mensen zou ik wel willen slaan.
Is dit zo, Myr?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra heeft Heloef aan zijn eerste zoen geholpen.
Ja.quote:
Dat was toch ook een fokster?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra heeft Heloef aan zijn eerste zoen geholpen.
En terecht. Meedoen om de hype maar doneren ho maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Alsof ik zou liegen.quote:
Of die keer dat je keihard riep dat je met mij was vreemdgegaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Dankzij mijn subtiele aanpak hoorde iemand dat Heloef nog nooit gezoend had. En toen wilde ze hem wel zoenen.
Jazeker. Ze was nog op een bbqmeet bij Myra en ging constant vragen of ik meloen wilde.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was toch ook een fokster?
Heb ik dat echt gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of die keer dat je keihard riep dat je met mij was vreemdgegaan.
Ja, we gingen kusjes geven en we begrepen elkaar niet. Toen gingen we de verkeerde kant op en raakten onze lippen elkaar.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jazeker. Ze was nog op een bbqmeet bij Myra en ging constant vragen of ik meloen wilde.
En daarna werd ze gepaald door Mono.
Dat gezeur over die knollen mij ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig. Dat gejank al de hele dag door hang me de keel uit.
Mooi. Weet je ook eens hoe dat voelt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat gezeur over die knollen mij ook
Ik mag morgen nog een dagje werken. Zaterdag biertjes doen.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we gingen kusjes geven en we begrepen elkaar niet. Toen gingen we de verkeerde kant op en raakten onze lippen elkaar.
Toen riep jij: TWI! TWI! IK BEN VREEDMGEGAAN MET KANEEL!
Oii volgens mij kunnen jullie elkaar beter weer gaan negeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig. Dat gejank al de hele dag door hang me de keel uit.
Hai kwetsbare dame.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oii volgens mij kunnen jullie elkaar beter weer gaan negeren.
Ahw, serieusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oii volgens mij kunnen jullie elkaar beter weer gaan negeren.
Waarom reageer jij?quote:
Ja, Straw is de kloon waarmee ik piemelfoto's binnenhaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom reageer jij?Gvd, dus dat was je vrouwelijke kloon.
Oh dat, ja. Hihih.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, we gingen kusjes geven en we begrepen elkaar niet. Toen gingen we de verkeerde kant op en raakten onze lippen elkaar.
Met mensen een ramp meemaken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de snelste manier om vrienden te maken?
FOK!meets.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de snelste manier om vrienden te maken?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met mensen een ramp meemaken.
Hoewel beiden een goede keuze, was het juiste antwoord:quote:
quote:kwarktaart met speculoos bereid met Westmalle ‘extra’
Hihihi.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoewel beiden een goede keuze, was het juiste antwoord:
Een vrouw vertellen dat je van haar houdt. Dan zegt ze gelijk: Ik denk dat we slechts vrienden zijn.
Hihi je zei piemelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Straw is de kloon waarmee ik piemelfoto's binnenhaal
meeste mensen die ik ken en die meedoen, doen gewoon beidequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En terecht. Meedoen om de hype maar doneren ho maar.
Gisteren per ongeluk die van Faxie gezien.quote:
Vraag maar aan Myr.quote:
Denk dat je er dan toch een keer wat van moet zeggen. Subtiel, maar niet te subtiel, want dat zal 'ie wel niet doorhebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meeste mensen die ik ken en die meedoen, doen gewoon beide![]()
Ik word een beetje kriebelig van mn voetfetishcollega, het lijkkt wel of het erger wordt en ik weet niet goed wat ik ermee moet![]()
Voel me nogal stom erovermaar goed, nu zo paardrijles, dus mn timing is niet erg goed
Vast wel, genoeg recepten te vinden. Denk niet dat die mensen zomaar zoiets opschrijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil van t weekend een mudcake maken btw. Iemand dat weleens gedaan?
Haha, hier heeft 'ie wel een punt Samzzquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat gezeur over die knollen mij ook
Weet ie meteen hoe het voeltquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, hier heeft 'ie wel een punt Samzz
Daarnaast loop ik niet te janken over iets waar ik het niet over wil hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, hier heeft 'ie wel een punt Samzz
Bijna weer helemaal hersteld van de griepquote:
Hier trap ik niet nog een keer in.quote:
dat heb ik al zo vaak gedaan... Echt heel vaak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je er dan toch een keer wat van moet zeggen. Subtiel, maar niet te subtiel, want dat zal 'ie wel niet doorhebben.
ik bedoelde iemand híer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, genoeg recepten te vinden. Denk niet dat die mensen zomaar zoiets opschrijven.
peppersprayquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik al zo vaak gedaan... Echt heel vaak.![]()
Vooral gewoon 'niet doen' en ook gezegd dat ik het niet fijn vind dat hij me aanraakt, maar ik denk dat ik niet serieus overkom ofzo
Misschien dan maar een keer boos worden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik al zo vaak gedaan... Echt heel vaak.![]()
Vooral gewoon 'niet doen' en ook gezegd dat ik het niet fijn vind dat hij me aanraakt, maar ik denk dat ik niet serieus overkom ofzo
Aw, ziek geweest? Fijn dat het nu beter gaat dan!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna weer helemaal hersteld van de griep
Alleen nog wat spierpijn en slijm in mijn keel.
En met jou?
Kut is dat, héquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aw, ziek geweest? Fijn dat het nu beter gaat dan!
Ja prima, alleen ik kan nog steeds niet zo goed wennen aan fulltime werken. Zo weinig tijd om dingen voor mezelf te doen.
dat vind ik moeilijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dan maar een keer boos worden?
Ik zou niet weten hoe je anders duidelijk moet maken dat je het niet prettig vindt...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk![]()
Sowieso omdat ik denk dat hij het echt niet in de gaten heeft. Hij is gewoon heel aardig en behulpzaam altijd en dan word ik ineens boos...![]()
Ik weet gewoon niet goed hoe ik daarop moet reageren, is altijd al een probleem van me geweest
Trio toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna weer helemaal hersteld van de griep
Alleen nog wat spierpijn en slijm in mijn keel.
En met jou?
[..]
Hier trap ik niet nog een keer in.
Ja, vanaf zaterdag ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aw, ziek geweest? Fijn dat het nu beter gaat dan!
Ja prima, alleen ik kan nog steeds niet zo goed wennen aan fulltime werken. Zo weinig tijd om dingen voor mezelf te doen.
nee, ik dus ook niet, want gewoon zeggen helpt niet en weglopen bv terwijl ik zeg dat ik het niet prettig vind ook niet, vind het echt een vervelende situatie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je anders duidelijk moet maken dat je het niet prettig vindt...
Kun je niet tegen 'm zeggen dat je eens serieus met 'm wil praten over iets wat je dwarszit? Of had je dat min of meer gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik dus ook niet, want gewoon zeggen helpt niet en weglopen bv terwijl ik zeg dat ik het niet prettig vind ook niet, vind het echt een vervelende situatie.![]()
En ik wil hem ook niet afvallen met collega's erbij ofzo, maar het lijkt wel of hij me steeds meer aanraakt. Ik had vandaag parfum op (heb ik nooit) en hij liep vanmorgen gewoon ook achter me aan te snuffelendus ik moet gewoon een keer wat harder zijn, maar dat bén ik niet, nooit eigenlijk.
Ik heb mezelf wel eerder min of meer in de nesten gewerkt omdat ik niet duidelijk genoeg was en dat wil ik wel voorkomen, maar ik vind dat echt tyfusmoeilijkecht heel erg moeilijk dus, kan er wel om janken
Hmmm... Lijkt me geen gezonde situatie. Kun je het bij je leidinggevende voorleggen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik dus ook niet, want gewoon zeggen helpt niet en weglopen bv terwijl ik zeg dat ik het niet prettig vind ook niet, vind het echt een vervelende situatie.![]()
En ik wil hem ook niet afvallen met collega's erbij ofzo, maar het lijkt wel of hij me steeds meer aanraakt. Ik had vandaag parfum op (heb ik nooit) en hij liep vanmorgen gewoon ook achter me aan te snuffelendus ik moet gewoon een keer wat harder zijn, maar dat bén ik niet, nooit eigenlijk.
Ik heb mezelf wel eerder min of meer in de nesten gewerkt omdat ik niet duidelijk genoeg was en dat wil ik wel voorkomen, maar ik vind dat echt tyfusmoeilijkecht heel erg moeilijk dus, kan er wel om janken
nee, maar dát vind ik dus al heel moeilijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je niet tegen 'm zeggen dat je eens serieus met 'm wil praten over iets wat je dwarszit? Of had je dat min of meer gedaan?
Het gaat een beetje rond he?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vanaf zaterdag ofzo.![]()
Maar bevalt het werk dat je doet wel?
Je bent wrs bang dat dat de sfeer verpest. Misschien moet je met Ado afspreken dat je dat gaat zeggen tegen hem, als een stok achter de deur.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dát vind ik dus al heel moeilijk.
En geen idee wat er kan gebeuren, helemaal niks, het enige is dat hij me misschien wat minder graag mag, maar dan is er nog geen man overboord. Dus wat me nou tegenhoudt...![]()
Ik ben btw weg, Paarden lastigvallen
die zou er wel begrip voor hebben in elk geval en ik denk ook niet dat hij er moeilijk over zal doen bij mij óf bij hem, tis geen diplomaat, maar hij brengt dingen wel op een goede manier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Lijkt me geen gezonde situatie. Kun je het bij je leidinggevende voorleggen?
Mudcake? Ik ken alleen mugcakes.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil van t weekend een mudcake maken btw. Iemand dat weleens gedaan?
Ja, dat wel.quote:
Ik denk dat Muhahaha me aan heeft gestokenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het gaat een beetje rond he?
Mwah, het is iets tijdelijks, omdat in mijn werkveld niet zoveel te vinden is. Maar ik ben heel duidelijk niet gemaakt voor fulltime bureau/computerwerk.
Pas op dat je niet te veel over knollen praat, we willen Faxie niet voor zijn hoofd stoten natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dát vind ik dus al heel moeilijk.
En geen idee wat er kan gebeuren, helemaal niks, het enige is dat hij me misschien wat minder graag mag, maar dan is er nog geen man overboord. Dus wat me nou tegenhoudt...![]()
Ik ben btw weg, Paarden lastigvallen
Hmmm... Goed punt. Maar je moet wel fijn kunnen werken en wanneer dat niet kan, dan is daar je leidinggevende om eventuele wrijvingen op te lossen. Tenzij je jezelf een trap onder je kont geeft en je collega eens goed duidelijk maakt dat je er wel klaar mee bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zou er wel begrip voor hebben in elk geval en ik denk ook niet dat hij er moeilijk over zal doen bij mij óf bij hem, tis geen diplomaat, maar hij brengt dingen wel op een goede manier.
Ik heb alleen een contract tot feb en voetfetishcollega een vast contract en ik denk dat ze gemakkelijk kunnen kiezen als er problemen zouden ontstaan![]()
Buh.
Ik ga nu, dank jullie voor t meedenken
Volgens mij is mudcake een wat kleffe cakesoort...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mudcake? Ik ken alleen mugcakes.
Gemene Muhahaha.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Muhahaha me aan heeft gestoken
Hmm, nouja. Even veel geld verdienen dan tijdelijk totdat je wat leuks vindt.![]()
Fulltime achter een bureau zitten is wel kut ook
Heb je de mogelijkheid tussendoor een beetje te FOK!enquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gemene Muhahaha.
Ja daarom, maar ik word wel vervelend van zoveel achter een bureau zitten.De week duurt zooo lang, en het weekend vliegt echt voorbij. Maarjaaaa, ik heb iig een inkomen dus mag niet al te hard klagen natuurlijk.
Echt schandalig als je dat doet op je werk, zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de mogelijkheid tussendoor een beetje te FOK!en? Dat deed ik toen ik fulltime voor de computer zat ook... Gaan de dagen een stukje sneller door
.
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om wat nieuws te maken. Even inspiratie opdoen uit De Voedselzandloper.
Ja, ik ben er zo een.
Zeg dat wel. VERBODEN!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Echt schandalig als je dat doet op je werk, zou verboden moeten worden
Ik niet, lijkt me hinderlijk dat iedereen je om advies vraagt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, kweet niet, er is wel makkelijk zicht op mijn beeldscherm en het is erg druk dus wordt niet zo gewaardeerd, Af en toe wel eventjes, maar niet constant tussendoor, zeg maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de mogelijkheid tussendoor een beetje te FOK!en? Dat deed ik toen ik fulltime voor de computer zat ook... Gaan de dagen een stukje sneller door
.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is druk, maar de week gaat toch langzaam, hoe kan dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, kweet niet, er is wel makkelijk zicht op mijn beeldscherm en het is erg druk dus wordt niet zo gewaardeerd, Af en toe wel eventjes, maar niet constant tussendoor, zeg maar.
Hmm... Minder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, kweet niet, er is wel makkelijk zicht op mijn beeldscherm en het is erg druk dus wordt niet zo gewaardeerd, Af en toe wel eventjes, maar niet constant tussendoor, zeg maar.
Oh. Een soort van Sonja Bakker boek, dus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een dieetboek, verhuld als een "levensstijl" boek. Met recepten.
Omdat ik het werk saai vind.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het is druk, maar de week gaat toch langzaam, hoe kan dat?
Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik het werk saai vind.
Die is wel nog erger.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Een soort van Sonja Bakker boek, dus?
Nou ja, ik ken het niet dus met een vergelijkbaar iets kan ik me er een beeld van schetsenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is wel nog erger.Maar dit is gewoon weer de nieuwere hype.
Iedereen toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel jaloers nu, zeker?
Wanneer komt jouw hippe kookboekenreeks uit?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is wel nog erger.Maar dit is gewoon weer de nieuwere hype.
Werkt dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoewel beiden een goede keuze, was het juiste antwoord:
Een vrouw vertellen dat je van haar houdt. Dan zegt ze gelijk: Ik denk dat we slechts vrienden zijn.
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel jaloers nu, zeker?
Hypotheekaanvragen invoeren, offertes controleren en verzenden, hypotheekaktes- en afrekeningen controleren. Ik vond bellen spannend en ondertussen ben ik helemaal blij als een offerte niet klopt en ik mag de bank bellen. Want dan hoef ik even geen aanvraag in te voeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Als ik straks kei mager ben, dan ga ik ook een dieet verzinnen. Die kookboeken verkopen het best.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw hippe kookboekenreeks uit?
De meesten zijn jaloers op mijn kontjequote:
Ik heb veel vrouwelijke vrienden. Maak daarvan wat je wilt.quote:
Hoe heet die Engelse vrouwelijke kok die altijd op tv is en alles? Die is ook best chubby toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik straks kei mager ben, dan ga ik ook een dieet verzinnen. Die kookboeken verkopen het best.
Nigella?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heet die Engelse vrouwelijke kok die altijd op tv is en alles? Die is ook best chubby toch?
Ja, maak het nog even erger, en geen foto's delen zodat we dat kunnen checken,quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meesten zijn jaloers op mijn kontje
[..]
Ik heb veel vrouwelijke vrienden. Maak daarvan wat je wilt.
Ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel vrouwelijke vrienden. Maak daarvan wat je wilt.
Ik vind dat jij mij nu al wel gezonde receptjes kunt sturen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik straks kei mager ben, dan ga ik ook een dieet verzinnen. Die kookboeken verkopen het best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nigella. Maar die maakt een kookprogramma tot porno.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heet die Engelse vrouwelijke kok die altijd op tv is en alles? Die is ook best chubby toch?
Ja, die bedoel ik.quote:
Vraag maar aan Fasjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maak het nog even erger, en geen foto's delen zodat we dat kunnen checken,
en niemand is jaloers op de mijne![]()
Nja als troost eet ik vieze mandarijnen (verspilling is zonde) en kijk ik voetbal
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat jij mij nu al wel gezonde receptjes kunt sturen.Morgen komt er een gezond receptje met bulgur op mijn blog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er voetbal op tv?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maak het nog even erger, en geen foto's delen zodat we dat kunnen checken,
en niemand is jaloers op de mijne![]()
Nja als troost eet ik vieze mandarijnen (verspilling is zonde) en kijk ik voetbal
Ik moet je blog maar eens gaan lezen, merk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Morgen komt er een gezond receptje met bulgur op mijn blog.
Hm, misschien moet ik het toch maar eens opzetten voordat ik straks de stad in ga.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, super super spannend ook (radio 1, en beeld op rtl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |