SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Niet mogelijk op dit moment.. Kan pas over 3-4 jaar.
Waarom?quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Er is altijd een weg.quote:Op zondag 27 april 2014 22:58 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
quote:
Ivm herkanbaarheid en alles wil ik daar niet zo ver op ingaan. Heeft vooral met financiën te maken.quote:
Oh, oké. Dat kan. Tsja, zou er toch eens een goed gesprek over gaan voeren als ik jou was, want het is nogal belachelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
[..]
Ivm herkanbaarheid en alles wil ik daar niet zo ver op ingaan. Heeft vooral met financiën te maken.
Ik kan me er wel behoorlijk over druk maken (misschien onnodig, maar toch..).quote:Op zondag 27 april 2014 22:59 schreef Hachiee het volgende:
Ik heb t zelfde man maar ik ga op mn 18e op mezelf ook al willen ze da nie. Geen vrijheid hier in dit kk huis
Zoals ik al zei is dat niet mogelijk, want dan is het gelijk al dat mijn ouders boos worden.quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, oké. Dat kan. Tsja, zou er toch eens een goed gesprek over gaan voeren als ik jou was, want het is nogal belachelijk.
Ze dan maar gewoon boos laten zijn en gewoon je ding doen is geen optie? Misschien niet heel leuk allemaal, maar dit is ook niks lijkt me.quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is dat niet mogelijk, want dan is het gelijk al dat mijn ouders boos worden.
Daar zijn ze van mening in dat dat behoorlijk ongezond is.quote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg tegen je ouders: "Ik leer door fouten te maken, maar die fouten kan ik niet maken als jullie mij niet wat vrijheid gunnen. Als jullie zo streng blijven, zal ik voor altijd een beroep op jullie blijven doen. Willen jullie dat ik, als ik 40 ben, nog steeds bij jullie woon en op jullie teer? Wanneer krijg ik de kans volwassen te worden?"
Dat lijkt mij niet hun zaak, wat jij 's avonds en 's nachts buiten doet.quote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef GoldenHeart het volgende:
Ik kan mij wel in hun inleven, wat moet ik savonds en snachts buiten doen? Ik ben geen hangjongeren, maar het idee dat ze nog lopen te bepalen en al na mijn achttiende vind ik belachelijk.
Nou, dan lijkt het me duidelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef GoldenHeart het volgende:
Daar zijn ze van mening in dat dat behoorlijk ongezond is.
Geloof me het hele discussie en gesprekken heeft me enorm veel stress bezorgd...Ik heb er geen zin in om hier een punt van te maken, maar het is gewoon mijn hart luchten.quote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze dan maar gewoon boos laten zijn en gewoon je ding doen is geen optie? Misschien niet heel leuk allemaal, maar dit is ook niks lijkt me.
avondje film kijken bij vrienden is dus ook uitgesloten?quote:Op zondag 27 april 2014 23:02 schreef GoldenHeart het volgende:
Ik kan mij wel in hun inleven, wat moet ik savonds en snachts buiten doen? Ik ben geen hangjongeren, maar het idee dat ze nog lopen te bepalen en al na mijn achttiende vind ik belachelijk.
Is dat zo erg? Probeer eens op een open manier een gesprek aan te gaan. Dan worden ze maar boos. Maar luister wel naar wat ze te zeggen hebben en probeer je in hun positie te verplaatsen, zodat je kunt begrijpen waar hun mening vandaan komt en ze zo kunt proberen uit te leggen hoe jij dit ziet. Zonder meteen van alles te willen veranderen. Alleen het gesprek aangaan en elkaars standpunten gaan zien.quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is dat niet mogelijk, want dan is het gelijk al dat mijn ouders boos worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |