Dit. Als ik wil praten op het forum van de viva over radio1 mag dat zeker ook niet dat moet persee via radio1 zelf?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef appelen het volgende:
[..]
oh en bij radio1.nl mag je zeker alleen op de website van radio1 reageren
Nee, maar de uitzending van radio 538 wordt niet in de studio van radio 1 gemaaktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar de uitzending van radio 538 wordt niet in de studio van radio 1 gemaakt
Ik denk dat ze het niet gaan snappenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Maar ik snap de mensen die hier zitten beter.
Als ik een online radiostation ga oprichting voor Bulgaren, dan zou ik het ook niet willen dat er een DJ opeens Zweeds gaat praten omdat er ook Zweden naar luisteren. Want dan kunnen de Bulgaren het niet meer volgen.
Als de Zweden Bulgaars gaan leren is er niks aan de hand.
Tot zo ver mijn duidelijke vergelijking
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar de uitzending van radio 538 wordt niet in de studio van radio 1 gemaakt
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn show op andere SC's richt, en het is ook te merken dat verzoekjes van TV SC prioriteit hebben bij hem.
Hij leest wel voor wat er in andere topics gezegd wordt zodat we het ook nog een beetje kunnen begrijpen, maar dat is gewoon niet de bedoeling.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, ik snap je ook wel.
Maar ik snap de mensen die hier zitten beter.
Als ik een online radiostation ga oprichting voor Bulgaren, dan zou ik het ook niet willen dat er een DJ opeens Zweeds gaat praten omdat er ook Zweden naar luisteren. Want dan kunnen de Bulgaren het niet meer volgen.
Als de Zweden Bulgaars gaan leren is er niks aan de hand.
Tot zo ver mijn duidelijke vergelijking
Zout aubquote:
Ga eens plakken jijquote:
Dus je hebt een radio die gericht is op 1 topic? Ahha! Even een vergelijking zoeken.. dat is een beetje alsof je een radio start in Sexbierum en je hem in schubbekutteveen niet mag luisteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet hij ook niet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij leest wel voor wat er in andere topics gezegd wordt zodat we het ook nog een beetje kunnen begrijpen, maar dat is gewoon niet de bedoeling.
We hebben ook een dj die soms speciaal voor de radio een tinychat aanmaakt. Zijn we ook niet echt blij mee, maar hij richt zijn shows niet tot die chat en zijn shows hebben er ook niet onder te lijden. Dat is echt een grensgeval. Zien we liever ook niet, maar daar valt nog wat over te praten.
Dat Fylax zijn shows tot de andere SC's richt (en zoals een tijdje geleden een verzoekje afkapt omdat iemand in een andere SC het nummer "te mainstream" vond is duidelijk wel ten nadele van deze chat.
Hoeft niet hoor. Maar het is wel zo handig, Iets met korte lijnen enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh wauw dit weer. Ten eerste vond iedereen het een kutnummer. Ten tweede. Weet je waar het verzoekje vandaan kwam? Iemand op Whatsapp. Met jullie posts net kan ik daar uit begrijpen dat dat verzoekje eigenlijk helemaal niet mocht + het zeggen van wie die is enz. Omdat diegene niet in dit topic zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:15 schreef ToT het volgende:
(en zoals een tijdje geleden een verzoekje afkapt omdat iemand in een andere SC het nummer "te mainstream" vond is duidelijk wel ten nadele van deze chat.
Nou hier zeg je het toch. Hoeft niet. Laat het dan gewoon jeetjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Maar het is wel zo handig, Iets met korte lijnen enzo.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo? Het is ONZE radio, ONZE server en dan wordt het een show voor ANDERE users?
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Kortzichtig ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo? Het is ONZE radio, ONZE server en dan wordt het een show voor ANDERE users?
Nou nou. Het is een show voor IEDEREEN die wilt luisteren naar mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee johquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus je hebt een radio die gericht is op 1 topic? Ahha! Even een vergelijking zoeken.. dat is een beetje alsof je een radio start in Sexbierum en je hem in schubbekutteveen niet mag luisteren.
Er wordt neem ik aan ook voor betaald?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja. Daarom:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Nou hier zeg je het toch. Hoeft niet. Laat het dan gewoon jeetje
Laat ik het anders zeggen danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh
Iedereen mag luisteren daar gaat het niet om natuurlijk.
Het gaat meer denk ik om de interactie tussen DJ en publiek.
Die interactie zou toch vooral in dit topic moeten plaats vinden.
Okee even kort: ONZE radio, ONZE server, ONZE zendtijd, ONZE chat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou. Het is een show voor IEDEREEN die wilt luisteren naar mij.
Yepquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Er wordt neem ik aan ook voor betaald?
Maar als iemand die interactie in zijn eigen SC wilt houden en niet hier? Dat betekent eigenlijk dat ik die persoon buitensluit van zijn verzoekje/shoutout. Het lijkt wel discrimineren. ''Jij komt uit ... dus ik ga jouw verzoekje niet draaien!''quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh
Jazeker! En er wordt veel moeite in gestoken om de boel draaiend te houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Er wordt neem ik aan ook voor betaald?
We have a winner!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh
Ahha.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh
hij is er toch niet op gericht....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee even kort: ONZE radio, ONZE server, ONZE zendtijd, ONZE chat.
Zoals knokkels al zei hebben andere webradio's dit ook als eis; je draait voor de mensen van de radio zelf.
Iedereen is welkom hier in dit topic, maar ga niet je show richten op andere SC's waar wij niks mee te maken hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |