abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:20:36 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143912339
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:18 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Is toch logisch adhv de OP?
Nee, is niet logisch. Je maakt je druk om een hypothetische situatie.

Tegen de tijd dat je (financieel) op eigen benen staat en het probleem dient zich dan aan omdat je ouders een beroep op je doen: dát is het moment waarop je iets moet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143912373
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, is niet logisch. Je maakt je druk om een hypothetische situatie.

Tegen de tijd dat je (financieel) op eigen benen staat en het probleem dient zich dan aan omdat je ouders een beroep op je doen: dát is het moment waarop je iets moet.
Op dat moment wil ik juist NIET betalen.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:22:36 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143912393
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:21 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Dus dan moet je dan assertief zijn.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:47:27 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143914727
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 01:28 schreef GoldenHeart het volgende:
Wie doet dat? En wat vind je ervan?

Ik vind dat echt niet kunnen, af en toe vrijwillig geld aan je ouders geven is niet erg, maar ik vind niet dat ouders dat moeten verwachten...

Ik bedoel dus dat de ouders verwachten dat die geld zullen krijgen ofwel kunnen teren op het inkomen van het kind wanneer die een full time baan heeft en op zichzelf woont..

[Spoiler]

TS zit in zo'n situatie.
[/spoiled]
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:44 schreef GoldenHeart het volgende:
Dat is 'toekomst'-gerelateerd!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143918621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hoe dan? Met de paplepel ingegoten gekregen om alles op afbetaling bij Wehkamp te bestellen?
:Y bij die ouders draait alles om status, nieuwe BMW, groot huis, dure spullen.....allemaal om de show. Van jongs af aan is dit er ingestampt bij hun kinderen, groot deel loon afstaan want papa en mama mogen wel wat terugkrijgen van wat ze hun kinderen allemaal ooit gegeven hebben enzo. En zo sloten hun kinderen leningen af, of auto op afbetaling meetekenen enzo.....
pi_143921880
quote:
13s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:29 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Weetje wat helemaal komisch is? Ze is nooit thuis :')

F*cking toeslagen etc..wilt ze vergokken maar ik heb dat dmv haar digid omgezet naar haar andere rekening die ik heb ( :') )
wilt ze :')
pi_143923720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 17:49 schreef 16meter het volgende:

[..]

wilt ze :')
kekke grammarnazi
Irene is bae <3
pi_143924640
Misschien is het een soort dagdromen, mocht TS ooit rijk worden.
M'n moeder dacht ook dat ik na mn afstuderen snel rijk zou worden als arts en dan gingen we luxe uit eten en kreeg ze een sportautootje enzo.
Nu laat ik duidelijk merken dat we gewoon naar de lidl gaan, ik mn kleding in de aanbieding koop en een hypotheek er nog niet in zit, die droom is nu dus wel in duigen en zw benoemt het niet meer.
pi_143927967
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:21 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Mooi, je bent eruit. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143928034
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mooi, je bent eruit. ^O^

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Irene is bae <3
pi_143928077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:17 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Milf donderdag 28 augustus 2014 @ 20:23:15 #112
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_143928280
Hou op :(
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_143930476
Na weetje, ik snap het best ben jij boven de 21 en dop jij je eigen boontjes maar leef je nog wel gewoon onder hun dak dan snap ik best dat ze het wel tof zouden vinden als je zo nu en dan een keer de boodschappen uit jou zak betaald, een keer voor ze kookt, het huis poetst.. Ik denk dat je meer voor lief neemt, weet je wel niet waar dat inkomen van jou wel niet allemaal aan opgemaakt moet worden wanneer je vasten lasten zou hebben van op jezelf wonen?

Misschien maken jou ouders alleen zulke opmerkingen omdat ze het af en toe prettig vinden dat je iets voor ze terug doet. Jij kost trouwens voor hun ook gewoon gas, water, eleki, eten, drinken... Bovenop je zorgverzekering...
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:52:07 #114
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_143932600
Ik vind het vanzelfsprekend dat je je ouders steun verleent (tot op zekere hoogte natuurlijk). Al helemaal als ze in de AOW zitten.
Gr gr. de KLB Keizer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:04:36 #115
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_143933235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:05 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dus je woont nog thuis en koopt voor hun verjaardag een cadeautje? Niet te vergelijken met de situatie van TS.
Het was in reactie op sommigen die het raar vonden dat men kostgeld betaald wanneer men thuis woont.
En een statement dat ik het normaal vind dat als je goed verdient je wat terug doet voor je ouders, je bent ze meestal aardig wat verschuldigd. Maar dat ze daar mijn inziens nooit vanuit mogen gaan.

Situatie van TS is uiteraard volledig anders, daar gaan die ouders er wel vanuit dat ze wat krijgen. Ik vind het dus vooral terecht dat TS niets koopt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:20:38 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143933970
Hoe bedoel je, dat TS niks koopt?
pi_143935801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 21:09 schreef x.Vira het volgende:
Na weetje, ik snap het best ben jij boven de 21 en dop jij je eigen boontjes maar leef je nog wel gewoon onder hun dak dan snap ik best dat ze het wel tof zouden vinden als je zo nu en dan een keer de boodschappen uit jou zak betaald, een keer voor ze kookt, het huis poetst.. Ik denk dat je meer voor lief neemt, weet je wel niet waar dat inkomen van jou wel niet allemaal aan opgemaakt moet worden wanneer je vasten lasten zou hebben van op jezelf wonen?

Misschien maken jou ouders alleen zulke opmerkingen omdat ze het af en toe prettig vinden dat je iets voor ze terug doet. Jij kost trouwens voor hun ook gewoon gas, water, eleki, eten, drinken... Bovenop je zorgverzekering...
Lees het topic goed door. Ze betalen nauwelijks wat (echte drukkende kosten). Zorgverzekering e.d. betaal ik zelf en kleding ook etc etc. Daarnaast leen ik elke maand van DUO (450).
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:26:29 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143936501
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Lees het topic goed door. Ze betalen nauwelijks wat (echte drukkende kosten). Zorgverzekering e.d. betaal ik zelf en kleding ook etc etc. Daarnaast leen ik elke maand van DUO (450).
Waarom leen je bij DUO als je bij je ouders woont?!
Resistance is futile.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:30:46 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143936653
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 00:57 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
*financieel heb ik het overigens het niet zo slecht, ik krijg alles wat mijn hartje begeert van mijn ouders. Komt ook omdat ik niet veel vraag. Met een studie dat door hun wordt vergoed is al geweldig voor mij, want dit soort dingen zijn namelijk belangrijk voor mijn toekomst.
[..]
pi_143937175
quote:
10s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom leen je bij DUO als je bij je ouders woont?!
Voor die gokverslaving.
pi_143937293
quote:
3s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Voor die gokverslaving.
of voor die bitches op de hoek
Irene is bae <3
pi_143937317
Ow wacht TS loopt te kutten met de OP.
pi_143940448
quote:
3s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Voor die gokverslaving.
Gokverslaving was Jiang153, niet ik.
pi_143940457
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Lees goed wat ik geschrevem had destijds: 'het komt ook omdat ik niet veel vraag'.

Studie betalen ze voor 40 procent, de rest betaal ik zelf via duo.
pi_143941643
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 01:36 schreef GoldenHeart het volgende:

Wanneer je goed in rekenen bent dan weet je precies wanneer weg te wezen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 06:56:14 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143942109
quote:

[..]

Lees goed wat ik geschrevem had destijds: 'het komt ook omdat ik niet veel vraag'.

"Alles wat mijn hartje begeert." "Mijn studie wordt door hen vergoed."

En nu is het "ze betalen nauwelijks wat".

Je bent op zijn minst een beetje wispelturig.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:38:39 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143942679
quote:

[..]

WTF?
Waarom leen je ¤ 450 per maand, je woont thuis nota bene!

En je zorgverzekering betaal je wel zelf, maar je krijgt waarschijnlijk ook zelf je zorgtoeslag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:52:40 #128
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143942835
quote:

[..]

Je zegt dat je zelf alles financieel gezien top hebt, maar je moet 450 euro per maand lenen van DUO? Wat is daar zo 'top' aan dan?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:19:17 #129
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_143943280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:52 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je zegt dat je zelf alles financieel gezien top hebt, maar je moet 450 euro per maand lenen van DUO? Wat is daar zo 'top' aan dan?
GMTA.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_143946939
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wanneer je goed in rekenen bent dan weet je precies wanneer weg te wezen.
Nee geen idee. Wat rekenen?
pi_143946959
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

WTF?

En je zorgverzekering betaal je wel zelf, maar je krijgt waarschijnlijk ook zelf je zorgtoeslag.
Geen idee eigenlijk. Werd me geadviseerd door mijn ouders.
pi_143946992
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

WTF?

Naar hoeveel zal ik het verlagen?
pi_143947401
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

The fuck... Ben je nu aan 't trollen?

Je enige bericht zegt iets compleet anders dan de andere. En nu zo'n vreemde reactie als deze?
Jij hebt overduidelijk totaal geen verstand van wat dingen in het leven nu kosten. Gebeurt wel eens vaker met mensen die thuis wonen, verder totaal geen verwijt hoor!

Ik ben het eigenlijk wel eens met sommige mensen in dit topic. Hoogstwaarschijnlijk gedraag je je een beetje kinderachtig en verdraai je de feiten een beetje, en ben je een volwassen mens die als een volwassen mens eet, drinkt, water, gas en licht verbruikt. Daarnaast betalen je ouders nog een (gedeelte) van de studie.

Aangezien je duidelijk nul verstand hebt van financiële zaken, gok ik erop dat je ouders je via een voorzichtige, omslachtige manier proberen te vertellen dat je geld kost dat hun allemaal lappen voor je, en hopen dat je 'zelf met het idee komt' om eens te delen in die lasten.

Dat denk ik in ieder geval, en verder dan een mening komt het niet als je van hak op tak blijft gaan in je berichtjes.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:59:36 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_143947410
quote:

[..]

Als je dit soort dingen doet op aanraden van je ouders -waarbij ik het frappant vindt dat je hun wel gebruikt wanneer je denkt dat jij er beter van wordt, maar als zij een bijdrage vragen dan 'heb je daar geen zin in'- en op een forum moet vragen naar wat je het moet aanpassen, dan vraag ik me af hoe je kunt zeggen dat t je nu financieel top gaat. Je hebt geen flauw benul waar je mee bezig bent.

Overigens lijk je me iemand die erg op de centen is, nare eigenschap in mijn ogen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_143947575
Aan de andere kant denk ik wel dat er nog wel meer mis is tussen jou en je ouders...

R&P / Avond/Nacht naar buiten verboden, evenals vakantie alleen
pi_143947671
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik val meer over dat 'uit eigen beweging'. Je mag toch hopen dat je ouders bij je aankloppen voor hulp als het echt problematisch wordt. En dat lijkt me dan geen reden om die hulp te weigeren, omdat ze erom vragen i.p.v. dat ze hebben gewacht tot jij het aanbood.
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ze bij je aankloppen voor hulp vind ik iets anders dan "dat ze het van je verwachten/willen/verplichten"
Natuurlijk kunnen ze het vragen en kan je dus uit eigen beweging die hulp geven.
Ouders helpen kan op vele manieren. Als ze het even moeilijk hebben dan kan dat onder andere door financieel bij te springen. Maar als dat structureel voorkomt dan is er toch iets anders aan de hand en dan help je hun en jezelf niet door maar geld te geven.
quote:
give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime
Het is dan belangrijker om ze op een andere manier te helpen. Hoe vervelend dat op het begin ook moge zijn.
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:10:39 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143955714
quote:

[..]

Als je hebt gescheten, roep je dan nog je moeder zodat ze je kont af kan vegen?
pi_143957340
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je hebt gescheten, roep je dan nog je moeder zodat ze je kont af kan vegen?
nee
pi_143957356
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je dit soort dingen doet op aanraden van je ouders -waarbij ik het frappant vindt dat je hun wel gebruikt wanneer je denkt dat jij er beter van wordt, maar als zij een bijdrage vragen dan 'heb je daar geen zin in'- en op een forum moet vragen naar wat je het moet aanpassen, dan vraag ik me af hoe je kunt zeggen dat t je nu financieel top gaat. Je hebt geen flauw benul waar je mee bezig bent.

Overigens lijk je me iemand die erg op de centen is, nare eigenschap in mijn ogen.
Nee ik doe mijn eigen zaken altijd zelf. Daar betrek ik hun niet bij.
pi_143957375
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:59 schreef Joetjah het volgende:

[..]

The fuck... Ben je nu aan 't trollen?

Je enige bericht zegt iets compleet anders dan de andere. En nu zo'n vreemde reactie als deze?
Jij hebt overduidelijk totaal geen verstand van wat dingen in het leven nu kosten. Gebeurt wel eens vaker met mensen die thuis wonen, verder totaal geen verwijt hoor!

Ik ben het eigenlijk wel eens met sommige mensen in dit topic. Hoogstwaarschijnlijk gedraag je je een beetje kinderachtig en verdraai je de feiten een beetje, en ben je een volwassen mens die als een volwassen mens eet, drinkt, water, gas en licht verbruikt. Daarnaast betalen je ouders nog een (gedeelte) van de studie.

Aangezien je duidelijk nul verstand hebt van financiële zaken, gok ik erop dat je ouders je via een voorzichtige, omslachtige manier proberen te vertellen dat je geld kost dat hun allemaal lappen voor je, en hopen dat je 'zelf met het idee komt' om eens te delen in die lasten.

Dat denk ik in ieder geval, en verder dan een mening komt het niet als je van hak op tak blijft gaan in je berichtjes.
Denk je?
pi_143957386
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja ik ben erg op mijn centen inderdaad. Dat heb je goed door. :o
pi_143957619
quote:
4s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:36 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb geen geld bro :{

Sowieso zit ik hier met me pa en zusje nog dus...maar het probleem zit een in dat het huurcontract op me ma's naam staat. Kan me pa dat overnemen zomaar?
Welke opleiding doe je als ik vragen mag? Want normaal Nederlands kun je niet.
IT'er in hart en nieren
pi_143961761
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 02:25 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

SPOILER
Maak duidelijk dat je niet gediend bent van hun grappig bedoelde dollen.

Met dat inkomen mogen ze niet klagen.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:13:23 #144
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143972443
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:43 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Werd me geadviseerd door mijn ouders.
Gast, misschien wordt het eens tijd om niet zo vaag te lullen.

1. Wat betalen je ouders voor je?
2. Wat is je financiële situatie nou eigenlijk?

Je lult echt extreem vaag. Je hebt 'alles op orde' maar je leent wel 450 euro per maand. Wat bedoel je nou in godsnaam met 'alles op orde' hebben dan?

Hoe kan je verwachten dat mensen je helpen als je continu tegenstrijdige dingen verklaart en geen antwoord geeft op vragen? Wees gewoon eens duidelijk in je eigen topic. Godsamme.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143973194
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Gast, misschien wordt het eens tijd om niet zo vaag te lullen.

1. Wat betalen je ouders voor je?
2. Wat is je financiële situatie nou eigenlijk?

Je lult echt extreem vaag. Je hebt 'alles op orde' maar je leent wel 450 euro per maand. Wat bedoel je nou in godsnaam met 'alles op orde' hebben dan?

Hoe kan je verwachten dat mensen je helpen als je continu tegenstrijdige dingen verklaart en geen antwoord geeft op vragen? Wees gewoon eens duidelijk in je eigen topic. Godsamme.
Ze betalen alleen de basisdingen:

Eten, drinken, noodzakelijke spullen die vervangen moeten worden: haargel, portemonnee, tandenborstel, parfum, deoderant en deel van de totale schoolkosten (1600 euro van de 2700).

En :') 'zakgeld' :') eens in de 1,5maand 5-10 euro ofzo.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:32:13 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143973451
Waar gebruik jij dan die ¤ 450 per maand in hemelsnaam voor?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143974079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:32 schreef Leandra het volgende:
Waar gebruik jij dan die ¤ 450 per maand in hemelsnaam voor?
Zorgverzekering 18 eur (na aftrek zorgtoeslag), eigen risico, onverwachtse schooluitgaven (opeens voor een vak een extra boek aanschaffen ofzo..).

Heb in 1 studiejaar een schuld opgebouwd van 4000. Inmiddels afgelost en teruggedrongen (met overschot lenig) naar 1500 (die 1500 heb ij verbruikt)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:52:49 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143974467
18+30+50 voor maandelijks een onverwachts boek?

Je leent dus ¤ 350 teveel.
En kennelijk heb je geen baantje... begin daar eens mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143975936
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef Leandra het volgende:
18+30+50 voor maandelijks een onverwachts boek?

Je leent dus ¤ 350 teveel.
En kennelijk heb je geen baantje... begin daar eens mee.
Lukt niet een baan.. ik vind dat een risico. Ik wil mijn studie er niet onder laten lijden. Ik sport er al naast..
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:31:51 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143976034
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:29 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Lukt niet een baan.. ik vind dat een risico. Ik wil mijn studie er niet onder laten lijden. Ik sport er al naast..
Oh, okay.... leg even uit wat er zo bijzonder aan jou en/of je opleiding is dat je geen bijbaantje zou kunnen hebben, terwijl duizenden anderen dat wel kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')